Hier vind je al mijn nieuws en belangrijke updates. Hulp nodig? Neem dan contact op met mijn klantenservice. De groeten van Ben.
Recent actief
Vandaag breid ik mijn aanbod uit met Ben als nieuw. Dat betekent dat je bij mij nu ook kunt kiezen voor een refurbished telefoon. Ik begin klein met 1 telefoon. Dat is de iPhone 14 128GB Zwart. Overweeg jij een refurbished telefoon te kopen? Dat snap ik helemaal. Een refurbished telefoon is een voordelig alternatief als je op zoek bent naar een nieuwe telefoon. Je geniet van nieuwe functies, een goede kwaliteit en dat tegen maar een fractie van een prijs! Dus ben je op zoek naar een betrouwbaar toestel zonder de hoofdprijs te betalen, dan is een refurbished telefoon misschien wel wat voor jou. Hiervoor zit je goed bij mij. Wat is een refurbished telefoon?Eigenlijk is een refurbished telefoon een tweedehands toestel. Het zijn telefoons die eerder in gebruik zijn geweest, maar die na inname een grondige inspectie, reparatie en reiniging hebben gehad. Experts controleren de telefoon en kijken of alle onderdelen nog goed werken. Is dit niet het geval? Dan worden bijvoorbeeld de batterij e
Goed nieuws over buitenbundelkosten. Ik verlaag de tarieven en introduceer Bewust Online. Wat is er leuker dan goed nieuws? Twee keer goed nieuws! Met Bewust Online stel je een limiet in voor kosten buiten je internetbundel. Zo weet je waar je aan toe bent. En betaal je nooit te veel. Goed om te weten: je ziet Bewust Online alleen als je de nieuwste Ik Ben app hebt. Werk je app dus even bij. Tarieven omlaagMijn tarieven voor bellen en dataverbruik buiten je bundel gaan flink omlaag. Vanaf nu betaal je in Nederland en de EU buiten je bundel maar € 0,01 per MB (€ 10 per GB). Buiten de EU betaal je voor dataroaming € 0,02 per MB (€ 20 per GB). Reuzevoordelig, dus! Bovendien maak ik bellen en sms’en ook nog aantrekkelijker.Bekijk alle nieuwe tarieven -» Nieuw: Bewust OnlineOok introduceer ik Bewust Online. Dit komt in de plaats van MB Pauze en Internetlimiet buiten de EU. Met Bewust Online ben je goed beschermd tegen hoge kosten voor dataverbruik buiten je bundel. Er zijn twee limieten:
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.