Alles over je telefoon, tablet en meer!
Recent actief
Deel je ervaring en maak kans op iets moois.Heb jij een Samsung Galaxy S26 of Samsung Galaxy S26 Ultra? Nice! Dan zijn we superbenieuwd naar jouw ervaring met je telefoon. Laat in een reactie in dit topic weten wat je van je Samsung Galaxy S26 of S26 Ultra vindt. Of start zelf een topic en schrijf daar je review. Doe je mee? Dan maak je direct kans op een toffe SoSkild Ultimate Protection Case ter waarde van € 39,99. Samsung Galaxy S26 vs Samsung Galaxy S26 Ultra.Heb je een Samsung Galaxy S26? Dan maak je kans op een SoSkild Samsung Galaxy S26 Defend heavy impact case met magnetische ring transparant.Heb je een Samsung Galaxy S26 Ultra? Dan maak je kans op een SoSkild Samsung Galaxy S26 Ultra Defend heavy impact case met magnetische ring transparant.Verlengd: In de week van 6 juli kiezen we 6 winnaars:3 cases voor de Samsung Galaxy S26 3 cases voor de Samsung Galaxy S26 UltraWin je? Dan taggen we je in dit topic én sturen we je ook een privébericht. Daarna vragen we je adres, zodat we
Nog een oud toestel in een la liggen? Mooi zo, want dat is waardevol. Ruil ‘t nu in bij ons en profiteer. Je kan kiezen voor korting op je nieuwe aankoop in de Shop, of voor geld op je rekening. Net wat bij je past. Daarom ruil je je toestel in bij Odido. Zo makkelijk is het. Krijg een eerlijk bedrag voor je toestel. Makkelijk en gratis verzenden. Inruilbedrag goedgekeurd? Binnen 2 dagen gestort. Je data professioneel verwijderd. Materialen worden hergebruikt, dus goed bezig! Of je nou een nieuwe telefoon uitzoekt of een Sim Only, je kan inruilen bij ons. Benieuwd wat je toestel waard is? Kijk op odido.nl/toestelinruil De voordelen van Toestelinruil op een rij. Korting op je nieuwe toestel. Lever je oude toestel in en je krijgt meteen voordeel op je nieuwe aankoop in de Odido Shop.Of kies voor geld op je rekening. Stuur je toestel naar onze partner Assurant en ontvang het bedrag op je rekening. Eerlijk inruilbedrag. We geven je een e
Waarom je een Google Pixel 10 wil.Met de Google Pixel 10 heb je een geweldige camera, de beste Google appservaring, 7 jaar software-updates en altijd als eerste toegang tot de nieuwste Google AI features, zoals Gemini en Veo 3. Geweldig nieuws! Vanaf vandaag – donderdag 21 augustus - kan je jouw gloednieuwe Google Pixel 10, 10 Pro en 10 Pro XL in de pre-sale bestellen op Odido.nl. De Pro Fold en de Pixel Watch 4 volgen binnenkort. Krijg 1 jaar Google AI Pro cadeau.Echt leuk: bij aanschaf van de Google Pixel 10 Pro en Pro XL krijg je nu 1 jaar Google AI Pro cadeau. Met een waarde van € 219. Daarmee heb je toegang tot nieuwe en krachtige functies in de Gemini app en NotebookLM. Kan je je productiviteit en creativiteit mooi een boost mee geven. En je krijgt ook nog eens 2 TB cloudopslag. 6 maanden Google One Premium abonnement. Bij aanschaf van de Google Pixel 10 krijg je nu 6 maanden Google One Premium cadeau. Dat geeft je toegang tot 2 TB cloudopslag in Google One en automatische back-
De nieuwste Samsung telefoons op een rijtje! Elk jaar lanceert Samsung nieuwe toestellen in verschillende series. Elk toestel komt met zijn eigen voordelen, specificaties en soms zelfs met een mooie actie. In dit topic lees jij als eerste alles over de nieuwste Samsung telefoons én tijdelijke acties. Ben je op zoek naar de Samsung Galaxy S24, S25 Series of Foldables? Bekijk dan onderstaande topics. 3 maart 2025, Samsung Galaxy A26 | A36 | A56 | A16 Awesome, de nieuwe A-series zijn er! Vanaf vandaag introduceert Samsung de opvolgers van de A25, A35 en de A55 modellen. Maak kennis met de Samsung Galaxy A26, A36 en de A56. Drie gloednieuwe toestellen met Awesome Intelligence, speciale AI-functies die ontworpen zijn voor de Galaxy A-Series. Daarnaast is ook vanaf vandaag de nieuwe Samsung Galaxy A16 beschikbaar bij Odido. De nieuwe Samsung Galaxy A16 is direct leverbaar. De A26, A36 en de A56 zijn leverbaar vanaf 19 maart 2025. Ga snel naar Odido.nl en kies jouw nieuwe Samsung Galaxy A
Wie houdt er nou niet van leuke acties en gratis accessoires? Denk aan gratis koptelefoons, draadloze headsets, Earpods, Earbuds en opladers. In dit topic zie je alle lopende acties terug zodat jij ze niet kan missen! Hier zetten we alle lopende acties van alle merken, zoals Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO, Motorola en OnePlus voor jou op een rijtje. Kom regelmatig terug om geen enkele actie te missen. Heb je vragen over bepaalde acties? We hebben alle veelgestelde vragen hieronder al in de FAQ voor je beantwoord. 🔔 Galaxy Watch8 Classic LTE bij Galaxy Z Fold8, Fold8 Ultra en Z Flip8.Nu tijdelijk met de Galaxy Watch8 Classic LTE in combinatie met Odido Multisim.*Promotieperiode: 17 augustus t/m 27 september 2026. Registratieperiode: t/m 27 november 2026.Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/RFFYGSAXXL6AC 🔔 6 maanden aan luisterboeken en podcasts bij Podimo bij Galaxy Buds4 Pro.Ontvang nu tijdelijk 6 maanden aan luisterboeken en podcast
Geregeld worden door community leden reviews geschreven. Zowel over Odido diensten als over de nieuwste smartphones. Erg gaaf en handig natuurlijk, maar op een community zakken ze snel weg in alle suggesties, vragen en opmerkingen. Zonde, want het kan je natuurlijk wel helpen bij het zoeken naar jouw ultieme toestel! Of natuurlijk als voorbereiding over wat je mag verwachten van diensten. Alle reviews worden vrijwillig en onafhankelijk geschreven door communityleden. Zonder sponsoring en volgens eigen inzicht. Zelf een review schrijven? Leuk! Gewoon doen. Daarmee kunnen we elkaar nog beter op weg helpen. Voor tips & tricks helpen wij jou - als communityleden graag op weg. Ook voor bijvoorbeeld een mooie afbeelding bij jouw review. Voor verzoeken kun je hier terecht, laat het ons gewoon weten in de reacties hieronder. Thuis diensten: Internet + TV. Smartphones.iPhone. OnePlus. OPPO. Samsung. Xiaomi. Overige.
Hallo, ik probeer Multisim voor mijn Apple Watch (GPS + Cellular) te activeren, maar dit lukt niet.In de Watch-app op mijn iPhone, onder Mobiel netwerk, krijg ik de volgende melding:“Je Odido NL-account komt niet in aanmerking om mobiele data op je Apple Watch te activeren. Neem contact op met Odido NL voor meer informatie.”De knop ‘Configureer mobiel netwerk’ is daardoor niet beschikbaar.Wat kan ik doen?
Mijn toestel IPhone 15 Pro is weer defect na reparatie. 10 juli ingeleverd en 3 weken toestel weg. En nu na 1 week weer defect. “Ik wil graag dat u dit dossier als een ondeugdelijk toestel behandelt en met mij tot een passende oplossing komt. Het toestel is al onder garantie gerepareerd en de camera is vervangen. Het toestel vertoont nu opnieuw een defect. Ik ga niet akkoord met opnieuw weken mijn telefoon kwijt zijn als oplossing.”
GoedemiddagIk heb een smartwatch 7 gekoppeld via een smartwatch abbonement met odido aan mijn nummer deed het altijd goed tot nu ik kan als ik ontkoppel met Bluetooth en wifi dat mijn 4/5g niet werkt en ik dus 0 verbinding heb niet kan bellen en niet kan berichten ik heb tot nu toe nagekeken of het abbonement goed ingesteld staat vliegtuigstand uit is alles is up to date geen software updates wearable staat ook alles goed in ik snap niet hoe ik dit probleem kan verhelpen ik wil graag weer verbinding zonder Bluetooth verbinden te hebben Groetjes jannie
Op 4 juni is mijn S23 Ultra uitgevallen en sindsdien niet meer aangegaan. Gelet op de lange wachttijden bij Samsung een diagnose laten uitvoeren bij PhoneLab. Daar is gebleken dat het moederbord defect is. Een hele vervelende situatie aangezien ik nu alles kwijt ben en noodgedwongen een nieuwe telefoon moest kopen. Klantenservice van Odido kom ik niet verder want daar wordt niet verder gedacht dan de 24 maanden fabrieksgarantie. Ondanks het verstrijken van deze termijn ontslaat het de verkoper (Odido in dit geval) niet van wettelijke verplichtingen uit artikel 7:17 BW.Ik wil mij hierop beroepen, maar ik kan geen ingang vinden om een e-mail naartoe te sturen. Iemand een idee waar ik heen kan mailen?
hoii,ik heb een ipad via mediamarkt aangeschaft. nu heb ik een data only abonnement gekocht via odido omdat mijn telefoon ook een odido abonnement heeft (mijn vader betaalt mijn mobiel abonnement). nu krijg ik in de bevestiging voor mijn losse data only bestelling dit bij de bevestiging: Nummerbehoud Je gaf aan dat je je huidige telefoonnummer niet wil behouden. Heb je je toch bedacht? Geef dan online je gegevens door, zodat we het alsnog meteen voor je kunnen regelen. betekent dit dat mijn huidige nummer eruit gaat? of betekent het dat ik hetzelfde nummer in de ipad kan krijgen? wil iemand dit voor mij verduidelijken? ik heb gewoon een los data only van 5 euro per maand aangeschaft voor mijn ipad, met korting van mijn huidige abonnement. ook kan ik niet in mijn odido account in de app. vorige account is gehackt en sinds ik een nieuw abonnement voor me mobiel heb zit ik niet in de odido app. hoop op spoedige reactie van iemand die dit hopelijk kan verduidelijken!!
Hierbij wil ik een klacht indienen over het volgende.Per 29 mei 2026 is mijn Iphone via een ODIDO Shop in Amsterdam naar Dynafix verzonden omdat mijn Iphone niet meer oplaadde. Reparatienummer is: 82586769. Op 19 juni heb ik mijn Iphone retour ontvangen omdat deze was gerepareerd.Sinds 18 juli 2026, laad mijn I-phone weer niet op. Hetzelfde probleem als eerder ook speelde. Heel vreemd en vervelend.Zondag 19 juli heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice maar de afdeling zakelijk van Odido was niet bereikbaar.Vandaag heb ik jullie opnieuw hierover gebeld en begrepen dat het toestel opnieuw naar Dynafix verzonden moet worden.Vanwege mijn werk is het noodzakelijk dat ik telefonisch bereikbaar ben. Daarom heb ik jullie gevraagd mij een vervangende leen telefoon beschikbaar te stellen. Helaas hebben jullie mij verteld dat dit niet mogelijk is. Jullie hebben mij verwezen naar Dynafix maar zij verrichten alleen reparaties en hebben geen leen toestellen beschikbaar. Daaro
OFFICIËLE KLACHTHierbij dien ik een officiële klacht in over de afhandeling van mijn toestel.Reparatienummer: iRMAODID18750475Na de reparatie in juli is er condensvorming in het toestel ontstaan, wat een bekend probleem is na een onjuiste of slechte reparatie (bijvoorbeeld door het niet goed afdichten van het toestel).Voor deze reparatie had ik dit probleem niet. Sindsdien blijven de klachten terugkomen en functioneert het toestel niet naar behoren.Het toestel opnieuw opsturen voor reparatie geeft mij op dit moment geen vertrouwen meer, aangezien de eerdere reparatie juist de oorzaak lijkt te zijn van het probleem.In de winkel wordt aangegeven dat zij niets kunnen doen en dat alles via Dynafix loopt, terwijl mij eerder is toegezegd dat dit onder garantie opgelost zou worden.Ik verwacht daarom een passende oplossing, zoals een vervangend toestel of een definitieve correcte oplossing zonder verdere vertraging.Indien dit niet naar behoren wordt opgelost, ben ik genoodzaakt verdere stappen
Dag,Ik ontvang, sinds de publicatie na de hack, dagelijks meerdere telefoontjes van valse 06 nummers en van nummers uit het buitenland sinds jullie gehacked zijn en besloten hebben om onze gegevens publiek te laten maken door de hackers. Dit zijn nu voor ons als klant de consequenties en voordat ik besluit om Odido te verlaten en een nieuwe totaal inrichting internet, tv en 06 nummers bij een andere aanbieder in te zetten, verneem ik graag wat jullie van plan zijn te ondernemen om deze problematiek aan te pakken?Ik denk niet dat het zin heeft om een hele lijst aan nummers te presenteren want die wisselen toch elke dag, maar hier een opsomming van de laatste paar dagen:+44 121 790 0486; +44 20 3807 5674; +44 121 7900504; +44 20 8073 1965; +44 1588290662; +31 6 83538313; +31 6 53948732. Ook blokkeren heeft natuurlijk geen zin omdat ze elk telefoontje weer een ander nummer gebruiken.Ik zie Uw reactie met belangstelling tegemoet.
Hi Odido,Ik probeer al een tijdje contact met jullie Service afdeling te krijgen i.v.m. een defect toestel. Helaas heb ik tot op heden geen gehoor of geen voortgang in de zaak.Dus ik dacht ik probeer het via dit kanaal.Een stukje achtergrond: Ik heb op eind januari mijn contract verlengd en hierbij via Odido een nieuw toestel aangeschaft. Hierbij heb ik bewust gekozen voor een toestel met IP68-classificatie, waarbij ik bewust gekozen dat het niet na één onderdoppeling klaar zou zijn. Nu 9 maanden later laat ik mijn telefoon per ongeluk in een emmer kraanwater vallen. Binnen een tijdspan van 20 seconden heb ik mijn telefoon uit de emmer gevist afgedroogd en uitgezet.Vervolgens heb ik hem enkele dagen laten drogen, maar helaas ging het apparaat niet meer aan en hierbij vermoedde ik al waterschade, wat gek zou zijn als een product waterbestendig zou moeten zijn volgens de classificatie die gesteld is.Waardeloos natuurlijk, maar dit was nog maar het begin. Ik ging met mijn goede gedrag naa
Hallo, Maandag een mail gestuurd omdat ik wij door een negatieve BKR registratie bij Odido geen hypotheek kunnen aanvragen. Helaas tot heden nog geen antwoord ontvangen, we zouden binnen 9 werkdagen de hypotheek geregeld moeten hebben, anders zijn wij dakloos. hoelang duurt het tot er een reactie word gegeven op de mail?
Hallo. Allereerst wil ik Odido bedanken. De abonnementen en apparaten zijn in goede staat aangekomen. Ik had een iPhone 17 Air besteld en die is ook in goede staat aangekomen. Ik ben echter niet tevreden over de camera. Ik zou graag een verzoek willen indienen. Ik zou mijn toestel graag willen ruilen voor een 17 Pro Max. Is dat mogelijk? Alvast bedankt.
Beste Odido Community en moderators,Ik hoop dat een moderator mij hier kan helpen om deze situatie vlot te trekken, want via de standaard chatbot kom ik helaas niet verder. Sinds 12 mei zit ik zonder telefoon vanwege een defect aan mijn toestel dat ik in combinatie met een Odido-abonnement heb gekocht.De afhandeling zou via Samsung lopen. Afgelopen vrijdag kreeg ik nog een e-mail van Samsung waarin zwart-op-wit staat dat de omruilprocedure volledig is goedgekeurd en dat de order is doorgestuurd naar Dynafix voor levering.Vandaag (maandag 8 juni) neem ik contact op met Dynafix om de status te controleren. Wat blijkt? Dynafix heeft GEEN toestel om te leveren. Zij melden dat het toestel door Samsung definitief is geaccrediteerd onder creditnummer: 0008528898. Volgens Dynafix moet Samsung de omruiling nu zelf rechtstreeks afhandelen. Ik word nu helaas van het kastje naar de muur gestuurd, terwijl ik met lege handen sta.Ondertussen betaal ik wel netjes voor mijn Odido-abonnement waarv
Hallo,Ik ben klant bij Odido, zowel mobiel als TV. Komen er nog updates voor de Motorola G75 5G? Ik heb 'm gekocht in Juli 2025, maar de laatste security update is van November 2024.Mijn vriendin in de UK kocht ook in Juli 2025 hetzelfde toestel, en die kreeg vrijwel meteen een upgrade naar Android 15.Ik heb de vraag ook uitstaan op een Motorola forum, maar met hun antwoord kom ik niet veel verder: “Some factors can delay updates — sometimes it’s the provider (like Odido), sometimes the region, and sometimes the rollout schedule itself.”.Kunnen jullie me meer vertellen?Alvast bedankt!Marcel
Op 25 februari 2026 heb ik bij u een nieuw mobiel telefonieabonnement afgesloten in combinatie met een Google Pixel-toestel. Vrij snel na de aanschaf constateerde ik een defect aan het scherm, namelijk een permanent dode pixelblok.Hierop heb ik de volgende stappen ondernomen om u de gelegenheid te geven dit op te lossen: Eerste reparatiepoging: Na telefonisch contact met uw klantenservice ben ik verwezen naar uw servicebalie in Arnhem Presikhaaf. Hier heb ik het toestel opstuurbaar afgegeven ter reparatie (zie bijgevoegde eerste reparatiebon). Na enkele weken ontving ik het toestel retour met de mededeling dat het probleem was opgelost. Dit bleek helaas niet het geval; de fout was nog exact hetzelfde aanwezig. Tweede reparatiepoging: Na hernieuwd telefonisch contact heb ik het toestel voor de tweede maal opgestuurd voor herstel (zie bijgevoegde tweede reparatiebon). Wederom kreeg ik het toestel na een aantal weken terug met de boodschap dat het defect attained was verholpen. Tot mijn
Ik moet toch even klagen,Ik heb mijn abbonement na 5 jaar toch maar verlengt met een nieuwe telefoon erbij, ik heb blijkbaar de juiste tijd gekozen want ik heb er een mooie deal bij gekregen,Mijn probleem is nu dat de promotie steeds word afgewezen met informatie van Samsung die volgens Odido medewerkers waar ik mee heb gepraat gewoon niet kloppen, ik heb veel verschillende topics gezien waar de documenten die ik heb verstuurd gewoon worden geaccepteerd,Ik heb geen idee wat er nu van mij verwacht word en de frustratie zit me tot over mijn neus, dit is ook een reden waarom ik zo lang heb gewacht met het halen van een nieuwe telefoon,AankoopbewijsHalen uit winkel - Winkel 2 uur van mij vandaan - geen vervoerContact met Odido - zelfde woorden, ophalen uit winkel - Nee? ik ga niet 2 uur reizen voor een papiertje die via de mail gestuurd kan wordendeel van contract gestuurd (moet werken volgens Odido) afgewezen door SamsungContact met Samsung - Drama, zeggen dat wat Odido aangeeft niet klop
Helaas ben ik net als zo velen ( te lezen op de veschillende forums) slachtoffer van het zogenaamde 'toestel gaat niet aan' drama. Ik heb vervolgens verzocht om het toestel retour te sturen, zodat ik de situatie zelf kon beoordelen. Tot op heden heb ik het toestel echter nog niet ontvangen en zou deze ergens bij dpd liggen. Daarnaast heb ik meerdere keren contact met het bedrijf proberen op te nemen via e-mail, maar krijg hier amper of geen reactie op. Laatste contact 31 maart na het aandringen van het starten van een onderzoek. 21 april nog een mail gestuurd en tot op heden geen reactie. Deze gang van zaken vind ik uiterst onzorgvuldig en onacceptabel. De waarde van de telefoon is ondertussen zo gedaald dat het geen nut meer heeft om in te ruilen. En oplossing lijkt niet in zicht
Nou, voel me zo ontzettend opgelicht door assurant Odido. telefoon al 3 weken terug verstuurd, is op 19 januari al aangekomen. Maar kreeg steeds maar niks te horen. meerdere keren gemaild, krijg excuus, maar de betaling wordt verwerkt, ik ontvang het zo snel mogelijk. Krijg ik vanavond ineens een mail, inruilwaarde aangepast naar €0!!! Dit terwijl de telefoon echt puntgaaf was. Volgens de mail gaat de telefoon niet aan.ik weet niet wat ze de afgelopen weken met mijn telefoon hebben gedaan, weet wel dat hier niks van klopt. wat kan ik nu doen?
Beste Odido,Veel wat fout kan gaan betreffende inruil... is bij ons ook fout gegaan! Dit kan echt beter.We hebben onze IPhone opgestuurd voor de inruildeal. Dit kon helaas niet in de winkel tijdens de aanschaf van een nieuw toestel, maar dit zou ook helemaal goed komen als wij hem zouden opsturen! We kregen dan de waarde terug gestort op de rekening.Zo gezegd, zo gedaan! Denk je…Het begon al toen mijn man na 3 dgn het bericht kreeg dat zijn IPhone niet functioneerde en dat de waarde 0 euro was! Toen wij hem opstuurden functioneerde hij nog prima dus hier hadden wij wel wat vragen over. Telefonisch kregen wij te horen dat er geen uitleg mogelijk was dus we hadden alleen de keuze om de 0 euro te weigeren of te accepteren. Hier natuurlijk niet mee akkoord gaande uiteindelijk, maar op de knop 'terug sturen' gedrukt.Na enige tijd echter geen bericht over de telefoon dus maar weer eens bellen. Daar kregen wij reactie dat de telefoon nog in het magazijn lag. We zouden bericht krijgen bij verz
Leef nu bijna een half jaar op campings. Ik had enkel internet, maar dat was genoeg. TV was echt super via wifi met NLZiet. Sinds januari geen glasvezel meer. Heb een postadres en woon op campings. Vaak wel wifi inbegrepen, maar veelvuldig m’n iPhone via mobiele data als hotspot aan het gebruiken. Van de lang geleden beloofde 5G heb ik nog nooit iets gemerkt.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.