Beste Odido/Ben,
Ik ben al lange tijd klant bij BEN. In 2024 heb ik door privéomstandigheden een kleine betalingsachterstand gehad. Nadat ik erachter kwam dat hierdoor een BKR-registratie was ontstaan nadat mijn telefoonnummer was geblokkeerd (zonder dat ik hier vooraf van op de hoogte was gebracht), heb ik de volledige achterstand direct voldaan, inclusief het volledige bedrag van het toestelkrediet.
Nu, bijna twee jaar later, ondervind ik hier nog steeds grote gevolgen van. Door de registratie kan ik momenteel geen hypotheek krijgen.
Op 3 juli heb ik hierover een e-mail gestuurd naar incasso@odido.nl, maar hierop helaas nooit een reactie ontvangen. Drie weken geleden heb ik, na telefonisch contact met BEN, op advies van een medewerker een e-mail gestuurd naar administratie@ben.nl. Ook hierop heb ik tot op heden geen reactie ontvangen.
Gisteren heb ik hierover opnieuw telefonisch contact gehad met BEN. Helaas kon de medewerker mij niet vertellen wanneer ik een antwoord op mijn verzoek ga krijgen. Er zit inmiddels enige haast achter, omdat ik op korte termijn een hypotheek wil gaan aanvragen. De huidige BKR-registratie belemmert mij hierin, waardoor het voor mij belangrijk is om zo snel mogelijk duidelijkheid te krijgen over mijn verzoek tot verwijdering.
Ik zou het erg waarderen als iemand mijn verzoek kan oppakken en mij hierover kan benaderen, eventueel via een privébericht. Mijn onderbouwing heb ik al per e-mail toegelicht. Omdat ik op korte termijn een hypotheek wil aanvragen en de registratie mij hierin belemmert, hoor ik graag zo snel mogelijk of mijn verzoek in behandeling is en wanneer ik een antwoord kan verwachten.
Ik hoor graag van jullie.
Met vriendelijke groet,
Lisanne