Skip to main content
  • 782 Topics
  • 5,798 Reacties

Wiki (2)

782 Topics
Irritant gebel door +31614094100
In de afgelopen 3 weken ben ik al iets van 8 keer gebeld door het nummer +31614094100. Er wordt niks ingesproken in mn voicemail of wat dan ook. Een snelle zoektocht laat zien dat het nummer van Odido is en dat een hoop mensen zich enorm storen aan het aanhoudende gestalk van de verkoop afdeling. Ik ook! Het is echt enorm irritant en het lijkt erop dat iemand binnen Odido een enorme plaat voor haar/zijn hoofd heeft en de hint niet snapt dat men geen zin heeft in telefonische verkoop. Het is een agressieve manier van telefonische verkoop waar ik weinig interesse in heb. En de chatbot kan er ook al niet veel mee, logisch, die denkt dat ik vast wil weten waarom ik gebeld word. Maar dat wil ik helemaal niet!!! Want ik weet al waar het over gaat, dat is gewoon weer een verkoop gesprek omdat er nu "een geweldige actie" is. Eventueel iemand van de service afdeling zodat die een notitie oid kan maken, maar helaas zijn die alleen tijdens werktijden beschikbaar, als ik zelf ook werk. Volgens de bot kan ik uiteraard wel even zelf met de verkoop afdeling even bellen, maar zoals ik al eerder aangaf, ik heb helemaal geen zin in die gladde verkoop praatjes. Ik ben al klant, als jullie belangrijke informatie voor me hebben dan sturen jullie maar een brief, email of SMS. Als mijn abonnement goedkoper kan dan zie ik dat graag terug in mijn maandelijkse abonnementsprijs, volgens mij hoef ik daar geen verkoper voor te spreken. En als ik op zoek ben naar een nieuw abonnement, dan zoek ik wel contact met jullie. Dank voor het luisteren naar mijn 'rant', ik ga nu kijken of ik het nummer kan blokkeren.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen