Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Onderstaande producten hebben een levertijd en zijn leverbaar vanaf: Apple iPhone 17 256GB wit - leverbaar vanaf 24 juliApple iPhone 17 256GB blauw - leverbaar vanaf 24 juliApple iPhone 17 256GB groen - leverbaar vanaf 24 juliApple iPhone 17 512GB zwart - leverbaar vanaf 24 juliApple iPhone 17 Pro 512GB zilver - leverbaar vanaf 24 juliApple iPhone 17 Pro 512GB blauw - leverbaar vanaf 31 juliApple iPhone 17 Pro 512GB oranje - leverbaar vanaf 31 juli Let op: Levertijden zijn onder voorbehoud en afhankelijk van binnenkomst & gelden vanaf het moment dat je besteld hebt.
HalloIk ben al geruime tijd bezig om vanuit Egypte contact met Odido te krijgen naar aanleiding van mijn aansluiting glasvezel door Open Dutch FiberVia het telefoonnummer hoge kosten gemaakt en niet te bereiken, dr hele tijd in de wacht gestaan.Odido geeft aan dat Open Dutch Fiber mij niet heeft kunnen bereiken voor een afspraak te maken om de glasvezel aan te leggen, ik ben inderdaad telefonische niet bereikbaar, wel via de mail en Watsapp maar hierop krijg ik geen bericht.Nu heb ik Open dutch fiber gemaild maar deze geven aan dat zij de order hebben geanuleerd terwijl ik van Odido een bericht heb gekregen dat ik binnen 7 dagen met hun contact op moet nemen anders annuleren zij mijn aanvraag.ik wil dus de aansluiting niet annuleren maar er is geen mogelijkheid om dit ergens aan te geven.via de Chat wordt geen live chat meer aangeboden door onderbezetting, en via de mail wordt je niet meer geholpen en doorgestuurd naar de community, hoe kom ik nu wel met Odido in gesprek aangezien ik n
Beste, Ik heb op 10 Juli een S26 ultra besteld, samen met verlengd contract, omdat er een korting werd beloofd van 343,- euro op de telefoon, en een smartwatch van Samsung. Dit loop ik nu mis omdat de telefoon pas op 14 juli in de winkel lag en het systeem nu ervanuit gaat dat de overeenkomst diezelfde dag is aangegaan. Graag zou ik alsnog de korting ontvangen van 343,- euro. Ook graag een factuur met daarop de orderdatum Samsung vraagt om een factuur met daarop de orderdatum, ik stuur een screenshot mee van samsung whatsapp: Vriendelijke groet,Sander Rike
Good day! Today, I tried to extend my phone contract with Odido. However, during the process, there was a payment error. I tried it again, and it’s saying:“Uit onze gegevens blijkt dat je kortgeleden je abonnement al verlengd hebt. Je kunt deze gegevens controleren op My Odido.” With this, I can’t renew and/or pay
Op 6 juli heb ik mijn abonnement verlengd (Iphone 17, 256 GB - wit). Ik heb destijds bewust gekozen om bij Odido te blijven (na te hebben overwogen over te stappen na het datalek in februari). Bij mijn bestelling stond aanvankelijk een verwachte levering op 10 juli. Later is dit in de app gewijzigd naar 10 t/m 14 juli. Inmiddels is het 13 juli en is de status vandaag gewijzigd naar 'Je toestel is binnen', maar het toestel is nog niet verzonden. Ik vertrek op 15 juli op vakantie en heb mijn abonnement juist vóór mijn vakantie verlengd, zodat ik mijn nieuwe toestel mee kon nemen. Op de website staat hij nu weer op voorraad (zelf met opmerking: voor 21:00 besteld, morgen in huis).Denken jullie dat de levering morgen (14 juli) nog verwacht kan worden? Mocht dat niet lukken, is er misschien een mogelijkheid om de verzending te versnellen?Of is het eventueel mogelijk om mijn online verlenging om te zetten naar afhalen in een Odido-winkel, als daar een toestel op voorraad is, zodat ik hem mor
Ik wil graag mijn bestelling 255216903 annuleren. Ik ben op de eerste stap “Je bestelling is ontvangen” en het openstaande bedrag heb ik nog niet betaald. Met vriendelijke groet Mohammad Asad Karasi
Na jarenlang een trouwe klant van Obido te zijn geweest, heb ik op 28 juni een Samsung S26 besteld. Deze bestelling heb ik direct volledig betaald; een bedrag van €654,90 is succesvol van mijn rekening afgeschreven en ik heb hiervan ook een betaalbevestiging van mijn bank ontvangen.Desondanks heb ik vandaag een e-mail ontvangen waarin staat dat mijn bestelling wordt geannuleerd als de betaling niet alsnog wordt voldaan. Het lijkt er dus op dat mijn betaling bij Obido niet correct is verwerkt.Op 30 juni heb ik hierover al contact opgenomen met de klantenservice. Toen werd mij verteld dat ik mij geen zorgen hoefde te maken en dat het vanzelf goed zou komen. Helaas blijkt dat advies onjuist te zijn geweest.Gezien het om een aanzienlijk bedrag gaat, ga ik uiteraard niet nogmaals €654,90 overmaken terwijl ik de eerste betaling al heb gedaan. Vandaag heb ik opnieuw geprobeerd contact op te nemen, maar op zondag is er niemand bereikbaar die kan helpen met bestellingen. Ik ben vervolgens nog d
Hallo, Vorige week heeft mijn vriendin een abbonement verlenging gedaan met daarbij een IPhone 17 Pro 512gb. Hierbij stond levertijd bij ophalen in winkel 1 a 2 werkdagen. Het is nu de 2e werkdag maar we hebben nog steeds geen sms gehad. Hoe zit dit nu? Want ze heeft hem zsm nodig, vanwege de notitie van levertijd van 1 a 2 werkdagen heeft ze dit via Odido gedaan ipv het toestel los bij een andere winkel te kopen.
Ik heb vorige week geprobeerd om mijn abbonement bij odido te verlengen met een nieuwe s25. Ik heb een heel groot bedrag van de telefoon aanbetaald met een creditcard en de bestelling zou zo snel mogelijk geleverd worden. Na 3 dagen gebeld of de betaling wel doorgekomen was, want ik kreeg geen bevestiging, maar wel een herinneringslink om te betalen. Zou allemaal in orde komen volgens de medewerker, even geduld. Na 6 dagen kreeg ik een mail dat ik de betaling moest afronden of de bestelling zou geannuleerd worden. Wederom bellen, de betaling was weliswaar gelukt, maar niet goed “gekoppeld” of zo… Ik kon het beste nog een keer betalen, dan kreeg ik het andere bedrag terug en zou de telefoon alsnog geleverd worden. Wederom gebeurde er niets, geen bevestiging van betaling, bevestiging van bezorging of bestelstatus wijziging in de app. Weer bellen wat er mis gaat, zou allemaal goed komen. Toen er weer niets gebeurde, heb ik gebeld en na een vreemde discussie de bestelling maar laten annule
Afgelopen woensdag heb ik mijn abonnement willen verlengen; 2 jaar extra met een iPhone 17 Pro erbij. Ik had ervoor gekozen om de telefoon in één keer volledig af te betalen, zodat ik maandelijks alleen nog de kosten voor mijn abonnement (internet en bellen) zou betalen.Nadat ik de betaling voor de iPhone had afgerond, kreeg ik de volgende foutmelding:“Er is een fout opgetreden: het betaalverzoek is niet valide. Neem contact op met de salesdesk.”Kort daarna ontving ik ook nog een e-mail waarin stond dat ik de telefoon nog moest betalen, terwijl het volledige aankoopbedrag van ruim €1.000 al van mijn rekening was afgeschreven.In de dagen daarna heb ik meerdere keren telefonisch contact gehad met zowel de klantenservice als de helpdesk. Daarnaast ben ik bij twee verschillende winkels langs geweest. Helaas kon niemand mij vertellen wat er precies is misgegaan of mij verder helpen. Ondertussen heb de de bestelling geannuleerd.Ik zit nu dus zonder verlenging van mijn abonnement, zonder iPho
Beste, Ik heb afgelopen zondag 28/06/2026 het mobiele abonnement verlengd en heb een iPhone 17 besteld. Ik heb netjes de betaling gedaan en kreeg dinsdag 30 juni een e-mail binnen met het verzoek om de betaling voor deze telefoon te doen, zodat het verder afgehandeld kon worden. Daarop heb ik met Odido gebeld en werd me verteld dat het weekend was geweest en dat ik 24 uur geduld moest hebben ivm verwerking. Na 24 uur nog steeds geen verandering in de bestelgegevens heb ik donderdag 2 juli weer contact gehad met Joep. Hij heeft me hartstikke goed geholpen en te woord gestaan. Het betaalverzoek in de e-mail gaf aan dat het verlopen was en ook daarin kon hij niets voor me doen en kon hij niet herstellen. Daarmee had het opgelost kunnen zijn als de collega van dinsdag het goed had opgepakt. Ik heb aangegeven dat ik het toestel onder bepaalde voorwaarden had aangeschaft en dat deze voorwaarden nu niet meer geldig waren. Daarop heeft hij de verkoopafdeling geraadpleegd, maar die gaven aan da
Hi, I ordered a pixel 10a 10 days ago and it is still not delivered although if was indicated that it is directly available. Talking 5 times withe the odido hotline is less than helpful. Any ideas here? Thanks!
Heb na 5 weken nog geen geld terug van een niet geleverde telefoon .Wat kan ik hier tegen doen ?
Hello,last week I renewed my contract for 2 years and decided to upgrade also my phone. This was done via the app.I decided to pick the phone in a store, because it was more convenient.When I went to pick up the phone, the store clerk mentioned he could give me a better deal than I have for the monthly subscription. I gave him my ID for that, but when adding my details he said he cannot give me the discount because my ID is not Dutch. He could not say which details he needed from me, which I find odd since I am an European citizen and I am registered with a BSN. I also have two ongoing contracts with Odido.When I got home, I noticed an email on my inbox for a new contract, with the same details as the one I did online.I would like to know more details about why this cheaper subscription is not available to me. I also would like to get more clarification on this “new” contract I received.I tried calling Odido, but the waiting times are endless. Using the function to be contacted later v
Bij het verlengen van mijn abbonement heb ik er een samsung galaxy s26 ultra bij gedaan. Vervolgens alle stappen doorlopen en bij het betalen uitgekomen, ik maak het bedrag over van ruim 900 euro sluit de rabobankieren app af en krijg de melding dat de het betaalverzoek niet valide was. Het geld is van mijn rekening, krijg vervolgens mail dat bestelling gelukt is met de melding dat het bedrag van ruim 900 nog open staat. Word dit later nog verwerkt of kan ik beter even contact opnemen met de helpdesk
Goedemorgen,Eergister heb ik een E-Sim abonnement afgesloten bij Odido. Gisterochtend om half 9 kreeg ik een sms dat mijn mobiele nummer wordt overgezet naar Odido (ik was klant bij KPN).Echter, sindsdien heb ik geen bericht meer ontvangen, maar is mijn vorige abonnement wel gestopt, en mijn nieuwe abonnement kan ik niet activeren, omdat ik geen QR Code heb ontvangen of activatiecode (ook niet in mijn Spam-box). Ik denk dus dat er iets fout is gegaan, wellicht door de storing van gisteren?Op dit moment kan ik dus niet bellen, smsen, of internetten op mijn telefoon.Wat moet ik doen om alsnog een QR Code te ontvangen?Ik hoor het graag, alvast bedankt!M.v.g. RobinEdit: Nog even een toevoeging, ik heb overal in Mijn Odido omgeving gekeken, maar kan hier nergens een QR code terugvinden
Ik ben benieuwd of andere klanten vergelijkbare ervaringen hebben gehad.Mijn situatie is als volgt:Ik heb bij Odido een abonnement met toestel afgesloten. Ik kreeg een verkeerd toestel mee. De winkel kon dit niet direct oplossen en verwees mij naar een retourprocedure. Ik heb aangegeven dat ik deze retourprocedure niet vertrouwde, wegens eerdere ervaringen met postNL. Helaas was er geen andere mogelijkheid. Ik heb het toestel vervolgens aangetekend retour gestuurd volgens de instructies van Odido. PostNL heeft de zending als vermist aangemerkt. Ik beschik over verzendbewijs en een PostNL-onderzoek. Op 7 mei is mij telefonisch meegedeeld dat Odido dit zou oplossen en dat ik mij geen zorgen hoefde te maken. Er zou worden teruggebeld na het weekend. Helaas hoor ik daarna weken niks, en bel ik terug naar Odido. Vervolgens bleek er geen ticket te zijn aangemaakt van dit gesprek. Ook mijn klachtenformulier bleef weken onbeantwoord, en nog steeds. Inmiddels krijg ik te horen dat het volledig
AMP is zojuist aan de deur geweest. Contract zou niet volledig ingevuld zijn met identiteitsgegevens van mijn paspoort. Deze heeft de koerier ingevuld, krijgt het bericht dat hij niet mag uitleveren.Was ook niet de eerste keer vandaag volgens hem. Daarbij had hij een pinstoring en moest ik de 6 euro contant geven. Voordat hij bij mij aan de deur kwam werd ik gebeld waar hij eigenlijk eens moest zijn. Dat zie je toch op je navigatie? Wat een prutbedrijf, waarom gaan jullie hier überhaupt mee in zee? Vervolgens met Odido gebeld. Die geven AMP Groep de schuld, want de gegevens zouden erin moeten staan. Nu moet ik het zelf ophalen op maandag in een Odido winkel terwijl ik fulltime werk. Ik ben hiervoor op de eerste plaats thuisgebleven en heb mijn telefoon nu nog niet. Heb zelf NIET voor AMP groep gekozen en zou dan ook nog betaald moeten hebben voor de levering. ERG klantonvriendelijk.
Geachte heer/mevrouw,Ik heb zojuist via Odido(abbonement verlengen) een OPPO Find X9 Ultra besteld.Momenteel loopt er een promotie waarbij een gratis oplader en tablet geclaimd kunnen worden op basis van het IMEI-nummer en de aankoopbon. Volgens de actievoorwaarden geldt de volgende actieperiode:Aankoopperiode: 7 mei 2026 10:00 uur t/m 5 juni 2026 23:59 uur Claimperiode: t/m 19 juni 2026 23:59 uurIk heb vernomen dat de telefoon naar verwachting pas op 12 juni 2026 geleverd zal worden. Hierdoor zal vermoedelijk ook de datum op mijn factuur of aankoopbewijs 12 juni 2026 zijn, wat buiten de genoemde actieperiode valt. Het bewijsdocument wat ik bij de oppo claim moet indienen geeft aan dat ik moet bewijzen dat ik de telefoon BINNEN de actietijd heb gekocht, dus 7mei-5 juni. Dat zal ik niet kunnen aangezien op de bon 12 juni zal staan. Mijn vraag is daarom: kom ik met een factuurdatum van 12 juni 2026 alsnog in aanmerking voor de actie, aangezien de bestelling tijdens de actieperiode is ge
"Mijn overstap naar Vodafone is geannuleerd wegens toestelkrediet, maar mijn Odido-nummer is al stopgezet en zweeft nu. Ik heb een nieuwe simkaart gehaald in de winkel, maar het nummerbehoud loopt vast omdat het systeem mijn klantnummer niet pakt. De chatbot weigert mij door te verbinden en ik kan zelf niet bellen. Welke moderator kan mijn nummer handmatig terughalen bij Vodafone en koppelen?"
Hallo. Ik heb mijn telefoonnummer overgezet van Kon naar Odido. De nieuwe simkaart zou op 8 juni 2026 geactiveerd worden, maar ik heb hem nog niet ontvangen. Weronika Gojke
Vanmorgen al 3 Odido mederwerkers telefonisch gesproken. Heb op 1 juni een bestelling geplaatst voor een iPhone 17 pro, echter is de telefoon nog niet leverbaar, geen probleem. Nu heb ik me bedacht en wil ik graag deze bestelling annuleren. Ondanks 3x telefonisch contact en bevestiging dat mijn order geannuleerd is, krijg ik hier geen bevestiging van en dit zie ik ook niet terug in mijn orderstatus/bestelstatus.ordernummer: 253662145
Ik ga deze week verhuizen en wilde mijn adres wijzigen via Mijn Odido, maar ik krijg de melding dat dit niet mogelijk is vanwege een lopende bestelling. Alleen heb ik zelf geen bestelling gedaan, dus ik snap niet waar dit vandaan komt. Daarnaast heb ik ook een vraag over Odido Internet Thuis. Ik heb dit stopgezet. De eerste mogelijke datum die ik kreeg om het abonnement te beëindigen was 10 juni, maar ik verhuis al op 29 mei. Is er een mogelijkheid om het eerder stop te zetten? Alvast bedankt!
Hallo, Afgelopen zondag 31-25-2026 heb ik mijn abonnement verlengd. Bij de verlenging heb ik gebruik gemaakt van de actie Oppo find x9 ultra (400 euro toestel korting geldig tot 31-05-2026). 01-06-2026 geprobeerd het resterende bedrag van 205 euro te betalen. Dit is door onbekende reden niet gelukt waardoor de link naar het betaalvenster niet meer geldig was.Ik heb contact opgenomen met Odido met de vraag om mij het betaalverzoek opnieuw te sturen, het opnieuw versturen van het betaalverzoek is niet mogelijk was het antwoord. Het advies van de medewerker was de bestelling annuleren en opnieuw te plaatsen, de bestelling is vervolgens geannuleerd door de medewerker van een andere afdeling binnen Odido. Hier had ik toen nog geen toestemming voor gegeven omdat ik nog doorverbonden moest worden. Vervolgens de benodigde stappen doorgelopen samen met de medewerker om de bestelling te plaatsen. Inmiddels was de actie van actie Oppo find x9 ultra (400 euro toestel korting geldig tot 31-05-2026)
Hallo, ik heb op 20 mei een sim-only abonnement besteld en dus is het 7 werkdagen geweest en hij is alsnog niet bezorgd.Ik vraag mij af of die nog komt of wat ik kan doen, want ik kan zonder de simkaart niet telefonisch contact met jullie opnemen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.