Skip to main content
  • 2,567 Topics
  • 17,699 Reacties
2565 Topics
Klacht: Na zeker 10 uur bellen en van kastje naar de muur (3 maanden lang): verlengen lukt niet...
Heel eerlijk gezegd weet ik niet zo goed meer waar ik moet beginnen. Vandaag weer 2 uur aan de telefoon gezeten met diverse mensen van sales (waarvan iemand onbeschoft te noemen, dit kan echt niet...). Gelukkig vanmorgen met de beste wil eindelijk wel geholpen op 1 onderdeel van het probleem door een vriendelijke medewerker. Kort samengevat is er van alles mis gegaan bij het verlengen van mijn abonnement nadat ik eerst over wilde stappen naar een andere provider en door jullie met mijn goedvinden is teruggedraaid omdat jullie ook een mooi aanbod zouden doen. Vanaf daar gaat eigenlijk bijna alles mis. Ik had wel weer internet maar ik kon mijn abonnement niet (met korting) verlengen omdat jullie systeem een bug had. Na veelvuldig bellen van mijn zijde is dat uiteindelijk verholpen. Vanuit daar heb ik gesproken met een medewerker van jullie die mij beloftes heeft gedaan en mij ook beloofd heeft de dag erna terug te bellen (naam bekend). Gebeurde niet. Zelf meerdere keren contact geprobeerd te zoeken met deze medewerker maar helaas. Daarna eerdere malen zelf contact opgenomen met jullie en steeds als iemand wil verlengen wordt ik of eruit gegooid (opgehangen?) of doorverbonden met een andere afdeling. Wanneer ik dan weer iemand aan de telefoon krijgt die niks van mijn situatie en de bijbehorende afspraken en beloftes mee, terwijl sales zegt dat ze juist op de hoogte zijn gebracht (en ik ook 20 min in de wacht heb gestaan). Kan ik weer van voor af aan beginnen en daar gaan we weer…. Als klap op de vuurpijl spreek ik vandaag 3 (!) verschillende medewerkers van sales die allemaal wat anders zeggen en mij uiteindelijk niet verder kunnen helpen (en ok nog eens allemaal verschillende aanbiedingen doen, dan wel beloven het op te lossen maar dat vervolgens niet doen). Van het kastje naar de muur noemen ze dat. Al 3 (!) maanden lang. Welke Odido medewerker neemt mij serieus en wil samen zoeken naar een passende oplossing? Hartelijke groet
terugsturen apparatuur
Apparatuur teruggestuurd met de code die is gescand door dhl medewerker. De chat bot heeft natuurlijk weer geen enkele medewerkers beschikbaar om te overleggen. Niet bij service, niet bij verkoop. Verschrikkelijk irritant. Wat een verschil met Delta of Caiway. Jarenlang altijd een werkende chat. Half 12 woensdag ochtend is het ondanks pogingen onmogelijk te chatten. Hier is het niet prive om gegevens te delen en dat wil ik natuurlijk niet. Bellen is onhandig omdat ik bewijs van versturen moet laten zien. Het is blijkbaar onmogelijk voor odido om het mogelijk te maken: 1 te chatten, 2. Een bovenwoning in te vullen als adres op de contact pagina 3. Simpel het adres van terug sturen te vermelden zodat ik het kan gebruiken om op dhl te controleren met dhk verstuur nummer waar het pakket is. Odido gebruikt een qr code die gescand wordt door de dhl medewerker. Ik wil gewoon de postcode of dat wat ik moet invullen. Via de onbruikbare izzi chatbot, geen adres. Chatbot van Caiway delta geeft zelfs zonder inlog, zonder medewerker, een terugstuur adres. Ik heb wel een adres gevonden op internet. Maar die gaf geen pakket gevonden als resultaat. Ech, wanneer ik medewerkers spreek ben ik altijd tevreden, de medewerkers zelf helpen altijd heel goed. Van odido. Maar de website, de chat, de beschikbaarheid van gegevens. Wat een gedoe. Ik heb de apparatuur terug gestuurd met qr code en een verzend bewijs, 10 dagen geleden, via dhl. Ook net gemeld op de odido website waar ik mijn huis nummer niet kan invullen. De router t56 was een absolute ramp. Ook de huidige tv mediabox moet dagelijks de stekker worden uitgehaald om de error tijdelijk te repareren dat er geen internet is, ook al heeft het kastje gewoon internet. Hoe lang gaat het nog duren voordat odido de mediabox update? Bij delta, nog nooit hoeven doen. Bij Ziggo, nooit hoeven doen. Bij odido, iedere dag d stekker er uit want ineens een error dat de mediabox geen internet heeft. Alleen te fixen door de stroomkabel ervuutvte halen en er weer in te doen. Lijkt wel alsof odido een bedrijf is wat net 2 weken bestaat. Zoveel vreemde nalatigheid. Het enige wat betrouwbaar werkt zijn de medewerkers zelf.
Onterechte kosten voor niet-geretourneerd modem
Geachte heer/mevrouw, Ik ben destijds van plan geweest een abonnement bij Odido af te sluiten, maar heb nooit mijn internetmodem ontvangen. Omdat de levering te lang duurde, heb ik mijn overstap geannuleerd en ben ik teruggegaan naar KPN. Ondanks dat ik het modem nooit heb ontvangen, is er afgelopen week onterecht €75 van mijn rekening afgeschreven voor een niet-geretourneerd modem. Dit terwijl ik inmiddels al zes keer contact heb gehad met uw klantenservice, waar mij telkens werd verzekerd dat het probleem was opgelost en dat ik niet zou worden belast. Anderhalve week geleden heb ik hierover nogmaals gebeld, en mij werd opnieuw beloofd dat er geen kosten in rekening zouden worden gebracht. Omdat dit bedrag ten onrechte is afgeschreven, heb ik het via mijn bank laten storneren. Tot mijn verbazing ontving ik nu een e-mail waarin wordt gedreigd met een extra boete van €15 als ik niet betaal. Ik ben uiterst teleurgesteld in de manier waarop dit wordt afgehandeld. Ik heb meerdere keren gebeld en veel tijd verspild aan iets dat niet mijn fout is. Ik verwacht dat dit probleem nu écht wordt opgelost en dat er geen verdere kosten worden opgelegd. Daarnaast verzoek ik u om een schriftelijke bevestiging dat deze onterechte vordering wordt ingetrokken. ik probeer het nu via deze weg want bellen heeft blijkbaar geen zin. Ik zie uw snelle reactie tegemoet. Met vriendelijke groet, Robber meijer

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen