Alle vragen over Mijn Odido bij een Internet + TV abonnement.
Recent actief
Mijn Odido is een online omgeving waar je jouw abonnement kunt inzien en aanpassen. Hieronder volgt informatie om in te loggen binnen deze persoonlijke online omgeving. Je hebt net een bestelling geplaatst en je wilt deze nog eens nalezen. Of je bent al jaren klant en je wilt je rekeningen inzien. Of je wilt een zenderpakket aan- of uitzetten. Dat kan! In Mijn Odido kun je jouw abonnement inzien en aanpassen in jouw persoonlijke online omgeving, maar dan moet je wel kunnen inloggen. Dat lukt niet. Wat nu? Of je nu voor de allereerste keer in wilt loggen of je hebt ooit een wachtwoord aangemaakt, ik geef hieronder tips voor de meest voorkomende situaties.Hulp bij het inloggenLog je voor het eerst in of weet je jouw wachtwoord niet meer? Kun je niet meer inloggen? Gebruik de '’inloggegevens vergeten'’ knop. Gebruik hiervoor het door jou gekozen e-mailadres, ook al gebruik je deze niet om te e-mailen. Je hebt de afgelopen maanden vóór het startscherm, wanneer je inlogt, de optie gehad om
Bij het aanzetten van ESPN stond er eerste maand 7.50 korting, krijg net factuur gelijk 12.50.Hoe kan dat?
Ik ben nieuw hier, zojuist overgestapt, en heb een e-mail ontvangen met de mededeling dat mijn overstapdatum is aangepast:Benieuwd naar de nieuwe datum? Die vind je op de Overstappagina in Mijn Odido. Als ik naar de Overstappagina ga, zie ik wel dat mijn overstap geaccepteerd is, maar er wordt nergens een nieuwe datum genoemd. Je huidige abonnement stopt zodra je diensten van Odido zijn opgeleverd. Als er toch nergens een datum genoemd wordt, wat is dan het doel van de e-mail? Er staat iets in over het aanmaken van Mijn Odido (had ik al gedaan, juist om mijn overstap te volgen) en over klantvoordeel als je ook mobiel belt via Odido (dat zou ik bij de aanvraag wel hebben opgegeven)...
Beste medewerk(st)er,Onlangs heb ik 2 nieuwe contracten afgesloten, en deze dien ik te koppelen in Mijn Odido App, maar ik kom met geen mogelijkheid meer in. Gister ook al gebeld met Odido, maar hier kwam ik niet verder mee. Heb al meerdere malen mijn wachtwoord opgevraagd via e-mail en 06 maar tevergeefs. Ook zit er niets in mijn SPAM. Hoe kan dit opgelost worden zodat ik deze zsm in kan zien? Bedankt alvast,Mvg Robin S.
Ik ervaar momenteel een probleem met het toevoegen van mijn nieuwe abonnement aan mijn Odido-account.Wanneer ik de Odido-app open, krijg ik de melding: “Er staat een abonnement klaar voor je om toe te voegen.” Wanneer ik hierop klik, krijg ik vervolgens de melding “Er gaat iets niet goed” en kan ik het abonnement niet toevoegen.Daarnaast zie ik in mijn account al een oude bestelling van eerder. Ik vermoed dat dit mogelijk de reden is waarom mijn nieuwe abonnement niet gekoppeld kan worden.Zouden jullie kunnen controleren of mijn nieuwe abonnement correct aan mijn account gekoppeld staat en kunnen helpen om dit probleem op te lossen?
Dag allemaal,Ik ben al een tijd klant bij Odido. Ik heb een mobiel abonnement én een TV + Internet-abonnement.In het verleden heb ik ook ooit een Odido-account gehad dat later weer is beëindigd. Nu loop ik tegen het volgende probleem aan.Ik wilde mijn mobiele abonnement koppelen aan mijn TV + Internet-abonnement om gebruik te maken van Bundelvoordeel. Dat lukte echter niet. Na contact met de klantenservice hebben zij mijn account volledig gereset en verwijderd. Volgens de medewerker moest ik vervolgens ongeveer een uur wachten voordat ik een nieuw account kon aanmaken en alles opnieuw kon koppelen.Inmiddels zijn er ruim twee uur verstreken, maar wanneer ik een nieuw account probeer aan te maken met hetzelfde e-mailadres ontvang ik geen activeringscode per e-mail. Daardoor kan ik het account niet activeren en kan ik mijn abonnementen ook niet onder één account zetten.Heeft iemand dit probleem eerder gehad of weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Mijn doel is om mijn huidige mobiele abonn
ik begrijp niets van de site en chat bot.Ik wil weten welk pakket ik heb en kan dat niet op de site vinden en de chatbot geeft geen oplossingen.Wil u met een medewerker spreken, wordt er medegedeeld,Graag maar ik ben slecht horend dus dat gaat niet werken……………. ik wil alleen weten welk pakket ik heb, ik betaal voor extra's maar wat zijn de extra's Wat zit en in dat extra pakket.Ik kan niks hierover op de site vinden. Tevens:nogal veel storingen de laatste tijd, veel uitval en slecht internet.en ja ik heb de standaard procedure al 25 keer doorlopen.In het verleden heb ik hierover al veel geklaagd.Mijn leven kan niet uitsluitend over klagen bij odido zijn dus ben er mee op gehouden.zinloze acties, uiterst vervelende helpdesk medewerkers die constant een draaiboekje volgen en niet nadenken of mogen nadenken.Monteurs die allemaal steeds iets anders vertellen, maar de problemen blijven hetzelfde de kritieken worden in het algemeen steeds slechter, wanneer ga je nu eens een echte service bie
Hi, returning customer here (formerly had a phone plan). I have fiber with you now but there is an error when I try to add the plan to my account. Can you please assist?
wordt helemaal gek 100x geprobeerd om aan te sluiten mijn glasvezel naar mijn odido’
De app ligt eruit. Wordt dat vandaag nog opgelost?
Vandaag een e-mail gekregen dat mijn glasvezel aansluiting is geactiveerd en dat ik mijn abonnement bij mijn huidige account in Mijn Odido kan toevoegen. Echter, zodra ik dit probeer krijg ik de melding: ‘Het is niet mogelijk dit abonnement te koppelen omdat het al gekoppeld is aan een andere gebruiker.’Het klantvoordeel is echter wel al zichtbaar in het overzicht (waar ik alleen mijn mobiele abonnement zie op dit moment).
Good day Community!I am unable to link Internet subscription to Account (Both App & browser). Both attempts results in an error message after filling in details. Please HELP!😆 Kind Regards!
Ik heb sinds kort een mobiel Unlimited Plus abonnement, dit abonnement is zakelijk. Ik heb privé ook een internet en TV abonnement, hoe kan ik beide abonnementen koppelen en overzichtelijk krijgen in mijn Odido-app?
Als ik probeer om de factuur van juni te downloaden, dan krijg ik de volgende foutmelding:Hebben jullie dit ook en heeft Odido een oplossing?
Ik lijk tegen hetzelfde aan te lopen als dit topic:Ik ben weer terug als odido klant. nu wil ik in de app mijn nieuwe abo toevoegen, maar dan krijg ik een foutmelding. Die krijg ik zowel op de site, als in de app als ik via de dash iad melding wil toevoegen.Hetzelfde mailadres is in gebruik als toen ik 2 jaar geleden vertrok.
Hallo,Ik wil graag mijn klik en klaar abonnement wijzigen naar een glasvezelabonnement. Op de website ga ik in cirkels. Mijn abonnement staat er niet tussen omdat ik deze nog niet eerder had toegevoegd:Ik heb mijn klik en klaar abonnement eerder blijkbaar niet aan mijn odido account toegevoegd. Zo te lezen heb je daar een 097 nummer voor nodig -en deze staat op de verpakking die ik al maanden niet meer heb. Hoe kom ik hier uit? Kan mijn 097-sim aan mij worden doorgegeven zodat ik dit abonnement kan aanpassen? Ik wil eventueel ook wel de overstapservice gebruiken, maar die kan ik niet aanklikken als ik aangeef dat ik al internet heb van odido.
Ever since my t-mobile account and subscriptions have been automatically transferred to Odido, I cannot couple my home and internet subscription to my mobile account.The message “Er staat 1 abonnement voor je klaar om toe te voegen.“ is there but whenever I click on the link I get the message that „Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer.”.I have called the service support since last year, 2025, I think about 10 times and nobody was ever able to solve it.Almost every time there was somebody else and each with a different solution.The problems invoked were: my name written with small letter in one account and with capital letter in another (do not know if that is true), wrong date of birth in my home account (cannot check it since I cannot access it), etc.The solutions were just as different. The closest I got to a solution it was when somebody asked my to send a copy of my ID to update my home account. Send it but all I got back was a call saying that I did
Hoewel mijn internet perfect werkt kan ik in mijn Odido mijn internet omgeving niet benaderen hij blijft vastlopen beide in de app en op de Odido website
ik heb van mijn werkgever een zakelijk mobiel nummer van odido. Nu heb ik vorige maand een nieuw particulier internet contract afgesloten bij Odido met hetzelfde email adres. Dit nieuwe contract kan ik niet zien in mijn Odido omgeving, en ik kan de facturen ook niet zien ook al zijn ze aan hetzelfde email adres gekoppeld. Is hier een oplossing voor?Met vriendelijke groet,Gillian
Beste Odido, Mijn laatste factuur klopt niet. Mijn contract liep tot 7 juni 2026, ik zou nog de abonnementskosten tot 7 juni moeten betalen maar er is voor de volledige maand gefactureerd. Ik heb de incasso teruggeboekt. Dit is de enige manier om schriftelijk contact op te nemen, dus bij deze. Graag de factuur aanpassen en dan zal ik betalen, jullie hebben mijn mailadres. Ik hoop ook dat jullie geen aanmaning zullen sturen voor de terugboeking, deze zal ik niet betalen in ieder geval. Bedankt voor de hulp en ik zie de aanpassing graag tegemoet, dan kan ik deze betalen en het contract afronden! Mvg,Jasper Scheepstra
Hi,Al sinds het bestaan van Odido kan ik mijn mobiele abonnement niet koppelen aan mijn Odido. Internet & TV staan hier wel gewoon in en ook staat het klant voordeel vanwege de twee abonnementen er netjes in. Al heel wat tijd aan besteed om dit op te lossen zowel telefonisch als in de winkel. Maar nog altijd zonder succes. Er is mij ooit verteld dat omdat het ene abonnement afkomstig was van T-mobile en de andere van Tele2 er op de achtergrond 2 accounts bestaan op hetzelfde mailadres. (Geen idee of dat dit klopt). Klantnummer is MXE44742 (internet en tv) en 1.20146170 (mobiel). Ik hoor graag of het via deze manier wel eindelijk lukt.
Ik heb een privébericht van de moderator die wil ik graag even teruglezen. Echter staat er bij inbox 1 maar als ik er op klik staat er, er zijn geen nieuwe berichten? Hoe kan ik mijn bericht bekijken?
Ik krijg de melding dat de geboorte datum niet juist is en kan daardoor het thuis abbonement niet koppelen.
Hoi!Als ik inlog in mijn odido omgeving dan krijg ik de volgende melding op het home scherm: Er staat 1 abonnement voor je klaar om toe te voegen. Het gaat hier om een internet abonnement Alleen als ik deze toe probeer te voegen dan krijg ik de volgende melding: Je kan op dit moment niet toevoegen. Probeer het later nog een keer. Ik ben daarnaast ook klant bij Ben en als ik daar mijn Internet abonnement probeer toe te voegen dan krijg ik een melding dat er geen abonnement op dit adres bekend is. Ik heb overigens gisteren het abonnement afgesloten, dus wellicht dat ik nog wat te voorbarig ben met koppelen. Maar ik zou graag alvast willen zien wanneer ik bijvoorbeeld wordt aangesloten et cetera.
Hi,Nu een paar dagen klant. Ik kan nog steeds mijn abonnement niet zien in de app of Mijn Odido. Ook mijn bestelling kan ik niet volgen.Verder dan het screenshot kom ik niet. Onder hetzelfde e-mailadres ben ik ook klant bij Ben, is dat het?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.