Beste Odido moderators,
Ik heb dringend jullie hulp nodig bij een administratief probleem waar ik zelf niet meer uitkom. Ik ben neurodivergent (ADHD) en de situatie bezorgt mij momenteel extreem veel stress.
Vier dagen geleden heb ik bij MediaMarkt een Samsung telefoon los gekocht (volledig betaald). De medewerker heeft echter per ongeluk mijn lopende Odido-abonnement hiermee verlengd voor 2 jaar. Ik wilde mijn abonnement helemaal niet verlengen met dit toestel; ik wilde mijn lopende Recycle Deal voor mijn iPhone 15 (128GB, in nieuwstaat) afronden en uiteindelijk overstappen naar een iPhone 17.
Door deze foutieve actie van MediaMarkt staat mijn Odido-profiel nu vast op de nieuwe verlenging. De fysieke winkel van MediaMarkt weigert mee te werken om de verlenging terug te draaien. Dit escaleerde in de winkel waardoor ik een paniekaanval kreeg en moest vertrekken. Ik kan en wil niet meer terug naar die winkel.
Ik wil de Samsung telefoon gewoon behouden (die is immers los betaald), maar ik wil heel graag dat mijn Odido-abonnement handmatig wordt hersteld zodat ik mijn iPhone 15 kan inruilen/inleveren om het openstaande restbedrag van mijn vorige contract recht te zetten. Ik heb hiervoor nog 17 dagen de tijd.
Kunnen jullie alsjeblieft handmatig met mij meekijken in het systeem, de foutieve verlenging via MediaMarkt deactiveren?