Wat is de status nu echt van mijn bestelling? Ik heb op 13 september een abonnement + iphone 17pro max besteld, zat op de 12e achter internet omdat ik het online wilde regelen, maar ik was niet één van de gelukkigen die door de drukte heen kon komen helaas. Ben op de 13e gewoon de stad in gegaan en heb het via een shop geregeld. Nu heb ik met de verkoper in de winkel geprobeerd af te spreken dat als de telefoon langer moet blijven liggen of dat mag, langer dan twee weken dus. Dit omdat ik op vakantie zou gaan het wellicht zo zou uitkomen dat de dag dat ik op vakantie ga ook de dag zou zijn dat de telefoon bezorgd zou worden. Omdat ik twee weken weg ben zou de telefoon volgens regels ook weer na twee weken terug gestuurd worden. Via een notitie bij de bestelling heeft de verkoper dit geprobeerd te rekken. Nu stond tot vandaag mijn bestelling op, ‘besteld’. Maar sinds vandaag is hij ineens naar ‘ophalen’ verschoven. Super! Ik vroeg voor de zekerheid via x aan jullie of de telefoon vandaag ook echt is aangekomen of dat er een storing was en de status al die tijd niet klopte (er is namelijk in de nacht van dinsdag 23 september ook onderhoud geweest), dus beetje toevallig dat er dan ook gelijk ineens een status update is. Als of er al die tijd geen goede melding van de status is gedaan, waardoor ik ook die statussen tussen besteld, en ophalen, nooit heb gezien, maargoed. Nu zeggen ze via x.com dus weer dat mijn telefoon helemaal niet klaar ligt. De bestelstatus pagina zegt van wel, dus wat is het nou? Dit was zo makkelijk opgelost als ik die winkel gewoon even kon bellen, maar nee. Ik ben nu al 2 dagen bezig om beetje gerust gesteld te worden dat het allemaal wel goed komt en ik niet na vakantie weer een process moet starten omdat de telefoon weer terug gestuurd is. Werkelijk elk bericht dat ik van odido heb gehad bevat foute informatie. Nu zeggen ze zelf op X dat de bestelstatus van de bestelling dus niet klopt.