Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
Beste Moderator / Webcareteam,Via deze weg vraag ik aandacht voor een hardwarefout aan mijn iPhone 15 Pro Max.Tijdens een videocall van ± 30 minuten is het toestel extreem heet geworden. Dit merkte ik nadat ik de telefoon uit de houder nam toen ik het gesprek beëindigde. Het scherm geeft beeld, maar de touch-functionaliteit reageert niet meer. De thermische beveiliging heeft het toestel niet tijdig uitgeschakeld, waarna de touch-module (digitizer) permanent is uitgevallen. Een geforceerde herstart en het verwijderen van de screenprotector hebben dit niet opgelost; het betreft een fysiek intern defect.Mijn mobiele abonnement is op 24 juni jl. afgelopen, maar Odido blijft wettelijk de verkoper van de hardware. Het toestel is 100% krasvrij, heeft nooit val- of waterschade gehad en dit defect valt binnen de verwachte levensduur. Ik verwacht van Odido een passende oplossing onder het consumentenrecht.Aangezien de klantenservice mij telefonisch probeerde door te verwijzen naar Apple, leg ik
Hallo,Ik wil graag een herbeoordeling van mijn recycle‑deal aanvraag voor mijn Samsung Galaxy Z Flip5 . Odido heeft mijn toestel afgekeurd met de reden “1 of meer barsten in het scherm (HasCrackedDisplay)”, maar dit klopt niet.Er is geen enkele zichtbare barst of breuk aan het scherm.Wat wél zichtbaar is:een “lichtlijn” precies op de vouw, die alleen zichtbaar is wanneer het toestel opengeklapt is én het scherm aanstaat; het bovendeel van het scherm werkt volledig; het onderste deel knippert en is donkerder; het volledige scherm reageert perfect op touch, zonder uitval of dode zones; het buitenscherm werkt volledig normaal.Omdat de lijn alleen zichtbaar is wanneer het toestel opengeklapt én ingeschakeld is, en er geen externe schade aanwezig is, wijst dit sterk op een constructiefout in de vouwlijn, een bekende zwakke plek bij Flip‑toestellen. Dit komt niet overeen met de afkeurcode “HasCrackedDisplay”, die verwijst naar zichtbare barsten veroorzaakt door gebruikersschade.Daarnaast vol
Ik heb begin Juli mijn telefoon ingeleverd bij Postnl punt bij mij in de buurt, tot op heden is deze nog steeds niet afgeleverd.. ik gok dat die kwijt is geraakt. Hoe nu verder? Lijkt me niet dat ik voor de kosten moet opdraaien als de post iets kwijtraakt.
Mijn iPhone 15 Pro van 2.5 jaar oud heeft een spontane roze lijn. Dynafix stuurt een prijsopgave van €450, maar er is geen valschade. Ik wil gebruikmaken van mijn wettelijk herstelrecht (non-conformiteit).
Hierbij dien ik een formele klacht in over zowel de informatie die door medewerkers van Odido aan mij is verstrekt als de wijze waarop mijn eerdere klacht hierover vandaag telefonisch is behandeld.Aanleiding is mijn huidige mogelijkheid om mijn abonnement bij Odido te verlengen in combinatie met een nieuwe iPhone. Wanneer ik rechtstreeks via Odido verleng, moet ik voor het toestel ongeveer €340 bijbetalen. Via Belsimpel kan ik echter een abonnement bij diezelfde provider, Odido, afsluiten met hetzelfde toestel, waarbij ik ongeveer €80 voor het toestel moet bijbetalen.Omdat dit een aanzienlijk prijsverschil is, heb ik hierover contact opgenomen met Odido. Een medewerker gaf mij als verklaring dat Belsimpel goedkopere toestellen zou kunnen aanbieden omdat zij toestellen van een andere of mindere kwaliteit leveren. Daarnaast werd mij verteld dat bij Belsimpel andere garantievoorwaarden zouden gelden en dat een defect toestel mogelijk naar het land van herkomst zou moeten worden teruggestu
Ik heb al jaren ingesteld dat ik aankopen via Apple kan doen met mobiele telefoon als betaalmethode. Recent lukte de betalingen niet meer en heb deze instelling verwijderd en opnieuw geprobeerd om telefoonnummer van Odido toe te voegen. Krijg nu de volgende melding. Lukt nu niet meer om Odido in te stellen als betaalmethode. Ik heb geen blokkade en geen achterstand in betalingen. waarom lukt het nu ineens niet is mijn een raadsel en hopelijk kan iemand bij Odido mij hiermee helpen.
Zouden jullie mijn community account willen verwijderen, ik ben deze niet meer nodig. Alvast bedankt.
Goedemorgen Graag wil ik hulp bij het koppelen van podimo Alvast bedanktMo
For about months now I’m trying to fix the problem with paying on Apple App Store using my Odido factureI have contacted Apple and they say the problem is with Odido and Odido just don’t know what is the problem.i want open a formal complaint about that issue because is a service offered and I want it use it.
In 2024 is mijn 06-nummer, zonder enige aankondiging definitief verwijderd door Odido. Daarvoor zat ik bij T-Mobile. Ik heb geen enkele sms ter waarschuwing ontvangen, terwijl mijn telefoon dag en nacht aanstaat. 3 sms’jes zou ik moeten hebben ontvangen. Nog steeds ben ik hier zeer verbolgen over omdat dit mij heel veel gedoe heeft opgeleverd. De reden dat mijn nummer is verwijderd weet ik, namelijk te lang niet zelf actief gebruikt (sms, data, telefoontje), maar ik wist niet dat mijn nummer dan verwijderd zou gaan worden. Mijn nummer gebruik ik vooral met gratis wifi. Meerdere malen heb ik hierover gebeld en online een klacht ingediend, waarom ik hierover niet geïnformeerd ben. De telefonisten weten het niet, en bij de online ingediende klacht krijg ik niet eens inhoudelijk antwoord, maar word ik naar de telefonische klantenservice doorverwezen. -Ik eis uitleg waarom ik geen berichten heb ontvangen dat mijn telefoonnummer inactief zou worden gemaakt bij niet-actief gebruik. -Ik eis ee
Nergens kan ik het verzendlabel voor de recycle deal vinden en de download werkt ook niet
Ik heb gisteren mijn Apple Watch 10 Cellular binnengekregen. Helaas lukt het nog niet om Multisim aan te vragen als ik het mobiele netwerk via de Watch-app wil configureren.Nadat ik via de Watch-app verwezen wordt naar de inlogpagina van Odido, krijg ik nadat ik inlog elke keer dezelfde foutmelding: Oeps… Je huidige abonnement kan niet gekoppeld worden aan Multisim. Ik heb telefonisch contact gehad met iemand van de klantenservice, maar hij kwam er helaas ook niet uit. De softwares van zowel de iPhone 13 als de Apple Watch zijn helemaal up to date.Ik zou graag op korte termijn gebruik willen maken van Cellular. Wie kan mij helpen?
Goedenavond, Afgelopen dinsdagmiddag heb ik een nieuwe dual sim aanvraagd. Na binnenkomst heeft mijn pa dit geprobeerd te activeren met idin. (De contractgegevens staan op zijn naam)Na verificatie worden we gestuurd naar de website van Odido en moeten we opnieuw inloggen. Wat gaat er verkeerd? Dit proces inmiddels op diverse apparaten geprobeerd. Alvast bedankt voor de reactie
Ik heb vanochtend een betaling gelijk gedaan, kreeg een mail dat hij ontvangen was en verwijderd zou worden. we zijn nu heel wat uur verder en hij staat er nog op. Ik heb mn telefoon ook al herstart (denk inmiddels wel 30x). Dan wordt er gezegd via jullie chat bot bel de klantenservice…. wat erg raar is aangezien het bellen niet mogelijk is!?
Hey,Ik loop tegen iets raars aan en wil checken of ik de enige ben of dat meer mensen dit hebben.Ik ontvang geen SMS-verificatiecodes van Ankama via mijn Odido nummer.Wat ik al weet:Normale SMS’en komen gewoon binnen Andere services sturen wel codes Het probleem is alleen Ankama verificatie SMSHet gaat dus om login/beveiligingscodes, waardoor ik niet kan inloggen.Heeft iemand anders met Odido dit probleem gehad? Of werkt het bij jullie wel gewoon?Als meerdere mensen dit hebben lijkt het bijna op een blokkade of routing issue bij Odido of Ankama SMS delivery.Thanks alvast voor het meedenken
Wanneer ik een servicenummer wil bellen krijg ik te horen dat deze oproep niet is toegestaan. Ik heb geen betalingsachterstand.
Ik heb onlangs mijn nummer overgezet van XXX naar mijn huidige nummer XXX, en deze overstap is al succesvol afgerond.Nu heb ik echter een nieuwe simkaart nodig voor mijn oude nummer XXX. Ik zou dit nummer graag weer willen activeren of gebruiken op een aparte nieuwe simkaart.Wat moet ik doen om dit te regelen? Is het mogelijk om voor dit specifieke nummer een nieuwe simkaart aan te vragen en een nieuw abonnement of prepaid-optie te starten?Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn.[Plaats geen persoonlijke gegevens openbaar!]
Hoe kan ik een HBO Max abonnement activeren in mijn Odido account? Als ik het probeer in mijn account krijg ik deze mededeling: Helaas, op dit moment is er geen geschikt abonnement gekoppeld aan jouw account.
Hoi, Ik heb een vraag over odido unlimited basis.Welke landen vallen onder het unlimited basis pakket en valt Turkije , UK , Andorra, Monaco , Zwitserland onder het unlimited pakket??Verder nog een vraag over , van Nederland naar Duitsland bellen..Als ik van Nederland naar Duitsland bel ( voorbeeld) heb ik ergens gelezen dat 120 minuten vrij zijn maar als ik van Duitsland naar Nederland bel is het " unlimited"?? Het is mij dus nog niet duidelijk wat " unlimited " inhoudt. MVG,. Robert T
Ik heb gratis videoland bij mijn drie abonnementen. Heel mooi natuurlijk maar helaas telkens reclame. Zit je net een wedstrijd te kijken ( pfl) en hoppa reclame. Ik wil niet streamen om dan alsnog reclame te moeten kijken.Ik ben ook graag bereid om bij te betalen voor “geen reclame”.Waarom is dit geen mogelijkheid?Ik zou het erg kunnen waarderen als het wel zou kunnen Bij voorbaat dank
Net belde ik vanuit België 1233, er werd meteen opgehangen. Ik belde nogmaals, en toen werd me verteld dat mijn voicemail 24 uur geblokkeerd is en werd er direct opgehangen. Ik heb voor de rest niets gedaan, niet ingevuld of ingetypt.Hoe kan ik mijn voicemail deblokkeren? Ik moet deze voicemail zo snel mogelijk luisteren, het is medisch..
2 nieuwe prepaids geactiveerd. Ik heb uitgebreide eerdere ervaring met Tmobile/Odido prepaid. Ik was gewend dat je heel makkelijk rinkeltijd kon instellen: **61*+3162406(nummer)*11*(seconden)# Als ik dat nu doe, wordt de code wel geaccepteerd maar dan blijkt in de praktijk de tijd gewoon op 30 sec. Dat zie je ook als je *#61# doet: 30 seconden lees je dan. Is het netwerk technisch gewijzigd of zo? Bedankt
Mijn zoon heeft een nieuwe iPhone, alleen oude eSIM is niet overgezet en zijn oude iPhone is inmiddels terug naar fabrieksinstellingen. Hoe krijg ik alsnog de eSIM overgezet naar zijn nieuwe iPhone?
Hallo ik zit nu al een paar dagen op jamaica, maar ik word gek van de SMS meldingen van odido. Ik krijg 9 keer per dag een SMS dat ik in het buitenland ben, maar steeds een andere, dan weer jamaica, dan Kaaiman eilanden, dan aruba, dan VS. Vreselijk irritant, kan je dat ergens uitzetten?
Ik heb een regeling maar nog wel de buitenland blokkade. Kan deze verwijderd worden?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.