Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Ik heb 3 nummers bij Odido, waarvan 1 steeds niet gekoppeld kan worden. En bij het inloggen krijgen we geen code. Hoe kan ik dit in orde maken? Gr Jajantie
Hallo, ik probeer mijn Odido-abonnement te koppelen aan een account. Maar ik krijg een melding dat het nummer al gekoppeld is aan een ander account. Kunnen jullie het nummer ontkoppelen? Alvast dank
Ik ben in het buitenland en mijn simkaart is stuk. Hierdoor kan ik dus niet inloggen op mijn odido en een nieuwe aanvragen. ik heb mijn moeder laten bellen maar de medewerker zei dat ik zelf moet bellen alleen dat kan ik niet. ik kan hierdoor ook niet meer in mijn whatsapp. hoe kan ik een esim aanvragen?
Hoi allemaal,Ik heb een probleem met mijn Odido-abonnement en hoop dat iemand mij kan helpen.Wanneer ik inlog op Mijn Odido, zie ik geen actief abonnement staan. Hierdoor kan ik ook geen toegang krijgen tot de Deezer-activatie die bij mijn abonnement hoort.Ik heb hierover inmiddels contact gehad met de klantenservice. Zij hebben mijn abonnement opnieuw aan mijn Mijn Odido-account gekoppeld, maar helaas heeft dit niets opgelost. Mijn abonnement is nog steeds niet zichtbaar en ik kan Deezer nog steeds niet activeren/gebruiken.Wat ik eerlijk gezegd nogal vreemd vind, is dat ik nu zelf allerlei stappen moet gaan zetten om te troubleshooten. Ik zou verwachten dat Odido dit intern kan onderzoeken en kan controleren waarom mijn actieve abonnement niet correct aan mijn account gekoppeld staat. Vandaar nu deze post op advies van de klantenservice.Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat ik nog kan proberen?Alvast bedankt voor het meedenken!
Mijn 2FA code kan ik niet meer invoeren want telefoon verloren in buitenland.Inmiddels nieuwe telefoon, maar backup van Microsoft Authenticator liep mis, m.a.w. alle codes kwijt!!Kan mijn 2FA voor Odido zakelijk omgezet worden naar SMS of iDin? S.V.P. niet naar de winkel verwijzen, ik ben in het buitenland!Al mijn credentials kunnen gewoon gecheckt worden: klantnr, banknr, telefoon, KvK, etc. Graag contact om mijn 2FA om te zetten naar SMS en/of iDinDit zou als optie altijd zichtbaar moeten zijn, niet Vragen? Vragen? Dan had ik dit zelf kunnen regelen.Want Izzi is te stom voor dit soort complexe vragen en bellen vanuit buitenland veel te duur.
Via contractovername heb ik het mobiele abonnement van mijn vader overgenomen. Alleen de naam van de contracthouder is gewijzigd; het e-mailadres en de overige gegevens zijn hetzelfde gebleven en stonden al op mijn naam.Sinds de contractovername lukt het mij echter niet om het abonnement opnieuw toe te voegen aan hetzelfde Mijn Odido-account. Mogelijk komt dit doordat de NAW-gegevens van mijn Mijn Odido-account niet meer overeenkomen met de gegevens van de nieuwe contracthouder, ondanks dat het e-mailadres wel hetzelfde is.Kan iemand mij helpen de NAW gegevens van het Mijn Odido account aan te passen zodat ik mijn abonnement weer kan koppelen?Alvast bedankt!
Hoi! Ik ben al even geen klant meer maar volgens mij staat er nog een factuur open. Hier heb ik in de afgelopen maanden geen mail of iets van gekregen. Graag zou ik weten wat hier nog aan moet gebeuren. Hoor het graag’
Ben sinds gisteren weer klant. Ik wilde mijn e-mailadres die ik een aantal jaar geleden had gebruikt weer gebruiken om een account te maken, maar kreeg de melding dat het e-mailadres al in gebruik is. Vervolgens geklikt op '’inloggegevens vergeten'’, maar krijg helemaal geen e-mail (meerdere keren geprobeerd). Ik denk dat er in het systeem wat mis gaat omdat ik al eerder klant ben geweest. Zou mijn e-mailadres vrijgegeven kunnen worden zodat ik weer een account kan aanmaken?
Ik probeer mijn bestaande mobiele abonnement aan Mijn Odido te koppelen. Na het invoeren van mijn 06-nummer en de sms-code krijg ik steeds de melding ‘Er ging iets fout. Probeer het later nog een keer’. Kunnen jullie controleren of er nog een oud abonnement, nummer of aanvraag aan mijn Mijn Odido-account gekoppeld staat?”
Hallo. Vorige week vrijdag gebeld met klantenservice. Na portering op Odido prepaid (het nummer werd dus gewijzigd door overname nummer andere provider), gaat er in Mijn Odido iets mis. Als ik in account op mijn prepaid klik, laadt de gebruikelijke pagina met instellingen/opties niet. Dit blijft hangen. Ik krijg dus bv niet blokkade opties etc (valt onder "prepaid tariefplan" bv). Ik ben 5 dagen verder: niks opgelost en er is ook niks vastgelegd qua referentie. Kan ik weer hele verhaal doen en weer afwachten. Lastig!
Beste Odido,Ik probeer in te loggen op Mijn Odido, maar ik ben volledig buitengesloten. Zowel de website als de mobiele app vragen om een verificatiecode via een authenticator-app, maar ik heb deze app niet (meer) ingesteld staan. De app vraagt dus om een code waar ik helemaal niet bij kan.Als alternatieve inlogmethode kan ik iDIN gebruiken, maar mijn bank (Revolut) staat niet in de lijst van ondersteunde banken. Hierdoor loopt deze optie ook dood.Zouden jullie mijn tweestapsverificatie (2FA) kunnen resetten, zodat ik weer toegang krijg tot mijn account?Alvast bedankt voor de hulp!
Ik wil een nieuwe abonnement bestellen maar er stond dat ik een betaling open had , die is inmiddels al 2/3 uur voldaan. Maar het lukt me nog steeds niet om te bestellen wanneer kan ik weer een bestelling doen? Telefoon nummer 0634118433
Ik probeer mijn internet thuis-abonnement te koppelen (al een half jaar) aan mijn Mijn Odido account, maar ik loop vast op een fout melding met het kopellen.De gegevens op mijn huidige contract en factuur kloppen, maar in het basissysteem van het abonnement staan blijkbaar nog de oude initialen/naam van vroeger (van mijn moeder), dus ook het contract van mijn mobiele telefoon. Omdat deze naam en de initialen nu niet overeenkomen met de gegevens in mijn account, weigert het systeem de koppeling. Ik krijg dan een fout meldingZouden jullie de naam en initialen in het basissysteem van mijn internetabonnement kunnen corrigeren naar mijn eigen gegevens, zodat de abonnementen exact overeenkomen en ik kan koppelen?Ik gok dat dit het probleem is Alvast bedankt voor de hulp!
Hoi Marciano van Odido (odido community) zou op terug komen maar is niet gebeurd vandaar nog een bericht. op vrijdag 8 mei heb ik Skilluppa voucher gewonnen van €149. Deze is bevestigd via sms maar heb nog niet ontvangen. Zou binnen 5 dagen zijn. Het is vandaag 13 mei en nog steeds niet ontvangen. Zou iemand naar kunnen kijken en mij de voucher toesturen. ik heb 0800 odido nummer gebeld en de medewerker kan mij niet helpen en verwijs mij naar odido community. Vandaar dit bericht. **[Mod-edit. Lees meer informatie over SkillUppa vouchers in onderstaand topic]**
Beste,Ik heb sinds vandaag bij jullie een nieuwe abonnement. Maar ik kan hem nu niet koppelen met de app. Zouden jullie ermee kunnen helpen?Met vriendelijke groet,Thomas Visscher
Sinds ik ben overgestapt kan ik niet meer in mijn Odido. Krijg geen facturen te zien en zie mijn verbruik niet. Ik ben hier al 1,5 jaar mee bezig. Ik krijg nu elke keer de melding ‘dit abonnement is al gekoppeld aan een ander account.’ Maar ik heb geen ander account (meer). Kan iemand dit ju eindelijk eens een keer fixen voor mij :-)?
Als ik in mijn samen Unlimited abonnement een eindgebruiker probeer toe te voegen krijgt diegene die ik toevoeg de melding dat de url al is geactiveerd.Echter is dat niet het geval.Ook in mijn omgeving blijft hij op acceptatie hangen. Als ik probeer in te trekken wijzigd het niet.Na een poosje staat hij op ingetrokken en als ik het daarna opnieuw doe is het weer precies het zelfde. Iemand een idee?
Beste Odido Moderators,Ik loop tegen een zeer vervelende administratieve situatie aan en hoop dat een moderator mij hierbij kan helpen.Ruim een jaar geleden dacht ik via de website mijn lopende mobiele abonnement te verlengen. Nu ben ik er recent achter gekomen dat er destijds per ongeluk een volledig nieuw abonnement is afgesloten in plaats van een verlenging. Dit nieuwe nummer is destijds direct aan mijn bestaande account gekoppeld.Omdat Odido beide nummers via één totale verzamelfactuur en in één keer automatisch van mijn bankrekening incasseert, is het mij nooit opgevallen dat ik voor twee nummers betaalde. Ik was in de veronderstelling dat het totale bedrag hoorde bij mijn verlengde abonnement.De situatie is nu als volgt:Het ongewenste extra nummer is nooit geactiveerd. De simkaart is nooit gebruikt. Het verbruik op dit extra nummer is al die tijd aantoonbaar 0,0 MB, 0 minuten en 0 sms. Omdat er sprake is van een duidelijke dwaling bij de bestelling en het nummer nooit is gebruikt
Aan mijn Odido account zijn 3 telefoon nummers gekoppeld:Mijn eigen nummer (1) Unlimited SnelstHet nummer van mijn vrouw (2) Unlimited Samen Het nummer van onze dochter (3) (Start Slim)Naast nummer 3 staat een knop: Start Slim, als je daar op klikt krijg je een vraag voor een naam en geboorte datum.Daar vul ik naam en geboorte datum van ons kind in, in de volgende stap wordt dan een QR code getoond. Omdat mijn dochters telefoon niet in de buurt was (om de QR code ter scannen), drukte ik <Klaar> zodat ik op een later moment verder kon gaan.Meteen daarna staat de naam van onze dochter bij 1 (mijn nummer!!!)Met de telefoon van mijn dochter wel weer in de buurt: odido app geinstalleerd op haar telefoon.Op mijn telefoon nog eens op de knop Start Slim naast nummer 3 gedrukt. Naam en Geboorte datum staan er nog, Klik Verder, er verschijnt een QR code, die scan ik met Odido app op de telefoon van mijn dochter: daarmee is ze ingelogd en ziet Mijn telefoon nummer en mijn Internet en bel t
Goedemiddag,Ik ben sinds kort Sim Only-klant bij Odido via Belsimpel. Bij de aanvraag heb ik helaas een typefout gemaakt in mijn e-mailadres, waardoor het abonnement bij Odido onder het verkeerde e-mailadres is geregistreerd.Verder is alles destijds goed gegaan: ik heb de simkaart ontvangen en technisch werkte alles prima. Alleen heb ik door die typefout nooit e-mails van Odido ontvangen en daardoor ook nooit mijn account kunnen activeren/instellen.Nu ben ik mijn simkaart kwijt en wil ik een vervangende simkaart aanvragen. Dat lukt alleen niet, omdat ik geen toegang heb tot mijn Odido-account.Het verkeerd ingevoerde e-mailadres bleek gelukkig nog vrij te zijn, dus dat adres heb ik inmiddels aangemaakt. Ik heb dus nu gewoon toegang tot precies het e-mailadres dat Odido bij mijn abonnement in het systeem heeft staan.Daarna heb ik de klantenservice gebeld met de vraag of ik alsnog een account kon aanmaken/activeren met dat e-mailadres. Volgens de medewerker moest dat kunnen. Alleen komt d
Hallo ik heb geprobeerd mijn emailadres te veranderen in mijn odido maar dat lukt niet omdat mijn nieuwe emailadres schijnbaar ook gekoppeld is aan een odido account kan iemand me hiermee helpen?
Ik heb een eigen abonnement en ik heb drie abonnementen afgesloten voor mijn kinderen. Ik kan maar 1 van die abonnementen koppelen aan mijn account van mijn Odido. Bij de andere 2 zegt die nummer onbekend. Hoe kan ik dit opgelost krijgen. Op die andere twee telefoons inloggen op mijn Odido lukt ook niet
Goedemorgen gister avond ontving ik een mail waarin stond dat mijn diensten: bellen, sms’en en internetten zijn geblokkeerd. Ik heb toen direct mijn betaling gedaan via IDEAL, maar nu werken mijn diensten nog steeds niet. Ik heb mijn telefoon al opnieuw opgestart. zouden jullie kunnen meekijken? alvast bedankt
Beste Odido, Ik heb onlangs mijn mobiele nummer overgezet naar mijn eigen naam. Mijn abonnement is actief en ik krijg al Klantvoordeel op mijn adres.Echter kan ik mijn 06-nummer niet toevoegen aan mijn eigen Mijn Odido account. Het systeem geeft aan dat het al gekoppeld is aan een ander account (waarschijnlijk door de overstap of een tijdelijk account).Kunnen jullie dit loskoppelen zodat ik het aan mijn eigen account kan toevoegen? Ik heb toegang tot de app nodig om mijn Amazon Prime te activeren.Let op: Ik kon de velden voor mijn persoonlijke gegevens (zoals postcode, huisnummer en geboortedatum) niet vinden in mijn profielinstellingen. Als jullie me een privébericht (DM) sturen, geef ik mijn gegevens daar graag veilig door. Alvast bedankt!
Graag zou ik mijn account met 6 abonnement willen opsplitsen in 3 losse. Heb al geprobeerd deze los te koppelen en later deze op een nieuwe account te koppelen maar kennelijk kan dit alleen als het mail adres veranderd. Maar als ik het mail adres verander dan veranderen alle mail adressen in dit account. Is hier een makkelijke oplossing voor ?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.