Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
IK krijg vandaag een email dat mijn teruggestuurde goederen door Odido niet zijn ontvangen, Ik heb alles wat ik had van Odido teruggestuurd.Volgens DHL zijn ze al op 9 juli afgeleverd. Zie de bijlage.In bijlage de bevestiging van de verzending.Zouden u dit willen rechtzetten in het systeem en aan mij willen bevestigen a.u.b.?Bij voorbaat dank.Hartelijke groet, G.W. Jansink
Er is al 24 uur een storing in postcodegebied 1718. Is er al meer bekend hoe lang dit nog gaat duren?
Gaat Odido ook iets doen voor klanten die graag naar de eredivisie kijken? Andere providers bieden al ‘gratis’ ESPN compleet aan, of gaan dat doen.
Onderwerp: Klacht betreffende tablet beloofd in het kader van de actieGeachte medewerkers van Odido,Ik heb begin april 2026 een internetabonnement afgesloten. Een van de belangrijkste redenen voor mijn besluit was de actie waarbij Samsung-tablets werden aangeboden aan nieuwe klanten.Omdat er nog glasvezelinternet moest worden aangelegd, werd de verbinding geactiveerd en de internetdienst beschikbaar op 5 mei 2026. Ik ben vanaf die datum daadwerkelijk internet gaan gebruiken.Begin mei heb ik uw klantenservice gebeld om te vragen wanneer de tablet in het kader van de actie zou worden verzonden. Mij werd verteld dat ik eerst twee weken klant moest blijven en pas daarna van de actie kon profiteren.Toen ik na afloop van die twee weken opnieuw contact met u opnam, werd mij verteld dat ik later terug moest bellen vanwege de drukte. Toen ik opnieuw belde, werd mij verteld dat de actie was afgelopen en dat ik de tablet niet meer kon ontvangen.Ik vind dit onterecht. De actie was nog steeds actie
Klantnummer:YJL83203Hallo,Ik blijf herinneringen ontvangen dat ik de apparatuur niet heb ingeleverd en ik heb een factuur van €215 ontvangen.Dit klopt niet. Ik heb meerdere keren gereageerd met bewijs, waaronder:De e-mail van Odido waarin staat dat de apparatuur is ontvangen op 9 april 2026 en dat er geen kosten in rekening worden gebracht. De retourcode: JVGLOTC0095782442.Helaas krijg ik geen reactie, terwijl ik alle gevraagde informatie al meerdere keren heb aangeleverd.Willen jullie dit zo snel mogelijk controleren, de factuur van €215 laten vervallen en ervoor zorgen dat de herinneringen stoppen?
Ik probeer mijn modem terug te sturen naar Odido via DHL met de QR-code die ik heb ontvangen. Bij het DHL-punt heb ik de code laten scannen, maar deze werkte niet. Toch lijkt het systeem nu alsof het pakket al als “verzonden” staat.Hierdoor zit ik vast:DHL kan de QR-code niet gebruiken Odido lijkt te denken dat het al verstuurd isDaarnaast heb ik inmiddels 3 keer contact gehad met de klantenservice via telefoon, maar helaas zonder oplossing of duidelijk antwoord.Wat kan ik nu het beste doen om het modem alsnog correct terug te sturen?Heeft iemand dit eerder meegemaakt of weet wat de juiste vervolgstappen zijn?Alvast bedankt!
Bij opzegging heb ik mijn modem moeten terugsturen.Hier heb ik een DHL label voor gekregen maar dit liep mis met het scannen en deze is volgens dhl track en trace dus ook nog niet afgeleverd. Ik heb toen contact opgenomen met de Odido klantenservice en ik mocht dit terugsturen via Postnl (antwoordnummer). Het modem heb ik dus alsnog kunnen terugsturen en is 6 juli 2026 afgeleverd. 10 juli 2026 een mail ontvangen van Odido dat de modem juist is ontvangen. Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:ModemWe brengen geen kosten in rekeningOmdat de apparatuur nu bij ons terug is, brengen we geen kosten in rekening.Nu krijg ik vandaag nogmaals een mail dat ik de modem binnen 5 dagen moet terugsturen (met hetzelfde dhl label/nummer) anders moet ik 75 euro betalen. Gaat dit wel goed of komt dit puur omdat er dus wordt gekeken naar de status van DHL (deze staat nog steeds op klaar voor versturen naar het sorteercentrum). Niet dat ik straks wel 75 euro moet gaan betalen.
I switched to fiber internet last december and Odido confirmed that my old Odido internet+TV subscription was cancelled and can’t be retrive back since they decomissioned the traditional internet. Today I realised that they have been charging me for 5 months for the subscription which was cancelled and they told me it’s no longer available. I had multiple calls about this more than 2 hours and they told me everything was set correctly. I totally lost my trust in this company how unprofessional is this? I even can’t cancel myself on the app or website it keeps giving error ‘something went wrong’. The only channel is calling but I’m abroad at the moment it’s not an option. I need to cancel the old subscription and get my money back. Anyone knows how to fix this? Fiber internet subscription I should keep : LEM99508, old one: FSF55274.
Vandaag kreeg ik een email, of ik de apparatuur toch nog zsm wil terugsturen nadat ik ben overgestapt naar een andere provider.De overstap datum was 10-04-2026.Op 15-04-2026 is de apparatuur teruggezonden, maar nooit aangekomen bij Odido.Sinds 15-04-2026 is de status bij DHL iets in de trant van geadresseerde onbekend.Op 04-05-2026 heb ik nav een mail van Odido over het nog niet ontvangen van hun apparatuur gebeld met de klantenservice, het zou verder uitgezocht worden en er zou contact worden gezocht met me als ik er iets van me nodig was.Nu 11 dagen later, krijg ik weer een email met het verzoek de apparatuur zsm op te sturen.Wat nu?
Ik heb vorige week al de gevraagde apparatuur retour gestuurd. Echter krijg ik nu onterecht een melding dat het wifipunt nog niet ontvangen is maar de modem en tv ontvanger wel. Alle apparaten heb ik in dezelfde doos gestopt. Graag hoor ik hoe nu verder? Track & Trace kan ik uiteraard delen.
Ik heb al sinds ik bij odido zit, 3-2-25, problemen met het internet.Traag en wegvallen.Elke keer is het na opstart van de modem weer even goed, maar ik raak dat echt beu. Is er iets anders dat ik nog kan doen, want ik ben in staat om het abonnement op te zeggen omdat odido de afspraken van het internet niet na komt.
Hallo ik heb weer een mail gehad hiervoor.Graag zou ik weer een raport willen ontvangen. Inmiddels alles gescand met fsecure. Maar geen virussen aangetroffen.Kan het van een bepaalde website wegkomen? Of wifi airco? Ook met ip scanner vind ik vreemde appaten in mijn netwerk. Tast een beetje in het duister zo. Vriendelijke groet.
Hallo.Ik heb vandaag mail gehad over onrechtmatig gebruik internet. Daarna contact over telefoon.maar niks verder wijs geworden. Virus scanners etc detecteren niks.Kan zo snel niks vinden. Maar heb begrepen dat ik hier een lijst kan kan krijgen. Misschien dat dat mij verder helpt. Heb geen adressen. Mac of ip. Dus weet zo ook niet waar ik zoeken moet :D Vriendelijke groet,
Ik heb in februari een betaling gemist. In mei heeft Odido om die reden mijn abonnement stop gezet. Heb nu een boete gekregen van €464 euro. De resterende maanden. Ik heb het abonnement niet zelf stopgezet. Vind het ontzettend overdreven om bij 1 gemiste betaling het abonnement stop te zetten en zo’n boete te geven. Mijn verzoek is dan ook dat Odido de gemiste betaling gewoon incasseert en de boete laat vervallen.
Ik heb begin mei mijn modem en wifi punt teruggestuurd omdat ik ben overgestapt naar een andere provider. Nu heb ik een mail gekregen dat ik een boete moet betalen omdat mijn modem niet zou zijn ingeleverd, maar mijn wifi punt wel. Deze zaten echter in dezelfde doos en zijn dus op hetzelfde moment binnengekomen en verwerkt. Die boete wil ik dus echt niet betalen, omdat ik mijn deel netjes heb gedaan en het bij het verwerken van het pakket fout is gegaan. Het verzendbewijs heb ik niet meer bij de hand, omdat ik de melding kreeg dat het pakket was aangekomen + een mail dat het wifi punt binnen was. Wat kan ik nu nog doen? Ik baal hier echt van want het is geen klein bedrag.
25 april jl een abonnement afgesloten bij Odido in combinatie met een Sonos Soundbar. Eenmaal afgesloten kwam van mij de vraag, wanneer kan ik deze verwachten? Meneer 2 wkn na installatie wordt deze naar u toegestuurd. Prima maand later nog niks vernomen dus laten we maar eens bellen. Ik moest Sonos zelf bellen. Heel apart verhaal maar goed, ik bellen met Sonos. Ik kreeg nog net niet te horen van: daar heb je er weer 1 dus ik was schijnbaar niet de enige. Mijn vermoedens werden bevestigd dat dit niet de manier was. Weer bellen en bellen en teruggebeld worden etc etc etc.Puntje bij paaltje hebben ze toegegeven dat het niet correct naar mij was gecommuniceerd en dat de aanmelding vd actie al was verlopen..DAAAAGG Sonos Soundbar.Ten compensatie hebben ze mij €50,- geboden ( wat echt de max was ) maar daar ben ik zeker niet op ingegaan. Zijn er meer voorbeelden zoals bovenstaand? Ik wil weten wat hierin mijn rechten zijn en dat ze mij dus onder valse voorwendselen een contract hebben laten
Beste Odido Community Team,Aangezien mijn eerdere topic helaas zonder enige officiële reactie of oplossing vanuit Odido is gebleven, ben ik genoodzaakt een nieuw specifiek verzoek in te dienen. Mijn 1 Gigabit glasvezelverbinding is inmiddels succesvol geactiveerd. Echter, de geleverde T-54 modem vormt momenteel een flinke bottleneck voor mijn setup in mijn werkkamer (iMac 24"). Om de volledige potentie en stabiliteit van mijn 1 Gbps abonnement te kunnen benutten, is een modem met een 2.5G netwerkpoort essentieel. De T-54 voldoet hier simpelweg niet aan voor zware bekabelde toepassingen, terwijl de nieuwere T-56 wel over deze poort beschikt en de standaard hoort te zijn bij dit type high-speed abonnementen. Aangezien ik netjes betaal voor een 1 Gigabit abonnement, wil ik de "technische rechtvaardigheid" hebben om deze snelheid ook daadwerkelijk stabiel te kunnen ontvangen. Ik verzoek het webcare-team dan ook vriendelijk om mijn huidige T-54 modem om te ruilen voor een T-56 modem.Ik hoor
Ik zit nu in de 4e week na het bericht dat de soundbar binnen 4 weken binnen zou zijn. Wanneer kan ik hem verwachten? Ik heb verder nog niets gehoord, ook geen tracking. Een re-email wordt niet beantwoord
hoe kan ik robinjoo17 wijzigen in MR_CHIP kan een moderator dat doen?
Waarom hebben jullie het abbonnement van mijn moeder opgezegd ipv de door haar aangevraagde tenaamstelling wijziging nadat m'n vader overleden is? Nu zit ze zonder internet en TV en komen jullie pas over 10 dagen een nieuwe aansluiting verzorgen! In de tijd dat ze juist alles online moet regelen.Jullie oplossing? Een voucher voor gratis mobiel internet! Ga je schamen en kom heel snel die aansluiting verzorgen!
