Alle informatie over bundels, extra's en andere diensten.
Recent actief
Sinds de introductie van Datavrije Muziek en onze oproep om jouw favoriete muziekstreamingdienst aan te melden zijn we overspoeld met suggesties via Facebook, Twitter en het forum. Onwijs gaaf natuurlijk! :DWe gaan nu aan de slag om deze diensten toe te voegen. Hierin maakt het voor ons totaal niet uit of het een kleine of grote dienst betreft, iedereen is hierin gelijk.Hieronder vind je de lijst van gegeven suggesties (op alfabetische volgorde). We zullen hier ook eventuele updates over de voortgang plaatsen. Als er nog niets bij de dienst staat dan zijn we nog niet gestart met het benaderen, maar dat gebeurt dan zo spoedig mogelijk! Pas wanneer de dienst onder het kopje 'Diensten die al aangemeld zijn bij Datavrije Muziek' kun je deze datavrij streamen.Ter achtergrond: er is voor ons in principe geen enkel bezwaar om welke dienst dan ook toe te voegen. De gedachte is eigenlijk: ‘hoe meer, hoe beter’. Uiteraard geldt dit niet voor partijen waarbij er sprake is van discutabele content,
Stream jij veel muziek op je smartphone? Dan ben je zeker niet de enige en daarom bieden wij Datavrije Muziek aan. Dit betekent dat je dan geen MB’s meer verbruikt wanneer je muziek streamt via onze partners! Ideaal natuurlijk om data over te houden voor andere zaken! Wil jij jouw suggestie doorgeven voor de muziekstreamingdiensten die we moeten toevoegen of kijken hoe het toevoegen van de muziekdiensten staat? Check dan dit topic voor de laatste updates!Update 23 december 2016: Goedemorgen iedereen, De ACM heeft vandaag inderdaad het definitieve besluit over Datavrije Muziek gepubliceerd. Dit besluit bepaalt dat T-Mobile volgens de Nederlandse wet deze dienst niet zou mogen aanbieden. T-Mobile blijft van mening dat er géén sprake is van een overtreding omdat zero rating volgens de Europese regels onder bepaalde voorwaarden wel toegestaan is. T-Mobile voldoet aan de Europese voorwaarden en zal de zaak daarom aan de rechter voorleggen. We wachten op het oordeel van de rechter en tot die
Waarom stopt T-Mobile Extra? In de afgelopen jaren hebben klanten kunnen sparen voor kortingen en accessoires via het T-Mobile Extra spaarprogramma. We hebben flink onderzoek gedaan naar de behoeften van onze klanten. Daaruit is gebleken dat klanten liever op andere manieren gewaardeerd worden. Daarom hebben we besloten om T-Mobile Extra per juni 2021 te stoppen. Ook is het niet meer mogelijk om je aan te melden voor het programma. Hoewel het programma stopt, blijven we je als klant graag voordelen bieden. Zo is er bijvoorbeeld T-Mobile Klantvoordeel. Hoe lang heb ik de tijd om de punten in te wisselen? Heb je je abonnement nog niet verlengd sinds 28 januari 2018? Dan kun je je punten nog uitgeven tot en met 1 juni 2021. Log hiervoor in op My T-Mobile of ga langs in de T-Mobile shop. Je hebt van ons een email of sms gekregen waarin de voor jou geldende datum staat vermeldt. Heb je je abonnement verlengd na 28 januari 2018? Dan zijn je T-Mobile Extra punten nog 4 maande
Sinds vandaag werkt mijn HBO Max abonnement niet meer deze heb ik met de 2 extra punten. In de app van Odido blijkt alles goed te staan, maar bij HBO Max wordt gevraagd naar een nieuw abonnement?heeft dit te maken met jullie onderhoud dit weekend?
Ik heb dit onderwerp al voorbij zien komen in andere topics, maar heb toch maar een nieuw topic geopend. Voorbeeld van dit probleem is ook hier te zien: https://community.t-mobile.nl/netwerk-347/ik-ontvang-geen-verificatie-smsjes-314873#post1513831 Ik heb dit probleem al sinds ik bijna drie jaar terug bij T-Mobile aansloot. Vorige keer dat ik om hulp vroeg moest ik 3 bedrijven/apps aangeven die mij zo'n verficiatie-SMS toestuurden en die ik niet heb ontvangen. Dat vond ik toen teveel moeite omdat dit niet zo'n groot probleem is voor mij en het mij toen om 1 app ging. Inmiddels heb ik wel meerdere bedrijven/apps (Tinder, Happn, Uber Eats). Het gaat om verificatie-SMS, dus normale SMS ontvang ik wel en ook SMS van DigiD, Thuisbezorgd en T-Mobile ontvang ik, al is alleen de SMS van DigiD een verficatie-SMS. Ik heb het ook al via een andere telefoon geprobeerd maar die krijgt de SMS van de drie bedrijven/apps ook niet binnen en ik heb ook niks geblokkeerd via My T-Mobile. Ik heb vandaag bi
Goedemorgen, In eerdere vergelijkbare topics werd steevast doorverwezen naar het algemene eSIM topic, maar deze is met de introductie van de eSIM op slot gezet. Had goede hoop inmiddels de Series 5 GPS + Cellular te kunnen bestellen i.s.m. T-Mobile. Helaas is dit vooralsnog niet mogelijk. De vraag blijft dus: wanneer kunnen we eSIM-ondersteuning voor de Apple Watch e.d. verwachten?
Dag,ik heb sinds kort probleem dat WLAN call op mijn iphone 11 pro niet meer werkt, ik heb binnenshuis slechte gsm signaal, vandaar dat wlan call fijn is, de iphone werkte eerst prima met wlan call nu is het stukje text links bovenin dat wlan zegt ook weg, de iphone is up to date en ik heb al van alles gerest router wifi en op iphone wifi opnieuw verbinden en wlan call aan/uitgezet,werkt allemaal niet, meer mensen dit probleem?mvgdave
hoe kan ik de melding Welkom in... het buitenland uitzetten?
Hallo, ik heb sinds afgelopen dinsdag (19 september) een nieuw Odido abonnement.Nu wil ik als aanvulling bij dit abonnement een Multisim aanschaffen zodat ik gebruik kan maken van de Celullar (4G) functionaliteiten van mijn smartwatch. Echter lukt het niet om de bestelling voor een Multisim te plaatsen. Ik krijg namelijk steeds de foutmelding: “Wij hebben je gegevens niet op kunnen halen. Probeer het later opnieuw.” Verder krijg ik in de Watch app de melding: "Je T-Mobile NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen (...) Neem voor meer informatie contact op met T-Mobile NL".Hierdoor heb ik contact opgenomen met de telefonische klantenservice en ik kreeg een vaag antwoord over dat ik wellicht op een later moment (24 oktober) een bestelling kan plaatsen voor een Multisim. Dit aangezien ik eerder een Tele2 klant ben geweest en dat het nu en voorlopig niet mogelijk is om aan ”een abonnementen van deze provider” een Multisim te koppelen. Nu begrijp ik de situatie niet en v
Ik heb het nummer al heel lang. Het komt van Lebara, toen Tele2, T-mobiel nu Odido. Het probleem is dat ik geen sms-berichten van buiten Nederland ontvang. Klantenservice negeerde mijn probleem volledig. Ik heb hulp nodig van iemand van de IT-afdeling. Het probleem is vooral irritant als je iets moet bevestigen met een sms-code. Is er een mogelijkheid dat iemand dit kan repareren??
Meermaals geprobeerd Esim te activeren maar tot op heden zonder succes, oude simkaart in ander toestel bleef ook werken, tot deze ochtend. ben nu dus niet meer bereikbaar. QR code weg en activatiecode niet meer mogelijk ivm oude simkaart niet meer werkzaam. Op my t mobiel staat dat e-sim geactiveerd is maar op toestel geen verbinding. Heb deze nu verwijderd maar kan nu helaaml niets meer.
Goedemiddag, Ik ontving een sms met een leuke aanbieding voor podimo vanwege het 1 jarig bestaan. De actiecode/vouchercode kan ik alleen nergens vinden. Wie weet hoe dit werkt? Dank
Hallo ! 👋Nou ik wou mijn persoonlijke gebruikersnaam een tijdje geleden weer veranderen of wijzigen van mijn account, maar helaas en jammer genoeg zag ik geen optie staan bij mijn profiel instellingen heel vreemd en raar waarschijnlijk..?Note - Heel Graag..!een hulp of advies een van jullie dienst leden mischien..Edit - Mijn huidige Huyar_1970 naar Huyar_2070(A.U.B), 🙏GroetenHuyar,👋
Voicemail van Odido is nogal wispelturig. Pincode is correct maar na de eerste poging gelijk geblokkeerd voor 24 uur. Als je in het buitenland zit is dit zeer vervelend. Het gaat om een zakelijk nummer. Er is geen mogelijkheid om via de support te deblokkeren. Ik ben van mening dat Odido verzaakt om de dienstverlening (voicemail) na te komen. Dit berokkent mij schade!!En ik ben niet de enige. Heb dit met geen enkele andere provider, noch KPN, noch Vodafone noch Simyo. De redenen die steeds gegevens worden zijn gewoon BS. Gelukkig komt de verlening naderbij. Weet wat mij te doen staat. Maar nu wil ik het heel graag opgelost hebben. Odido, doe je werk!!!
Goedendag,Ik loop tegen hetzelfde probleem aan als ik bij meer topics op dit forum tegen kom. De SMS verificatie van Open Bank komt niet binnen. Nu lees ik al veel meer problemen met specifiek de combinatie Open Bank → Odido, wellicht is er al meer duidelijkheid en zicht op een oplossing?Ik heb vanavond de bank ook al even aan de lijn gehad en die gaf ook aan dat deze problemen voornamelijk spelen bij klanten met een Odido telefoonabonnement. Graag hoor ik hoe we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen. Ik kom dus niet in de bank app zonder verificatie SMS waardoor ik nu geen bankzaken kan doen.Stappen tot nu toe ondernomen:Toestel meerdere keren opnieuw opgestart Netwerkinstellingen gereset Software updates van de telefoon zijn bijgewerkt. (Android 15) Test met andere sites met SMS verificatie (2 getest, 2x SMS verificatie ontvangen) Bank gebeld, zij hebben e.e.a. nagekeken en gereset. Hierna kwam de test-SMS ook NIET binnen. Ze hebben voorgesteld dat ik met Odido contact opneem en ve
Visual Voicemail werkt niet meer, ik heb hem geprobeerd opnieuw in te schakelen door abonnement te stoppen en weer aan te zetten, en netwerk setting te resetten zo als gesuggereerd maar dat werkt allemaal niet.
hallo, ik wil graag al mijn contracten via tmobile opvragen. Voor mijn administratie alvast bedankt
Hello, I cannot call to international numbers, I log in in my Tmobile and activate (it was deactivated) then de-activate my international call and sms barring . Still call are failing. not sure what is the reason.if there is any barring still active and you remove it can you also check that no barring is active for roaming (voice sms and data) will need roaming soon
Als ik een sms stuur voor een premium sms dienst, krijg ik een sms terug dat dit niet kan omdat het geblokkeerd is. Ik wordt dan verwezen naar payinfo, zij verwijzen me weer door naar Tele2 (Odido). Als ik bij mijn account instellingen kijk staat alles open, geen blokkades. Hoe kan ik deze blokkering opheffen of laten opheffen?
Ik heb een maand HBO Max als extra gehad totdat ik mijn Prime abonnement kon koppelen, maar nu lukt het me niet om HBO Max te verwijderen en heb ik ineens een extra extra van 5,99€. Hoe kom ik hier nu weer vanaf, want dit was dus niet de bedoeling en het aanpassen van de extra's werkt al niet heel vlot en handig bij mij. 🙄
Goedenavond, Ik probeerde vandaag een Watch 6 met multisim te bestellen, met een toestel krediet van €10,-- , zodat er geen BKR check plaatsvindt. Bewust voor deze optie gekozen omdat ik wegens een scheiding in 2016 t/m 2019 in de WSNP heb gezeten. Nu word mijn aanvraag afgewezen. Waarschijnlijk doordat Odido informatie opvraagt bij Focum en/of Experia.Zelfs bij de keuze het horloge volledig te betalen, en alleen de maandelijkse kosten voor de e-sim wordt het afgewezen. Ik heb bij T-mobole en/of Odido nog nooit een openstaande factuur gehad. Het is wel heel erg zuur dat je 5 jaar na beëindiging WSNP nog steeds geen abonnement kan afsluiten. Bovengenoemde partijen laten data 8 jaar in hun systeem staan.
Beste,Kunnen jullie de SMS welkomsberichtjes in het buitenland uitzetten?alvast bedankt,
Sinds vandaag word ik verrast dat ik nu ineens odido heb.Ik heb ook geen mobiele data meer.Kan geen verbinding met het internet maken.Voorts woon ik nu kennelijk aan de andere kant van de grens met Duitsland.Wat een elende.
Mijn telefoon is geblokeerd en ben de pukcode kwijt hoe kom ik aan een nieuwe Gr joke
Hi, I would like to cancel my phone account, but there is no way to do this on the website. I tried to chat with a representative but no one is available and I tried the digital cancellation form but have not heard back. How do I cancel my account? Caroline
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.