Alles over je BKR-registratie en hoe je ervanaf komt.
Recent actief
Beste Odido,Ik heb eerder contact gehad met Odido over een BKR-registratie. In reactie daarop gaf Odido aan dat één registratie/leningnummer was verwijderd en vroeg Odido mij om een BKR-overzicht/screenshot als het om een andere of tweede registratie ging.Ik heb dat gevraagde bewijs vervolgens aangeleverd. Het betreft een registratie van BEN / Odido Finance B.V. met overeenkomstnummer 1855404. Sinds het aanleveren van deze gegevens heb ik echter geen inhoudelijke opvolging meer ontvangen.Kunt u aangeven via welk officieel kanaal dit dossier nu verder wordt behandeld en wanneer ik een inhoudelijke reactie kan verwachten?Ik deel geen documenten of persoonsgegevens openbaar op dit forum en ontvang graag een veilige route voor verdere afhandeling.Met vriendelijke groet,J. Ananga
Betreft: Verzoek tot verwijdering negatieve BKR-registratie (code 2)Geachte heer/mevrouw, Hierbij verzoek ik u mijn negatieve BKR-registraties met code 2 te verwijderen dan wel te corrigeren.Het betreft de volgende voormalige Tele2-aansluitingen, die inmiddels onder Odido Finance B.V. vallen:1. Contractnummer: NHST20001012571Kredietverstrekker: TELE2 / Odido Finance B.V.Bedrag: € 816,-Registratiedatum: 19-06-2017Eerste aflossing: 08-06-2017Verwachte einddatum: 08-05-20192. Contractnummer: NHST20000995302Kredietverstrekker: TELE2 / Odido Finance B.V.Bedrag: € 672,-Registratiedatum: 08-06-2017Eerste aflossing: 08-06-2017Verwachte einddatum: 08-05-2019Beide schulden zijn al geruime tijd volledig voldaan. Toch staat de negatieve BKR-registratie met code 2 nog steeds geregistreerd. Deze registratie belemmert mij onnodig bij financiële aanvragen.Ik verzoek u daarom vriendelijk doch dringend om mijn dossier te controleren en de BKR-registraties zo spoedig mogelijk te corrigeren of te verwij
Hallo, Ik en mijn man hebben een abonnement met telefoon bij Ben waarbij ons toestelkrediet via odido is geregistreerd. Ik heb voor mijn hypotheek liever vandaag dan morgen een bewijs nodig dat ik al mijn betalingen heb voldaan. Ons toestelkrediet loopt deze maand af en Ben zegt dat ik al mijn betalingen heb gedaan maar zij geen bewijs kunnen overhandigen. Ik heb dit bewijs nodig anders kan ik de hypotheek niet krijgen, dus het is heel belangrijk. Ik wil graag een bewijs dat mijn betalingen zijn voldaan, het liefst dat mijn bkr registratie wordt afgemeld. Ik krijg geen duidelijk antwoord via de klantenservice van Ben. Zij zeggen dat ik alles heb voldaan en mijn telefoonkrediet is afbetaald, kunnen hier een bewijs van zien, maar kunnen mij niks sturen. Het is erg dringend, ik probeer dit al twee weken te regelen en heb het echt nu nodig. Groet
Goedemorgen, vanaf maandag al mail gestuurd tot heden niks gehoord. Zouden jullie me terug kunnen mailen, zit spoed achter ivm huis kopen. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet,anna snellers
Beste, Ik wil graag het verzoek indienen om een negatieve bkr te laten verwijderen. Deze is ontstaan in een vroegere ziekte periode. Inmiddels heb ik een kind en een stabiele financiële situatie. Ik wil een huis kopen maar ondervind hierdoor veel problemen.
Goedenavond,Ik heb een vraag. Ik sta al enkele jaren geregistreerd bij het BKR. Deze registratie is echter al geruime tijd afbetaald. Op dit moment ondervind ik problemen bij het afsluiten van een leasecontract vanwege deze registratie.Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om deze registratie te laten verwijderen of aan te passen, aangezien de schuld al jarenlang volledig is voldaan.Ik heb hierover al contact gehad met de klantenservice, maar ik wil graag wat meer informatie en duidelijkheid over mijn mogelijkheden. Groet,
Beste moderators,Ik probeer via deze weg in contact te komen met iemand die mij kan helpen met een lopende kwestie. Het betreft een verzoek tot herbeoordeling van een registratie van een oud toestelkrediet dat vorig jaar al volledig is hersteld en afgesloten.Ik heb hierover al gemaild naar de klantenservice, maar omdat ik momenteel in de afrondende fase van een woningaanvraag zit, begint de tijd voor mij enorm te dringen. De deadline nadert snel.Zou een van jullie met mij mee kunnen kijken en dit kunnen doorzetten?Alvast bedankt voor de hulp.Met vriendelijke groet, A. G (Betreft contractnummer: XXX)
Geachte moderator / medewerker,Op 18 mei 2026 heb ik per e-mail een verzoek ingediend voor een heroverweging van mijn BKR-registratie met betrekking tot contractnummer XXX. Omdat ik hier geen reactie op ontving, heb ik op 22 mei 2026 een aanvullende spoedmail gestuurd. Tot op heden heb ik helaas nog geen ontvangstbevestiging of inhoudelijke reactie ontvangen.Het betreft een toestelkrediet dat administratief is hersteld en afgesloten per 06-09-2025. Sindsdien zijn er geen verdere bijzonderheden geweest en is mijn financiële situatie stabiel.Momenteel bevind ik mij in de afrondende fase van een hypotheekaanvraag voor de aankoop van een woning. De geldverstrekker heeft aangegeven dat de financiering niet kan doorgaan zolang deze registratie actief blijft staan. Hierdoor is er sprake van een zeer urgente situatie.Ik wil daarom vriendelijk verzoeken of iemand van Odido mijn verzoek met spoed kan bekijken of kan aangeven bij welke afdeling dit momenteel in behandeling is.Bij voorbaat dank vo
Goedemiddag, ben al aantal weken bezig met een bkr codering te verwijderen. Mijn hypotheek aamvraag verloopt bijna. Kunnen jullie de status inzien? Klantnummer [Klantnummer verwijderd door moderator]
Geachte moderator / medewerker,Op 18 mei 2026 heb ik per e-mail een verzoek ingediend voor een heroverweging van mijn BKR-registratie met betrekking tot contractnummer 124429464. Omdat ik hier geen reactie op ontving, heb ik op 21 mei 2026 een aanvullende spoedmail gestuurd. Tot op heden heb ik helaas nog geen ontvangstbevestiging of inhoudelijke reactie ontvangen.Het betreft een toestelkrediet dat administratief is hersteld en afgesloten per 06-09-2025. Sindsdien zijn er geen verdere bijzonderheden geweest en is mijn financiële situatie stabiel.Momenteel bevind ik mij in de afrondende fase van een hypotheekaanvraag voor de aankoop van een woning. De geldverstrekker heeft aangegeven dat de financiering niet kan doorgaan zolang deze registratie actief blijft staan. Hierdoor is er sprake van een zeer urgente situatie.Ik wil daarom vriendelijk verzoeken of iemand van Odido mijn verzoek met spoed kan bekijken of kan aangeven bij welke afdeling dit momenteel in behandeling is.Bij voorbaat d
Goedemorgen, Ik en mijn vriend willen een huis kopen voor de eerste keer. En niemand heeft ons verteld dat we onze bkr registratie moeten nakijken. Tot we bij de bank de lening wouden aanvragen, helaas zelfs onze hypotheek adviseur heeft ons dit niet voor de tijd vermeld dan hadden we dit maanden geleden al kunnen klaarmaken. Ik ben momenteel zwanger van ons eerste kind en dit zorgt voor erg veel stress, wat slecht voor mijn ongeboren baby is. Kan iemand ons alsjeblieft hiermee snel helpen. Zodat wij ons huisje klaar kunnen maken voor ons kind dat over een paar maand er al is. Dit was vorig jaar een miscommunicatie geweest waardoor ik deze bkr nu heb en dat is destijds ook gelijk afbetaald. Ik snap dat dit normaal 5 jaar blijft staan, maar kunnen jullie dit alsjeblieft snel kwijtschelden? Alvast bedankt. Ik heb de servicedesk vanmorgen gebeld en die zeiden dat ik een mail moest sturen. Dit heb ik gelijk gedaan, ik hoop dat jullie via deze post dit sneller kan laten lopen. Ik zag dat @
Goedemorgen,Ik heb een vraag betreft een aanvraag welke ik heb ingediend per mail naar incasso@odido.nl op 6 januari. Ik heb net perse haast maar zou de status willen weten over de inhoud van de e-mail. met vriendelijke groet,Dirk Visser
In mijn BKR-overzicht zie ik dat er twee kredieten van Odido geregistreerd staan. Deze zijn volledig beëindigd en destijds ook netjes betaald. Voor zover ik kan nagaan, ging het om kosten voor een iPhone die ik heb aangeschaft.Wat mij vooral opvalt:Ik kan mij deze specifieke registraties niet goed herinneren Ik kan in mijn mailbox geen duidelijke communicatie hierover terugvinden De registraties staan nog steeds in het BKR-overzicht Er staat een codering (1) én een (H) bij deze registratiesVoor zover ik begrijp betekent dit dat er ooit een achterstand is geweest (1), maar dat deze inmiddels is hersteld (H). Desondanks heeft dit nu nog steeds impact op mijn mogelijkheden om een hypotheek af te sluiten.Het gaat om de volgende contractnummers:69413006 69435824Daarnaast heb ik gisteren al een e-mail gestuurd naar incasso@odido.nl, maar vanwege de urgentie (hypotheekaanvraag) plaats ik hier ook mijn vraag.Mijn vraag:Is het mogelijk om deze registraties (of in ieder geval de coderingen) eerd
Goedendag Odido. Ik heb vandaag een mail gestuurd naar incasso van Odido. Ik heb alleen geen bevestiging gekregen dat de mail goed is ontvangen. Is er een mogelijkheid dat iemand dit voor mij controleert. Er zit namelijk een behoorlijke hoge Urgentie op. groet. Daan76
Goedendag,ik wordt al lange tijd van het kastje naar de muur gestuurd.ik heb namelijk een onterechte bkr registratie op mijn naam van een contractnummer die bij jullie niet bekend is en het adres bij de registratie klopt ook niet.hier meerdere medewerkers over gesproken en ze zien ook dat ik nooit klant bij jullie geweest ben.hoe kom ik nu van deze registratie vanuit jullie af?ik kan namelijk hierdoor niet verder groeien met mijn onderneming en blijf ik nu stil staan.
Geachte heer/mevrouw, Hierbij dien ik een verzoek in tot verwijdering van mijn BKR-registratie. De achterstand die destijds is ontstaan, was het directe gevolg van een ongeval op 9 september 2023. Door dit ongeval ben ik gedurende een lange periode (ongeveer anderhalf jaar) arbeidsongeschikt geweest en afhankelijk van een Ziektewet-uitkering. Hierdoor ben ik tijdelijk niet in staat geweest om mijn financiële verplichtingen tijdig na te komen. Inmiddels is mijn situatie volledig gestabiliseerd. Alle openstaande bedragen zijn volledig afgelost en de registraties staan op “Hersteld”. De huidige BKR-registratie belemmert mij echter ernstig in mijn verdere financiële herstel, onder andere bij het aanvragen van een lening om mijn situatie te verbeteren. Gezien de bijzondere omstandigheden, het feit dat alle schulden zijn voldaan en mijn huidige stabiele situatie, verzoek ik u vriendelijk maar dringend om mijn BKR-registratie te verwijderen. Ik vertrouw erop dat u mijn situatie zorgvuldig zul
Geachte heer mevrouw,Ik zie in mijn BKR-overzicht dat er twee kredieten van Odido geregistreerd staan die inmiddels volledig zijn beëindigd en betaald.Omdat deze registraties invloed hebben op mijn mogelijkheid om een lening af te sluiten, wil ik vriendelijk verzoeken of het mogelijk is om deze registraties eerder te laten verwijderen uit het BKR.Het gaat om de volgende contractnummers:6617644068353123Ik hoor graag of dit mogelijk is
Hallo,Ik hoop dat iemand van Odido of een moderator hier met mij mee kan kijken.Op 1 februari 2026 heb ik een e-mail gestuurd naar incasso@odido.nl met een verzoek tot heroverweging van mijn BKR-registratie (A2/A3). Tot op heden heb ik hier helaas geen reactie op ontvangen.Ik heb inmiddels ook telefonisch contact gehad met de klantenservice, maar daar werd aangegeven dat zij de incassoafdeling niet kunnen bereiken en dat een aangetekende brief waarschijnlijk ook geen verschil zou maken. Daardoor weet ik nu niet goed meer hoe ik mijn verzoek nog bij de juiste afdeling kan laten behandelen.Het gaat om een registratie van een abonnement waarbij de simkaart nooit door mij is geactiveerd of gebruikt. Daarom heb ik gevraagd of deze registratie opnieuw bekeken kan worden.Deze situatie heeft voor mij en mijn partner ook veel impact, omdat wij graag verder willen met het regelen van een hypotheek voor een eigen woning, maar door deze BKR-registratie momenteel vastlopen.Zou een moderator of mede
Beste Odido,Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.In 2022 heb ik een BKR-registratie gekregen via Odido. Dit was destijds een fout van mij toen ik nog jong en onervaren was. Het openstaande bedrag heb ik echter direct volledig afbetaald zodra ik hiervan op de hoogte was.Ondanks dat de schuld al lang is voldaan, staat deze registratie nog steeds bij het BKR. Dit heeft momenteel een grote impact op mijn leven, omdat ik hierdoor bijvoorbeeld geen hypotheek kan aanvragen.Ik heb hierover al geprobeerd contact op te nemen via het e-mailadres van Odido, maar helaas nog geen reactie ontvangen.Daarom wil ik via deze weg vriendelijk vragen of er meegekeken kan worden naar mijn situatie, en of het mogelijk is om deze BKR-registratie te laten verwijderen of herbeoordelen.Het gaat om een situatie uit 2022 die al direct is opgelost, en ik hoop dat er begrip is voor mijn situatie.Alvast bedankt voor het meedenken en de hulp.Met vriendelijke groet, V
Geachte heer/mevrouw,Ongeveer twee weken geleden heb ik een e-mail gestuurd naar incasso@odido.nl met een verzoek voor het verwijderen van een BKR-registratie.Naar aanleiding daarvan heb ik een reactie ontvangen met het verzoek om een screenshot van mijn BKR-overzicht aan te leveren. Deze heb ik vervolgens ook toegestuurd.Graag zou ik willen informeren wat momenteel de status is van mijn verzoek en hoe lang het ongeveer duurt voordat ik hier een inhoudelijke reactie op kan verwachten.Alvast bedankt voor uw reactie.Met vriendelijke groet, ramiro
Beste, ik ben al heel lang klant bij jullie ook toen het t-mobile nog was. Echter heb ik gezien dat ik een bkr registratie heb met een Herstelcode erbij die 6 dagen later is toegevoegd. Deze bkr weerhoud mij ervan een hypotheek te krijgen samen met mijn vriendin. Ik heb even teruggezocht ik had toen wat problemen met de incasso waardoor dit fout is gegaan ik heb toen netjes gebeld en gemaild met een collega dit was op 5 oktober 2025 ongeveer. En ik heb toen betaald en hij zei me dat er geen bkr aanmelding kwam… tot grote verbazing zie ik dat die toen wel is gekomen. Echter op 13 oktober is er een herstelcode toegevoegd. Alleen dit zit mijn hypotheek in de weg… ik zou graag willen verzoeken om dit volledig te verwijderen ik ben 29 jaar en de woningmarkt is al krap… en dat zou dan wegens een foutje niet kunnen 5 jaar lang. Tevens blijf ik ook klant bij jullie ongeacht het darkweb gezeiks. Ik hoop dat jullie me tegemoet kunnen komen hiermee. Ik heb ook al gemaild naar incasso@odido.nl. mi
Goedenavond,Vandaag heb ik contact met de klantenservice over het verwijderen van een bkr registratie ivm en hypotheekaanvraag. Karin heeft me geholpen (waarvoor dank!) en me verwezen naar de procedure. Ze heeft een case voor me aangemaakt: 4103/81400658. Op basis daarvan heb ik een mail gestuurd met de nodige documenten ter onderbouwing.Ik heb het probleem dat er 2 maanden niet waren betaald, maar dat ik het nummer ook niet in gebruik had. Ik had een ander telefoonnummer dat ik wou behouden (sim only) en dat moest nog omgezet worden. Daardoor heb ik de nodige info gemist. Ik ben nu bezig met een hypotheekaanvraag voor een woning waar ik de koopovereenkomst binnen 2 dagen moet tekenen. Ook moet ik mijn huidige woning binnen nu en 4 tot 6 maanden verlaten met mijn dochter. Ik kwam er dus achter dat er een negatieve bkr registratie was door die achterstand. Die is vorig jaar al ingehaald en ik heb zojuist het toestel volledig afbetaald. Kunnen jullie me snel helpen met het verwijderen va
Afgelopen 19 februari een verzoek ingediend voor het verwijderen van de BKR registratie van mijn man. Deze blokkeerde onze hypotheek aanvraag namelijk.Hier een positief antwoord opgehad. Ze gaven immers in de mail van 23 februari jl. aan dat “De negatieve codering bij BKR zou in de loop van deze week al niet meer zichtbaar moeten zijn in het BKR-registratiesysteem.“ Echter is het nu ondertussen 2 maart en is de BKR nog steeds niet verwijderd. De tijd begint enorm te dringen nu. Casenummer: 81402619
Wij proberen zakelijk te verlengen helaas was er een Preventel registratie wegens een openstaande rekening die is nu betaald maar de registratie is er nog we worden door Odido niet echt geholpen is er een afdeling anders dan de 1e lijn die ons kan helpen ?
Bonjour Odido,Ik heb onlangs mijn dossiernummer 81403601 ontvangen en ik zou graag willen weten of mijn verzoek al in behandeling is genomen.Door een scheiding met mijn ex-partner heb ik een periode van depressie doorgemaakt, wat mijn financiële situatie negatief heeft beïnvloed en helaas heeft geleid tot betalingsproblemen bij Odido. Dit resulteerde uiteindelijk in een BKR-registratie (A2).Na therapie gaat het nu veel beter met mij en ben ik financieel stabiel. Ik ben op zoek naar een nieuwe woning, maar vanwege de huidige BKR-registratie – die inmiddels is hersteld – kan ik geen toegang krijgen tot woonmogelijkheden.Ik ben al meer dan vijf jaar een loyale klant van Odido (inclusief de periode dat het nog T-Mobile was) en heb hiervoor nooit dergelijke problemen gehad. Ik heb eerder een e-mail gestuurd met alle relevante details en bewijsstukken die mijn situatie en huidige financiële stabiliteit aantonen.Kan er rekening worden gehouden met mijn situatie om te helpen deze BKR-registrat
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.