We zijn inmiddels midden 2026, maar voor zover ik weet biedt Odido Thuis nog steeds geen native IPv6 aan. Zijn er inmiddels plannen om klanten een eigen IPv6-prefix te geven, bijvoorbeeld een /56 of /60? Vooral voor mensen met een homelab, VPN, self-hosted diensten of andere netwerktoepassingen wordt IPv6 steeds relevanter.Ik ben vooral benieuwd naar:Wordt IPv6 momenteel getest? Is er al een globale planning? Krijgt iedere klant straks een eigen prefix?En stel dat IPv6 de komende tijd helemaal niet beschikbaar komt: is kosteloos opzeggen dan bespreekbaar voor klanten die deze functionaliteit echt willen hebben?Ik hoor graag een inhoudelijke reactie van Odido of iemand die hier meer over weet.
أعزائي مشرفي أوديدو، أودّ بموجب هذه الرسالة تقديم شكوى رسمية بخصوص الخداع والممارسات الاحتيالية في متجركم في إيتن-لور. اليوم، اتصلتُ بخدمة العملاء برفقة مشرفي من منظمة الرعاية "إمبينيو"، واضطر الموظف الذي ردّ عليّ عبر الهاتف إلى الاعتراف بأن سبب التكاليف الإضافية غير معروف. وهذا يؤكد شكوكي بشأن الخداع. ماذا حدث:خلال زيارتي لمتجر أوديدو في إيتن-لور، تعرضتُ للتضليل من قِبل إحدى الموظفات. وعدتني بأنه في حال اشتراكي في خدمة إضافية، سأحصل على "ميزة خاصة بالعميل" تُخفّض إجمالي تكاليفي الشهرية إلى 27.50 يورو. تصرفت وكأن هذا عرضٌ مغرٍ. في الحقيقة، استغلت ثقتي وحاجز اللغة لتسجيل اشتراك إضافي غير مرغوب فيه باسمي. تفاصيل شريحة SIM الإضافية غير المرغوب فيها:- رقم الهاتف المحمول: 097008570975- رقم غرفة التجارة الدولية: 8931163200129513732 أؤكد أنني لم أستخدم شريحة SIM هذه مطلقًا، ولم يتم تفعيلها في أي جهاز، وأنني لست بحاجة إليها بتاتًا. مع ذلك، أجد في فاتورة شهر يوليو (رقم الفاتورة: 901638184150) بندًا بقيمة 26.98 يورو تحت بند "تكاليف استخدام خارج الباقة / خدمات الإنترنت عبر الهاتف المحمول" مرتبطًا
Gisteren kregen wij een mail dat het pakket voor glasvezel dat ooit eerder bij ons afgeleverd is, terug moet aangezien we momenteel nog geen glasvezel kunnen leggen. Dit moet binnen twee weken, maar we zijn een ruime twee weken nog op vakantie. In Canada nota bene, dus "even" bellen met de servicedesk zit er ook niet in. Het lijkt bijna wel of Odido dit expres rond de zomer doet, want het is niet de eerste keer dat dit gebeurt. Het pakket ligt al een miljoen jaar op zolder, maar nu moet ie ineens binnen twee weken terug? Maar goed, wat nu? Kunnen we het pakket ook na onze vakantie gewoon terugsturen?
Goedenavond Odido,tijd geleden heb ik een abonnement afgesloten via pricewise voor glasvezel internet van Odido.hierbij zou ik een tablet ontvangen zoals jullie kunnen zien in mijn contract, echter heb ik nooit wat ontvangen. Ik heb meerdere malen al contact gehad hierover en vandaag kreeg ik te horen via jullie klantenservice dat ik de tablet nogmaals had moeten claimen.ik heb nooit een mail gehad van jullie of pricewise waarin stond dat ik na het ja of nee kiezen voor de gratis tablet nogmaals een aanvraag of iets dergelijks had moeten doen. Ik zie ook dat ik niet de enige ben met dit probleem.. zouden jullie mij kunnen helpen?groet dean
Heel zuur en kinderachtig van deze provider. Waarom mij verplichten een account aan te maken om actuele topics en gesprekken door te kunnen lezen? Zonder account zie je die niet.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.