Alle vragen over Mijn Odido bij een Mobiel abonnement.
Recent actief
Beste,Ik ben al zeker 6 weken bezig met Odido om weer te kunnen inloggen sinds de hack bij odido.Diverse mensen gesproken er zijn ook meerdere tickets aangemaakt.Account email adres verwijdert opnieuw aangemaakt enz enz.wachtwoord diverse keren opnieuw aangemaakt maar steeds de melding mislukt probeer later en als het een keer lukt kan ik weer niet koppelen met mobnummer ik heb ook glasvezel van dit bedrijf maar ook dat herkent de app niet.en uiteindelijk moet ik opnieuw inloggen en kan ik weer van voor af aan beginnen en kom er niet meer in.De laatste ticket heeft nr 1806/83323455. dan krijg je leuk een mail je probleem is opgelost ipv dat je gebeld wordt en je samen gaat kijken of dit zo is verschuilt men zich achter een no reply email adres.Hopelijk is hier iemand die echt met een oplossing komt dit jaar nog het liefst.
Goedemiddag,Ik ben sinds kort Sim Only-klant bij Odido via Belsimpel. Bij de aanvraag heb ik helaas een typefout gemaakt in mijn e-mailadres, waardoor het abonnement bij Odido onder het verkeerde e-mailadres is geregistreerd.Verder is alles destijds goed gegaan: ik heb de simkaart ontvangen en technisch werkte alles prima. Alleen heb ik door die typefout nooit e-mails van Odido ontvangen en daardoor ook nooit mijn account kunnen activeren/instellen.Nu ben ik mijn simkaart kwijt en wil ik een vervangende simkaart aanvragen. Dat lukt alleen niet, omdat ik geen toegang heb tot mijn Odido-account.Het verkeerd ingevoerde e-mailadres bleek gelukkig nog vrij te zijn, dus dat adres heb ik inmiddels aangemaakt. Ik heb dus nu gewoon toegang tot precies het e-mailadres dat Odido bij mijn abonnement in het systeem heeft staan.Daarna heb ik de klantenservice gebeld met de vraag of ik alsnog een account kon aanmaken/activeren met dat e-mailadres. Volgens de medewerker moest dat kunnen. Alleen komt d
Is er weer een storing met de app?
Hoi Marciano van Odido (odido community) zou op terug komen maar is niet gebeurd vandaar nog een bericht. op vrijdag 8 mei heb ik Skilluppa voucher gewonnen van €149. Deze is bevestigd via sms maar heb nog niet ontvangen. Zou binnen 5 dagen zijn. Het is vandaag 13 mei en nog steeds niet ontvangen. Zou iemand naar kunnen kijken en mij de voucher toesturen. ik heb 0800 odido nummer gebeld en de medewerker kan mij niet helpen en verwijs mij naar odido community. Vandaar dit bericht. **[Mod-edit. Lees meer informatie over SkillUppa vouchers in onderstaand topic]**
Goedemiddag, al langere tijd proberen wij het telefoonnummer van mijn vriendin te koppelen aan ons tv & internet account. Echter blijft hij elke keer aangeven dat hij het nummer niet kent, ondanks dat ze met dit nummer ook klanten voordeel krijgt en ook abonnement heeft. Ik weet dat er eerst gezegd werd dat het lag aan dat het abonnement van telefoon nog op verkeerde naam zou staan, maar dit is inmiddels al veranderd. Inmiddels lukt het ook niet meer om alleen op het account van haar telefoon te krijgen, al met al er lukt niet veel meer. Wie wil me helpen?alvast bedankt!
Ik ben in januari gewisseld van account wat onder naam van mijn moeder stond, naar mijn eigen abonnement op eigen naam. Nu heb ik het probleem dat iedere keer als ik inlog in de app of op de website (email adres was wel van mijzelf) dat ik nog op het oude account kom en ik dus mijn nieuwe abonnement niet in de app kan koppelen en bekijken. Kan het zijn dat het oude account nog bestaat en gekoppeld is? Het abonnement is in de odido winkel aangepast en toen zou ook het account overgezet worden op mijn naam met het emailadres en nummer behouden.We zijn inmiddels een half jaar verder en ik heb nog steeds als ik inlog met mijn email adres dat ik in het oude account word ingelogd waardoor ik de status van mijn abonnement niet kan zien en niet kan zien hoeveel data en belminuten ik nog over heb in een maand. Met vriendelijke groetDanique
Hallo,Ik probeer mijn Esim te activeren voor het buitenland, maar geen geluk. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb momenteel helemaal geen bereik/service.
Mijn mobiele abonnement is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido-account. Ik weet niet aan welk account. Kunnen jullie mijn abonnement loskoppelen of aangeven met welk e-mailadres het gekoppeld is?
Beste Odido Community,Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want via de klantenservice kom ik helaas niet verder.Op 22 juli is mijn mobiele nummer eindigend op 78 succesvol geporteerd naar Odido. Sindsdien lukt het mij niet om dit nummer te koppelen aan Mijn Odido. Volgens de klantenservice zouden er verschillen zitten in de gegevens van mijn abonnementen.Ik heb inmiddels drie keer contact opgenomen met de klantenservice. Er zijn al verschillende acties uitgevoerd: mijn gegevens zijn aangepast, mijn account is volledig gereset en zelfs verwijderd en opnieuw aangemaakt. Helaas heeft geen van deze oplossingen geholpen.Momenteel zijn mijn Internet & TV en het mobiele nummer eindigend op 02 wel gekoppeld aan Mijn Odido. Alleen het nummer eindigend op 78 kan ik nog steeds niet toevoegen.Daarnaast krijg ik steeds de melding of ik het tijdelijke nummer eindigend op 3218 wil toevoegen aan mijn abonnement. Dit tijdelijke nummer had sinds de nummerportering op 22 juli niet meer actief mogen zi
Geachte heer/mevrouw,Ik heb een vraag over een nummeroverdracht.Ik had twee telefoonnummers op mijn naam staan. Ik wilde één van deze nummers overzetten naar de naam van een vriend. Tijdens dit proces heb ik mogelijk iets verkeerd gedaan. Sindsdien lijkt het telefoonnummer niet meer actief te zijn en werkt de simkaart ook niet meer.Mijn vraag is:Is het nog steeds mogelijk om dit telefoonnummer over te zetten naar de naam van mijn vriend? En hoe of waar kan ik controleren wat de huidige status van dit nummer is?Alvast hartelijk dank voor uw hulp. Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijke groet,Yasen
Hoofdgebruiker: ***@gmail.com Mobiel: ***96Het nummer: ***20 moet een nieuwe account krijgen.Ik heb al paar keren gebeld naar de klantenservice, maar ik schiet er niet med op.De tweede nummer is van mijn dochter, 16jr. Graag wil ik dat ze in de odido app haar mobiele data en belminuten kan inzien. Dat is alles. [Persoonlijke gegevens verwijderd. Plaats deze NOOIT openbaar]
Ik heb al heel lang een mobiel internet contract bij Odido. Destijds is mijn moeder dat contract onder haar naam aangegaan. Haar naam heeft al die jaren dus op het contract van mijn mobiele abonnement gestaan. Ik kon altijd gewoon inloggen met mijn email adres R***@live.nl om mijn mobiele abonnement in te zien.Ik heb ongeveer twee jaar geleden ook een Vast Internet abonnement genomen bij Odido. Ik heb dit nooit aan mijn account kunnen koppelen, waarschijnlijk omdat de namen op de twee contracten niet overeenkomen. Ik heb dit abonnement dus nooit in kunnen zien behalve de facturen per email.ik heb via de klantenservice van Odido pas geleden een officiële Contractovername doorlopen om het mobiele contract op mijn naam te krijgen, met als doel om beide contracten inzichtelijk te krijgen op 1 Odido abonnement. Eindstand is nu dat ik het account dat ik eerst gebruikte voor mijn mobiele abonnement niet meer kan gebruiken, en ook niet kan herstellen via email (krijg nooit iets binnen). Ik heb
I have 3 subscriptions to add to my account. However in every attempt I have the same error: “Something went wrong”.Tried via browser in a computer. Tried via mobile app. Same result. How to resolve this? See screenshots attached.
Hi, Wie zou mij kunnen helpen?Tijdens mijn vlucht naar Thailand heb ik mijn iPhone uitgezet. Na het landen heb ik m'n iPhone weer aangezet maar kreeg ik een slot voor activatie omdat mijn 'zoek mijn iPhone' aan staat.Ik heb toen in alle haast een aantal keren het verkeerde wachtwoord ingetypt voor mijn Apple account. Die is gelijk daarna gedeactiveerd. Mijn iPhone kom ik dus nu niet meer in. Hij zit helemaal op slot. Dus nu, inloggen via mijn e-mail, maar gezien mijn e-mail open staat in mijn iPhone heb ik dus zolang m'n wachtwoord niet gebruikt dat ik ook deze ben vergeten + gedeactiveerd door Microsoft Outlook. Ook mijn back up account van hotmail. Apple geeft ook de mogelijkheid om een sms code te sturen, maar ik kan m'n iPhone niet in dus ik kan niet via deze weg verifiëren.Geprobeerd email te herstellen, lukt niet. Odido gebeld om te vragen of ze me een nieuwe esim willen opsturen zodat een vriend mijn sim in zijn telefoon kan doen om de sms code te ontvangen. Odido kan dit helaas
Ik had voor 13-07 volgende contracten en zag deze allemaal in mijn Odido. mobiel: 06-******95, mobiel: 06-******71, mobiel: 06-******68 en thuis internet en tv. Op 13-07 is het contract eindigend op 95 omgezet naar een unlimited via een nummer migratie. Vanaf dat moment kon ik in eerste instantie dit contract niet zien in de app. ik zag wel het oude contract met de melding beëindigd. Bij het toevoegen steeds de melding dat er afwijkende gegevens waren. Diverse malen al contact gehad waarbij men veel heeft gecontroleerd - waaronder de gegevens en men zaken heeft gereset e.d. gevolg is nu dat ik wel het nieuwe contract zie maar al de rest niet meer kan toevoegen, met weer de melding dat er gegevens verschillen zijn er is ook al een case aangemaakt en daar kwam de melding op terug dat die gesloten was omdat het probleem was opgelost - wat het niet was. Case# 1000/83205709 Vandaag weer gebeld, weer naar gekeken, nu is er een bericht gestuurd naar de medewerker omdat men de case niet kan
Hallo allemaal,Ik loop tegen een probleem aan met Mijn Odido en ik ben benieuwd of iemand dit eerder heeft gehad.Ik heb een Odido Mobiel-abonnement en onlangs ook een Odido Internet-abonnement afgesloten. Ik wil beide abonnementen in één Mijn Odido-account beheren.Een Odido-medewerker heeft mijn oude Mijn Odido-account verwijderd, omdat mijn internetabonnement nog gekoppeld stond aan een oud klantnummer. Daarna heb ik meer dan 30 minuten gewacht en een nieuw Mijn Odido-account aangemaakt, zoals geadviseerd.Kort daarna verscheen de melding:“Het koppelen van abonnementen wordt uitgevoerd.”Na een paar seconden verdween deze melding. Toen ik mijn andere abonnement opnieuw wilde toevoegen, kreeg ik de volgende foutmelding:“Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.”Voor zover ik weet bestaat mijn oude Mijn Odido-account niet meer, omdat deze door Odido is verwijderd.Heeft iemand dit eerder meegemaakt? Moest Odido dit uiteindelijk aan
Ik heb de authenticatie-app al losgekoppeld van mijn account en sms-verificatie ingesteld. Nadat ik ben uitgelogd en de authenticatie-app heb verwijderd, wordt er bij het opnieuw inloggen nog steeds om de 6-cijferige dynamische pincode van de app gevraagd. Omdat de app is verwijderd, kan ik deze 6-cijferige dynamische pincode niet ontvangen. Kunt u mij alstublieft helpen om dit te wijzigen naar sms-verificatie?
Goedemorgen allen,Ik ben al tijden bezig met een contractovername bij Odido gezien mijn mobiele abonnement nog op mijn vader zijn naam staat en het internet abonnement op mijn naam.Tijdens het invullen van het overname formulier blijft er tijdens de SMS-verificatie maar een foutmelding komen dat of het verificatie-nummer niet klopt of dat het niet mogelijk is het telefoonnummer op deze manier te verifiëren, kortom ik kan niet verder.
Goedemorgen, heb een tijd lang odido abbonement gehad. Daarna overgedragen naar zakelijk (werkgever) met zelfde nummer. Nu weer privé. Wil dus inloggen, maar er is geen account met wachtwoord meer. Kan er ook geen aanmaken, want dan wordt aangegeven dat er wel al een bestaat op dit e-mail adres. Maar resetten werkt niet, de e-mails komen niet aan. Dit heeft waarschijnlijk te maken met eerst zakelijk en. U particulier. Kan iemand dit voor mij oplossen s.v.p. en/of aangeven hoe dit kan worden opgelost? veel dank!
Goedemorgen, ik probeer in te loggen op my odido account. Ik heb geen wachtwoord meer. Dus ik moet wachtwoord vergeten doen. Echter, ik ontvang geen e-mail om mijn wachtwoord te resetten (uiteraard lang genoeg gewacht). Dit werkt niet via de e-mail methode en methode met het invullen van je nummer. Kan ook geen nieuw account aanmaken omdat er al een bestaat. Kan hierdoor dus niet inloggen en nergens mijn gegevens zien. Weet iemand hoe je dit kunt oplossen?
Een tijdje geleden is door Odido mijn tweestapsverificatie van sms naar e-mail gezet. Sinds dit gedaan is krijg ik geen codes meer binnen om in te loggen. Hoe kan ik dit terug veranderen naar sms? Ik krijg geen enkele mail van Odido binnen (facturen, bestellingen, wachtwoord veranderen etc).
Hi ik probeer mijn rekeningnummer via de app te wijzigen. Dit lukt niet, ik krijg de melding dat naam en rekeningnummer niet overeenkomen.
Ik heb in april mijn lopende contract voor Odido consument mobiel overgesloten naar Odido zakelijk. Einddatum overeenkomst consument is 24 juli. Ik heb al een vervangende Simkaart gekregen voor de overstap. Ik ben dan echter in het buitenland. Ik heb Odido zakelijk al gebeld en de overstapdatum laten verplaatsen. Maar ik zie / krijg geen enkele bevestiging van deze communicatie. In consument zie ik nog steeds dat ik kan verlengen. In Odido zakelijk zie ik niets. Ik moet bij de overstap bereikbaar blijven maar ben er nu niet gerust op.
Ik heb pas geleden een nieuw odido abonnement gekregen, maar het lukt niet om deze toe te voegen aan mijn odido account. Wanneer ik de app open staat er een melding “er staat een abonnement klaar voor je om toe te voegen”. Wanneer ik er op klik om die toe te voegen krijge ik een melding “er gaat iets niet goed” en kom dan niet verder.Toen ik dit abonnement kreeg kwam het met een telefoonnummer. Ik heb dit nummer laten veranderen naar het telefoonnummer dat ik al had. Maar de notificatie in de app die vraagt om het abonnement toe te voegen geeft nog steeds dat oude nummer aan en niet mijn eigen nummer. Ik weet niet of dit van belang is maar noem het toch voor de zekerheid.Is hier iets aan te doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.