Skip to main content
  • 840 Topics
  • 9,293 Reacties
840 Topics
Bestelling niet ontvangen
Betreft: Klacht over niet-geleverde bestelling en verzoek tot ontbinding koopovereenkomst Geachte heer/mevrouw, Op 14 april 2025 hebben wij via ODIDO een telefoon met abonnement besteld. Tot op heden is dit toestel nog steeds niet geleverd. Wat volgde was een uiterst frustrerende en onacceptabele ervaring van inmiddels ruim drie maanden. Na vier weken zonder enige communicatie van uw kant hebben wij zelf herhaaldelijk contact gezocht met uw klantenservice. We spraken meerdere medewerkers die aangaven dat er een onderzoek zou worden gestart. Pas na bijna zes weken bleek dat er überhaupt nog geen onderzoek was opgestart, ondanks eerdere toezeggingen. Toen het onderzoek uiteindelijk van start ging, werd ons een update binnen zeven dagen beloofd. Ook dit is niet nagekomen. Inmiddels zijn we drie weken verder zonder enige terugkoppeling, en worden we telkens aan het lijntje gehouden. Wanneer wij bellen, wordt ons verteld dat de fraudedesk ons niet rechtstreeks kan benaderen, maar dat wij worden teruggebeld. Dit is meerdere keren toegezegd, maar telkens niet nagekomen. Daarnaast hebben wij: Een schriftelijke klacht per post ingediend; Meerdere klachten per e-mail gestuurd; Een onderzoeksformulier ingevuld en verzonden. Tot op heden hebben wij geen enkele oplossing of duidelijkheid ontvangen. Wat voor ons extra onacceptabel is, is dat ODIDO reeds is gestart met incassomaatregelen, terwijl het toestel nooit geleverd is. Wij willen dan ook per direct: Ontbinding van de koopovereenkomst wegens niet-levering en wanprestatie; Bevestiging op schrift dat het contract wordt geannuleerd en er geen kosten in rekening worden gebracht; Stopzetting van alle incassotrajecten die hiermee verband houden. of tenminste nog een levering van ‘’het telefoontje’’ Wij hebben al diverse meldingen gemaakt bij het o.a het ACM, want dit kan echt niet. Wij verzoeken u dringend dit alsnog correct en spoedig op te lossen. Met vriendelijke groet,
Abo plus tel. afgesloten bij GSMWeb, niks ontvangen
Angela van der Zon Brouwer Klantnummer: [Verwijderd door moderator] We hebben 03-06 j.l. een abonnement incl. telefoon (Samsung S25) afgesloten bij GSMWeb voor mijn vrouw. Er zou een levertijd van de telefoon zijn van max 2 dagen. Daar mijn vrouw ongeneeslijk ziek is en veelvuldig telefonisch contact is tussen haar specialisten en haar, was het belangrijk de telefoon zo snel mogelijk in ons bezit te krijgen. Na 2 weken (en wat loze beloftes) echter nog geen telefoon. Ook niet na 3 weken… Hierop besloten we maar weer contact op te nemen, echter was het praktisch niet meer mogelijk om hun te bereiken. Hierop Heeft mijn vrouw contact opgenomen met Odido, met de vraag of dat jullie mogelijk een oplossing hiervoor konden bieden. De dame die ze aan de telefoon heeft gehad, heeft ons aangeraden om de deal met GSMWeb te ontbinden en het abonnement en telefoon direct bij jullie af te sluiten. Zo gezegd, zo gedaan… GSMWeb heeft de het bevestigd en met jullie goedkeuring is alles stop gezet. Hierna heeft mijn vrouw bij jullie het abonnement afgesloten incl. de Samsung S25. Dit ging allemaal naar volle tevredenheid. Totdat ze gisteren een betalingsherinnering kreeg van jullie. Hierop hebben we ingelogd op haat account bij jullie. Hier staat nog dat het oude nummer niet meer actief is en als we dan het nieuwe abonnent aan klikken krijgen we een foutmelding: Hierna de facturen gecheckt en wat schetst onze verbazing? Er staat een te betalen schadevergoeding van 203.92 (Factuurnummer: 901595446858) open?! Waar komt dit bedrag nu ineens vandaan? En waarom zijn we hier niet op gewezen? Is dit een foutje? We horen het graag spoedig, voordat er aanmaningen etc… verschijnen… Met vriendelijke groeten Angela van der Zon Brouwer [Verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens in je topic. Zet deze in je profiel.]

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen