Praat mee over de nieuwste telefoons, (i)OS features en meer.
Recent actief
Ben jij tech savy en houd je ook zo van de nieuwste telefoons, de beste camera’s, de snelste processors en handige nieuwe features? Dan is dit de categorie voor jou. Tegenwoordig kunnen we alles op onze smartphones. We hebben de wereld in onze handen. Series kijken, het nieuws lezen, foto’s maken en bewerken? Het kan allemaal. Of je je telefoon nu als personal assistent gebruikt of simpelweg zo snel mogelijk je beste vriend wil appen – we zetten de mooiste features voor iOS en Android OS graag voor je op een rij. Mis je bepaalde onderwerpen of heb je iets tofs te delen? We horen het graag. Tips, tricks en meer.Wat mag je van ons verwachten? We delen regelmatig tips & tricks voor de beste instellingen en geheime features voor jouw Samsung of iPhone. De leukste apps van het moment, we brengen ‘keuze van de redactie’ terug, de beste budgettoestellen, camera’s en nog veel meer. Must haves. Deel ze met ons.Wat zijn voor jou must have apps op je telefoon? Welke handige snelkoppelingen
Hallo, ik wil de iPhone 17 Pro Cosmic Orange bestellen. Klopt het dat sommige batches verkleuren naar roze? Kunt u aangeven uit welke productieweek of levering jullie toestellen komen?
Image door Occaj gemaaktHet heeft even geduurd, maar eindelijk heeft Samsung de OneUI 7 Beta uitgebracht in de USA, Duitsland, India, Korea, Engeland en Polen. Helaas zoals elk jaar niet in Nederland, maar daar zijn omwegen voor natuurlijk die we nu nog niet gaan bespreken in dit topic. Via reacties op dit topic ga ik jullie op de hoogte houden van de bèta updates van OneUI 7 tot de officiële release in 2025.
Gisteren presenteerde Apple de nieuwe iPhone 15 series. Dit jaar hebben alle iPhones een Dynamic Island en een camera upgrade gekregen.Ga jij dit jaar voor een nieuwe iPhone of doe jij nog een jaartje (of meer) langer met je telefoon die je al hebt? Of ga jij liever naar een Android toestel toe? Ik ben benieuwd welk toestel je gaat nemen of nog even gaat houden. Laat het achter in een reactie 👀 Zelf behoud ik mijn S23 nog een jaartje, omdat ik tevreden ben met het toestel en ik geniet van de prachtige camera's.
Vanavond is het zover, de live stream van Apple! Waarin de nieuwe iPhone series worden gepresenteerd! Dit jaar is het de iPhone 15 series, en er zijn veel verwachtingen voor deze series. We gaan nu de laatste iPhone 15 (pro) geruchten in het kort doornemen. En kijken morgen of deze geruchten ook juist zijn.Titanium behuizing voor de iPhone 15 Pro en 15 Pro Max en afgeronde hoeken voor alle modellen. Gurman heeft via X gedeeld dat de pro series voorzien worden van een titanium behuizing. Hierdoor wordt het toestel nog sterker en wel 10% lichter dan zijn voorganger. Naast de titanium behuizing krijgt de 15 series ook afgeronde hoeken. Deze zitten aan de achterkant van het frame naar het glas toe, hierdoor voelt het toestel prettiger aan in de hand. De nieuwe A-17 chip. Bij een nieuwe iPhone hoort ook een nieuwe chip (waarschijnlijk enkel de pro modellen). Deze chip is vooral energiezuiniger dan zijn voorganger. De batterijduur van de 14 modellen waren al heel goed, en daar doet Apple nog
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.