Skip to main content
  • 2,638 Topics
  • 18,126 Reacties
2636 Topics
Onderhoud op ons netwerkNews
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv‑kijken en bellen. We voeren daarom in de aankomende week onderhoud uit op ons netwerk. Gepland onderhoud: Op 20 juni vindt er onderhoud op ons netwerk plaats! De tijden van het onderhoud kan per adres verschillen. De tijd die voor jouw situatie geldt, vind je in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. In dit artikel zetten we alle geplande en recent uitgevoerde onderhoudsbeurten overzichtelijk op een rijtje, zodat jij met één blik een volledig beeld krijgt. Zo ben je snel op de hoogte van alle recente ontwikkelingen en kun je gemakkelijk zien wat er is gedaan en wat er nog moet worden gedaan aan onderhoud! Wanneer? We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur (Let op, tijden kunnen afwijken. Het exacte tijdstip wordt in de e-mail vermeld.). Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de Mediabox krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de Mediabox. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht! Meest recentelijke onderhoudsbeurten: Onderhoud op 17, 18 en 20 juni. Wanneer? We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur. Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
Werkzaamheden bestaande topics
Aankondiging: Tijdelijke Onderhoudswerkzaamheden aan bepaalde topics Wij willen jullie ervan op de hoogte brengen dat we binnenkort onderhoudswerkzaamheden zullen uitvoeren aan een aantal van onze topics in de Internet en TV sub-fora. Wat houdt dit in? Bij deze onderhoudswerkzaamheden zullen bepaalde topics tijdelijk offline gehaald worden voor korte tijd. Dit betekent dat je een foutmelding zult krijgen wanneer je onderstaande topics opent. We proberen om alles zo snel mogelijk af te ronden. De aanpassingen zijn bedoeld om de kwaliteit van de inhoud te verbeteren en ervoor te zorgen dat jullie de best mogelijke informatie en gebruikerservaring krijgen. Welke topics zullen worden beïnvloed? De volgende onderwerpen zullen voor korte tijd niet beschikbaar zijn: Ik ga verhuizen, wat nu? | Odido community Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido | Odido community Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community We streven ernaar om alle aanpassingen zo snel mogelijk uit te voeren. Zodra de werkzaamheden voltooid zijn, zullen de topics weer beschikbaar zijn met verbeterde inhoud en structuur. Waarom is dit nodig? De werkzaamheden zijn noodzakelijk om de informatie up-to-date te houden, knelpunten aan te pakken en de gebruikerservaring te optimaliseren. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze community en waarderen jullie begrip en geduld tijdens deze periode. Bedankt voor jullie begrip! Wij danken jullie voor jullie begrip en geduld terwijl we deze verbeteringen doorvoeren. Mocht je vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons supportteam en laat een reactie achter in dit topic. Met vriendelijke groet, Het Odido Community Team
KLACHT Odido internet en TV
Geachte, Tot mijn zeer grote frustratie en uit wanhoop ben ik op deze pagina beland. Dit nadat ik eerder op 2 en 12 juni jl, een officiële klacht had ingediend en beide klachten (met dezelfde inhoud) een bevestiging kregen en binnen 6 dagen beantwoord zouden worden. Schandalig dat er nog steeds geen response is. Bij tussentijds informeren naar de status bij de ODIDO klantenservice werd aangegeven dat de betreffende medewerker zou escaleren en dit per mail aan mij zou bevestigen. Resultaat? Ook nu weer niets ontvangen. (De gesprekken worden opgenomen dus bij het terugluisteren zou Odido zich moeten schamen). DE KLACHT: Datum: 2025-06-12 06:09:56 Aanhef: Meneer Terugbelnummer: Bijlages: Onderwerp van je vraag: Anders - ConsumentInternet Je bericht aan Odido Beste, Inmiddels ben ik terug van ons verblijf in het buitenland en heb ik nog steeds geen reactie terug op de door mij ingediende klacht op 2 juni jl. ingediend via dit zelfde formulier en op dezelfde wijze. De ingediende klacht / het bericht op 2 juni jl. kreeg van jullie onderstaande registratie; Kenmerk: 78104278/2025-06-02 12:20:36 Zojuist, 12 juni 2025, ontving ik ook nog eens de bijgevoegde melding in mijn mailbox. (Dat de aanvraag van de FatBoy lampen mislukt was omdat mijn abonnement niet zou bestaan). Dit terwijl deze 2 FatBoy lampen, toch echt bij de actie en het abonnement behoren welke ik op 10 mei in de Odido winkel te Tilburg had afgesloten en welke ik schriftelijk bevestig kreeg en als bijlage had bijgevoegd bij mijn klacht op 2 juni jl. Kortom, graag ontvang ik ZSM een inhoudelijke reactie van u op mijn klacht(en). Om dit door u ontstane probleem op te lossen zou het uitvoeren van de navolgende stappen het juiste zijn; Zie ik graag dat er geen (dubbele) kosten in rekening gebracht worden voor al deze ellende en miscommunicaties door jullie toedoen; Zie ik graag per direct het abonnement ingaan zoals op 10 mei jl. overeengekomen en afgesloten in de Odido winkel in Tilburg, met daarbij de kortingen en acties toegepast, waarvan ik het contract als bijlage in de voorgaande klacht / mail op 2 juni jl. had bijgevoegd; Zie ik graag de ontvangst van de daarbij behorende FatBoy lampen, welke bij de actie behoren; Zie ik graag de toegezegde 30 euro compensatie tegemoet welke door de klantenservice op 29-05 jl. aan mij is toegezegd (en per mail werd bevestigd) na al deze ellende (3 maal voor niets een dag thuis afwachten op een monteur die never nooit kwam en ons liet zitten!!!); Zie ik graag de korting voor het thuisvoordeel toegepast ivm een lopend ODIDO telefoonabonnement van mijn vrouw. Zie ik graag WEDEROM het Klik & Klaar abonnement beëindigd omdat Klik & Klaar hier niet werkt en geen dekking heeft. Ondanks dat het me werd aangesmeerd en vervolgens toen het niet bleek te werken.. er verbazing was dat dit door Odido was aangesmeerd terwijl men wist dat er geen dekking was hiervoor en dit was werd bevestigd nadat ik na aansluiten contact zocht en jullie eigen klantenservice verbaasd was dat me dit abonnement niet was ontraden. UPDATE Nadat ik dinsdag 17 juni jl. opeens een bericht kreeg dat mijn factuur voor Klik en Klaar klaar stond.. ontplofte ik andermaal!! Dit zou nml opgezegd worden / zijn door jullie ivm niet werkend!!! De dame van de klantenservice heeft dit alsnog met terugwerkende kracht opgezegd. Hierbij een QR ontvangen om het eea retour te sturen, ECHTER, door haar werd toegezegd dat ze de 20 euro van Klik & Klaar zou crediteren. Desgevraagd of ze dit per mail kon bevestigen, gaf ze aan dat ‘een manager’ hierover moest beslissen en ik dit daarna pas bevestigd zou krijgen per E-Mail. Tot op heden 0 response. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt in mijn leven en contacten met een dienstverlende organisatie zoals ODIDO. Bovenstaande is een beknopte samenvatting van een hoop stress, onwijs veel belletjes, irritatie en frustratie. Veel en vaak aan de lijn gehangen met de klantenservice maar niemand die daadwerkelijk helpt met een structurele oplossing. Het blijft hangen bij de klantenservice soldaten maar bereikt nimmer iemand die erover gaat. Ben het meer dan zat en wil het opgelost hebben!!
KLACHT Odido TV & Internet
Geachte, Tot mijn zeer grote frustratie en uit wanhoop ben ik op deze pagina beland. Dit nadat ik eerder op 2 en 12 juni jl, een officiële klacht had ingediend en beide klachten (met dezelfde inhoud) een bevestiging kregen en binnen 6 dagen beantwoord zouden worden. Schandalig dat er nog steeds geen response is. Bij tussentijds informeren naar de status bij de ODIDO klantenservice werd aangegeven dat de betreffende medewerker zou escaleren en dit per mail aan mij zou bevestigen. Resultaat? Ook nu weer niets ontvangen. (De gesprekken worden opgenomen dus bij het terugluisteren zou Odido zich moeten schamen). DE KLACHT: Datum: 2025-06-12 06:09:56 Aanhef: Meneer Terugbelnummer: Bijlages: Onderwerp van je vraag: Anders - ConsumentInternet Je bericht aan Odido Beste, Inmiddels ben ik terug van ons verblijf in het buitenland en heb ik nog steeds geen reactie terug op de door mij ingediende klacht op 2 juni jl. ingediend via dit zelfde formulier en op dezelfde wijze. De ingediende klacht / het bericht op 2 juni jl. kreeg van jullie onderstaande registratie; Kenmerk: 78104278/2025-06-02 12:20:36 Zojuist, 12 juni 2025, ontving ik ook nog eens de bijgevoegde melding in mijn mailbox. (Dat de aanvraag van de FatBoy lampen mislukt was omdat mijn abonnement niet zou bestaan). Dit terwijl deze 2 FatBoy lampen, toch echt bij de actie en het abonnement behoren welke ik op 10 mei in de Odido winkel te Tilburg had afgesloten en welke ik schriftelijk bevestig kreeg en als bijlage had bijgevoegd bij mijn klacht op 2 juni jl. Kortom, graag ontvang ik ZSM een inhoudelijke reactie van u op mijn klacht(en). Om dit door u ontstane probleem op te lossen zou het uitvoeren van de navolgende stappen het juiste zijn; Zie ik graag dat er geen (dubbele) kosten in rekening gebracht worden voor al deze ellende en miscommunicaties door jullie toedoen; Zie ik graag per direct het abonnement ingaan zoals op 10 mei jl. overeengekomen en afgesloten in de Odido winkel in Tilburg, met daarbij de kortingen en acties toegepast, waarvan ik het contract als bijlage in de voorgaande klacht / mail op 2 juni jl. had bijgevoegd; Zie ik graag de ontvangst van de daarbij behorende FatBoy lampen, welke bij de actie behoren; Zie ik graag de toegezegde 30 euro compensatie tegemoet welke door de klantenservice op 29-05 jl. aan mij is toegezegd (en per mail werd bevestigd) na al deze ellende (3 maal voor niets een dag thuis afwachten op een monteur die never nooit kwam en ons liet zitten!!!); Zie ik graag de korting voor het thuisvoordeel toegepast ivm een lopend ODIDO telefoonabonnement van mijn vrouw. Zie ik graag WEDEROM het Klik & Klaar abonnement beëindigd omdat Klik & Klaar hier niet werkt en geen dekking heeft. Ondanks dat het me werd aangesmeerd en vervolgens toen het niet bleek te werken.. er verbazing was dat dit door Odido was aangesmeerd terwijl men wist dat er geen dekking was hiervoor en dit was werd bevestigd nadat ik na aansluiten contact zocht en jullie eigen klantenservice verbaasd was dat me dit abonnement niet was ontraden. UPDATE Nadat ik dinsdag 17 juni jl. opeens een bericht kreeg dat mijn factuur voor Klik en Klaar klaar stond.. ontplofte ik andermaal!! Dit zou nml opgezegd worden / zijn door jullie ivm niet werkend!!! De dame van de klantenservice heeft dit alsnog met terugwerkende kracht opgezegd. Hierbij een QR ontvangen om het eea retour te sturen, ECHTER, door haar werd toegezegd dat ze de 20 euro van Klik & Klaar zou crediteren. Desgevraagd of ze dit per mail kon bevestigen, gaf ze aan dat ‘een manager’ hierover moest beslissen en ik dit daarna pas bevestigd zou krijgen per E-Mail. Tot op heden 0 response. Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt in mijn leven en contacten met een dienstverlende organisatie zoals ODIDO. Bovenstaande is een beknopte samenvatting van een hoop stress, onwijs veel belletjes, irritatie en frustratie. Veel en vaak aan de lijn gehangen met de klantenservice maar niemand die daadwerkelijk helpt met een structurele oplossing. Het blijft hangen bij de klantenservice soldaten maar bereikt nimmer iemand die erover gaat. Ben het meer dan zat en wil het opgelost hebben!!
Overstap niet geregeld, onduidelijke communicatie en dubbele kosten
Ik wenste gebruikt te maken van de overstap service te maken maar heb inmiddels door onduidelijk communicatie en een gebrek aan actie mijn overstap maar zelf moeten regelen. Nu zit ik met de dubbele kosten van mijn vorige provider KPN (over mei en juni 2025) omdat er in die tijd geen overstap aan hun gecommuniceerd is. Onderstaande melding heb ik ook reeds via het klachten formulier ingediend en hier ben ik op 22 mei over gebeld. Daar werd mij een voorstel gedaan wat ik niet passend vond, waarop ik een wedervraag stelde. Hierover zou ik later nog meer horen maar ik heb sindsdien niets meer gehoord. Via de klachtenprocedure lijk ik alleen te kunnen reageren als mij een vraag gesteld wordt, niet andersom. Telefonisch moet ik steeds mijn verhaal herhalen tegen een andere medewerker. Hopelijk kan ik via deze weg een reactie ontvangen met wat continuïteit, want telefonisch hoor ik steeds andere dingen. De situatie: Op 6 april ik heb ik mijn initiële aanvraag voor Internet thuis bij Odido gedaan, hierbij kreeg ik in mijn herinnering niet de mogelijkheid op te kiezen voor een overstap service. In de bevestigingsmail van mijn order zag ik daarin duidelijk beschreven dat ik er voor koos om geen gebruik te maken van de overstap. Dat wilde ik eigenlijk wel en ik sloeg aan op de tekst "Wil je toch gebruikmaken van de Overstapservice? Laat dit dan binnen 3 dagen weten. Kwestie van ons even bellen. Dan regelen we het voor je." Dat laatste bleek niet zo simpel te zijn. De dag erna, op 7 april heb ik via de website, per chatbot en telefonisch proberen contact op te nemen maar krijg niemand te pakken. Ruis op de lijn en Microsoft Azure foutmeldingen in te chat. Om toch maar binnen die 3 dagen te zijn ben ik aan het einde van de dag naar de shop gegaan op de Eerste van Swindenstraat te Amsterdam om te informeren. Er bleek een grote storing te zijn. Voor een telecom provider een slechte eerste indruk, maar kan gebeuren dacht ik. Bij de shop gaf ik aan gebruik te willen maken van de overstap service en reeds een bestelling te hebben geplaatst. De medewerker gaf aan mij 'natuurlijk' te kunnen helpen met het aanvragen van de overstap service. Ze gaf daarbij aan mijn huidige bestelling te moeten annuleren en een nieuwe aan te moeten maken. Dat heeft ze gedaan en daarbij vertrouwde ik er op dat mijn overstap in orde zou moeten komen. Dat was immers waarom ik naar de winkel was gekomen. Echter, gezien ik per mail geen concrete bevestiging heb ontvangen van beiden partijen over de overstap en in mei nog een factuur kreeg over die volledige periode van KPN heb ik een aantal weken terug contact op genomen met jullie klantenservice om te checken wat de status was. Hierbij kreeg ik tot mijn verbazing te horen dat er helemaal geen overstap ‘dossier’ voor mij was. De medewerkster van dienst gaf aan het voor mij zo snel mogelijk orde te gaan maken en tevens een onderzoek te starten naar waarom mijn overstap niet is doorgekomen. Op vrijdag 16 mei heb ik wederom contact op genomen onder vermelding van mijn case nummer en mijn verhaal herhaald. Geen nieuws. Het klonk niet alsof er beweging in de zaak zat dus ik stelde voor om zelf maar contact op te nemen met KPN, de medewerker beaamde dat ik dat misschien maar het beste kon doen. Vreemd houding voor een partij die een bepaalde dienstverlening aanbied, maar in ieder geval wel een antwoord waar ik wat mee kon. Direct daarna heb ik KPN gebeld om de casus voor te leggen: zij hadden hier nog helemaal geen communicatie over ontvangen zoals ik al vreesde. De medewerker daar dacht met mij mee en wist me snel te helpen. Hij kon ter plekke de dienstverlening opzeggen maar legde me uit dat ik (terecht) wel nog een opzegtermijn van 1 maand in acht moest houden. Vanaf 16 mei ging dat in en dus kon ik voor juni ook nog een factuur verwachten. Er bekroop mij een gevoel van spijt dat ik bij mijn vorige provider was weggegaan. Ik werd er direct adequaat geholpen, bij het opzeggen nota bene. Inmiddels een aantal telefoontjes later waarin ik steeds vroeg naar de status van de overstap en het onderzoek (19e mei), sprak ik onlangs iemand (de 20 mei) die me concreet wilde helpen en actie leek te ondernemen betreft een terugbetaling. Ze vroeg naar de facturen van KPN, wat het totaal bedrag was, of ik deze kon mailen en noemde iets over een mail bevestiging en leek over te gaan tot actie. Nadat ik even in de wacht was gezet veranderde het verhaal: of ik twee facturen van Odido kon opnoemen. Enkel facturen van Odido konden vergoed worden. Een vreemde wending die ik niet zag aankomen en ik begrijp de relevantie van Odido facturen in dezen niet helemaal. Er leek een overeenstemming te zijn dat mijn lasten bij KPN onterecht waren, waarom zou ik die facturen dan niet kunnen opvoeren? Door het bovenstaande heb ik van 14 april t/m 14 juni 2025 naast een Odido Internet abonnement ook een abonnement van KPN gehad en betaald. Dit terwijl ik in de veronderstelling was dat jullie zorg zouden dragen voor de overstap. Ik zal hierdoor zo'n €130,- aan extra kosten maken die ik anders niet had gehad. Deze extra kosten wil ik uiteraard graag terug. Graag ontvang ik spoedig een reactie en een gepaste oplossing.
Vraag over Odido-diensten en ondersteuning voor geavanceerde gebruikers in 2025.
Beste forumleden, Ik ben op zoek naar -recente- informatie over Odido-glasvezelabonnementen (met TV) voordat ik weer een nieuw abonnement afsluit en hieruit rechten kan ontlenen. Mijn huidige provider, Stichting Kabeltelevisie Pijnacker, heeft beloftes gedaan die niet zijn waargemaakt, wat tot teleurstelling heeft geleid. Ik wil herhaling van deze ervaring voorkomen, vooral wat betreft de kwaliteit van de infrastructuur en ondersteuning. Specifiek heb ik de volgende vragen: Is het toegestaan en mogelijk om eigen servers te draaien, zonder blokkades op serverpoorten, inclusief poort 25? Worden er officiële, routable IPv6-adressen (globale unicast-adressen) gebruikt die beginnen met '2001'? Is er een PTR-record ingesteld voor bijv. je eigen IP-adres 77.100.150.50, dat resolveert naar 77-100-150-50.fixed.kpn.net en weer terug? Heeft iemand ervaring met het inzetten van een Raspberry Pi of een vergelijkbaar systeem als router in plaats van de Zyxel-T54? Is de software op de laatste Zyxel-T54 verbeterd, en zijn de kunstmatige Wi-Fi-beperkingen opgeheven, zodat je niet gedwongen wordt om extra Wi-Fi-punten aan te schaffen? Kun je de Zyxel-T54 vrij configureren, met name met betrekking tot de ondersteuning van WPA3, poortforwarding en andere zaken die nodig zijn om een server achter het modem te plaatsen? Is de opstartsnelheid van de Zyxel-T54 nog steeds extreem traag, en kun je zonder problemen instellingen exporteren en importeren, zoals je zou verwachten van een normaal functionerende router? Is de nieuwste TV Box gebaseerd op Android TV, en zijn jullie tevreden over de snelheid, functionaliteit en stabiliteit? Komt de internetsnelheid overeen met de afgesproken snelheid, en kun je de verbinding als stabiel en betrouwbaar beschouwen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Contractverlening akkoord voor klant en door Odido schriftelijk bevestigd - toch geannuleerd door Odido
Op 25/05 jl contact gezocht met Odido om mijn internet (glas) abo te verleningen met 1 jaar. Ik ben keurig te woord gestaan door een vriendelijke medewerkster. Zij deed het volgend voorstel: 1 jaar: 8 maand € 25 Euro + 4 maand € 40. Vervolgens kwam nog de optie voor 2 jaar, maar dat wilde ik niet. Ik heb vervolgens gevraagd wanneer deze verlening in zou gaan. Haar antwoord was, dat kan gewoon morgen ingaan. Als ik akkoord was met het voorstel, zou ik dadelijk een SMS krijgen en zij vroeg mij om daar akkoord mee te gaan. Heb SMS ontvangen en link geopend en vervolgens hierop akkoord gegeven. De dag erna een email ontvangen met de bevestiging van de voorwaarden. Ik heb dit even snel doorgelezen en zag dat de tarieven en ingangsdatum klopten met de afspraken van een dag eerder en ben er vanuit gegaan dat e.e.a. nu in gang is gezet. Gisteren (11/06) een mail ontvangen dat mijn bestelling was geannuleerd (??). Omdat ik de laatste dagen niets heb besteld bij Odido, toch maar even gebeld vandaag (12/06). Het bleek dat de eerdere contractverlenging niet door kon gaan omdat de medewerker een fout had gemaakt. Een lang verhaal kort, de eerdere aanbieding was geannuleerd door Odido omdat er al een abonnement bestaat op mijn adres. Dat is vreemd omdat ik met de medewerkster op 25/05 heb gesproken over verlenging van mijn abo met 1 jaar en daar ook een schriftelijke bevestiging (na akkoord op een SMS tijdens het gesprek) van heb ontvangen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik bel voor een verlening van mijn contract. Aangegeven dat het verlengingsaanbod, waar ik "ja" op heb gezegd, volgens mij bindend is voor beide partijen en Odido dit nu niet (2 weken bedenktijd voorbij) zo maar eenzijdig op kan zeggen.De meneer aan de telefoon heeft nog even een collega gesproken en kwam terug met het antwoord: Excuses voor het voorval, u krijgt binnen 3 dagen een email van ons. Vanmorgen een mail ontvangen met de tekst: 'Vergeet je niet te verlengen? Een tijdje geleden hebben we je een e‑mail gestuurd met een mooi verlengaanbod voor je internet‑abonnement. Als je nu verlengt, krijg je de eerste 4 maanden korting bij een 2‑jarig abonnement Ik ben eigenlijk 'not amused' over dit voorval en zou graag zien dat Odido de afgesproken - en schriftelijk bevestigde contractafspraken nakomt zoals telefonisch besproken op 25/5 met de medewerkster en door Odido de dag erna schriftelijk bevestigd. Zie onderstaand plaatje voor het document wat bij de mail was gevoegd van 26/05 Graag zou ik via dit forum zien dat Odido zich houdt aan de gemaakte afspraken op 25/05. .

Laatst verdiende badges

• TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen