Skip to main content
  • 8,547 Topics
  • 69,517 Reacties
8547 Topics
Laatste poging Zyxel T-56 ping spikes
Ping spikes, packet loss, jitter. Sinds de overstap van een simpele Ziggo lijn naar glasvezel, heb ik nog geen dag fatsoenlijk kunnen gamen. Allerlei tests (ping, packet loss, weet ik het wat) doorsturen, tal van telefoontjes, monteurs van Gideon die aangeven "zeg maar dat je van je abonnement af wil"... het is een schande dat jullie tig klanten deze stappen laten doorlopen. Deze hele conmunity staat vol met hetzelfde probleem, met één en dezelfde modem. Mensen die op eigen kosten en initiatief een andere modem kopen, zijn direct van hun problemen af. Maar wat doen jullie? Klanten keer op keer uren zelf allemaal bullshit laten doen, terwijl je allang weet wat het probleem is en het niet op te lossen is zonder de hardware te vervangen. Ik bestel een dienst, een hele simpele, die deugdelijk geleverd en geïnstalleerd moet worden. Als dat niet zo blijkt te zijn, moet je niet de klant aan het werk zetten, maar moet je de shit als leverancier zelf oplossen. Alsof je een paar schoenen koopt die na 1 dag scheuren en je zegt "doe eens microscopisch onderzoek naar de belijming van de naad en koop even wat lijm om het zelf te plakken". Gekkenwerk. Het leek even opgelost toen ik overstapte naar een ander spel, maar het was ijdele hoop. Ik eis nu een oplossing. Prima als ik een Fritzbox moet kopen, maar dan op jullie kosten. Ik ga geen enkel eigen onderzoek zoek meer doen, wetende dat deze community he-le-maal volstaat met hetzelfde probleem en deze geen enkele keer opgelost is. Het is een schande dat dit kan bij zo'n bedrijf. Waarschijnlijk wint de simpele consument het nooit van zo'n bedrijf, maar als dit niet snel opgelost wordt, ga ik toch m'n best doen. Jullie kunnen mijn dossier opzoeken. Wat er ook als laatste update staat, er is nog niks verbeterd.
[Info] SMTP poort 25
T-Mobile werkt doorlopend aan het nog verder optimaliseren van haar netwerken. Daarbij hoort ook het optimaliseren van onze technologieën zodat we onze klanten een nog betere dienstverlening kunnen bieden. Het per 4 oktober afsluiten van de verouderde SMTP poort (25) is hier een voorbeeld van. Voor deze verouderde, niet-versleutelde poort bestaan inmiddels beter beveiligde alternatieven om e-mails te versturen via het vaste netwerk. In deze nieuwe technologieën worden e-mails versleuteld en voorzien van authenticatie verstuurd. De SMTP poort (25) werd nog maar zeer beperkt gebruikt door onze klanten. Het kan zijn dat je nog gebruikmaakt van een e-mailadres dat niet van T-Mobile Thuis is, dat ingesteld staat om op deze poort e-mail te versturen. Dat werkt dan niet meer. Omdat de instellingen per e-mailaanbieder kunnen verschillen, kan je het beste via deze aanbieder de juiste instellingen voor TLS e-mail raadplegen, of gebruikmaken van de uitgaande e-mailserver van T-Mobile Thuis. Inkomende e-mail blijft gewoon werken zoals nu. Om de uitgaande server aan te passen in je e-mailprogramma, pas je de instellingen aan per programma: Apple mail: Klik linksboven op de optie “Mail” en klik hierna op accounts. Selecteer de betreffende account, ga naar server settings (rechter tab). Pas onderaan de gegevens aan. Vul de username en password van je T-Mobile Thuis e-mailadres in en vul hieronder in het wachtwoordveld het bijbehorende wachtwoord in. Vul bij Hostnaam “smtp.t-mobilethuis.nl” in. Outlook: Klik op bestand (file) en klik op account settings (account instellingen). Ga naar tab e-mail als je daar nog niet staat. Klik op change (of wijzigen) Pas eerst het adres van de uitgaande e-mailserver aan naar smtp.t-mobilethuis.nl. Klik op more settings (meer instellingen) Selecteer hier bij outgoing mail server (uitgaande e-mail server). Vink aan en vul de inloggegevens van je t-mobilethuis e-mailadres in.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen