Hier plaats ik alle nieuwe telefoons die je op mijn website kan bestellen. Hulp nodig? Neem dan contact op met mijn klantenservice. De groeten van Ben.
Recent actief
Hallo daar, hier is 'ie. Maak kennis met de nieuwste premium AI-phone: de Samsung Galaxy S26. Nu al bij Ben. De Samsung Galaxy S26 is vanaf nu te bestellen op mijn website en is leverbaar vanaf 6 maart 2026. De nieuwe Samsung Galaxy S26. De nieuwste features op een rij.Galaxy AI.Met het verbeterde Photo Assist bewerk je je foto’s in een handomdraai. Typ je aanpassingen in de afbeelding, en AI vult je foto automatisch en op de meest logische manier aan. Heb je je tanden al in een gebakje gezet, maar wil je toch een perfecte Instagramfoto? Met Photo Assist is het gebakje zo weer als nieuw. Ook kan je heel makkelijk objecten toevoegen, storende details verwijderen of je foto een nieuwe stijl geven, inclusief kloppende belichting en schaduwen. Elke bewerking ziet er natuurlijk uit, alsof het altijd zo was. De Galaxy S26 Serie denkt altijd met je mee. Now Nudge helpt je met reacties, foto’s en ingevulde gegevens, precies op het moment dat je het nodig hebt. Krijg bij het appe
De OPPO Reno15 F kopen? Dit toestel is nu bij Ben verkrijgbaar! Geniet van een stijlvol design en topcamera's voor een scherpe prijs. Bestel hem nu bij mij. OPPO Reno15 F kopen bij Ben.De nieuwe OPPO Reno15 F is er en ik ben fan! Deze OPPO telefoon combineert een waanzinnig scherm met een accu die maar niet opraakt. Of je nu streamt, appt of de mooiste foto’s maakt, met dit toestel gaat het moeiteloos. Je haalt de OPPO Reno15 F nu bij mij voor een voordelige prijs met een flexibel abonnement. Bekijk de deal en ervaar het zelf! Nu tijdelijk met Enco Buds3 + SuperVOOC 80W snellader cadeau.Koop nu de OPPO Reno15 en ontvang Enco Buds3 Pro + SuperVOOC 80W snellader cadeau t.w.v. € 108.Actieperiode: 23 januari t/m 1 maart 2026 Registreren: t/m 14 maart 2026Lees de voorwaarden en claim je cadeau op https://promotion.oppo-benelux.com/ OPPO Reno15 F Specs.6,57-inch flexibel AMOLED-scherm 120Hz verversingssnelheid Drievoudige camera met 50MP hoofdcamera 50 MP Selfiecamera 7000mAh
Maak kennis met de OPPO A6 en OPPO A6X. Vanaf vandaag in mijn webshop te bestellen: de OPPO A6 en OPPO A6X. Benieuwd naar welk model het beste bij je past? Ik vertel je alles wat je moet weten. OPPO A6 5G bij BenOPPO A6 | Zwart De OPPO A6 is er eentje waar je op kunt rekenen. Deze smartphone blijft tot wel 5 jaar snel en soepel werken. En zit je vaak online? Ook chill: dankzij de 6550 mAh batterij kom je makkelijk de dag door. Toch bijna leeg? Met de 45W SUPERVOOC™-snellader zit je in 30 minuten alweer op 37% vanaf 1%.Ook handig: de OPPO A6 kan wel wat hebben. Dankzij IP68 is hij bestand tegen waterstralen, onderdompeling en zelfs water tot 80 graden. Lekker stevig dus. Kortom: een topkeuze als je goede prestaties zoekt én een telefoon wilt die tegen een stootje kan. Waarom ik voor de OPPO A6 kies120Hz Ultra Bright-display.Geniet van haarscherpe beelden en supervloeiende bewegingen op het 120Hz Ultra Bright-display. Dankzij de hoge piekhelderheid blijft alles ook in fel
Op zoek naar de nieuwste iPhone? De iPhone 17e is nu bij mij te bestellen. Dit toestel brengt alles samen wat je van Apple verwacht, met nieuwe verbeteringen. Met zijn strakke design, vernieuwde camera en een chip die altijd soepel draait, is dit een telefoon die bij je past. Kies de iPhone 17e met abonnement bij Odido en geniet direct van ons snelle 5G-netwerk. Wil je ‘m als eerste in huis? Pre-order de iPhone 17e nu en ontvang ‘m als een van de eersten. Bekijk de iPhone 17e op mijn website. De iPhone 17e bij Ben Krachtige A19-chip MagSafe ondersteuning 48MP hoofdcamera Meer over de iPhone 17e. Design en scherm.6,1-inch OLED-scherm met heldere kleuren. Modern design met aluminium behuizing. Dunnere schermranden voor een groter display. Verkrijgbaar in wit, zwart en roze. Compacte telefoon van slechts 170 gram. Camera's.48MP hoofdcamera voor haarscherpe foto's. 12 MP TrueDepth selfiecamera Ver inzoomen met de 12 MP 2x telelens Verbeterde nachtmodus voor foto'
Google Pixel 10a kopen bij Ben De Google Pixel 10a is gearriveerd! Deze nieuwe Google Pixel telefoon heeft een batterij die moeiteloos de hele dag meegaat, zodat jij je nooit meer druk hoeft te maken om een lege telefoon. Of je nu streamt of gamet, op het 6,3-inch Actua-scherm spatten de kleuren van je scherm. Dit stijlvolle toptoestel scoor je nu bij mij met een abonnement dat naadloos aansluit op jouw verbruik! Google Pixel 10a specs 6,3-inch Actua-scherm 120Hz verversingssnelheid Drievoudige camera met 48MP hoofdcamera 5100mAh batterijcapaciteit voor 30 uur gebruik Google Tensor G4-processsor 128GB of 256GBDe Google Pixel 10a is echt een aanrader! Allereerst is het 6,3-inch Actua-scherm een genot om naar te kijken. Dankzij de 120Hz verversingssnelheid scrolt alles zo vloeiend dat je nooit meer anders wilt. De camera is ook weer een technisch hoogstandje. Je krijgt een 48MP hoofdcamera voor de mooiste beelden. En het leukste? Dankzij Nachtzicht maak je zelfs bij heel wei
Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 17. Ik werk de tabel elke dag bij. Zo zie je altijd de levertijd als je nu bestelt. Belangrijk om te weten: dit topic geldt voor klanten van Ben. Heb je al een bestelling lopen? Scrol dan verder naar het kopje ‘Ik heb al een iPhone 17 besteld. Wat is mijn levertijd?’Ben je klant bij Odido? Bekijk dan onderstaand topic. Levertijden iPhone 17. De iPhone 17 toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 19-01-2026 gesloten. Mocht er toch een levertijd zijn, dan vind je deze in het algemene levertijden topic. Ik heb al een iPhone 17 besteld. Wat is mijn levertijd?Heb je een iPhone 17 besteld? Dan vind je de levertijden in dit pdf bestand. Kies de kleur van je iPhone. Zoek je besteldatum op en bekijk daarachter de levertijd. Veelgestelde vragen over de bestelling.Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?Ik probeer de leverdatum zo goed mogelijk te voorspellen. Soms bestellen veel mensen tegelijk dezelfde iPhone. Dan du
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.