Alles over je telefoon, tablet en meer!
Recent actief
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 18 Pro Max. We werken de tabel elke dag bij. Zo zie je altijd de actuele levertijden als je nu bestelt. Heb je de nieuwe iPhone 18 Pro Max al besteld? Check dan je verwachte levertijd op odido.nl/bestelstatus. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden. Levertijden iPhone 18 Pro Max. De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 7 oktober om 12:05 uur. Ik heb een iPhone 18 Pro Max besteld. Wat is mijn levertijd?Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Je ziet je levertijd makkelijk op onze bestelstatuspagina. Kwestie van je ordernummer, postcode en huisnummer invullen. Zie je daarna meteen wanneer we je iPhone verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden.Ga naar de bestelstatuspagina Ruil je oude toestel in voor korting op de nieuwe iPhone 18 Pro M
Kan je niet wachten tot je de nieuwe iPhone 18 Pro, iPhone 18 Pro Max of iPhone Duo in handen hebt? Snappen we. In dit topic vind je de actuele levertijden. We werken ze elke dag bij. Zo weet je precies waar je aan toe bent als je nu bestelt. Heb je al besteld? Check dan onze bestelstatuspagina. Daar zie je meteen wanneer we je iPhone 18, iPhone 18 Pro Max en iPhone Duo ongeveer verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden.Goed nieuws: bestel 'm alvast vanaf 12 september om 14.00 uur. Zet ’m in je agenda. Dan ben je misschien wel een van de eersten met de nieuwe iPhone. Actuele levertijden iPhone 18 modellen.Op dit moment zijn er levertijden voor de nieuwe iPhone 18 modellen. Je vindt ze hieronder. Kwestie van klikken op het topic voor de iPhone waarin je interesse hebt. Ik heb mijn nieuwe iPhone besteld. Wat is mijn levertijd?Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Je ziet je levertijd
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 18 Pro. We werken de tabel elke dag bij. Zo zie je altijd de actuele levertijden als je nu bestelt. Heb je de nieuwe iPhone 18 Pro al besteld? Check dan je verwachte levertijd op odido.nl/bestelstatus. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden. Levertijden iPhone 18 Pro. De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 7 oktober om 12:05 uur. Ik heb een iPhone 18 Pro besteld. Wat is mijn levertijd?Kies je ervoor om je iPhone thuis te bezorgen? Je ziet je levertijd makkelijk op onze bestelstatuspagina. Kwestie van je ordernummer, postcode en huisnummer invullen. Zie je daarna meteen wanneer we je iPhone verwachten. Gekozen voor ophalen in de Odido Shop? Dan ontvang je vanzelf een sms wanneer jouw iPhone klaar ligt om opgehaald te worden.Ga naar de bestelstatuspagina Ruil je oude toestel in voor korting op de nieuwe iPhone 18 Pro.Tijdelijk € 100 e
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone Duo. We werken de tabel elke dag bij. Zo zie je altijd de actuele levertijden als je nu bestelt. Heb je de nieuwe iPhone Duo al besteld? Check dan je verwachte levertijd op odido.nl/bestelstatus. Levertijden iPhone Duo. De levertijden zijn voor het laatst bijgewerkt op 11 september om 09:00 uur. Ik heb een iPhone Duo besteld. Wat is mijn levertijd?Je ziet je levertijd makkelijk op onze bestelstatuspagina. Kwestie van je ordernummer, postcode en huisnummer invullen. Zie je daarna meteen wanneer we je iPhone verwachten.Ga naar de bestelstatuspagina Veelgestelde vragen over de bestelling.Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?We proberen de leverdatum van je telefoon zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen dezelfde telefoon willen. Hierdoor duurt het langer voor we de iPhones bij iedereen geleverd krijgen. Iemand die ik ken heeft de telefoon al gekregen, terwijl hij late
Hallo daar, hier zijn ze. Maak kennis met de nieuwste premium AI-phones: de Samsung Galaxy S26, Galaxy S26+ en Galaxy S26 Ultra. Nu al bij Odido. Bestel je een telefoon uit de nieuwe Samsung Galaxy S26 Serie, dan is een abonnement erbij nu extra voordelig. Want je krijgt elke maand extra korting op onze 20 GB of Unlimited Snelst bundels. Bovendien krijg je tijdelijk extra geheugenopslag cadeau. 256 GB wordt 512 GB. En bij 512 GB krijg je € 200 voordeel op een upgrade naar 1 TB. Meer opslag, minder zorgen. En heb je nog een oude Samsung telefoon in de la liggen? Lever die dan in voor een extra inruilvoordeel. Dat telt mooi op.De Samsung Galaxy S26 Serie is leverbaar vanaf 6 maart 2026. De nieuwe Samsung Galaxy S26.Nu tot € 568 inruilvoordeel.*+ Extra geheugenopslag cadeau * Ruil je oude toestel in voor korting of geld terug: max. € 568 o.b.v. Galaxy S24 Ultra 1TB (mede afhankelijk van specs en staat toestel). Actie t/m 6 apr 2026. Bereken je totale inruilwaarde op Odido.nl/t
Nog een oud toestel in een la liggen? Mooi zo, want dat is waardevol. Ruil ‘t nu in bij ons en profiteer. Je kan kiezen voor korting op je nieuwe aankoop in de Shop, of voor geld op je rekening. Net wat bij je past. Daarom ruil je je toestel in bij Odido. Zo makkelijk is het. Krijg een eerlijk bedrag voor je toestel. Makkelijk en gratis verzenden. Inruilbedrag goedgekeurd? Binnen 2 dagen gestort. Je data professioneel verwijderd. Materialen worden hergebruikt, dus goed bezig! Of je nou een nieuwe telefoon uitzoekt of een Sim Only, je kan inruilen bij ons. Benieuwd wat je toestel waard is? Kijk op odido.nl/toestelinruil De voordelen van Toestelinruil op een rij. Korting op je nieuwe toestel. Lever je oude toestel in en je krijgt meteen voordeel op je nieuwe aankoop in de Odido Shop.Of kies voor geld op je rekening. Stuur je toestel naar onze partner Assurant en ontvang het bedrag op je rekening. Eerlijk inruilbedrag. We geven je een e
Waarom je een Google Pixel 10 wil.Met de Google Pixel 10 heb je een geweldige camera, de beste Google appservaring, 7 jaar software-updates en altijd als eerste toegang tot de nieuwste Google AI features, zoals Gemini en Veo 3. Geweldig nieuws! Vanaf vandaag – donderdag 21 augustus - kan je jouw gloednieuwe Google Pixel 10, 10 Pro en 10 Pro XL in de pre-sale bestellen op Odido.nl. De Pro Fold en de Pixel Watch 4 volgen binnenkort. Krijg 1 jaar Google AI Pro cadeau.Echt leuk: bij aanschaf van de Google Pixel 10 Pro en Pro XL krijg je nu 1 jaar Google AI Pro cadeau. Met een waarde van € 219. Daarmee heb je toegang tot nieuwe en krachtige functies in de Gemini app en NotebookLM. Kan je je productiviteit en creativiteit mooi een boost mee geven. En je krijgt ook nog eens 2 TB cloudopslag. 6 maanden Google One Premium abonnement. Bij aanschaf van de Google Pixel 10 krijg je nu 6 maanden Google One Premium cadeau. Dat geeft je toegang tot 2 TB cloudopslag in Google One en automatische back-
De nieuwste Samsung telefoons op een rijtje! Elk jaar lanceert Samsung nieuwe toestellen in verschillende series. Elk toestel komt met zijn eigen voordelen, specificaties en soms zelfs met een mooie actie. In dit topic lees jij als eerste alles over de nieuwste Samsung telefoons én tijdelijke acties. Ben je op zoek naar de Samsung Galaxy S24, S25 Series of Foldables? Bekijk dan onderstaande topics. 3 maart 2025, Samsung Galaxy A26 | A36 | A56 | A16 Awesome, de nieuwe A-series zijn er! Vanaf vandaag introduceert Samsung de opvolgers van de A25, A35 en de A55 modellen. Maak kennis met de Samsung Galaxy A26, A36 en de A56. Drie gloednieuwe toestellen met Awesome Intelligence, speciale AI-functies die ontworpen zijn voor de Galaxy A-Series. Daarnaast is ook vanaf vandaag de nieuwe Samsung Galaxy A16 beschikbaar bij Odido. De nieuwe Samsung Galaxy A16 is direct leverbaar. De A26, A36 en de A56 zijn leverbaar vanaf 19 maart 2025. Ga snel naar Odido.nl en kies jouw nieuwe Samsung Galaxy A
Wie houdt er nou niet van leuke acties en gratis accessoires? Denk aan gratis koptelefoons, draadloze headsets, Earpods, Earbuds en opladers. In dit topic zie je alle lopende acties terug zodat jij ze niet kan missen! Hier zetten we alle lopende acties van alle merken, zoals Samsung, Apple, Xiaomi, OPPO, Motorola en OnePlus voor jou op een rijtje. Kom regelmatig terug om geen enkele actie te missen. Heb je vragen over bepaalde acties? We hebben alle veelgestelde vragen hieronder al in de FAQ voor je beantwoord. 🔔 Galaxy Watch8 Classic LTE bij Galaxy Z Fold8, Fold8 Ultra en Z Flip8.Nu tijdelijk met de Galaxy Watch8 Classic LTE in combinatie met Odido Multisim.*Promotieperiode: 17 augustus t/m 27 september 2026. Registratieperiode: t/m 27 november 2026.Lees de voorwaarden en claim jouw cadeau op https://promotions.my-samsung.com/nl/offers/RFFYGSAXXL6AC 🔔 Air 5 Pro buds + SuperVOOC 80W snellader + case bij OPPO Reno16 Pro.Bij aankoop van de Reno16 Pro krijg je de OPPO Air 5 Pro buds +
Geregeld worden door community leden reviews geschreven. Zowel over Odido diensten als over de nieuwste smartphones. Erg gaaf en handig natuurlijk, maar op een community zakken ze snel weg in alle suggesties, vragen en opmerkingen. Zonde, want het kan je natuurlijk wel helpen bij het zoeken naar jouw ultieme toestel! Of natuurlijk als voorbereiding over wat je mag verwachten van diensten. Alle reviews worden vrijwillig en onafhankelijk geschreven door communityleden. Zonder sponsoring en volgens eigen inzicht. Zelf een review schrijven? Leuk! Gewoon doen. Daarmee kunnen we elkaar nog beter op weg helpen. Voor tips & tricks helpen wij jou - als communityleden graag op weg. Ook voor bijvoorbeeld een mooie afbeelding bij jouw review. Voor verzoeken kun je hier terecht, laat het ons gewoon weten in de reacties hieronder. Thuis diensten: Internet + TV. Smartphones.iPhone. OnePlus. OPPO. Samsung. Xiaomi. Overige.
Beste Odido moderators,Ik heb dringend jullie hulp nodig bij een administratief probleem waar ik zelf niet meer uitkom. Ik ben neurodivergent (ADHD) en de situatie bezorgt mij momenteel extreem veel stress.Vier dagen geleden heb ik bij MediaMarkt een Samsung telefoon los gekocht (volledig betaald). De medewerker heeft echter per ongeluk mijn lopende Odido-abonnement hiermee verlengd voor 2 jaar. Ik wilde mijn abonnement helemaal niet verlengen met dit toestel; ik wilde mijn lopende Recycle Deal voor mijn iPhone 15 (128GB, in nieuwstaat) afronden en uiteindelijk overstappen naar een iPhone 17.Door deze foutieve actie van MediaMarkt staat mijn Odido-profiel nu vast op de nieuwe verlenging. De fysieke winkel van MediaMarkt weigert mee te werken om de verlenging terug te draaien. Dit escaleerde in de winkel waardoor ik een paniekaanval kreeg en moest vertrekken. Ik kan en wil niet meer terug naar die winkel.Ik wil de Samsung telefoon gewoon behouden (die is immers los betaald), maar ik wil
De Samsung Galaxy Tab S12 Ultra is dun en licht, maar krachtig genoeg voor al je projecten.Hij combineert bijna alles wat een laptop kan met het gemak van een tablet. Zo werk, teken en stream je series op een groot scherm. Met de S Pen schrijf je in je eigen handschrift en teken je precies zoals jij wil. En je neemt hem makkelijk overal mee naartoe. Wil je de Samsung Galaxy Tab S12 Ultra kopen met een abonnement? Dat regel je bij Odido. Ontvang nu Google AI Pro.Ontvang 6 maanden Google AI Pro t.w.v. € 131,94 bij aankoop van de Samsung Galaxy Tab S12 Ultra*. Ongrendel de Gemini-app en krijg toegang tot de nieuwste en krachtigste functies. Zoals Veo3 en Deep Research op 2.5 Pro. Plus 2 TB opslagruimte. Nu € 204 toestelkorting.Op de Samsung Galaxy Tab S12 Ultra 256GB (o.b.v. adviesverkoopprijs losse tablet € 1.689 in de Odido Shop). Samsung Galaxy Tab S12 Ultra Specs.14,6 inch Dynamic AMOLED 2X scherm MediaTek Dimensity 9500 processor met 3D Vapor Chamber koeling Tot 23
Ik heb mijn telefoon in oktober 2023 via Chubb vervangen. De telefoon heeft een IMEI-vergrendeling, die op 10 september 2026 is geactiveerd. De telefoon maakt momenteel geen verbinding met het mobiele netwerk. De klantenservice en Odido doen niets. Ze zeggen dat ze de telefoon niet kunnen ontgrendelen en dat ik hem maar moet weggooien en een nieuwe moet kopen. Alleen de mobiele provider kan hem ontgrendelen. De Apple-service zegt dat ik contact moet opnemen met Odido omdat zij de telefoon hebben vergrendeld en dat het hen niets kan schelen omdat ik geen klant meer ben.
Hallo allemaal, Ik heb per ongeluk een verkeerde sim-code ingevoerd en ben nu uit mijn telefoon. Ik heb het kaartje niet meer en dus ook niet de PUK code. Helaas kan ik ook mijn account niet in vanwege de tweestapsverificatie (en de sms niet aankomt omdat ik mijn PUK code kwijt ben).Kan een moderator mij helpen? Kan de puk-code misschien gemaild worden?
Hallo,Ik heb mijn pukcode nodig maar mijn mobiele abo is niet gekoppeld aan mijn odido account.Klanteservice is onbereikbaar want ik kan niet bellen.Hoe los ik dit op?
Beste Odido,Ik dien hierbij een officiële klacht in. Op 07-11-2025 heb ik in de winkel (Shop Heerhugowaard) een abonnement met een toestel op afbetaling aangeschaft als set (Orderid: 243948632).Het gaat om de Samsung Galaxy S25 128GB D, die onderdeel was van een set waar een smartwatch bij hoorde (* SET). Ik heb de telefoon wel ontvangen, maar het bijbehorende horloge is nooit meegeleverd.Ik ben al twee keer langs geweest in de winkel in Heerhugowaard, maar daar kon men mij helaas niet helpen vanwege de recente storingen/systeemproblemen bij Odido. Dit heeft mij extra tijd, moeite en reiskosten gekost zonder dat er een oplossing is geboden.Ten tijde van de aankoop in november 2025 betrof het horloge uit de actie een recent en nieuw model. Aangezien er door uw vertraging inmiddels bijna een jaar is verstreken, is dat model inmiddels verouderd en zijn er nieuwere modellen op de markt gebracht. Het is niet redelijk dat ik na een jaar wachten door uw toedoen een verouderd model ontvang
عزيزي أوديدو،أتقدم بموجب هذا بشكوى رسمية. في 7-11-2025، اشتريت اشتراكًا مع جهاز بالتقسيط كمجموعة من المتجر (متجر هيروغوارد) (ر32).هذا يتعلق بهاتف سامسونج جالاكسي إس 25 بسعة 128 جيجابايت، والذي كان جزءًا من مجموعة تتضمن ساعة ذكية. لقد استلمت الهاتف، لكن الساعة لم تصلني أبدًا.لقد زرت المتجر في هيروغوارد مرتين، ولكن للأسف لم يتمكنوا من مساعدتي هناك بسبب الأعطال/مشاكل النظام الأخيرة في أوديدو. وقد كلّفني هذا وقتًا وجهدًا ونفقات سفر إضافية دون تقديم أي حل.عند شرائي الساعة في نوفمبر 2025، كانت الساعة المعروضة ضمن العرض الترويجي من أحدث الموديلات. ونظرًا لمرور عام تقريبًا بسبب تأخيركم، أصبح هذا الموديل قديمًا، وقد صدرت موديلات أحدث. من غير المعقول أن أتلقى موديلًا قديمًا بعد انتظار دام عامًا كاملًا نتيجةً لتصرفاتكم. لذا، يحق لي الحصول على أحدث موديل متوفر كحل مناسب.بياناتي الواردة في العقد/الفاتورة:رقم الطلب المتجر: متجر Heerhugowaard (Middenwaard 5)تاريخ الشراء: 07/11/2025أطلب بشكل عاجل ما يلي:تقديم أحدث طراز متوفر من الساعات الذكية لتعويض التأخير الذي دام قرابة عام.تعويض مالي مناسب عن زيارة
Ruil nu je telefoon in bij odido. Je telefoon inruilen is waardevol.Toe aan een nieuwe telefoon? Ruil je huidige telefoon in en krijg korting op je nieuwe aankoop. Ligt er nog een oud toestel in de la? Die kan je ook gewoon inruilen. Goed voor je portemonnee én de planeet.Je telefoon inruilen kan op 2 manieren: Kom langs in een Odido Shop. Ruil je telefoon in bij een shop in de buurt en krijg direct korting op je nieuwe aankoop. Regel het online. Stuur je telefoon zelf op via PostNL. Het inruilbedrag staat daarna snel op je rekening. Zo geregeld. Check je inruilwaarde -»Bekijk onze nieuwste telefoons -» Je toestel inruilen? Zo werkt het. Bereken je inruilwaarde. Stuur je toestel gratis op. Krijg je inruilbedrag gestort. Benieuwd wat je toestel waard is? Bereken binnen één minuut je inruilwaarde. Stuur je oude toestel gratis op naar onze partner Assurant. Pak ’m goed in en lever je pakket in bij een PostNL-punt. Geen verpakking? Die vraag je gratis bij ons a
Hoi.Geregeld ontvang ik ongewenste oproepen, waarbij ze een bandje afspelen met één of ander onzin verhaal waarbij ik altijd direct ophang zodra duidelijk is dat het om spam gaat. Maar nu ontving ik vandaag ook zo'n ongewenste oproep en bij de recente oproep geschiedenis zag ik dat het een oproep vanaf m'n eigen mobiele nummer was. Hoe kunnen ze mij nou bellen en daarbij mijn eigen mobiele telefoonnummer gebruiken?!Is dat een nep nummer wat weergegeven wordt bij de nummerweergave en hoe kan ik beoordelen of zo'n nummer wat daar getoond wordt echt of nep is? m.vr.gr., Niek
Hallo,Heb net een recycle deal formulier ingevuld voor mijn vorige toestel, verzendlabel gedownload enz.Maar WAAR moet ik het toestel verzenden???Op het label staan namelijk post.nl en dhl logo's , en bij het invullen van het formulier staat dhl pakketdienst. Maar nu krijg ik weer de bevestiging mail en daar staat weer ups service point.Welke is het nu, heb geen zin om 3 verschillende pakket punten af te gaan.
Unfortunately, neither customer service over the phone nor the Odido store where my device was sent could provide me with any concrete information regarding the availability of the Google Pixel 11 Pro.I ordered the device on August 12th. The expected delivery date was August 21st, but I still haven't received anything. What strikes me is the information on the website stating that the color I selected (black) is already available in-store:In stock, available for delivery or pick-up at an Odido store.In your reply, I would like to know how much longer this will take and when I can expect my device. If possible, I would also like to receive the addresses of the stores where the device is currently in stock according to the website, so I can pick it up at a different location.
De Galaxy S26 FE. Het beste van de Galaxy S Series. Nu toegankelijker dan ooit.Maak kennis met de Samsung Galaxy S26 FE. Met het vertrouwde Galaxy-design, slimme camerafuncties zoals My FanCam en Photo Assist, en een batterij, scherm en snelheid waarop je de hele dag kunt bouwen. Zo haal je meer uit ieder moment. Nieuw bij Odido. De Samsung Galaxy S26 FE. Meer over de Samsung Galaxy S26 FE.Vertrouwd Galaxy S Series-design.De Galaxy S26 FE bouwt voort op het vertrouwde design van de Galaxy S-serie. De cameramodule steekt minder uit en is strakker afgewerkt. Dat zorgt voor een rustige, gestroomlijnde look. Herkenbaar Galaxy, maar dan nét wat scherper. Drie aansprekende moderne kleuren.Die verfijning zie je ook terug in de kleuren. Kies voor tijdloos Graphite of ga voor het trendy Blueberry of Pistachio. Zachte tinten van nu, waarmee je jouw Galaxy S26 FE nét wat persoonlijker maakt. My FanCam voor het perfecte shot.Een video gemaakt met meerdere mensen in beeld, maar wil
Niestety, ani telefoniczna obsługa klienta, ani sklep Odido, w którym dostarczono mi urządzenie, nie byli w stanie udzielić mi konkretnych informacji na temat dostępności modelu Google Pixel 11 Pro.Zamówiłem urządzenie 12 sierpnia. Spodziewana data dostawy to 21 sierpnia, ale do tej pory nic nie otrzymałem. Uderza mnie informacja na stronie internetowej, że wybrany przeze mnie kolor (czarny) jest już dostępny w sklepie:Dostępne od ręki, można je zamówić z dostawą lub odebrać w sklepie Odido.W odpowiedzi chciałbym dowiedzieć się, ile jeszcze to potrwa i kiedy mogę spodziewać się mojego urządzenia. Jeśli to możliwe, chciałbym również otrzymać adresy sklepów, w których urządzenie jest dostępne od ręki, zgodnie z informacjami na stronie internetowej, abym mógł je odebrać w innym sklepie.
Beste Odido Community en moderators,Ik plaats dit bericht omdat ik diep teleurgesteld en eerlijk gezegd geschokt ben door de service van Odido. Afgelopen vrijdag ben ik direct naar een Odido-winkel gegaan omdat mijn telefoon kapot is gegaan: er kwam rook uit het toestel, hij loopt extreem snel leeg en wordt levensgevaarlijk warm. Dit is een acuut brandgevaar. In de winkel gaven ze aan dat het binnen de garantie valt en adviseerden ze mij om direct naar Apple te gaan, omdat Odido mij op dat moment geen leentoestel kon meegeven via hun eigen service.Ik heb dat advies direct opgevolgd. Vrijdag is er een officiële test gedaan door Apple en gisteren (maandag) ben ik voor de fysieke controle naar mijn afspraak bij Amac gegaan. De uitslag van Apple en Amac is glashelder: het is een intern technisch defect dat volledig binnen de fabrieksgarantie valt. Ik heb hier de officiële rapporten van.Vandaag heb ik met dit bewijs opnieuw met de klantenservice gebeld en na veel aandringen een hogere manag
Hallo, ik probeer Multisim voor mijn Apple Watch (GPS + Cellular) te activeren, maar dit lukt niet.In de Watch-app op mijn iPhone, onder Mobiel netwerk, krijg ik de volgende melding:“Je Odido NL-account komt niet in aanmerking om mobiele data op je Apple Watch te activeren. Neem contact op met Odido NL voor meer informatie.”De knop ‘Configureer mobiel netwerk’ is daardoor niet beschikbaar.Wat kan ik doen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.