Alles over je mobiele abonnement en telefoon!
Recent actief
Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving. Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.Hulp bij het inloggenLog je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om
Lukt het niet om jouw Mijn Odido accounts te koppelen? Plaats je voorbeeld in dit topic en wij helpen je op weg! We hebben begrepen dat er wat issues zijn omtrent het koppelen van abonnementen in Mijn Odido. Waarom het niet mogelijk is de accounts te koppelen, kan per situatie verschillen. Een aantal oorzaken van deze foutmelding: Oops! Er is iets fout gegaan kan zijn:Een bestaand account dat gekoppeld is aan het e-mailadres. De persoonsgegevens van beide abonnementen komen niet overeen (bijvoorbeeld voor-en achternaam, voorletters, geboortedatum, postcode en huisnummer). Een dubbel account in ons achterliggende systeem. Een inactief account dat is samengevoegd met het nieuwe account. De overgang van een voormalig Tele2-account. Een contractwijziging is onjuist verwerkt. Een afgekeurde aanvraag en een nieuwe aanvraag worden onbedoeld gekoppeld. De foutmelding: Te veel records gevonden is bij ons bekend. De melding kan voorkomen wanneer een rekeningnummer te vaak voorkomt in ons syste
Tweestapsverificatie: Zorg dat je beschermd bent! We gebruiken tegenwoordig voor alles een wachtwoord, maar wist je dat je met alleen een wachtwoord al lang niet meer volledig beschermd bent? Dit komt omdat cybercriminelen soms wachtwoorden weten te stelen. Zo hebben ze voor je het weet toegang tot gevoelige persoonlijke informatie. Zeker wanneer je overal hetzelfde wachtwoord gebruikt.Dit willen wij natuurlijk voorkomen en dus gaan wij tweestapsverificatie (2FA) verplicht stellen en je vragen dit in te stellen wanneer je inlogt op Mijn Odido. Door de extra beveiliging van 2FA hebben criminelen niets aan alleen een wachtwoord. Naast een wachtwoord heb je namelijk ook een code nodig. Deze krijg je via sms of authenticatie-app. Zo blijven je gegevens veilig. In dit topic leggen wij uit hoe je vanaf nu je gegevens kan beschermen met tweestapsverificatie. Tweestapsverificatie in het kortMet tweestapsverificatie (2FA) heb je naast je wachtwoord, ook een code nodig om in te loggen. Deze kri
Opgelost [25-10-2024, 16:15uur] We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. Update 16:15: De problemen zijn opgelost. Mocht je nog problemen ervaren zet dan je toestel even uit- en aan.
[Opgelost] Momenteel kun je problemen ervaren met het mobiele netwerk. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte. [Update 09:23 uur] Door de gevolgen van een stroomstoring ondervinden we problemen met ons mobiele netwerk. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Het alarmnummer 112 is bereikbaar. Onze technici werken met volle inzet om de oorzaak van de problemen te achterhalen en om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, geven we je uiteraard een update in dit topic. [Update 10:07 uur] Hierbij een nieuwe update. Het gaat om problemen op een deel van het 3G mobiele netwerk en dus telefoons die alleen 3G hebben of 4G handsets die vast op 3G staan. Klanten met telefoons die ook 4G en 5G hebben, ondervinden geen problemen. 112 is nog steeds bereikbaar voor iedereen. We zijn ondertussen bezig het probleem voor de getroffen klanten zo snel mogelijk op te lossen. Zodra er nieuwe informa
Neem een kijkje in je Mijn Odido app en zie waar je tegenaan loopt. Schrijf dit op en help ons zoveel mogelijk bugs te vinden. Wij zijn de Mijn Odido app aan het analyseren om te verbeteren waar mogelijk. Zie je een bug, kom je een foutje tegen of vind je dat iets beter, duidelijker of makkelijker kan? Geef het hieronder aan in een reactie en deel meteen de volgende info: telefoontype en product-combinatie (Odido Internet + TV in combinatie met Ben of Simpel Mobiel of Tele2 vast Internet + Odido/Ben/Simpel Mobiel). Voeg zoveel mogelijk informatie toe en deel screenshots als dat kan. Wij gaan kijken hoe we deze verbeteringen dan kunnen uitvoeren zodat jullie een zo geoptimaliseerd mogelijke app in gebruik kunnen nemen. Het helpt als je de laatste versie van de app hebt geïnstalleerd. Alvast enorm bedankt! P.s. We waarderen jullie hulp natuurlijk enorm, daarom hebben we voor degene die de best gevonden bug vindt, een leuk bedankje! 🎁 DISCLAIMER: Zorg er alsjeblieft voor dat alle eventue
Heb je technische vragen over 4G voor Thuis? In dit topic hebben we de meest gestelde vragen op een rijtje gezet. Staat je vraag er niet tussen? Reageer dan op dit topic of maak een nieuw topic aan. We pakken dit dan z.s.m. voor je op. Is port forwarding mogelijk?Ja, dit is mogelijk. Hoe je dit instelt lees je in dit topic:https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/uitleg-port-forwarding-instellen-270716 Hoe pas ik de DHCP server van mijn Huawei 4G-modem aan?Hoe dat moet lees je in dit topic:https://forum.t-mobile.nl/installatie-andere-technische-vragen-480/uitleg-dhcp-server-range-modem-aanpassen-273842 Kan het 4G-modem uitgebreid worden met een losse router (bijv. voor beter wifi-bereik)?Dit kan zeker! De makkelijkste oplossing is om de router of WiFi-versterker d.m.v. een internetkabel op de Huawei router aan te sluiten en in Access Point mode te laten functioneren. Raadpleeg ook de handleiding van je WiFi-versterker of router. Wil je de volledige functionali
De nieuwste smartphones op een rijtje! Elk jaar worden er nieuwe smartphones gelanceerd. Elk toestel komt met zijn eigen voordelen, specificaties en soms zelfs met een mooie actie vanuit de leverancier. In dit topic lees jij als eerste alles over de nieuwste smartphones én onze aanbiedingen. 26 augustus 2024, OPPO Reno12 F OPPO Reno12 FHet uiterlijk van de Find serie gebracht naar de Reno serie.Vanaf maandag 26 augustus – is de gloednieuwe OPPO Reno12 F in onze webshop te bestellen voor pre-order. Dit toestel is direct leverbaar.De OPPO Reno 12 F is een uniek toestel in zijn prijsklasse. De camera is van de allerhoogste kwaliteit. De batterij en Fluency Protect systeem zorgen voor een lange duurzaamheid. Dit mag je verwachten van je nieuwe OPPO Reno12 FOPPO AI 256 GB All Around Armor 12+12 GB RAM | RAM uitbreiding Batterij - Duurzaamheid voor meer dan 4 jaar Sleek & Futuristic design - Het Cosmos Ring-ontwerp is geïnspireerd door de elegantie en mysterie van het heelal, en brengt
Apple Watch Series 8 GPS + Cellular & Odido Multisim In dit topic vind je de veelgestelde vragen over de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular en over Odido Multisim. Apple is weer met een prachtige Apple Watch Series 8 GPS + Cellular gekomen die geweldige nieuwe features bevat. De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is vanaf 9 september beschikbaar bij Odido en dit kan betekenen dat jij straks een van de allereerste bent! De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular is bij Odido ook verkrijgbaar in combinatie met Multisim. Voor welke Apple Watch Series 8 GPS + Cellular ga jij? Actuele levertijden Apple Watch Series 8 GPS + CellularIn ons algemene levertijden-topic worden de levertijden van de Apple Watch Series 8 GPS + Cellular bijgewerkt. Hier kun je alle informatie vinden over de levertijden van je favoriete Apple Watch. Wanneer is de Apple Watch GPS + Cellular te koop bij Odido?De Apple Watch Series 8 GPS + Cellular, Apple Watch SE GPS + Cellular en Apple Watch Ultra GPS + Cellular zi
Wie houdt er nou niet van leuke acties en gratis accessoires? Denk aan gratis koptelefoons, draadloze headsets, Earpods, Earbuds en opladers. In dit topic zie je alle lopende acties terug zodat jij ze niet kan missen! Hier zetten we alle lopende acties van alle merken, zoals Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO, Motorola en OnePlus voor jou op een rijtje. Kom regelmatig terug om geen enkele actie te missen. Heb je vragen over bepaalde acties? We hebben alle veelgestelde vragen hieronder al in de FAQ voor je beantwoord. 🔔 Galaxy Watch Ultra bij aanschaf van een Galaxy Z Fold6Ontvang de Galaxy Watch Ultra t.w.v. € 589 bij aanschaf van een Galaxy Z Fold6.Kleur: Titanium Grey (met oranje band) Promo periode: 13 januari t/m 30 maart 2025 Registreren: t/m 30 april 2025Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op: www.samsung.com/nl/promo/ 🔔 Galaxy Fit3 bij Galaxy A55 of A35Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Fit3 bij aankoop van een Galaxy A55 of A35Deelnemende toestellen: A55 en A35 Promo periode: 16
[Update 5 juli 2021. De aanmeldprocedure van Mijn Odido voor 4G voor Thuis is vereenvoudigd.]Om de status van je verbruik te kunnen monitoren, MB-aanvullers aan te schaffen, je facturen te zien, etc. raden we je aan om een Mijn Odido account te maken. Dat gaat als volgt.1. Open je browser en ga naar https://www.odido.nl/login.2. Registreer een Mijn Odido account. Voor 4G voor Thuis is een SMS-verificatie sinds 2021 niet meer nodig, maar moeten de laatste 5 cijfers van de bankrekening worden ingevoerd.3. Kies een gebruikersnaam en wachtwoord en druk op “Account aanmaken.4. Je ontvangt nu een activatiemail. Klik op de link in deze mail.5. Je account is nu geactiveerd en je kunt dus gebruik maken van Mijn Odido!
Het netwerk van Odido is het meest bekroonde 4G-netwerk van Nederland. En nu gaan we zelfs nog een stap verder. Met trots presenteren wij: 5G van Odido! Met ons gloednieuwe 5G-netwerk blijf jij verbonden met de mogelijkheden van nu en van straks. En dit is pas het begin. We bouwen een baanbrekend netwerk Smartphones worden elke dag slimmer, we verbruiken meer en meer data, en we verbinden steeds meer apparaten met elkaar. Dat vraagt nogal wat van een netwerk. Daarom blijft Odido het netwerk continu verbeteren en uitbreiden met nieuwe technologieën. Zodat ons nieuwe 5G-netwerk al die data straks moeiteloos kan verwerken. Odido zorgt dat je altijd en overal kunt blijven rekenen op een veilige en stabiele verbinding. Klaar voor de toekomst Of het nu gaat om videobellen, je thermostaat bedienen of je drone besturen: met 5G breken we straks technologische limieten waar we ons nu nog geen voorstelling van kunnen maken. Er gaat een wereld voor je open. De wereld van zelfrijdende auto’s, clo
Geregeld worden door community leden reviews geschreven. Zowel over Odido diensten als over de nieuwste smartphones. Erg gaaf en handig natuurlijk, maar op een community zakken ze snel weg in alle suggesties, vragen en opmerkingen. Zonde, want het kan je natuurlijk wel helpen bij het zoeken naar jouw ultieme toestel! Of natuurlijk als voorbereiding over wat je mag verwachten van diensten. Alle reviews worden vrijwillig en onafhankelijk geschreven door communityleden. Zonder sponsoring en volgens eigen inzicht. Zelf een review schrijven? Leuk! Gewoon doen. Daarmee kunnen we elkaar nog beter op weg helpen. Voor tips & tricks helpen wij jou - als communityleden graag op weg. Ook voor bijvoorbeeld een mooie afbeelding bij jouw review. Voor verzoeken kun je hier terecht, laat het ons gewoon weten in de reacties hieronder. Overige
Onderstaande producten hebben een levertijd en zijn leverbaar vanaf: Samsung Galaxy S24 128GB grijs - leverbaar vanaf 17 januariSamsung Galaxy A25 128GB zwart - leverbaar vanaf 24 januariSamsung Galaxy A55 128GB blauw - leverbaar vanaf 24 januariSamsung Galaxy Z Flip6 256GB grijs - leverbaar vanaf 17 januariSamsung Galaxy Z Fold6 256GB zilver - leverbaar vanaf 17 januariSamsung Galaxy S24 FE 256GB zwart - leverbaar vanaf 7 februariApple iPhone 16 256GB wit - leverbaar vanaf 31 januariApple iPhone 16 Pro 512GB zwart titanium - leverbaar vanaf 31 januariApple iPhone 16 Pro Max 1TB desert titanium - leverbaar vanaf 3 februariApple iPhone 16 Pro Max 1TB naturel titanium - leverbaar van 31 januariApple iPad Pro G5 11in 256GB MVW13NF zwart - leverbaar vanaf 3 februariApple iPad Pro G1 13in 256GB zwart - leverbaar vanaf 3 februariApple WatchS10 42mm RGDAluCase LBSB S/M - leverbaar vanaf 21 februariApple W Ultra2 24 49mm Tan Alpine Loop M - leverbaar vanaf 17 januari Let op: Levertijden zijn o
Ik wil mijn nieuwe nummer koppelen aan een bestaand account in mijn Odido app. Omdat het simkaartje in een IPad zit kan ik de SMS met de code niet ontvangen. Kunnen jullie mij helpen?