Skip to main content

Onbeantwoorde vragen

32 Topics
@ odido kan iemand mijn 2fa verwijderen
(sorry voor de dubbelle post had hem geplaats bij Mijn Odido bij een Mobiel abonnement, wat ik dus niet heb) met overzetten naar nieuwe telefoon is er iets fout gegaan met de authenticator app. odido staat er niet meer tussen dus ik krijg ook geen codes meer. eerst website geraadpleegd IZZI stuurt me naar de shop in Apeldoorn (sta op camping in de buurt) shop zegt kunnen we niet, bel helpdesk ik in de middag helpdesk gebeld 6x door geschakeld naar verschillende medewerkers niemand kon helpen, moet in de winkel. Thuis naar de shop in Haarlem, shop zegt ook kunnen we niet, ik daar gevraagd kunnen jullie helpdesk bellen, doen we niet. ik daar in de winkel helpdesk bellen, weer een paar keer doorgeschakeld naar verschillende mede werkers, uiteindelijk iemand die helpt maar zegt geef je id aan shop medewerker maar die was ondertussen al weer met andere klanten bezig. dus ik vraag kunt u even wachten, nee dus. (zal wel per klant betaald worden) onder tussen manager erbij, blijft bij me staan , ik weer bellen met helpdesk, weer paar keer verschillende medewerkers gesproken,. uiteindelijk iemand die zegt te kunnen helpen en de 2FA verwijdert, yesss denk ik. meneer over een kwartier of halfuur kunt u weer inloggen met uw wachtwoord. top denk ik dus ga naar huis. thuis inloggen….., wordt weer om code gevraagd, denk misschien nog ff wachten, uurtje later….kan nog niet inloggen. helpdesk weer gebeld, blijkbaar maken ze daar ook geen aantekeningen want kunnen niet zien wat andere medewerkers hebben gedaan. stuurt een bericht naar andere medewerkers die mij dan zo terug zou bellen je raad het al …….., zit nu nog te wachten en zo hebben we een mooi voorbeeld van een kastje ...muurtje hoe moeilijk kan het zijn om een vinkje uit te zetten??? WIE KAN MIJ HELPEN
@ odido, kan iemand mijn 2fa verwijderen
met overzetten naar nieuwe telefoon is er iets fout gegaan met de authenticator app. odido staat er niet meer tussen dus ik krijg ook geen codes meer. eerst website geraadpleegd IZZI stuurt me naar de shop in Apeldoorn (sta op camping in de buurt) shop zegt kunnen we niet, bel helpdesk ik in de middag helpdesk gebeld 6x door geschakeld naar verschillende medewerkers niemand kon helpen, moet in de winkel. Thuis naar de shop in Haarlem, shop zegt ook kunnen we niet, ik daar gevraagd kunnen jullie helpdesk bellen, doen we niet. ik daar in de winkel helpdesk bellen, weer een paar keer doorgeschakeld naar verschillende mede werkers, uiteindelijk iemand die helpt maar zegt geef je id aan shop medewerker maar die was ondertussen al weer met andere klanten bezig. dus ik vraag kunt u even wachten, nee dus. (zal wel per klant betaald worden) onder tussen manager erbij, blijft bij me staan , ik weer bellen met helpdesk, weer paar keer verschillende medewerkers gesproken,. uiteindelijk iemand die zegt te kunnen helpen en de 2FA verwijdert, yesss denk ik. meneer over een kwartier of halfuur kunt u weer inloggen met uw wachtwoord. top denk ik dus ga naar huis. thuis inloggen….., wordt weer om code gevraagd, denk misschien nog ff wachten, uurtje later….kan nog niet inloggen. helpdesk weer gebeld, blijkbaar maken ze daar ook geen aantekeningen want kunnen niet zien wat andere medewerkers hebben gedaan. stuurt een bericht naar andere medewerkers die mij dan zo terug zou bellen je raad het al …….., zit nu nog te wachten en zo hebben we een mooi voorbeeld van een kastje ...muurtje hoe moeilijk kan het zijn om een vinkje uit te zetten??? WIE KAN MIJ HELPEN
Abo plus tel. afgesloten bij GSMWeb, niks ontvangen
Angela van der Zon Brouwer Klantnummer: [Verwijderd door moderator] We hebben 03-06 j.l. een abonnement incl. telefoon (Samsung S25) afgesloten bij GSMWeb voor mijn vrouw. Er zou een levertijd van de telefoon zijn van max 2 dagen. Daar mijn vrouw ongeneeslijk ziek is en veelvuldig telefonisch contact is tussen haar specialisten en haar, was het belangrijk de telefoon zo snel mogelijk in ons bezit te krijgen. Na 2 weken (en wat loze beloftes) echter nog geen telefoon. Ook niet na 3 weken… Hierop besloten we maar weer contact op te nemen, echter was het praktisch niet meer mogelijk om hun te bereiken. Hierop Heeft mijn vrouw contact opgenomen met Odido, met de vraag of dat jullie mogelijk een oplossing hiervoor konden bieden. De dame die ze aan de telefoon heeft gehad, heeft ons aangeraden om de deal met GSMWeb te ontbinden en het abonnement en telefoon direct bij jullie af te sluiten. Zo gezegd, zo gedaan… GSMWeb heeft de het bevestigd en met jullie goedkeuring is alles stop gezet. Hierna heeft mijn vrouw bij jullie het abonnement afgesloten incl. de Samsung S25. Dit ging allemaal naar volle tevredenheid. Totdat ze gisteren een betalingsherinnering kreeg van jullie. Hierop hebben we ingelogd op haat account bij jullie. Hier staat nog dat het oude nummer niet meer actief is en als we dan het nieuwe abonnent aan klikken krijgen we een foutmelding: Hierna de facturen gecheckt en wat schetst onze verbazing? Er staat een te betalen schadevergoeding van 203.92 (Factuurnummer: 901595446858) open?! Waar komt dit bedrag nu ineens vandaan? En waarom zijn we hier niet op gewezen? Is dit een foutje? We horen het graag spoedig, voordat er aanmaningen etc… verschijnen… Met vriendelijke groeten Angela van der Zon Brouwer [Verwijderd door moderator. Plaats geen persoonlijke gegevens in je topic. Zet deze in je profiel.]

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen