Alles over je factuur!
Recent actief
Beste Odido, ik zie op mijn huidige factuur voor het eerst ongewenste kosten staan voor een mobiele internetdienst van 'e-bill.mobi / NBA'. Ik heb mij hier nooit bewust voor aangemeld en ben hier waarschijnlijk per ongeluk via een advertentie ingeluisd. Ik heb de FTMSC-blokkade in Mijn Odido inmiddels direct aangezet. Omdat dit de allereerste keer is, zou ik graag een coulancevergoeding willen aanvragen voor deze onterechte kosten."
Onderwerp: Dringende klacht en ingebrekestelling – (Loyale klant 4,5 jaar)Beste directie van Odido,Al ruim 4,5 jaar ben ik een trouwe klant bij Odido. Het stelt mij dan ook extreem teleur hoe ik momenteel behandeld word na ernstige fouten die in uw eigen systeem zijn ontstaan.Zoals bekend is een afgesproken betalingsregeling destijds herhaaldelijk en zonder opgaaf van redenen automatisch uit uw systeem verwijderd. Hierdoor is buiten mijn schuld om een vertraging van 4 tot 5 maanden ontstaan. Ook is mij door uw medewerkers tot twee keer toe onjuist gemeld dat het saldo volledig was voldaan.In een telefonisch onderhoud is mij door een medewerker meegedeeld dat het management weigert hier iets aan te doen, met de boodschap dat ik "pech heb gehad", zelfs nu vaststaat dat het om een interne fout van Odido gaat.Als gevolg van uw systeemfouten:Loopt mijn regeling nu onterecht door tot januari 2027, terwijl deze bij een normale verwerking al (bijna) afgelopen zou zijn.Staat er door de
Hallo ik heb een telefoontje naar de Amrikaanse Maagden Eilanden gemaakt en wordt nu geconfronteerd met extra kosten. Omdat ik niet zeker wist of deze lokatie onder unlimited bellen NL+EU+ZWI+VS+TUR valt heb ik eerst een SMS naar 5545 gestuurd (Prijs Amerikaanse Maagden Eilanden) waarna ik het bericht kreeg dat dit in mijn bundel valt “Wil je naar dit land bellen? Dat is ook onbeperkt” Echter zie ik nu Euro 52,50 extra kosten. Zou u hier eea willen toelichten. Alvast bedankt.
Bij afsluiten mobiel abonnement gaat van alles mis. Nu weer met de facturen. Er is telefonisch een factuur van 26 gecrediteerd maar aanmaningen blijven komen. Nu zelfs met dreiging van incassokosten. Vandaag heb ik een officiële klacht per post verzonden. Maar i.v.m. twee weken termijn graag aanmaningen on hold zetten. Graag zie ik e.e.a. snel opgelost!
Hello Odido Community Team,I am reaching out regarding my latest invoice dated August 24, 2026 (invoice total: €75.24). A significant portion of this amount (€59.75) consists of out-of-bundle charges for 259 minutes of calls to Ukraine.I am a Ukrainian refugee and a new customer with Odido. I am still adjusting to mobile subscription conditions in the Netherlands and genuinely did not realize that these calls were outside my bundle or that they would result in such high charges. This was an honest mistake, and it is the very first time this has occurred on my account.As this was an unexpected oversight, I respectfully ask if Odido would be willing to offer a one-time goodwill gesture (coulance) and refund or credit at least part of these out-of-bundle costs. I have already switched entirely to internet messaging apps to ensure this never happens again.Thank you in advance for your time, consideration, and assistance.Best regards,K. TselikovaPhone number: [Don't share your personal info
Dag allen, Mijn simkaart is geblokkeerd en nu wil ik graag een betalingsregeling treffen of 1 factuur betalen maar lukt mij niet om beide facturen te betalen vandaag. wat kan ik doen?
Mijn betalingsregeling is goedgekeurd, maar mijn volledige aansluiting is nog geblokkeerd. Volgens jullie beleid hoort tijdens een betalingsregeling alleen een beperkte blokkade te gelden. Kunnen jullie mijn aansluiting deblokkeren?
ik heb voor prive redenen oude specificaties nodig van een van mijn 2 mobiele abonnementen,Het gaat over de maanden maart en april 2025.zijn deze nog ergens terug te halen/ in te zien ?
Goedemorgen De nieuwe factuur is hoger dan ik dacht, ik heb een regeling lopen kan deze daarbij gezet worden of heb je andere oplossing
Ik heb meerdere malen hier gelezen dat het veranderen van een rekeningnummer naar een buitenlandsrekeningnummer mogelijk is. Uiteindelijk na heel veel moeite dit ook bij de klantenservice via de telefoon er door gekregen. Alleen nu blijkt dat dit enkel voor 1 telefoonnummer is gebeurd van mijn account. Ik heb wederom gebeld en nu wordt er zeer stellig beweerd dat het NIET kan, terwijl ik van mijn andere 06 al een incasso op mijn buitenlandse rekening gekregen heb.Wat is hier nu aan de hand?
They blocked our SIM card after one missed payment while we were on vacation. We thought, fine, we’ll leave Odido, and switched to Starlink, which we now highly recommend and costs about the same. But even though Odido had blocked our internet and we couldn’t use the service, they continued charging us without clearly explaining that we still had to call them to cancel the subscription. I only discovered this two months later, on the begin of third month, and by then they had even added a penalty for the unpaid amount. Remind - they did not provide internet theb, but made us pay 97 euro
Betalingsregeling getroffen maar nog steeds een blokkade op de simkaart
Ik ben, onterecht, gefactureerd voor een gesprek in het buitenland. Heb dit gesprek op 20 dec NIET gevoerd. De prepaid kaart die ik gebruikte heb ik op een ander toestel gebruikt. Hoe is het mogelijk dat ik een factuur van 39 euro kreeg voor een gesprek van 8 minuten??
Ik krijg sinds gisterenavond opeens sms berichten dat jullie dreigen mijn abonnement te blokkeren omdat er nog een factuur open staat. Maar deze is op 5 augustus betaald. Ook als ik tussen mijn facturen kijken zie ik niks open staan. Wat is hier aan de hand?
Ik heb op 30 juli een openstaand bedrag betaald van €116,12, ik heb echter toen later ook een bevestiging gekregen dat het was ontvangen. Is dit binnengekomen? Nu heb ik dus een groter openstaand bedragbwaar ik zelf nu even niks van snap, zou hier naad gekeken kunnen worden? Alvast bedankt!
Dear Odido Customer Service,I am writing to make a formal complaint regarding my Odido subscription and the repeated charges that have been deducted from my bank account even after I requested cancellation several times.I purchased a phone together with an Odido subscription. My subscription period ended in May, and I was not aware that I had to separately cancel the subscription after the contract period ended.When I received an invoice for June, I immediately contacted Odido by phone and explained that I wanted the subscription to be stopped. I was told during the call that the subscription had been cancelled. However, I did not receive any confirmation email.Despite this, I received another invoice for July. I then tried to cancel the subscription myself through the Odido mobile app. I received a confirmation stating that my subscription would end on 15 August 2026. However, I have already received another invoice for August, and the app is still showing that new credits will be add
Ik heb een bedrag overgemaakt naar Odido omdat er nog wat open stond, maar ik heb er per ongeluk geen omschrijving/kenmerk bijgezet. Komt dit goed?
Er is gisteren onterecht een internet op reis pas van 15 euro geactiveerd en op mijn factuur gezet. Hoe kan ik dit ongedaan maken?
Hello everyone,I am a very new Odido customer and I'm looking for some advice regarding my first high invoice.I took my Odido subscription on 13 June. During my June billing cycle, I did not receive any charges for international calls, so I genuinely believed that the calls I had made to India were included in my unlimited calling plan.It was only when I received my July invoice for €2,302.23 that I realized the calls to India were being charged separately. Until then, I was completely unaware that these calls were outside my bundle and that such high charges were accumulating.This was a genuine misunderstanding on my part. Since the calls connected successfully and I had not seen any international call charges in my first bill, I assumed they were covered by my plan. If I had known they were chargeable, I would never have continued making those calls.I sincerely apologize for this mistake. It was never my intention to misuse the service or generate such a high bill. I am a new custome
Al weken vertellen Odido medewerkers mij dat de preventie registratie is verwijderd, maar wanneer ik bij een andere aanbieder navraag doe zien zij nog steeds de registratie staan.Hoe komen wij van die Preventel registratie af, zodat we verder kunnen? Bellen, mailen, de klantenservice van Odido is echt een hel!Hopelijk heeft iemand via dit kanaal een tip, of pakt iemand van Odido het even op?
Beste Odido,Ik hoop dat een moderator mij kan helpen of mijn dossier met spoed kan laten beoordelen.In de periode 2017-2019 is zonder het medeweten en toestemming van mijn partner een Tele2-abonnement (nu Odido) op haar naam afgesloten als gevolg van identiteitsfraude. Zij heeft hiervan destijds aangifte gedaan bij de politie en heeft ook een proces-verbaal wat we per mail al hebben verzonden naar incasso@odido.nl, samen met de rest van het verzoek belangenafweging.Door deze fraude is een BKR-registratie ontstaan die nog steeds actief is (A2). Inmiddels hebben we dus via de daarvoor bestemde procedure, na meermaals telefonisch contact vandaag, een verzoek ingediend om deze registratie te laten verwijderen, omdat zij aantoonbaar slachtoffer is geweest van identiteitsfraude en de overeenkomst nooit zelf is aangegaan.De situatie is inmiddels zeer urgent. We zijn bezig met de aankoop van onze eerste woning. Onze hypotheekaanvraag is afgewezen vanwege deze BKR-registratie en wij hebben een
Voor de tweede maand op rij zijn er kosten in rekening gebracht voor “Gebruikskosten buiten bundel Go” , te weten bellen naar het buitenland.Bellen naar het buitenland valt echter volledig binnen mijn bundel in mijn “Go” abonnement van 2021 !De toegezegde creditering van de eerste factuur ( mei €9,23) vindt ik ook niet terug op de factuur van juni, wel weer dezelfde factuurpost van € 17,86Graag een reactie die de lading dekt.
Hello,Odido has started charging my account for a phone number that does not belong to me, has never been used by me, and is not active. I have been trying to resolve this since last week, but I keep getting transferred from department to department with no solution or escalation path provided. Could a moderator/community manager please look into this directly to: Stop all current and future billing for this number. Issue a full refund/credit for the unauthorized amounts already charged. Provide written confirmation that this number is disconnected from my account. Thank you.
Ik heb helaas wat achterstanden van een paar maanden opgelopen door een prive situatie. Nu krijg ik tot schrik een rekening die van mn bank is geprobeerd af te schrijven van 1920 euro. Ik kan ook niet meer bij mn facturen door de achterstanden en kan ook niet meer bellen met jullie omdat mijn lijn afgesloten is. Zou iemand mij kunnen helpen? Ik ben ook weer in staat om te kunnen betalen dus misschien dat er daar nog iets uit kan komen. Bedankt
Beste,Op 10 juli heeft Odido ten onrechte € 7,02 in rekening gebracht voor internetgebruik in Marokko, terwijl ik mij op dat moment in Ceuta bevond. Ceuta is een Spaanse enclave in Noord-Afrika en maakt deel uit van de Europese Unie.Ik vermoed dat mijn toestel mogelijk kortstondig verbinding heeft gemaakt met een Marokkaanse zendmast. Ik heb hierover echter geen notificatie of waarschuwing ontvangen en voor zover ik heb kunnen vaststellen was mijn toestel ook niet verbonden met een Marokkaans netwerk.Ik verzoek u daarom vriendelijk om deze kosten te crediteren, omdat deze naar mijn mening onterecht in rekening zijn gebracht.Indien gewenst kan ik u in een privébericht het telefoonnummer sturen waarop deze kosten betrekking hebben.Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.