Vragen over Ben? Je vindt het in de Wiki. Hulp nodig? Neem dan contact op met mijn klantenservice. De groeten van Ben.
Recent actief
Soms komt het voor dat je geen sms kan versturen of ontvangen. In de meeste gevallen kun je het probleem zelf verhelpen. Ik help je daar graag bij. Laten we samen een aantal stappen doornemen.Stap 1: Zet je mobiele telefoon kort even uit- en aan zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk.Stap 2: Kijk op www.ben.nl/dekkingskaart of er een storing is. Hier kan je (mocht dit nodig zijn) ook een melding doorzetten naar de technische afdelingStap 3: Controleer de algemene netwerk instellingen in je mobiele telefoon. Daarnaast geef ik in dit stappenplan nog een aantal handige tips om het probleem op te lossen. Kijk ook op www.ben.nl/toestelhulp. Stap 4: Heel misschien heb je je gebruikslimiet behaald? Hierdoor kan geen sms versturen. In de e-mail die ik naar je heb gestuurd staat uitgelegd wat je kunt doen om deze blokkade weer te verwijderen.Stap 5: Doe een kruistest! Stop jouw simkaart in een andere telefoon en kijk of je dan wel een sms kan versturen en kan ontvangen.St
Vriendenvoordeel. Wie wil dat nu niet? In dit topic vertel ik je er alles over. Wat is Ben vriendenvoordeel?Via Ben vriendenvoordeel kun jij een extraatje verdienen én je vrienden een goede deal geven. Wat je daarvoor moet doen? Niet zo heel veel eigenlijk. Doe mee met Ben vriendenvoordeel en deel je persoonlijke link met vrienden: via social media, per mail of met een WhatsApp gezellig in de kroeg. Jullie kunnen zelfs tot 33 euro verdienen samen! De beloning deel je met je vriend en zal verrekend worden als een korting op de eerste factuur na de goedkeuring van het abonnement.Nieuwsgierig? Ga dan naar www.ben.nl/vriendenvoordeel Hoe kan vriendenvoordeel gedeeld worden?Je kan jouw persoonlijke link delen via de Ben vriendenvoordeel pagina in Ik Ben. Deze link kan onbeperkt gedeeld worden, maar elke klant mag maximaal 20 nieuwe klanten aanbrengen. Hoe hoog is de beloning?De vergoedingen variëren per type abonnement:- Abonnement Sim Only 16,00 euro (8,25 euro per persoon)- Abonnement me
Het zou in de praktijk niet voor moeten komen dat je verbruiksstatus niet klopt. Dit komt doordat ik deze constant ververs. Zodra je bijvoorbeeld een gesprek hebt gevoerd, dan wordt de verbruiksstatus na het gesprek direct bijgewerkt. Zo weet je altijd hoeveel minuten, MB’s en sms’jes je nog over hebt. Verder is het goed om te weten dat:Belminuten naar boven worden afgerond. Voer je een gesprek van 1 minuut en 50 seconden, dan gaan er twee minuten van je verbruik af. Als je iemand belt en je direct wordt doorgeschakeld naar de voicemail en je verbreekt op dat moment de verbinding, dan gaat er 1 minuut van je verbruik af. Een sms bericht bestaat uit 160 tekens. Als je bericht uit 160 tot 320 tekens bestaat, dan wordt dit gezien als 2 verstuurde sms-berichten. Dat er op de achtergrond ook data wordt verbruikt op je mobiele telefoon. Hoeveel en hoe vaak dat is, hangt volledig af van hoe je je toestel hebt ingesteld. Buiten de bundelkostenWanneer je verbruik buiten de bundel hebt dan word
Je hebt besloten om gezellig over te komen naar Ben. Superleuk! Je wil hierbij graag je eigen vertrouwde telefoonnummer houden en deze meenemen vanaf een andere provider. Geen probleem! Je kunt tijdens het bestellen een aanvraag voor nummerbehoud invullen. Ben neemt dan jouw telefoonnummer over en zal je huidige abonnement bij de andere provider voor je opzeggen. Appeltje eitje! Voor meer informatie over het invullen een aanvragen van nummerbehoud klik je hier. Wat als mijn aanvraag word afgewezen?Helaas gaat er soms wel eens wat mis waardoor een nummerbehoud verzoek wordt afgewezen. Hierover informeer ik je altijd via e-mail en sms. Super stom natuurlijk, maar waar een wil is een weg en in de meeste gevallen valt het gemakkelijk op te lossen waardoor je tóch je nummer mee kunt nemen. In dit topic geef ik uitleg over de verschillende redenen waarom nummerbehoud kan worden afgewezen en hoe dit opgelost kan worden: Klantnummer is niet juistAls er een verkeerd klantnummer is doorgegeven,
Graag geef ik je in dit topic uitleg over wat je kan verwachten nadat je een Ben abonnement hebt besteld via www.ben.nl of 0800 2462468. Sim only abonnementZodra je een bestelling hebt geplaatst en je aanvraag wordt goedgekeurd, dan ontvang je hiervan een bevestiging via e-mail. Ik ga vervolgens direct aan de slag om je bestelling klaar te maken voor verzending. In het algemeen verzend ik deze per post maar het kan ook voorkomen dat je een e-mail van AMP Groep ontvangt. Via de link in deze e-mail kun je een bezorgafspraak maken voor je bestelling. Als de AMP koerier bij je langskomt om de bestelling af te leveren houdt dan rekening met het volgende:Zorg dat je je legitimatiebewijs bij de hand hebt Bij de bezorging dien je zelf aanwezig te zijn. Het is niet mogelijk om iemand te machtigen om de bestelling in ontvangst te nemen. De koerier zal vragen om een pinbetaling te doen van 1 cent. Deze betaling kun je alleen doen met de bankpas die hoort bij het rekeningnummer dat je hebt opgegev
Je wil weten wanneer ik bereikbaar ben en via welke kanalen. Dat snap ik. Hieronder vind je alle manieren om mij te bereiken. ChatMaandag - vrijdag 8:00 tot 21:00Zaterdag van 10:00 tot 18:00Zondag van 10:00 tot 16:00 FacebookMaandag - vrijdag 8:00 tot 21:00Zaterdag van 10:00 tot 18:00Zondag van 10:00 tot 16:00 TwitterMaandag - vrijdag 8:00 tot 21:00Zaterdag van 10:00 tot 18:00Zondag van 10:00 tot 16:00 Bestellen of Verlengen0800-246246Maandag - vrijdag 9:00 tot 20:00Zaterdag geslotenZondag gesloten Klantenservicemet je Ben nummer: 1200met een ander nummer: 0900 – 04 01 405vanuit het buitenland: +31 6 2400 1405Maandag - vrijdag 8:00 tot 17:00Zaterdag geslotenZondag gesloten Opzeggen0800 – 02 31 263Maandag - vrijdag 8:00 tot 17:00Zaterdag geslotenZondag gesloten Annuleren Je nieuwe bestelling annuleren kan via hier. CommunityStaat altijd voor je klaarDe Ben community | Odido community ContactformulierOnline via jouw IkBen. Binnen 3 werkdagen krijg ik je een reactie. E-mailLiever e-mail
Hoe je je simkaart werkend krijgt, hangt van de situatie af. Nieuw abonnement zonder nummerbehoudJe simkaart wordt binnen 24 uur na aflevering van je simkaartpakket automatisch geactiveerd. Je hoeft hiervoor niets te doen. Wel is het raadzaam om af en toe je telefoon opnieuw op te starten om verbinding te laten maken met het netwerk. Nieuw abonnement met nummerbehoudJe simkaart wordt geactiveerd nadat je nummer overgezet is naar je Ben simkaart. Je krijgt van Ben een e-mail op welke dag je nummer overgezet wordt. Nummeroverzetting duurt ongeveer vier uur. Op de dag zelf krijg je ook een mail wanneer je simkaart actief is. Verder zal je ook een sms ontvangen dat het nummer daadwerkelijk is overgezet. Daarna hoef je je toestel alleen even te herstarten om verbinding te maken met het netwerk. ContractverlengingHeb je je contract verlengd? Dan heb je geen nieuwe simkaart nodig. Je blijft dus gewoon gebruik maken van je huidige simkaart. Vervangende simkaartHeb jezelf een vervangende simka
Abonnementen koppelen in Ik Ben. Hoe werkt het? Bestaande accounts koppelenWil je een tweede abonnement koppelen aan een bestaand Ik Ben account? Dat kan door via mijn klantenservice beide abonnementen aan elkaar te laten koppelen. Houd er rekening mee dat dit alleen kan wanneer de contractgegevens van beide abonnementen met elkaar overeen komen en het nummer dat jij wilt samenvoegen ook al actief is. Ik houd je per e-mail op de hoogte wanneer beide (of meerdere) accounts zijn gekoppeld. Je kunt dan inloggen met de inloggevens van het oudste abonnement. Nieuw abonnement koppelen aan bestaand accountWil je een tweede abonnement bestellen en deze koppelen aan een bestaand account? Vink bij de bestelling van het nieuwe abonnement bij stap 2 Persoonsgegevens aan Ik ben al een klant bij Ben en daarna Ik wil een nieuwe aansluiting toevoegen.
Het kan voorkomen dat jij achteraf jouw bestelling bij Ben wilt annuleren, dit kan zijn omdat je bijvoorbeeld toch liever iets anders bestelt of omdat jij nog niet kan overstappen. We zouden het onwijs jammer vinden wanneer je ervoor kiest om je bestelling te annuleren maar dit is uiteraard mogelijk. In dit topic leg ik je er alles over uit. Wanneer kan ik annuleren? (Sim only abonnement)Een sim only abonnement annuleren kan tot 14 dagen na het plaatsen van je bestelling. Wil je dit? Dan kun hier aangeven dat je je bestelling wilt annuleren. Zodra je verzoek hebben verwerkt ontvang je via e-mail een bevestiging. Wanneer kan ik annuleren? (Abonnement met mobiele telefoon)Bij een mobiele telefoon gaat de bedenktermijn in vanaf het moment dat deze is afgeleverd. Als deze 14 dagen voorbij zijn is het niet meer mogelijk om de bestelling te annuleren. Heb jij je telefoon nog niet ontvangen dan kun je via de e-mail van AMP groep aangeven dat jij de bestelling niet wil ontvangen. Zij zullen d
Je kunt nummerbehoud aanvragen wanneer je bij mij een abonnement afsluit. Ik zorg dat je je telefoonnummer kunt gebruiken met je nieuwe abonnement bij mij. Achteraf kan je ook op elk moment nummerbehoud aanvragen. Het overzetten van je telefoonnummer is altijd gratis, maar soms kost het je toch geld. Hoe dat zit? Check het hieronder. Eind contract: Vraag je vanaf 120 dagen voor het einde van je huidige abonnement nummerbehoud aan? Dan ben je geen geld kwijt. Per direct: Vraag je langer dan 120 dagen voor het einde van je huidige abonnement nummerbehoud aan? Dan heb je twee keuzes: Afkopen: Ik zeg het contract bij je huidige provider vroegtijdig voor je op. In dit geval moet je het abonnement afkopen. Net als het eventuele openstaande toestelkrediet. Ik kan daarin niets voor je betekenen. Daarom verloopt de communicatie hierover ook via je huidige provider. Door laten lopen: In dit geval laat je je abonnement bij je huidige provider gewoon doorlopen. Je telefoonnummer zet je wel alvas
Ontzettend vervelend wanneer je in het buitenland opeens niet kan bellen of gebeld kan worden. Samen gaan we kijken waar dit aan kan liggen! In het buitenland maak je geen gebruik van mijn netwerk, maar het netwerk van een lokale aanbieder. Vaak heb ik geen invloed op buitenlandse netwerken, maar in veel gevallen kun je het probleem makkelijk zelf verhelpen:Stap 1: Contoleer allereerst of dataroaming staat in geschakeld op je mobiele telefoon.Stap 2: Gebruik de juiste landcode bij het bellen. Wil je bijvoorbeeld bellen naar een Nederlands mobiel telefoonnummer 06 12 34 56 78, zet dan 0031 of +31 voor het telefoonnummer. Het wordt dan dus 0031 6 12 34 56 78 of +31 6 12 34 56 78.Stap 3: Kijk op mijn buitenlandpagina of het netwerk waarvan je gebruik maakt, geschikt is voor bellen. Kies eerst het land waar je je in bevindt en kijk in de tweede tabel of bellen en gebeld worden mogelijk is. Is het bij geen enkele provider mogelijk? Dan kun je in dat land helaas niet bellen of gebeld worde
Kun je niet bellen of gebeld worden? In de meeste gevallen kun je het probleem zelf oplossen. Stap 1: Mogelijk heb je je gebruikslimiet behaald. Hierdoor kun je niet bellen. In de e-mail die ik naar je heb gestuurd staat ook uitgelegd wat je kunt doen om deze blokkade weer te verwijderen.Stap 2: Controleer de algemene netwerkinstellingen in je mobiele telefoon. Daarnaast geef ik in dit stappenplan nog een aantal handige tips om het probleem op te lossen.Stap 3: Bekijk op mijn dekkingskaart wat de dekking is: Problemen bekend of dekking.Zijn er problemen bekend of worden er werkzaamheden uitgevoerd? Dan wordt in de meeste gevallen vermeld wanneer het probleem is verholpen. Is de dekking niet optimaal? Lees hier verder. Lossen de bovenstaande stappen het probleem niet op? Neem dan contact op met mijn klantenservice.
Betalen, hoe gaat dat nou eigenlijk bij Ben? Nou, eigenlijk erg simpel! Je hebt er namelijk geen omkijken naar. De betalingen gaan bij ons namelijk standaard via automatische incasso. Dit is wel zo handig en makkelijk. Én, ook niet geheel onbelangrijk, het bespaart kosten waardoor wij jou scherpere tarieven kunnen aanbieden! Automatisch incasso mislukt.Het kan iedereen een keertje overkomen: te weinig saldo op de rekening. Daardoor kan het voorkomen dat de incasso bij ons niet lukt. Ik leg je in dit topic graag uit wat er gebeurt wanneer de automatische incasso niet lukt. Wanneer dit gebeurt vanwege te weinig saldo dan zullen we een nieuwe incassopoging doen na circa 7 dagen. Lukt de incasso dan alsnog niet of heb je het bedrag zelf laten terugboeken bij je bank?Geen zorgen! Je ontvangt dan van ons een e-mail met daarin een iDEAL | Wero link om zelf de betaling over te maken. Het bedrag dient vanaf de datum van deze e-mail binnen 15 dagen bijgeschreven te staan op ons rekeningnummer.
Door de Wet Financieel Toezicht zijn wij verplicht om de lening die je bij het toestel doet aan te melden bij BKR als de waarde van het toestel hoger is dan 250 euro. Nu kan deze registratie bij BKR soms onhandige gevolgen hebben. Zo kan het zijn dat je door de registratie bijvoorbeeld een minder hoge hypotheek kan afsluiten. Wij krijgen dan ook regelmatig de vraag of het mogelijk is om het toestelkrediet vroegtijdig af te lossen. Het antwoord hierop is ja alleen zitten hier wel een aantal voorwaarden aan verbonden.• Het totaalbedrag van het toestelkrediet is hoger van 250 euro• Je abonnement minimaal één maand geleden is gestart• Je Ben simkaart is actief• Je mag geen betalingsachterstand of een betalingsregeling hebbenWil jij je toestelkrediet vroegtijdig aflossen? Of kijken hoe je toestelkrediet overeenkomst ook alweer in elkaar zit? Klik dan op deze link en log in op je Ik Ben omgeving. Op deze pagina vind je een overzicht en je kunt direct een betaallink aanvragen. Nadat de je de
Is je toestel stuk of kwijt en is het einde van je contract nog niet in zicht? Dan bieden we je de mogelijkheid aan om je abonnement vroegtijdig te verlengen met een nieuwe telefoon. Dit kan zowel als nu je sim only abonnement of een abonnement met een toestel hebt. De enige voorwaarde is dat je huidige contract al langer dan drie maanden loopt. Hoe werkt een vroegtijdige verlenging?Heel simpel! Neem een kijkje op onze website voor alle toestellen die wij op dit moment aanbieden. Heb je een toestel gezien waar jouw hart sneller van gaat kloppen en ga je akkoord met de algemene voorwaarden en de voorwaarden voor het toestelkrediet? Laat ons dat weten! Een vroegtijdige verlenging is aan te vragen de klantenservice. Zijn er kosten verbonden aan een vroegtijdige verlenging?Er kunnen kosten verbonden zitten aan een vroegtijdige verlenging. Heb jij op dit moment een abonnement met daarbij een maandelijkse toestelbetaling? Dan brengen wij de resterende toestelbetaling op één factuur in reken
Wil je net een online betaling doen via PayPal komt de sms niet aan! Super onhandig natuurlijk, dat de sms niet aankomt kan verschillende oorzaken hebben. Ik begin met de oplossing die het makkelijkste is. Er kan namelijk een blokkade staan op het ontvangen van sms berichten van bedrijven zoals PayPal, deze blokkade kunnen wij eenvoudig voor je verwijderen. Laat hieronder een berichtje achter dan helpen wij je hier graag mee. Is de blokkade verwijderd, maar ontvang je nog steeds geen berichten van PayPal?Andere mogelijke oplossingen zijn: Als je de betaling wilt doen maar de sms niet ontvangt dan kun je de code ook door laten bellen. Je ontvangt de code dan via een oproep Je kunt er ook voor kiezen om de bevestiging per sms uit te zetten. Dit kun je doen door in te loggen op PayPal -> instellingen -> beveiliging, hier kun je de beveiligings-sleutel uitschakelen zodat je de betaling kunt doen zonder de code die je normaal in de sms krijgt.Mocht je gebruik maken van optie 2, vergee
Soms is het handig om je telefoonnummer door te schakelen, bijvoorbeeld zodat jij maar 1 telefoon hoeft mee te nemen als je ergens naar toe gaat! In dit topic leg ik uit hoe jij je telefoonnummer kan doorschakelen en hoe je een doorschakeling weer kunt verwijderen. Doorschakelservice aanzettenJe kunt een doorschakeling activeren door een code in te voeren met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.· Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)· Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)· Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)· Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#) Voorbeeld: Als je álle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 0612345678, toets je in: **21*+31612345678# en dan de beltoets. Je verwijdert alle doorschakelingen in één keer met code ##002#. Doorschakelservice naar de voicemailWil je gesprekken doorschakelen naar je voi
Soms komt het wel eens voor dat iemand jou herhaaldelijk blijft bellen terwijl je hier helemaal niet op zit te wachten. Telefonische overlast. Dit kan gebeuren door iemand die jij kent, of door een onbekend persoon. Het kan zelfs voorkomen dat jij wordt lastig gevallen door een buitenlands telefoonnummer. Hier zit je natuurlijk niet op te wachten en dit begrijpen wij maar al te goed! Gelukkig valt dit in veel gevallen makkelijk op te lossen door het nummer, of de persoon simpelweg te blokkeren. In dit topic leg ik uit hoe dit werkt. Een bekend nummer blokkeren, hoe kan ik dat op mijn iPhone/Android/Windows telefoon doen?Het is vrij eenvoudig om een bekend telefoonnummer te blokkeren. Klik hier voor de stap-voor-stap instructie.Nadat je het nummer hebt geblokkeerd zul je geen oproepen of sms’jes meer van dit nummer meer ontvangen. Voicemails ontvang je nog wel. Als je wil, kun je je voicemail uitschakelen. Dit kan heel gemakkelijk via Ik Ben. (Hoe) Kan ik anonieme oproepen blokkeren op
Je kind op een veilige en verantwoorde manier kennis laten maken met de wereld van mobiele telefonie. Dat kan met Ben Kind: een goedkoop telefoonabonnement speciaal voor kinderen. Zo maken ze veilig kennis met telefoons en abonnementen. En hou jij als ouder op de achtergrond een oogje in het zeil. Ik vertel je op deze pagina alles over mijn Ben Kind abonnement. Met dit abonnement houden ouders de controle over het abonnement van hun kind. Tegelijkertijd leer ik kinderen omgaan met hun abonnement. Zonder dat hun ouders telkens over hun schouders meekijken. Om gebruik te maken van Ben kind hoef je als ouder niet ook klant te zijn bij Ben. Ook alleen het kind is welkom. Zo werkt het:Je hebt altijd en overal inzicht in het verbruik van je kind. Je kind leert om te gaan met maandlimieten en verantwoordelijkheden. Het abonnement is goedkoop en door jou als ouder maandelijks aan te passen. Je kunt zelf grenzen aangeven. Je kunt bijvoorbeeld instellen dat je kind niet naar het buitenland of
Hallo, een nieuwe simkaart krijgen is altijd spannend en nieuw! Om alle vragen over de activatie zo goed mogelijk in kaart te brengen, zal ik hier aangeven hoe je in verschillende situaties een simkaart activeert. Mocht je een vraag hebben waarvan het antwoord hier niet tussen staat, kun je deze altijd stellen! Nieuw abonnement zonder nummerbehoudBij een nieuw abonnement wordt je simkaart automatisch geactiveerd. Als je geen nummerbehoud hebt aangevraagd, wordt jouw abonnement actief op het moment dat je deze hebt ontvangen. Je krijgt bij ontvangst van het welkomstpakket ook een boekje waar in staat hoe je aan de slag gaat met de nieuwe simkaart. Nieuw abonnement met nummerbehoudAls je nummerbehoud hebt aangevraagd zal je Ben simkaart pas worden geactiveerd op het moment dat je vertrouwde nummer is overgezet naar Ben. Over de voortgang van je nummerbehoud aanvraag houden we je op de hoogte via sms en e-mail.Wil je toch al eerder gebruik maken van je Ben simkaart? Dan kan dit ook. Je k
Word je gebeld of heb je een oproep gemist van een telefoonnummer dat begint met +88? Dan wil ik je graag adviseren niet op te nemen en niet terug te bellen! Flinke telefoonrekeningIn veel gevallen gaat het om een duur buitenlands telefoonnummer dat kan zorgen voor een flinke telefoonrekening en hier zit je natuurlijk niet op te wachten!Een +88 nummer wordt vaak gebruikt om telefoontjes te plegen over een satelliet verbinding, over het algemeen zijn dit oplichters die je willen laten terug bellen zodat jij kosten maakt. Het opnemen van een +88 nummer is lastig een computer zorgt ervoor dat de verbinding wordt verbroken zodra je opneemt in de hoop dat je het nummer terugbeltWat je kunt doen om jezelf te beschermen tegen een hoge telefoonrekening is het telefoonnummer dat belde blokkeren. Wil je meer lezen of betaalde buitenlandse telefoonnummers en hoe je jezelf hier tegen kunt beschermen. Dan is deze blog zeker een aanrader.Ben je gebeld door een 088 nummer dan is er vaak niets aan de
Is je telefoon of simkaart gestolen? Dan kan je het volgende doen. Simkaart blokkerenAls je je telefoon of simkaart kwijt bent, kun je het beste je simkaart direct blokkeren via Ik Ben. Na het blokkeren kun je ook meteen een vervangende simkaart bestellen.Blokkeer je simkaart > Nieuwe telefoonWil je ook meteen een nieuwe telefoon bij je abonnement? Verleng dan via Ik Ben je abonnement en kies voor Abonnement met telefoon.Is het op dit moment niet mogelijk om je abonnement te verlengen? In het geval van verlies of diefstal maak ik graag een uitzondering.Neem contact met me op via 0800 – 24 62 468 zodat we naar de mogelijkheden kunnen kijken.
Jouw mobiele telefoon wordt in principe altijd automatisch aangemeld voor gebruik op het mobiele netwerk. Mocht dit niet gebeurd zijn of ervaar je problemen, dan kun je dit gelukkig ook altijd handmatig doorvoeren. Deze instructies geven je hier een stappenplan voor. Ga naar Instellingen Selecteer Verbindingen Selecteer Mobiele netwerken Selecteer Namen toegangspunten Klik rechtsbovenin op "Toevoegen" Naam: Ben Internet APN: internet.ben Proxy: Hier voer je niets in Poort: Hier voer je niets in Wachtwoord: Hier voer je niets in MCC: 204 MNC: 16 Afhankelijk van je mobiele telefoon kies je de volgende stappen: Verificatietype: Hier vink je PAP aan Selecteer Type toegangspunt Als er een pop-up verschijnt voer dan default met kleine letter is en kies OK Als er geen pop-up verschijnt vink je Internet aan Indien je 4G in je abonnement hebt vul je bij Drager: LTE of 4G in Rechtsbovenin druk je op "meer" of opties (3 verticale stipjes) Selecteer Opslaan en vink Ben Internet aan in het Namen to
Wil je geen mobiel internet gebruiken of alleen gebruikmaken van wifi? Dan adviseer ik je om je toegang tot mobiel internet uit te zetten om onverwachte kosten te voorkomen. Wil je juist wel gebruik maken van internet in het buitenland? Dan leg ik je hieronder uit hoe je in beide gevallen het toestel kunt instellen. Op mijn blog kun je nog meer handige tips vinden over het gebruik van je mobiele telefoon in het buitenland. Dataroaming op een iPhoneZo zet je dataroaming aan op een iPhone:· Open de ‘Instellingen’-app van je telefoon.· Ga naar ‘Mobiel netwerk’.· Druk op ‘Opties mobiele data’.· Naast ‘Dataroaming’ staat een slider. Schuif die naar rechts. Lukt het ook daarna niet om mobiel te internetten? Kijk dan of je telefoon verbinding heeft met een mobiel netwerk. In sommige landen is er geen landelijke dekking of is het bereik minder goed. Het kan dan zo zijn dat je telefoon geen verbinding kan maken met een lokaal netwerk. Dataroaming op een Android-telefoonDataroaming aanzetten o
Wat onwijs jammer dat je jouw Ben abonnement wilt opzeggen. Als je helemaal zeker bent van jouw beslissing en het abonnement is opzegbaar dan kun je het abonnement opzeggen via onze klantenservice. Bel hiervoor naar 0800 – 0231263 (gratis) van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot 17:00 uur en wij maken het voor je in orde. Opzegtermijn Bij het opzeggen van een maandelijks opzegbaar sim only abonnement hanteren wij een opzegtermijn van een maand. Heb je een contract voor 24 maanden dan stopt het abonnement als je hem op tijd hebt opgezegd op de einddatum van het abonnement. Zeg je hem minder dan een maand voor de einddatum op dan hanteren wij een maand opzegtermijn. Vroegtijdig opzeggen Wil je het contract opzeggen maar is de einddatum nog niet in zicht? Dan kun je er voor kiezen om het abonnement op te zeggen op de laatste van je contractperiode. Wil het abonnement eerder laten beëindigen? Dat kan ook maar betaal je wel een afkoopsom. Wil je het abonnement vroegtijdig opzegge
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.