Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Hallo,Ik heb 3 telefoon abbonementen (mijzelf en 2 kinderen) op mijn naam, adres, rekeningnummer en ik kon ze allemaal zien onder mijn account/emailadres. Onze zoon gaat nu verhuizen en hij wilde zijn abbonement op zijn nieuw adres zetten en met zijn eigen account/emailadres gebruiken. Ik heb dit via de service telefoon gevraagd en sinds dan kunnen wij geen van de abbonementen meer zien via de bestaande accounts. 4x gebeld zonder resultaat. Vorige vrijdag ook naar een Odido winkel geweest, de medewerker daar heeft wat verandert aan de abbonement van mijn zoon maar ze kon het niet aan zijn account koppelen of iets voor mijn account oplossen.Vandaag weer contact gehad met Odifo service maar alles wat ze voorstellen werkt niet voor mij. Ik wil graag mijn bestaande account blijven gebruiken en de 2 bestaande abbonementen op mijn naam/etc weer koppelen aan deze account. Hoe verder? Alvast bedankt!!!
Ik ben onlangs overgestapt naar Odido voor internet + TV, omdat ik al een mobiel abonnement had bij Odido. Sinds ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice kan ik mijn mobiele data niet meer gebruiken, en wanneer ik probeer om het bestaande mobiele abonnement te koppelen in mijn Odido krijg ik de foutmelding:“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder ‘m dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.“ Voor zover ik weet heb ik geen ander account bij Odido. Is het mobiele abonnement dat ik heb per ongeluk opgezegd? Alvast bedankt voor de hulp!
We kunnen dit abonnement niet koppelen omdat we je gegevens niet herkennen. Bel ons op 0800-0092, kijken we met je mee
Ik probeer mijn odido abonnement te koppelen in de odido app (en op de laptop), maar het lukt niet. Het geeft steeds de melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Ik heb recent een contractovername gedaan. Ik kan in mijn oude account ook niks inzien.
Goedemiddag, Ik heb afgelopen week een abonnement besteld en vandaag heb ik de sim in mijn mobiel gezet. Ik kan nu gewoon gebruik maken van 4g/5g, maar in mijn odido app kan ik mijn abonnement niet koppelen. Ik heb nu dus geen inzicht in mijn gebruik. Wanneer ik in de app probeer: bestaand abbonement koppelen krijg ik de volgende melding: "Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw." Mijn vorige sim kaart was ook van odido en die had ik in deze app gekoppeld, maar ik kan deze nu niet meer beheren (alsin hij is niet meer terug te vinden in de app) en ik kan ook nergens de optie abonnement verwijderen vinden in de app, kunnen jullie me hiermee helpen?
Hoi,Ik ben eind augustus overgestapt naar Odido met nummerbehoud. Nou kan ik de simkaart en het abonnement netjes gebruiken vanaf toen alleen krijg ik mijn abonnement niet aan mijn Odido account gekoppeld. Als ik mijn bestaande abonnement wil koppelen staat er:“Dit abonnement is al toegevoegd aan dit of een ander account. Is het abonnement toegevoegd aan een ander account? Verwijder 'm dan eerst daarvan en probeer het over 30 minuten opnieuw.” Ik heb inmiddels dus ook al een nieuw account aangemaakt en de ander verwijderd, echter blijf ik toch deze melding krijgen. Ik zou hier heel graag mee geholpen worden!! Alvast bedankt. Groetjes Dion
Ik kan mijn odido internet abonnement niet koppelen aan mijn odido account. Zodra ik de laatste 5 cijfers van mijn rekening nummer invul op de website krijg ik de melding “Te veel records gevonden.” Zie de screenshot. Hoe kan dit opgelost worden?
Wanneer ik inlog in mijn odidio (app en website) kan ik alleen maar nieuwe diensten koppelen, verder is de omgeving leeg. Mijn facturen gaan steeds omhoog terwijl ik niet kan zien hoe dat komt. klantenservice zou dit in orde maken maar het lukt nog steeds niet.ik heb 4 telefoonnummers gekoppeld in 1 account. Hoe kan dit opgelost worden?
Hallo,Heb ook problemen met het koppelen van 2 abonnementen. Heb inmiddels al 2 x telefonisch contact gehad met je collega's, maar nog steeds is het niet opgelost. Groeten,Mato
Hallo, Ik kan sinds kort niet meer inloggen in mijn Odido. Ik heb ook al een wachtwoord reset uitgevoerd, maar ik krijg geen mail binnen om hem te resetten. Als ik het via mijn mobiel doe, lukt dat ook niet. Dan geeft de app aan dat het inloggen is mislukt. Had ook al gekeken in de ongewenste mail map, ook niks.Kan iemand me verder helpen hiermee? Met vriendelijke groet,
Een maand geleden ben ik van een prive naar zakelijk abonnement overgegaan met nummerbehoud. Ik heb een nieuwe account aangemaakt maar ik kan mijn abonnement niet koppelen want ik krijg een melding dat mijn abonnement al gekoppeld is aan een account ( die oude, prive waarschijnlijk) Wat kan ik hiermee doen? Hoe kan ik mijn abonnement bij een account ontkoppelen en bij de nieuwe koppelen?
