Goedemiddag allemaal,
Wellicht had je het topic al gezien over de maatregelen in onze winkels die wij hebben besloten te treffen.
Voor jouw en onze veiligheid hebben we besloten alle smartphones uit onze winkels te halen. Je kunt je bestelling op dit moment dus niet in de shop ophalen, deze zal bij je thuis worden bezorgd.
Hoe werkt dat precies?
In de komende dagen ontvang je allereerst een automatisch verstuurde e-mail, met de boodschap dat je bestelling is geannuleerd. Die mag je zien als niet ontvangen. We maken direct een nieuwe bestelling voor je, die bij je thuisbezorgd zal worden.
Zodra je bestelde toestel op voorraad is, ontvang je een e-mail waarin je een voorkeur voor leverdatum en tijdstip kunt aangeven.
Mocht je al langer wachten op een bestelling, dan zorgen we dat je nu niet achteraan hoeft te sluiten. De levertijd voor je toestel blijft onveranderd.
Alvast veel plezier met je bestelling en bedankt voor je begrip!
Mocht je nog vragen hebben dan kun je in dit topic een reactie achterlaten, we zullen deze dan zo spoedig mogelijk oppakken!
Aanvullend bericht: Reacties die niet over deze verandering gaan, maar over de levertijden van de iPhones worden verplaatst naar het relevante topic. In dit topic vind je alle levertijdentopics van de nieuwe iPhone.