Ik ben sinds kort overgegaan op glasvezel en zit sinds 11 juni '25 zonder internet en dus ook zonder tv! Ik heb hier de dag erna gebeld en ik kon niet eerder geholpen worden dan vrijdag, dan kon een monteur komen kijken. Ik kreeg wel een advies om een simkaart prepaid aan te schaffen, hierop kreeg ik dan een week onbeperkt internet. Nou hier in de buurt kan je dat nergens kopen dus moest ervoor met de auto op en neer. Ik bij de AH een kaart gekocht, bij thuiskomst willen activeren, kaart over de datum!?!? Ik weer terug naar de winkel, bleek dat alle kaarten hun geldigheid hadden overschreden. Heb verder bij 6 andere winkels een kaart proberen te bemachtigen, zonder resultaat, nergens hier te koop. Toen was het vrijdag, monteur is welgeteld 5 min binnen geweest, en zei, geen probleem van odido, maar van de Delta, die de kabel beheerd! Er zou direct een bon doorgestuurd worden. Vervolgens bel ik aan het einde van de dag naar odido, en er was nog niet met die melding gedaan, blijkbaar! Maar er zou een prio op komen en na het weekend worden opgepakt. Op zaterdag ben ik 30km verderop een kaart wezen kopen en kon ik in ieder geval internet gebruiken. Maandag kreeg ik een mail, nadat ik weer gebeld had, dat er binnen 5 werkdagen contact met me opgenomen zou worden. Dus ik weer wachten. Toen werd het weer vrijdag , dus ik verwacht op z'n minst vandaag dat telefoontje. Wachten wachten, ik bel wel weer naar odido, was inmiddels al 18.00 geweest. Kreeg ik doodleuk te horen dat hun er niets aan konden doen en dat ik anders even de Delta moest bellen, kreeg wel een werkbonnummer of hoe het ook heette, en vroeg of dat in ieder geval dat onbeperkt internet verlengt kon worden!, dit was geen probleem, zou weer een SMS krijgen met een code. Bel vervolgens weer naar de Delta, en die zeggen weer, nee mevrouw we hebben geen melding staan op uw adres! Huh! Maar de afdeling die daar overgaat zal u echt nog wel bellen, we zijn tot 21.00 open. Ik zeg, ik heb hier een nummer, kan je daar dan niet op kijken? Nee ik kan daar niets mee! Nou das dan weer fijn, nog een weekend zonder! Dus ik had die SMS gekregen, is die code exact t zelfde als de code die ik een week eerder had gekregen en dus ook niet meer bruikbaar!!! En ik nu was de klantenservice van odido natuurlijk alweer gesloten. Dus puntje bij paaltje, ik kan weer wachten tot t maandag is! Dit kan toch niet!? Waarom moet ik steeds maar overal achteraan en word het niet gewoon opgelost? Nog ff en we zijn alweer 2 weken verder!