Praat mee over je favoriete films en series.
Recent actief
Onder het mom van onze nieuwe Fun-sectie: Entertainment Lounge kan de subcategorie Film & TV natuurlijk niet ontbreken. Ken je dat? Je zit op de bank, klaar om aan een nieuwe serie te beginnen. Maar je klikt ‘m niet aan. Soms is het lastig om aan iets nieuws te beginnen en staan sommige titels al maandenlang op je Lijst om te kijken. Dat stopt vandaag. Wij helpen je je nieuwe binge worthy serie te ontdekken. En deel je jouw favorieten ook met ons? Je kent het vast wel. Je hebt alle streamingdiensten die er zijn, maar je hebt niks meer te kijken. Die ene serie die je de afgelopen weken hebt zitten bingen is tot een einde gekomen en je weet niet meer wat je met jezelf aan moet. In deze subcategorie helpen we elkaar in een eindeloze threat om je watchlist te vullen en daadwerkelijk te kijken. Reviews zijn welkom, maar pas op voor spoilers. Daar houdt niemand van. Extra’s van Odido. Kies je favoriete streamingdiensten.Heb je een Unlimited abonnement van Odido? Dan krijg je heel gemakke
Onze enige echte Hollandse streamingservice: Videoland. Wie kent het niet? Niet alleen vind je hier een ruim aanbod aan internationale films en series. Videoland staat ook boordevol met allerlei leuke programma's en films uit ons eigen Kikkerlandje. Wist je dat er op dit moment een geweldige actie loopt? Je krijgt nu de eerste 6 maanden Videoland Basis cadeau bij een Klik&Klaar Internet abonnement. In het kader van deze toffe deal ben ik benieuwd welke serie of film jij het eerst gaat kijken! Misschien heb je zelfs een leuke kijktip die je met ons wil delen. Wil jij genieten van dit prachtige cadeau? Ga dan snel naar onze website en bestel Klik&Klaar Internet. Meer informatie over Videoland bij Odido vind je hier. Videoland. De top 10 van deze week. ↗️Als je ons Smoelenboek voorbij hebt zien komen, heb je misschien gelezen dat ik geen genoeg kan krijgen van The Real Housewives franchise. Lucky me! 🍀 Dé nieuwe aanwinst op Videoland (als je het mij vraagt) is The Real Housewiv
Al 25 jaar genieten we in Nederland (en België!) van Wie is de Mol? Met toeters en bellen gaat het jubileum seizoen deze zaterdag op 1 november 2025 van start. Het speelveld? Portugal! In dit topic bespreken we de kandidaten, verdachte acties maar vooral: wie is toch die saboterende mol? Let op: in dit topic staan spoilers! Lees hier alles over het extra Wie is de Mol? seizoen. Deel jouw verdenkingen in dit topic en join onze Odido Community poule in de Wie is de Mol? app. Win jij na de ontknoping met de meeste punten in de poule? Dan ligt er een mooi cadeau op jou te wachten! De kandidatenEindelijk weten we het! Dit zijn de deelnemers van Wie is de Mol? 2025! Het zijn 5 oud-kandidaten en 5 oud-mollen. Hieronder lees je wie het zijn!Oud kandidaten:Richard Groenendijk (53) Imanuelle Grives (40) AFGEVALLEN AFLEVERING 1 Nathan Rutjes (41) Loes Haverkort (44) Sahil Amar Aïssa (32)Oud mollen:Merel Westrik (46) Dennis Weening (48) Kim Pieters (46) Jurre Geluk (33) Anne-Marie Jung (49) De la
Zelf ben ik lid van Netflix, soms is het lastig een nieuwe serie of film te vinden.Heb je tips deel ze hier! Vanavond begin ik aan de nieuwe serie ‘Senna’
Het is Valentijn en dus het ideale moment om samen met je partner lekker een cozy avondje op de bank te houden met de leukste series! Ben jij single en wordt het een solo binge-avond? Geen zorgen, i got you! Deze top 5 series gaan jou zo entertainen dat je niemand anders nodig hebt. Warning: er zitten een paar serieuze tearjerkers tussen dus zorg dat je tissues klaarliggen. 1) Crash landing on you (Netflix)Crash Landing On You, een van de meest bekeken k-drama's aller tijden, volgt Se-ri, een Zuid-Koreaanse erfgename die per ongeluk in Noord-Korea belandt. Als ze wordt gevonden door Kapitein Ri, moeten de twee samenwerken om haar het land uit te krijgen.Ik ben sinds Squid Game echt verslaafd aan Koreaanse series. Een nieuwe wereld van entertainment is voor mij open gegaan. Ik binge makkelijk series met 16 afleveringen, omdat de verhaallijnen zo goed zijn. Zo heb ik echt genoten van deze romantische serie die gaat over onmogelijke liefde. Het is een verhaal over vriendschap en liefde en
Voor mij betekent Halloween binnen zitten op de bank met snacks en natuurlijk een scary movienight houden. Tegenwoordig hebben we zoveel keus door al die streamingsdiensten waardoor we niet meer weten wat we moeten kijken. But no worries, I got you! Ik ga hieronder een top 5 Halloween films delen die je moet checken! 1) Psycho (1960)Ik denk dat iedereen de poster van deze film wel kent of je nou 80 of 18 bent. Deze klassieker van Hitchcock mag niet ontbreken tijdens je Halloween movienight. De spanning die Hitchcock opbouwt met geweldige performances en geluid zorgen ervoor dat je op het puntje van je stoel zit. De film is dan wel 62 jaar oud, maar hij voelt iedere keer weer verrassend nieuw aan. Must add to list! ✔2) Halloween (1978)Ah ja deze klassieker. Oftewel het boegbeeld van Halloween! Michael Myers, een keukenmes, een scary masker en een music score die je maar niet uit je hoofd krijgt. Do I need to say more? Nope, kijken dus! 3) The sixth sense (1999)I see dead people...👀4
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.