Vind hier alles over je mobiele abonnement en Prepaid!
Recent actief
Nieuw bij Odido: Start Slim. Eerste abonnement dat kinderen én ouders helpt met een slimme start in de digitale wereld. Van samen een contractje tekenen tot stap voor stap leren omgaan met je bundel én veilig online zijn. Alles zit erin. Ontdek Start Slim van Odido.Start Slim is ons informatieve platform waarmee je kinderen kan helpen om de digitale wereld veilig te ontdekken. Boordevol tips voor jou als ouder. Zo laat je je kinderen digitaal verantwoord opgroeien. Want de nieuwe generatie verdient een veilige en inspirerende online omgeving. Een plek waar kinderen met plezier verbinden, leren en ontdekken. Start Slim van Odido biedt 2 handige bundels: een kindersmartwatch-abonnement en een speciaal mobiel abonnement voor tieners. Maak je samen een slimme start mee. We zijn er voor je. Een kind kan áltijd de ouders bellen. De beste start in de digitale wereld. Abonnementen voor elke levensfase. Start slim. Veilig en inspirerend digitaal opgroeien. Een kind kan altijd de oud
Appjes versturen, series kijken via Netflix, Google Maps gebruiken tijdens het autorijden: we gebruiken de hele dag internet. Bij Odido combineer je Prepaid met internet. Gebruik je je telefoon niet zo vaak en heb je weinig belminuten, sms’jes of internet nodig? Kies dan voor Odido Prepaid. Vanaf vandaag hebben we nieuwe Prepaid bundels beschikbaar. In dit topic vind je alle informatie hierover. Lees snel verder. Een Prepaid simkaart van Odido heeft veel voordelen. Je ziet ze hier op een rij: Je zit niet vast aan een contract. Keuze uit verschillende voordelige bundels. Te gebruiken in de hele EU. Opwaarderen vanaf €10. Op het snelste netwerk. De eerste keer dat je opwaardeert, krijg je 1 GB cadeau. Doe mee met de Prepaid Surprise en win mooie prijzen. Prepaid. Wat is er nieuw? Op zoek naar een bundel waarmee je echt alles kan? Kies voor onze internet-bellen-én-sms- combi bundel. We hebben nieuwe combi bundels voor je. Gebruik je veel internet en bel je vaak? Dan raden
Goedendag, Ben het nog niet tegen gekomen, maar ik heb ondertussen 1 van mijn telefoonnummers die onder mijn samen unlimited staat verlengd kan worden. In verband met de jaarlijkse correctie wil ik deze weer verlengen. Maar krijg deze nergens duidelijk dat hij dan onder het huidige unlimited door blijft gaan. Is dit wel mogelijk om zelf te regelen of daarvoor even contact op nemen met Odido (telefoon of shop) bvd
Ik probeer al een tijdje mijn abonnement te koppelen aan mijn account, alleen dit lukt niet en krijg ik een foutmelding te zien. Ik zie op in de community dat deze vraag al vaker gesteld is en dat iemand dit kan oplossen. Ik betaal al een tijd veel te veel voor mijn abonnement, terwijl mijn abonnement allang verlopen is. Ik wil dit graag in zien en aanpassen.Kan iemand mij helpen om de foutmelding op te lossen?
Hi ,ik wil graag me abonnement verlengen met de iphone duo alleen loopt me abonnement ook bijna af is dit mogelijk te regelen ? Of een andere procedure voor ?
Hallo allemaal,Ik had even een vraagje. Begin dit jaar had ik gekozen voor een Telefoon met een unlimeted data abonoment. Uiteindelijk vond ik de telefoon maar niks, dus heb hem maar retour gestuurd en heb ik wel nog het unlimeted data abonoment gehouden. Binnen kort wou ik weer eens een nieuwe telefoon hebben omdat deze die ik nu heb erg traag begind te worden, maar alleen kan ik nog niet verlegen staat er op de site. Is het mogelijk om bij het data abonoment nog een telefoon toe te voegen?Met vriendelijke groet,Sven
Beste Odido klantenservice,Ik schrijf jullie omdat er iets mis is gegaan bij het opzeggen van mijn mobiele abonnement. Door een misverstand is mijn nummer per direct afgesloten, waardoor ik nu in het buitenland volledig onbereikbaar ben.Wat er is gebeurd:Contact: Vanwege mijn verhuizing naar het buitenland heb ik telefonisch contact gehad. Ik werd doorverwezen naar incasso@odido.nl. Aanbod: Na het aanleveren van mijn gegevens kreeg ik een aanbod voor afkoop. Dit aanbod heb ik geaccepteerd. Geen reactie: Hierna bleef het stil. Pas na meerdere keren herinneren, kreeg ik telkens opnieuw hetzelfde afkoopaanbod, maar geen definitieve verwerking. Ongevraagde opzegging: Na mijn derde e-mail kreeg ik plotseling bericht dat mijn abonnement per direct is stopgezetHet probleem:Dit was absoluut niet de bedoeling. Ik wilde mijn abonnement opzeggen met nummerbehoud, zodat ik via een e-SIM kon overstappen naar een andere provider. Hierdoor zou ik in het buitenland bereikbaar blijven voor belangrijke
Vorige week een nieuwe esim besteld om mijn huidige simkaart te vervangen.De stappen gevolgd met de QR code, echter geeft mijn telefoon een melding dat de esim niet geleverd is. Hierna ook geen internet of verbinding.Ik heb nog wel internet en ontvangst met de oude simkaart.In mijn Odido account omgeving ook nergens de mogelijkheid om de esim te activeren zoals wordt aanbevolen.Mobiel opnieuw opstarten werkt niet.
Helaas vandaag erachter gekomen dat ik vast zit aan een twee jarig contract bij Oddido op mijn mobiel nummer. Normaliter heb ik altijd een maandelijks opzegbaar contract, nu heb ik een tijd geleden mijn vriendin toegevoegd aan het abonnement om zo samen de bundel “samen unlimited te nemen” De verkoper heeft destijds telefonisch uitgelegd dat dit geen probleem is en dit is opgenomen als zijnde maandelijks opzegbaar. Nu trachtte ik deze week over te stappen naar KPN en tot mijn verbazing wordt ik geconfronteerd met het feit dat het abonnement niet maandelijks opzegbaar is maar pas na 24 maanden waarbij de gecombineerde optie “samen unlimited” wel maandelijks opzegbaar is. Dit is dus een erg misleidende truc geweest om mij als consument te binden aan een twee jarig contract. Dit is misleidende verkoop en zou niet mogen gebeuren, na lang zoeken en een hoop doorverwijzingen op pagina's kom ik telkens uit bij de contact pagina van Oddido waarop alleen maar de mogelijkheid is om te bellen waa
Beste heer/mevrouw, Ik ben inmiddels ongeveer zeven jaar klant bij jullie. In juli heb ik mijn contract bij jullie verlengd, waarbij het oorspronkelijke contract op 23 augustus 2026 is afgelopen. Bij het verlengen van mijn contract ging ik ervan uit dat ik de verlenging alvast kon regelen en vervolgens vanaf de ingangsdatum van het nieuwe contract, 23 augustus, gebruik zou kunnen maken van de wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Met die gedachte heb ik de verlenging ook vroegtijdig aangevraagd. In het verleden heb ik helaas regelmatig problemen ervaren met de dekking van jullie netwerk. Zo kwam het meerdere keren voor dat de persoon aan de andere kant van de lijn mij niet kon horen, dat ik plotseling geen service had, dat een gesprek mislukte of dat mijn internet wegviel. Ik ging er destijds vanuit dat dit incidentele problemen waren en dat dit bij iedere provider kon voorkomen. Recent ben ik er echter achter gekomen dat er sprake is van providergebonden dekking. Hierdoor ben ik gaan tw
Goedendag, ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik heb verzocht mijn abonnement om te zetten in prepaid per datum 1 oktober 2026. Tot mijn grote schrik is mijn nummer per vandaag volledig onwerkzaam: niet prepaid actief en niet via het abonnement actief. Ik kan gewoon niemand meer bellen, ik heb hulp nodig bij deze situatie. Slordig
Ik heb nu een abbonement van een Iphone 16 pro met unlimited 5g, ik mag verlengen en mijn vraag vanuit daar is dat als ik dit doe, hoe ik dan zit met herroepingsrecht als ik me bedenk dat ik het toch niet wil. Heb je dit en zoja tot welk punt? Als ik bijv de telefoon ophaal en verzegeld laat kan ik hem dan nog terug sturen?
In dit artikel vind je alle antwoorden op vragen over Klantvoordeel. Jij wil toch ook zoveel mogelijk voordeel op je abonnementen? Met Klantvoordeel krijg je extra voordelen als je meerdere abonnementen combineert op één adres! Lees hieronder alle ins en outs over Klantvoordeel zodat je helemaal op de hoogte bent. Veelgestelde vragen over Klantvoordeel.Wanneer gaat mijn Klantvoordeel in?Om Klantvoordeel in te laten gaan, zijn er minimaal twee abonnementen nodig binnen één huishouden. Alle Odido abonnementen moeten apart worden aangemeld. Op het moment dat er twee of meer abonnementen zijn aangemeld op hetzelfde adres, gaat Klantvoordeel in. Abonnementhouders ontvangen na aanmelding een sms'je voor mobiele abonnementen en een e-mail voor het Internet + TV abonnement. Ook zie je het terug in Mjjn Odido en op de facturen. Welke verschillende soorten kortingen zijn er?Combineer je vanaf nu een mobiel abonnement van Odido of Tele2 met Internet voor thuis? Dan ontvang je altijd € 5/m
Hello Odido Team, my contract amount is 70.50 euro/month including Klantvoordeel, but I am being charged 78 euro. The Klantvoordeel activation fails with an error in the app. Please fix this manually and adjust my monthly bill."
Goedemorgen ik betaal de abonnement momenteel van me vriend maar we willen die wijzigen naar zijn rekening kan iemand ons erbij helpen en kan het alleen online en zag als we dat zouden doen dat ik voor de hele toestel moet betalen klopt dat als de contract overname wordt gedaan kan er echt niemand ons helpen in de winkel eventueel?
Hi ,I requested to terminate my contract which means I lose my number in a months time. Is there a way to reverse it without calling customer service or via online forms? I would rather want to move from a sim only subscription to prepaid because I am travelling
Please help! I have been trying to cancel my subscription since I have moved back to Australia. I am unable to call the 0031624001200 number as it is not in use for Aus. There is no other helpline available and I am very frustrated as I asked for a plan that I can cancel as I was only ever going to be in NL for 6 months.
De bundel internet betalen per MB is nergens meer te vinden op mijn prepaid telefoon. Heb nu geen internet meer als ik buiten mijn eigen wifi ben.Ben niet in het buitenland. Heb voldoende tegoed en heb geen andere actieve internetbundels aanstaan.Ben al weken bezig maar tot nu toe heeft odido nog geen oplossing aangedragen.
Mijn nummer is per vandaag omgezet van abonnement naar prepaid.Ik wil mijn Prepaid nummer porteren. Ik moet een klantnummer aanleveren. Waar kan ik deze vinden?
Hallo allemaal,Momenteel gebruik ik prepaid van Odido, via een normale (ouderwetse) fysieke simkaart in mijn telefoon. Mijn nieuwe telefoon ondersteunt echter alleen eSIM.Nu vroeg ik mij af: hoe kan ik mijn prepaid simkaart omzetten naar een eSIM, zodat ik deze met mijn nieuwe telefoon kan gebruiken?Goed om te weten: ik wil graag prepaid blijven gebruiken en heb geen interesse in een abonnement, in welke vorm dan ook.Alvast bedankt!
hallo ik probeer mijn abonnement rekening nummer te veranden maar het geeft een error dat mijn rekeningnummer niet op mijn naam is maar dat is het wel zou iemand van odido mij kunnen helpen?
ik heb een unlimeted basis abonnement. mijn partner wil een nieuwe telefoon met abonnement afsluiten maar via belsimpel want dat is goedkoper. In de maandprijs dan via Odido. Als ik via belsimpel een samen unlimeted basis abonnement aanklik kost dat 22,50 euro.Ik las dat het na het afsluiten van dit abonnement alsnog mogelijk is om samen unlimeted te activeren zodat het geen 22,50 euro meer is maar 20 euro. Ik wil dit wel zeker en duidelijk bevestigd hebben alvorens we een abonement via belsimpel afsluiten zodat we naderhand geen teleurstellingen hebben.Ook ben ik benieuwd of de klantvoordelen dan ook nog steeds gelden bij een samen unlimeted abonement?
Beste Odido,Ik zit met een probleem rondom mijn nummerbehoud en nieuwe abonnement.Mijn oude abonnement bij BEN blijkt nog actief te zijn en mijn nummer wordt daarom pas op 22 september overgezet naar Odido. Ik heb inmiddels mijn nieuwe telefoon en Odido-simkaart ontvangen, maar zodra ik de Odido-simkaart in mijn telefoon doe krijg ik “No Service”.Ik begrijp dat mijn eigen 06-nummer pas op 22 september wordt overgezet, maar ik wil mijn nieuwe Odido-abonnement graag nu al gebruiken met het tijdelijke nummer, totdat mijn eigen nummer wordt overgezet.Kunnen jullie mijn Odido-abonnement/simkaart per direct activeren met het tijdelijke nummer? Ik kan momenteel niet telefonisch contact opnemen omdat ik helemaal geen mobiele service heb.Alvast heel erg bedankt! m.v.g. Florien
Hoi,Mijn onbeperkte abonnement is inmiddels verlopen en ik mag verlengen nu zie ik dat er ook onbeperkt bundels zijn die geldig zijn in de VS.Ik zal de komende jaren veel in de VS zijn zo een 80% van het jaar als het niet meer is, nu vroeg ik mij af of dit is toegestaan of dat er net als het roam like home voor EU-landen een limiet aan zit. Ik kon het niet zo nadrukkelijk vinden voor de VS met name omdat het niet gebaseerd is op een EU-verordening.alvast bedankt.
Hallo allemaal, Recentelijk ben ik er achter gekomen dat er sinds januari van dit jaar maandelijks een dubbel bedrag wordt afgeschreven door Odido. Eenmaal voor mijn eigen abonnement en eenmaal voor een abonnement wat ik nooit heb afgesloten. Aan deze onbekende afschrijvingen is een mij onbekend klantnummer en een onbekend niet bestaand 06-nummer gekoppeld. Ik heb gebeld met de klantenservice, en de eerste keer werd ik opgehangen nadat mevrouw bij mij terug zou komen (na 20 minuten in de wacht te hebben gezeten). De tweede keer wist meneer mij te vertellen dat zij geen informatie konden zien bij dit klantnummer of 06-nummer en dat ik even mijn vraag moest stellen aan incasso@odido.nl. Hun zouden mij verder helpen Dit heb ik gedaan en vandaag kreeg ik een compleet zinloos mailtje terug met informatie waar ik al van op de hoogte was. Ik wil graag dat er wordt uitgezocht hoe het kan dat er onterecht een abonnement wordt afgeschreven van mijn bankrekening waar ik niets van een af weet, ge
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.