TV kijken zonder kabels? Extra zenderpakket? Problemen met het beeld? Wij helpen je!
Recent actief
Hi allemaal, we hebben nu ook voor Samsung toestellen uit 2022, 2023 en 2024 een Bèta-versie van de nieuwe TV app beschikbaar. Hoe kan ik meedoen?Vind je het leuk om hieraan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? We hebben dan de volgende informatie nodig:Modelnummer van je Samsung smart-tv.Let op: we kunnen je alleen aan deze Bèta-test toevoegen als je smart-tv uit bouwjaar 2022 of later komt.Waar vind ik het modelnummer?Fysiek:Softwarematig:Ga in het menu van je tv naar: Instellingen > Ondersteuning > Over deze TVTwijfel je of je tv uit 2022, 2023 of 2024 komt? Zoek dan het modelnummer op internet even op om te checken uit welk bouwjaar het toestel komt.Toestel geschikt? Meld je aan!Dan krijg je een voucher code. We hebben 50 vouchers beschikbaar. Als je toestel aan de eisen van het bouwjaar voldoet, zullen we je via een privébericht een voucher code met je delen.Hoe installeer ik de Bèta-versie van Odido TV?We hebben de instructies van Samsu
Met onze nieuwe Mediabox kan je rekenen op supercomplete TV. Je hebt Odido TV en je favoriete apps op 1 plek. Wel zo overzichtelijk. Je hebt maar 1 afstandsbediening nodig en het kastje is een kleine krachtpatser die je uit het zicht kan zetten. Werkt de Mediabox niet optimaal? Neem dan een kijkje in Odido TV updates en meer en lees de known issues door. Speelt er iets anders? Geef maak dan een topic aan. We helpen je graag! Vanaf vandaag, 28 november 2023, lanceren wij onze nieuwe Mediabox. Benieuwd wat je allemaal kunt verwachten met deze nieuwe Mediabox? Lees dan snel verder! Waarom voor Odido TV inclusief Mediabox gaan? De allerleukste tv kijken met Odido TV. Makkelijk streamen met de apps van je favoriete streamingdiensten. Je kan de Mediabox aansluiten via bedraad internet of wifi. Wat je wil. Chromecast: stream vanaf je telefoon of tablet naar je Mediabox. Streamen doe je in de hoogste beeldkwaliteit (4K UHD met HDR en Dolby Vision), en de beste audiostandaarden (
Hi allemaal, er komt iets moois aan, namelijk de nieuwe vormgeving van onze Odido TV app voor Apple TV! We zijn er druk mee bezig om dit klaar te maken en uit te rollen, maar hebben de nieuwe app al als Bèta-versie beschikbaar. Hoe kan ik meedoen? Je kunt met deze versie mee testen wanneer je een geschikte Apple TV hebt. Wanneer je wilt deelnemen, gebruik dan deze link: https://testflight.apple.com/join/tGmcZdfK. Open deze link vanaf je iPhone, iPad, of Mac.Vind je het leuk om hier aan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? Dan zien we graag ook de feedback tegemoet! Feedback?Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:Model Apple TV en afstandsbediening:tvOS versie:Wat werkt niet goed of kan beter:Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de Odido online TV app? Benieuwd wat je kunt verwachten van de nieuwe vormgeving van Odido TV?
Klaar voor het WK? Zo kijk je.Het WK voetbal komt eraan. Tijd voor spanning, juichen, samenvattingen terugkijken en samen genieten van alle grote momenten. Goed nieuws: ook bij Odido TV volg je het WK gewoon vanuit huis. Of je nu live klaarzit voor de aftrap, wedstrijden later terugkijkt of snel wilt zien wat je hebt gemist, met Odido TV zit je goed.Live meekijken met NOS en NPO Start.Alle 104 wedstrijden van het WK 2026 zijn in Nederland live te volgen via de NOS. Heb jij nog geen Odido TV in je abonnement? Voeg TV dan eenvoudig toe via Mijn Odido.De uitzendingen zijn verdeeld over:NPO 1 voor de grootste wedstrijden, zoals: de openingswedstrijd alle wedstrijden van Oranje de halve finales de finale NPO 2 voor andere grote wedstrijden NPO 3 voor aanvullende wedstrijden in het toernooischemaZo kan je het hele WK volgen, op 1 plek binnen het publieke aanbod.Mis geen seconde. Online en mobiel kijken.Kijk je liever onderweg, op je smartphone, een tablet of via je laptop? Dan zijn er oo
We hebben iets nieuws voor je. Tv-pakketten in Hindi en Turks. De 7 populairste Hindi tv-zenders en de 8 populairste Turkse tv-zenders kijk je bij Odido. In dit topic vertellen we je alles wat je wil weten over deze 2 nieuwe tv-pakketten, wat het kost en hoe je de pakketten aanzet. Alles over het Hindi pakket.De 7 populairste Hindi tv-zenders kijk je bij Odido. Geniet van films, series, nieuws, entertainment en kinderprogramma's. Alles zoveel mogelijk in HD. Je zit nergens aan vast, want je kan het pakket elke maand aan- of uitzetten.Let op: nog niet op elk apparaat beschikbaar. Toch kijken, bestel dan de Mediabox mee.De voordelen.De 7 populairste Hindi tv-zenders kijk je bij Odido. Aanbod voor jong en oud. Elke maand aan- of uitzetten. Dit zit in in het Hindi pakket.Utsav Gold Utsav Plus SET Asia Sony MAX Colors Colors Cineplex Zee TV Zo bestel je het Hindi pakket.Goed om te weten: op dit moment is het Hindi pakket alleen beschikbaar met een Mediabox, of in de Odido TV App in combina
Tijdens het WK kan het zomaar gebeuren: bij jou rolt de bal nog richting het doel, terwijl de buren al juichen. Dat ligt niet aan jouw tv, maar aan de techniek achter het tv-signaal. In dit topic leggen we uit hoe dat werkt, wat dit betekent voor Odido TV en wat je het beste kunt doen. Veelgestelde vragen over mogelijke vertraging tijdens het WK.Waarom hoor ik mijn buren eerder juichen?Tijdens het WK voetbal kan het gebeuren dat de buur al juicht terwijl bij de klant de bal nog richting het doel rolt. Dat verschil zit meestal niet in de wedstrijd, maar in de manier waarop het tv-signaal binnenkomt.De techniek bepaalt hoeveel vertraging er zit tussen de live-uitzending en het beeld op tv. Kijkers via DVB-C of DVB-T2 zien een doelpunt vaak eerder dan kijkers via IPTV. Wat is het verschil tussen DVB en IPTV?Het verschil zit ’m in de manier waarop het tv-signaal wordt uitgezonden. Bij DVB, oftewel Digital Video Broadcasting, wordt het signaal als één doorlopende uitzending tegelijk naar a
Hi allemaal, er komt iets moois aan, namelijk de nieuwe vormgeving van onze Odido TV app voor Android TV! We zijn er druk mee bezig om dit klaar te maken en uit te rollen, maar hebben al eventueel een bétaversie beschikbaar om uit te proberen via open testing voor de liefhebber. Hoe kan ik meedoen? Je kunt met deze versie mee testen wanneer je een smart-tv hebt met Android TV. Je kunt de bétaversie hier downloaden: voor web of via een Android toestel en dan door de aangegeven stappen te volgen.Vind je het leuk om hier aan mee te doen en ons helpen om eventuele bugs op te lossen voor lancering? Dan zien we graag ook de feedback tegemoet! Feedback?Voor feedback kun je onderstaande invullen en in een comment posten in dit topic. Hoe meer details je kunt geven, hoe beter we hiermee aan de slag kunnen:Model Android TV smart-tv of mediaplayer:Android versie:Wat werkt niet goed of kan beter:Als er iets niet goed werkt, ervaarde je dit ook met de vorige Android TV versie: Benieuwd wat je kunt
Gelinkt aan wens/suggestie: Op mediabox standaard opstarten met TV | Odido community. Graag checken we bij jullie wat de consensus hierin is en of we het idee nader moeten onderzoeken. Thanks voor alle input! P.s. het is niet mogelijk om Netflix hierin mee te nemen dus ongeacht de uitkomst, zal Netflix sowieso geopend worden als deze als laatst gebruikt is en er niet teruggeschakeld is naar een TV-zender alvorens de mediabox afgesloten is. Vragen of suggesties? Plaats een reactie!
Maak nu iedere maand gratis kennis met een informatieve, spannende of muzikale TV-zender op de Mediabox of de Odido TV apps! Odido introduceert Zender van de maand.De Zender van de Maand verschijnt op de eerste dag van de maand automatisch op kanaal 18. Deze is dan gratis te zien tot het einde van die maand. Wil je de zender langer kijken? Bekijk dan onze thema- en premiumpakketten en bestel jouw nieuwe favoriete zender via Mijn Odido! Deze pakketten kun je ook gemakkelijk maandelijks aanpassen. September: OUT TV OUT TV is deze maand de Zender van de Maand. Deze zender biedt een gevarieerde mix van films, series, documentaires, lifestyleprogramma’s en entertainment met extra aandacht voor de LGBTQIA+ community. Of je nu zin hebt in een bijzondere film, inspirerende verhalen wilt ontdekken of gewoon wilt ontspannen met afwisselende programma’s, bij OUT TV vind je content die verrast, verbindt en inspireert.De zender brengt herkenbare en persoonlijke verhalen uit binnen- en buitenland, m
Met de regelmaat krijg ik een foutmelding op mijn TV-scherm, “Er gaat iets mis, deze functie is momenteel niet beschikbaar. Ligt het misschien aan je internetverbinding? Wat betekent dit en hoe krijg ik dit weg. Begint knap irritant te worden.
Hoi Odido,Ik wil graag een probleem met de ESPN stream via Odido TV onder de aandacht brengen.Tijdens live Eredivisie wedstrijden op ESPN zie ik regelmatig een zeer korte microstottering/frame-hiccup. Het beeld loopt verder volledig vloeiend, maar ongeveer iedere 1 a 2 minuten lijkt er heel kort een frame overgeslagen of gecorrigeerd te worden. Bij de horizontale camerabewegingen tijdens voetbal is dit duidelijk zichtbaar.Het gaat nadrukkelijk niet om bufferen, blokvorming, terugvallende beeldkwaliteit of een langdurige hapering. Het is echt een heel kort bewegingshikje, waarna het beeld onmiddellijk weer vloeiend verdergaat.Belangrijk om erbij te vermelden: op andere tv zenders via Odido heb ik deze stotteringen niet. Ik constateer dit alleen op ESPN, met name tijdens live Eredivisie wedstrijden.Ik heb inmiddels het nodige uitgesloten:TV: LG G5 Odido Mediabox is inmiddels vervangen door een nieuw exemplaar -> geen verschil Mediabox handmatig ingesteld op 1080p / 50 Hz -> problee
Sinds een paar weken werkt de ondertiteling niet meer. Die gebruik ik vaak bij nos journaal of andere Nederlandstalige programma’s zodat ik die beter kan volgen. Ik zie dat de lay-out is veranderd maar nu staat er dat het programma dit niet ondersteund terwijl dat wel altijd mogelijk was. Is hier een oplossing voor?
Sinds kort moet ik in de webbrowser om de haverklap de pincode invullen (± iedere 5 minuten). Heel irritant, vooral als je aan het terugkijken bent. How come? Browser: Safari (ik wil geen Chrome), Mac Mini M4, laatste systeem update
Alle duitse zenders laten een vast beeld zien. Freeze. Na hulp van de odido klantenservice en reset, geen verandering. Hebben meer mensen dit problem?
Goededag,Onze Mediabox doet sinds dit weekend heel gek. Bij het gebruik van de TV springt de mediabox regelmatig over naar Radio kanalen zonder dat wij iets doen. Ook het gebruik van Apps als Videoland, Jellyfin en bijvoorbeeld de NLziet app, duurt het erg lang voor deze openen en als ze dan open zijn kun je geen zaken opzoeken, gebruiken of zelfs kijken.Ik heb de mediabox al gereset naar fabrieksinstellingen via het menu en ook via de reset knop achterop. Helaas heeft dit niet het gewenste effect gehad. Kunnen wij een nieuwe mediabox krijgen of zijn er andere oplossingen? :-)Hoor graag!
Op dit moment dat ik in de browser een programma wil kijken blijft de webapplicatie maar laden (cirkel die blijft draaien) het programma wordt dus niet meer getoond. Het lijkt erop dat dit alleen gebeurd bij commerciële zenders. Programma’s van NPO1, 2 en 3 laden gewoon (Live en Terugkijken). Tot gisteren (23-07-2025) heb ik hier nooit problemen gehad. Uitgevoerde acties zonder resultaat:cache geleegd van de browser (Chrome/Chromium) andere browsers geprobeerd (Firefox, LibreWolf) computer opnieuw opgestart en acties #1 en #2 herhaald andere computer gebruikt en stappen #1 t/m #3 uitgevoerd internet connectie gereset (en stappen #1 t/m #4 herhaald)SpecificatiesHardware: Macbook Air OS: GNU/Linux (Distributie: Manjaro) Browser #1: Chromium, versie 138.0.7204.168 (64-bit) Browser #2: FireFox, versie 141.0 (64-bit) Voordat iemand denkt dat de oorzaak aan het OS ligt, dat is niet het geval. Ik gebruik computer met bovenstaande specificaties namelijk als daily-driver en tot gisteren functi
GRAAG ONTVANG IK 2 NIEUWE TV BOXEN MET AFSTANDBEDIENING. VANAF HET BEGIN (JANUARI) ONDERVIND IK PROBLEMEN. GEEN TV, VASTLOPEN, VOLUMEKNOPPEN ETC.
Beste, ik heb nog een oude mediabox die ik graag wil omruilen.het is een amino aria model 7xhoe kan ik dit regelen?gr wendy
Het wordt de hoogste tijd dat Odido eens actief zijn problemen met de TV App gaat oplossen, desnoods helemaal opnieuw beginnen is misschien een bettere tip, want er wordt maar wat aangemodderd, is mijn oprechte mening. We zijn nu al zeker 3 jaar verder, steeds wordt er beloofd dat het opgelost wordt of is, maar het tegendeel is waar. Ons abonnementsgeld wordt verkeerd besteed, en misschien moeten we daar eens iets van gaan vinden!Overal worden fouten gemaakt, en ik ben echt geen klager, maar dit kan zo echt niet langer. Laten we een termijn van 1 maand afspreken, dus 1 oktober 2026 hebben jullie het eindelijk onder controle. Alvast bedankt, namens vele Odido klanten. En neem eens direct contact op met jullie klanten, geef ons in elk geval het gevoel dat we serieus genomen worden...En aan iedereen met dezelfde klachten het verzoek om hier op te reageren, zodat we deze belangrijke stap voorwaarts eens een beetje gaan centraliseren.Hieronder een samenvatting van Gemini AI:Op de Odido Comm
Ik ben al 8 jaar klant bij t-mobile/odido en zag laatst dat ik nog de oude t-mobile media box heb. Ik wil deze graag omruilen met de nieuwe odido media box. Kan ik dat hier aanvragen?
Helaas moet ik constateren dat mijn topic m.b.t. aanhoudende problemen over de TV App niet gepubliceerd is, en ik lees ook dat daar vaker klachten over zijn. Is er misschien toch iemand die teveel kritiek probeert weg te poetsen?De community probeert jullie te helpen met het focussen op de grootste pijnpunten, na meer dan 3 jaar klachten over de TV app wordt het toch wel eens tijd dat jullie dit serieus gaan aanpakken!!
Heel vreemd maar waarschijnlijk tijdens overenthousiaste opruimen sessie afstandsbediening kwijt geraakt.Ik hoop een nieuwe te kunnen krijgen/bestellen.
Het heeft Odido betaamd de prijs voor het opnemen pakket te verhogen met € 0,99. “ter compensatie” kan ik nu ook Videoland basis opnemen. Hier gaat het scheef. Ik had geen abo op Videoland, ik heb het niet en ik wil het ook niet. Maar toch………..Ik moet dus gaan betalen voor iets dat ik niet gebruik. Misschien ben ik kortzichtig maar ik heb het gevoel een oor aangenaaid te krijgen. Een inflatiecorrectie van 20% lijkt me wat veel.
Problemen met Odido TV op mijn Philips TA5 TV
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.