Ik probeer ons nieuwe ODIDO internet abonnement aan mijn ODIDO te koppelen het wordt nota bene zelfs voorgesteld. Goedenavond PeterJe Internet + TV abonnement toevoegen.Handig: voeg nu makkelijk je Internet + TV abonnement toe aan je overzicht.Klik op toevoegen en dan krijg ikAccount extra beveiligenBeveilig je account met een sms-code of met een authenticatie-app.Op welke manier wil je je account extra beveiligen?Met een smsMet een authenticatie-appMaar ik heb al 2FA op mijn account, maar oké doen we het nog een keer.Na het doorlopen van deze stappen kom ik weer bij Goedenavond XXXJe Internet + TV abonnement toevoegen…….enz enz….. en weer Account extra beveiligenBeveilig je account…… enz enz ….. en weerIk blijf in deze vicieuze cirkel en het koppelen lukt dus niet, wat is hier aan de hand?Kan hier iemand hulp bieden.Alvast bedankt,Peter
Goedemorgen,Afgelopen weekend is mijn mobiele nummer overgezet naar mijn nieuwe E-sim van Odido. Ik kan echter mijn nieuwe abonnement niet koppelen. De oude sim was ook van Odido/T-Mobile, maar dan prepaid. Ik denk dat mijn e-mailadres nog gekoppeld is aan het andere account welke ik al heb proberen te verwijderen maar wat niet lijkt te lukken. Als ik mijn nieuwe abonnement wil koppelen dan krijg ik namelijk de melding dat er al een bestaand account is. Kan iemand mijn oude account verwijderen zodat ik een nieuwe kan aanmaken voor mijn nieuwe abonnement?
Hallo,Vorige week heb ik een internet abonnement bij jullie afgenomen. Deze wil ik toevoegen aan mijn account, echter loopt ik tegen het probleem aan dat er 'te veel records' gevonden zijn. Kan je helpen dit op te lossen? Groeten,Jasper
Ik probeer ons nieuwe ODIDO internet abonnement aan mijn ODIDO te koppelen het wordt nota bene zelfs voorgesteld. Goedenavond RobJe Internet + TV abonnement toevoegen.Handig: voeg nu makkelijk je Internet + TV abonnement toe aan je overzicht.Klik op toevoegen en dan krijg ikAccount extra beveiligenBeveilig je account met een sms-code of met een authenticatie-app.Op welke manier wil je je account extra beveiligen?Met een smsMet een authenticatie-appMaar ik heb al 2FA op mijn account, maar oké doen we het nog een keer.Na het doorlopen van deze stappen kom ik weer bij Goedenavond XXXJe Internet + TV abonnement toevoegen…….enz enz….. en weer Account extra beveiligenBeveilig je account…… enz enz ….. en weerIk blijf in deze vicieuze cirkel en het koppelen lukt dus niet, wat is hier aan de hand ?Kan hier iemand hulp biedenAlvast bedankt,Rob
Hello,Suddenly I’m unable to log in to My Odido through the app and also the website. I get the massege that the username or password are incorrect but it’s not the case. When I try to change my password I don’t get any verification email either.
Kan geen account meer aanmaken 403 forbidden
Als ik in mijn odido tv en internet wil koppelen krijg ik steeds 2 staps verificatie maar dat heb ik al gedaan, en ik kom dan niet verder, ik zou de koppeling toch graag zien, wat is het probleem?groetAnita de Jager
When I try to couple the internet account in mijn odido the code to do so is send to the t-mobile email address. Since that webmail is stopped now and I obviously neglected to do any changes how can I solve this?
Nieuw topic aangemaakt !!Ik probeer al enkele dagen ons (nieuwe) ODIDO internet abonnement aan mijn ODIDO te koppelen het wordt nota bene zelfs voorgesteld. Goedenavond RobJe Internet + TV abonnement toevoegen.Handig: voeg nu makkelijk je Internet + TV abonnement toe aan je overzicht.Klik op toevoegen en dan krijg ikAccount extra beveiligenBeveilig je account met een sms-code of met een authenticatie-app.Op welke manier wil je je account extra beveiligen?Met een smsMet een authenticatie-appMaar ik heb al 2FA op mijn account, maar oké doen we het nog een keer.Na het doorlopen van deze stappen kom ik weer bij Goedenavond RobJe Internet + TV abonnement toevoegen…….enz enz….. en weer Account extra beveiligenBeveilig je account…… enz enz ….. en weerIk blijf in deze vicieuze cirkel en het koppelen lukt dus niet, wat is hier aan de hand ?HELP !!!Alvast bedankt,Rob
Goedendag, ik ben een nieuwe klant van Odido. Ik heb een internetabonnement en binnenkort ook een telefoonabonnement, zodra dit is overgezet naar Odido van mijn vorige telefoonprovider.Het probleem is dat ik de abonnementen niet kan koppelen aan mijn account op Odido. Ik krijg steeds de melding: "De ingevulde gegevens komen helaas niet voor in onze systemen. Controleer de gegevens en probeer het nog eens."De geboortedatum en het huisnummer zijn correct, want ze komen overeen met de gegevens op het contract.Wat kan ik doen om dit probleem op te lossen?
Goedemiddag,Wanneer ik inzicht probeer te krijgen in mijn abonnement krijg ik deze melding:Dit terwijl ik geen ander account heb. Kan ik geholpen worden met het verwijderen van het blijkbaar al bestaande account?
Hallo,na bijna een half uur in de wacht, vind ik het wel goed zo. Wilt u s.v.p. mijn contract beëindigen per de contractvervaldatum van 8 november?ik neem aan dat mijn gegevens voor u inzichtelijk zijn.bij voorbaat dankA.
I switched my SIM card for new one today and I can’t link my phone number to the account. Can someone help with it?
ik kan mijn internet+tv abonnement niet toevoegen in mijn odido app, waarin heb ik al odido mobiel abonnement. Ik kreeg iedere keer"de internet+tv" is al gekoppeld aan de andere gebruiker.ik heb odido paar keer gebeld, maar het is nog steeds niet opgelost...ik vind het wel vervelend met zoveel keer bellen en het probleem is nog steeds daar.Carol
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.