Skip to main content
  • 788 Topics
  • 9,039 Reacties

Wiki (3)

788 Topics
Beschikbaarheid Google Pixel Pro 9 256gb
Ik mag al een tijdje mijn abonnement verlengen. Mijn man heeft al een nieuw abonnement bij odido van unlimited, en dus willen we mijn nieuw abonnement straks koppelen voor unlimited samen. Het probleem is, odido heeft niet de telefoon die ik wil. Namelijk De google pixel 9 pro 256gb of de google pixel 9 256gb. En dus kunnen wij mijn abonnement niet verlengen en koppelen via de odido app. Opzich zou dit geen probleem moeten zijn, want via bel simpel of mediamarkt is wel de juiste telefoon beschikbaar en de juiste odido abonnement. Het probleem is, dat de unlimited samen optie nergens op uitloopt.. er wordt nergens gevraagd aan welke account het gekoppeld moet worden. Het lijkt mij niet dat dit vanzelf goed komt zonder überhaupt door te moeten geven dat mijn man de 'hoofd abbonnement' wordt. Of misschien wel omdat we dan twee abonnementen op de zelfde adres hebben? Wat is de oplossing ? Er werd gezegd (door 1 van de 5 odido klantenservice medewerkers die we gesproken hebben) dat de google pixel 9 pro 256gb en de google pixel 9 256gb waarschijnlijk weer beschikbaar zullen komen via odido maar wanneer? Niemand kan dat beantwoorden. We zijn bij de Mediamarkt en odido winkel nog geweest afgelopen weekend en niemand weet hoe de abonnementen gekoppeld kunnen worden als samen unlimited - tenzij je besteld via de odido app (waar de telefoon niet beschikbaar is) Deze telefoons zijn overal beschikbaar behalve bij odido. Wel de 128gb versies maar daar heb ik geen interesse in. Wie kan ons verder helpen...

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen