Skip to main content
Beantwoord

Account aanmaken Mijn Odido lukt niet

• September 1, 2026
  • 22 reacties
  • 143 Bekeken

Ben sinds gisteren weer klant. Ik wilde mijn e-mailadres die ik een aantal jaar geleden had gebruikt weer gebruiken om een account te maken, maar kreeg de melding dat het e-mailadres al in gebruik is. Vervolgens geklikt op '’inloggegevens vergeten'’, maar krijg helemaal geen e-mail (meerdere keren geprobeerd). Ik denk dat er in het systeem wat mis gaat omdat ik al eerder klant ben geweest. Zou mijn e-mailadres vrijgegeven kunnen worden zodat ik weer een account kan aanmaken?

Beste antwoord door Emre

Fijn dat je 'm hebt ontvangen. Dan weet ik dat de mailtjes goed aan gaan komen. Laat het me vooral weten als je van mijn collega's hebt gehoord. Ik blijf graag op de hoogte tot het volledig is opgelost!

Het is opgelost, dank voor je hulp!

22 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Emre, welkom terug bij Odido. Superleuk dat je weer bij ons bent! Waarschijnlijk staat je e-mailadres inderdaad nog gekoppeld aan een oud Mijn Odido account. Deze kan ik gemakkelijk voor je verwijderen. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • September 2, 2026

Hoi Emre, welkom terug bij Odido. Superleuk dat je weer bij ons bent! Waarschijnlijk staat je e-mailadres inderdaad nog gekoppeld aan een oud Mijn Odido account. Deze kan ik gemakkelijk voor je verwijderen. Ik heb je via Webcare Moderator een DM gestuurd. Reageer je daar op me? Dan ga ik voor je aan de slag! 😊

top, heb er op gereageerd.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • September 2, 2026

Enig idee hoe lang dit kan duren ​@Marciano van Odido ?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi Emre, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb direct gezocht en ik kan inderdaad een oud leeg Mijn Odido account vinden waar dit e-mailadres aan gekoppeld staat. Als ik hierop inlog dan krijg ik een foutmelding, dus het account is niet meer bruikbaar. Normaal gesproken heb ik een simpele knop om oude accounts te verwijderen, maar bij dit e-mailadres lukt het niet. Ik gok dat het account te oud is (uit 2022). Ik heb direct een case doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Ik verwacht dat ze dit heel snel oppakken en stiekem denk ik dat dit morgen al opgelost is. Laat je het me weten als mijn collega's contact met je hebben opgenomen? Anders kijk ik morgen nogmaals in de case. Dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account.

Jouw casenummer is: 83803794.

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • September 2, 2026

Hoi Emre, bedankt voor de snelle reactie. Ik heb direct gezocht en ik kan inderdaad een oud leeg Mijn Odido account vinden waar dit e-mailadres aan gekoppeld staat. Als ik hierop inlog dan krijg ik een foutmelding, dus het account is niet meer bruikbaar. Normaal gesproken heb ik een simpele knop om oude accounts te verwijderen, maar bij dit e-mailadres lukt het niet. Ik gok dat het account te oud is (uit 2022). Ik heb direct een case doorgezet naar mijn collega's van de technische dienst. Ik verwacht dat ze dit heel snel oppakken en stiekem denk ik dat dit morgen al opgelost is. Laat je het me weten als mijn collega's contact met je hebben opgenomen? Anders kijk ik morgen nogmaals in de case. Dan heb je binnen no time een nieuw Mijn Odido account.

Jouw casenummer is: 83803794.

Prima, doe ik. Wordt er contact met me opgenomen per e-mail?

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen, soms gaat het per e-mail en soms via een belletje. Ik heb direct in de case gekeken en ik zie dat ze je per e-mail op de hoogte gaan houden. Als het goed is heb je ook al een mailtje gehad dat ze met jouw case aan de slag gaan, heb je die ook ontvangen?

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • September 3, 2026

Goedemorgen, soms gaat het per e-mail en soms via een belletje. Ik heb direct in de case gekeken en ik zie dat ze je per e-mail op de hoogte gaan houden. Als het goed is heb je ook al een mailtje gehad dat ze met jouw case aan de slag gaan, heb je die ook ontvangen?

Klopt, die heb ik inderdaad ontvangen. Hoop dat het snel wordt opgelost!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Fijn dat je 'm hebt ontvangen. Dan weet ik dat de mailtjes goed aan gaan komen. Laat het me vooral weten als je van mijn collega's hebt gehoord. Ik blijf graag op de hoogte tot het volledig is opgelost!

• Auteur
  • Doet lekker mee
  • Antwoord
  • September 7, 2026

Het is opgelost, dank voor je hulp!

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Geweldig om te lezen, Emre. Superfijn dat het is opgelost en natuurlijk graag gedaan. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De community is er voor je!

• is een Top Poster
  • September 14, 2026

Hallo ​@Marciano van Odido 

Ik heb hetzelfde probleem. Moet ik een nieuw onderwerp aanmaken of kun je mij ook helpen?

Bedankt!

Daarnaast heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice; zij zagen wel dat er een account bestond, maar konden er niet bij. Ze adviseerden me om gewoon een nieuw account aan te maken met een ander e-mailadres en mijn abonnement daaraan te koppelen, maar ik wil eigenlijk echt geen ander e-mailadres gebruiken.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@mvfc, een nieuw topic aanmaken is voor nu niet nodig hoor, ik help je graag direct verder. Ik verwacht namelijk dat ik je snel kan helpen. Ik snap ook helemaal dat je bij je eigen e-mailadres wil blijven. Ik heb je een DM gestuurd via Webcare Moderator. Reageer je daar op me? Dan probeer ik meteen het oude account op te zoeken en te verwijderen. Mocht ik het zelf niet kunnen - dat kan ik bepaalde situaties het geval zijn - dan zet ik een case door naar mijn technische collega's. Ook dan zal je snel weer een nieuw account kunnen aanmaken. Komt helemaal goed!

• is een Top Poster
  • September 15, 2026

Hoi ​@Marciano van Odido , ik heb contact opgenomen met de supportafdeling via Facebook Messenger. Ze gaven aan dat ze de zaak al bij het technische team hebben aangemeld, maar dat dit tot 13 dagen kan duren. Hoe dan ook bedankt, en sorry voor het ongemak.

• is een Top Poster
  • September 15, 2026

​@Marciano van Odido Laat maar zitten, ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik zonder verdere stappen op mijn account kan inloggen, maar het lukt me nog steeds niet om in te loggen, mijn wachtwoord te herstellen of een nieuw account aan te maken. Kun je me alsjeblieft helpen? Bedankt!

Ik heb net op het DM-bericht gereageerd.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Internet + TV
  • September 16, 2026

Hi ​@mvfc, ik heb zojuist op jouw privébericht gereageerd, ik mis namelijk nog wat informatie van je. Wil je hiernaar kijken? Dan helpen we je graag verder! 

• is een Top Poster
  • September 16, 2026

Hoi Nora, bedankt.

Cem van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • September 18, 2026

Hi ​@mvfc, wat een toeval, we hebben elkaar inderdaad ook al via Facebook gesproken!

Ik zie hier ook dat de melding op opgelost staat, maar volgens jouw terugkoppeling ontvang je nog steeds geen e-mails wanneer je een nieuw Mijn Odido account probeert aan te maken of je wachtwoord opnieuw probeert in te stellen. Dan is het dus nog niet goed afgerond.

Geen probleem, ik heb dit opnieuw doorgezet naar onze technici zodat zij het verder kunnen onderzoeken. Mijn excuses voor het ongemak. De actuele verwerkingstijd is 1 kalenderdag en zij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op via e-mail.

Houd je mij op de hoogte in dit topic zodra je een update hebt ontvangen? Dan blijf ik met je meekijken tot het echt werkt!

• is een Top Poster
  • September 18, 2026

Hoi Cem, leuk om je weer te spreken. Dat ga ik doen. Bedankt daarvoor!

• is een Top Poster
  • September 22, 2026

Hallo ​@Cem van Odido, niemand heeft hierover contact met mij opgenomen.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@mvfc, goed dat je aan de bel trekt. Ik heb direct gekeken in de case die mijn collega had doorgezet, echter was deze case afgewezen, omdat het account inmiddels verwijderd was. Hoe dit kan durf ik niet te zeggen. Mijn collega heeft hier geen notificatie van gehad. Excuses hiervoor. Er is op dit moment dus geen Mijn Odido account meer. Lukt het nu om via Mijn Odido registreren een nieuw account aan te maken en je abonnement te koppelen? Ik hoor het graag van je!

• is een Top Poster
  • September 23, 2026

Hoi ​@Marciano van Odido, ik heb zojuist het nieuwe account aangemaakt. Heel erg bedankt alle drie voor jullie hulp.

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Geweldig! En ook namens mijn collega's heel graag gedaan! ​@mvfc