Benieuwd wanneer je jouw telefoon ontvangt of wanneer je abonnement van start gaat? Wij helpen je!
Recent actief
Onderstaande producten hebben een levertijd en zijn leverbaar vanaf: Samsung Galaxy A37 128GB zwart - leverbaar vanaf 11 septemberSamsung Galaxy Z Flip8 256GB wit - leverbaar vanaf 18 septemberSamsung Galaxy Z Flip8 256GB grijs - leverbaar vanaf 18 septemberSamsung Galaxy Z Flip8 256GB roze - leverbaar vanaf 25 septemberSamsung Galaxy Fold8 Ultra 512GB grijs- leverbaar vanaf 18 septemberSamsung Galaxy Fold8 Ultra 512GB Paars - leverbaar vanaf 25 septemberSamsung Galaxy S26 FE 128GB groen - leverbaar vanaf 25 septemberApple iPhone 15 128GB zwart - leverbaar vanaf 11 septemberApple iPad A16 11in 128GB blauw - leverbaar vanaf 25 septemberApple iPad Pro 13in 256GB zwart - leverbaar vanaf 18 septemberApple Watch S11 42mm TTCase goud - leverbaar vanaf 11 septemberMotorola Moto G87 256GB zwart - leverbaar vanaf 11 septemberFairphone (Gen. 6+) 256GB blauw - leverbaar vanaf 18 septemberGoogle Pixel 11 Pro 512GB zwart - leverbaar vanaf 25 septemberGoogle Pixel 11 Pro XL 512GB koraal roze - lever
Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! Actuele levertijdenLevertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49 Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wijzigen kan hel
Hoi! De actuele levertijden van de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en iPhone Mini kun je op deze pagina vinden. Alles weten over je bestelling? Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in onze FAQ over de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en iPhone mini. Hier kun je véél informatie vinden over de nieuwe iPhones en je kan ook al jouw vragen stellen.[Update 15 december]Door de lockdown zijn onze T-Shops gesloten. Als je een bestelling hebt geplaatst die je in de winkel zou ophalen dan gaan we deze voor je omzetten naar een bestelling die thuis wordt geleverd. De levertijden blijven hetzelfde als voorheen, daar verandert niks aan, net als aan jouw plek in de wachtrij. Je ontvangt een bevestiging per e-mail wanneer jouw order is omgezet. Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk? Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan in het topic van jouw iPhone weten!
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Pro MaxDe levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 Pro MaxDeze levertijden zijn aangepast op 9 maart 2022 om 9:56NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Veelgestelde vragenHoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 ProDeze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Veelgestelde vragenHoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelf
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 ProDe levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per on
Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro Max! Actuele levertijdenDeze levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:52Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?Je bestelling wijzigen k
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 Deze levertijden zijn aangepast op 7 maart 2022 om 12:01NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als de
Hallo een vraagje? ik krijg een mail van stay connected dat ze een pakket komen afleveren. Het enige wat ik kan bedenken wat dan zou zijn zou mijn telefoon zijn. Moet er ook voor tekenen enz. weet iemand of stay connected dit doet? Want ik dacht zelf dat je eerst een afspraak moest inplannen. Dus snap het niet helemaal meer!
Goedemiddag allemaal,Wellicht had je het topic al gezien over de maatregelen in onze winkels die wij hebben besloten te treffen.Voor jouw en onze veiligheid hebben we besloten alle smartphones uit onze winkels te halen. Je kunt je bestelling op dit moment dus niet in de shop ophalen, deze zal bij je thuis worden bezorgd. Hoe werkt dat precies?In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden. Zodra je bestelde toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail waarin je een voorkeur voor leverdatum en tijdstip kunt aangeven. Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten. De levertijd voor je toestel blijft onveranderd.Alvast veel plezier met je bestelling en bedankt voor je begrip! Mocht je nog vragen hebben dan kun je in dit topic een reactie
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wi
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 13 mini! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 13 miniDeze levertijden zijn aangepast op 8 maart 2022 om 13:50NB. De data onder 'Besteldatum' zijn vanaf-data. Veelgestelde vragenHoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Ze
hallo, ik krijg in mijn postNL app een melding dat er morgen een pakketje waarvoor getekend moet worden komt met als afzender: EXP Postbus 33, 1160AA Zwanenburg.weet iemand of dit een adres is waar Odido telefoons bezorgd worden?
We reported move of our address along with an Wi-Fi extender for our new place. Firstly, they sent the Wi-Fi extender to the new address although we explicitly mentioned to deliver to our current address. God knows where it was delivered because we could not receive it and their delivery partner just left it somewhere. Then when asked them again, they said they will resend it to our current address, again it was delivered to the new address. Luckily, we acted and reached their to pick it up. We thought our troubles were over since we had rest of the equipment but had to survive on mobile internet for two weeks because their service partner Guidon did not had any technician slot available. On top of that their chat or help option does not help. After talking to different customer agents over 2 days there was no conclusion. When I asked them to provide some compensation or give us the same discount plan as the new customer, I was told to send out an email which was lost since the chat go
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Plus! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! Levertijden iPhone 14 Plus Veelgestelde vragen Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is. Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik
Ik krijg van PostNL een melding dat er een pakket onderweg is vanaf postbus 33 in Zwanenburg naar mijn zakenadres (verzamelgebouw) waar op dit moment niemand van mijn bedrijf is.Kan dit een van de iPhones zijn die ik besteld heb?Wat doet PostNL als niemand het in ontvangst neemt?wat gebeurt er als wel iemand in het gebouw het in ontvangst neemt, waardoor ik mijn telefoon kwijt ben? PostNL neemt het getekend in ontvangst nemen namelijk niet zo nauw weet ik uit ervaring.
Ik snap er even niets van. Ik heb 2 weken geleden, een nieuwe telefoon besteld. Die zou een lever tijd hebben van 3a 4 weken. Nu krijg ik van PostNL mail dat ze vandaag langs komen, ik thuis moet zijn en moet tekenen. Het enige dat ik kan denken is, mijn nieuwe telefoon. Gek genoeg krijg ik als ik in log op Tele2 dat AMP binnen 3 dagen contact met mij op neemt om afspraak in te plannen. wat kan het zijn?
Goedemorgen, ik heb maandag een iPhone 15 besteld en deze gezet op ophalen in de winkel. Is er een indicatie wanneer ik deze ongeveer kan ophalen.ik kan ook in mijn Odido geen bestelling vinden maar heb wel de bevestigingsmail gehad.het gaat hier om ordernummer 213315713dank jullie wel alvast Jessica
Ik heb mijn contract verlengd vorige maand december met nieuwe toestel, gelijk na een week heb ik een e mail van post nl met tijdstip and dag van bezorgen maar staat bij de e- mail leverancier is stay connected, wie zijn stay coneccted? ik heb geen idee daarbij later op de dag van bezorgen . Ik heb een e-mail ontvangen van PostNL waar in staat dat ze de telefoon op 31/12/2021 op mijn adres hebben geleverd met een handtekening die ik niet ken, het vreemde was dat ze zeggen dat we het hebben geleverd, maar ik was gewoon thuis en niemand heeft aangebeld op die dag nu zijn we een maand verder en ik heb mijn telefoon nog steeds niet binnen gekregen en bel ook elke dag naar t mobiel en hun antwoord is steeds hetzelfde sorry we zijn nog bezig met een onderzoek. terwijl dit hun eigen fout en verantwoordelijkheid is om zulke soort pakketten met legitimatiebewijs en handtekening van die ontvanger te moeten ondertekenen: Laatste update was vandaag om nog 5 werk dagen te wachten om verder te onder
Afgelopen weekend heb ik een Samsung Galaxy S24 FE aangeschaft en volgens de site van Odido zat hier een promotie voor een Galaxy Watch 5 aan verbonden. (zie ook bijgevoegde afbeelding). Als ik echter deze promotie wil registeren bij Samsung wordt de EAN-code van het toestel niet geaccepteerd. Als ik de lijst met EAN-codes bekijk van deelnemende modellen staat deze hier inderdaad ook niet tussen.Hoe kan het dat Odido dit dan toch aanprijst? En hoe kan ik hier nu toch aanspraak op maken?
Vandaag (19-08-2024) wilde ik een pakket ophalen van: Helemaal voor jouLOGICALLPostbus 331160AA ZwanenburgNederland Waar mijn nieuwe telefoon van Odido in zou moeten zitten. Echter voor ik het pakket in ontvangst nam bleek het gewicht niet overeen te komen (doos was leeg en open gescheurd). Hierop heb ik de ontvangt geweigerd op aanraden van de medewerker en retour laten sturen. Graag zou ik een case willen openen en horen welke informatie vanuit mij nodig is om dit op te lossen en alsnog mijn nieuwe telefoon te ontvangen. Bijgevoegd is een screenshot van de track & trace en fotos van het pakket dat opengebroken is en waarvan het gewicht niet overeenkomt.Zoals te zien is komt het gewicht niet overeen met het pakket op het pakketpunt. Alvast dank voor de hulp, Sjors v.Klantnr: XXX
Hi everyone! I have a phone contract with another provider which ends in February and would like to change to Odido and keep my old number. I asked in the Odido shop and I was told that it can all be done automatically, I just need to order a new abonament online, but now that I checked on the website, it looks like I need to have a physical sim card from Odido first in order to keep the old number. Maybe some people here have done it already and could clarify? Thanks for any help! J.
Hey! Klein vraagje: afgelopen woensdag heb ik een Iphone 15 besteld (met abonnement) en deze wilde ik graag in de winkel ophalen voordat de kerstdagen beginnen. Nu moet ik wachten op een sms’je, dus ik vroeg mij af of er een indicatie is hoelang dit gaat duren? Mijn ordernummer is 205498129Dank alvast!
ik heb nu al 3 keer een S23 Ultra besteld met allemaal annuleringen vanuit de klantenservice wegens het ideal betaal probleem. Gister de klantenservice voor de zoveelste keer aan de lijn gehad en zij verzekrde me dat de telefoon opgestuurd ging worden ook al kon ik niet met ideal betalen. en dat ik dan aan de deur kon afrekenen. Krijg ik net een reactie op twitter van de klantenservice daar waar ik nog de vraag had open staan, zeggen ze me daar dat ze hem niet kunnen versturen zolang ik niet de ideal link kan betalen en of ik weer wil annuleren en opnieuw proberen. Wat is het nou? ik heb een early renew betaald al een week terug maar er gebeurd werkelijk niets.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.