Skip to main content
Beantwoord

Hoelang voordat ik telefoon kan ophalen in de winkel

  • 16 May 2024
  • 11 reacties
  • 881 Bekeken

Goedemorgen, 

ik heb maandag een iPhone 15 besteld en deze gezet op ophalen in de winkel. Is er een indicatie wanneer ik deze ongeveer kan ophalen.

ik kan ook in mijn Odido geen bestelling vinden maar heb wel de bevestigingsmail gehad.

het gaat hier om ordernummer 213315713

dank jullie wel alvast 

Jessica 

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @jessicaligtenbeld 

Een bestelling die je wilt ophalen in de winkel kan je niet online volgen. Indien het toestel uit voorraad leverbaar is dan ontvang je over enkele werkdagen bericht van een winkel medewerker om je bestelling op te komen halen.

Je zou dan deze week bericht moeten krijgen 

Maar ik vind meer dan een week wachten tot hij in de winkel ligt wel lang duren voor een telefoon die op voorraad stond.

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jessica, tof dat je voor de iPhone 15 gaat! Ik heb direct met je meegekekeken naar je order en jouw toestel zou inderdaad allang in de Shop moeten liggen. Ik ben bang dat jouw bestelling is vastgelopen. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik heb mijn collega gevraagd of hij deze bestelling toevallig nog handmatig door kan laten komen. Ik hoop snel een reactie te krijgen. Een andere optie is om de bestelling te annuleren zodat je direct een nieuwe kan plaatsen. Ik weet zeker dat het dan wel goed gaat. Laat het me maar weten of je liever even wacht of dat ik je bestelling moet annuleren. Dan regel ik het direct voor je! 😊

Annuleer hem dan maar voor me 

dan bestel ik hem wel gewoon opnieuw 

 

alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jessica, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb je bestelling direct geannuleerd. Geef het systeem een paar minuten de tijd en dan moet het lukken om straks opnieuw je bestelling/verlenging te plaatsen. Laat je het me weten of alles is gelukt? Ik ga er vanuit dat alles goed gaat, maar ik blijf graag op de hoogte! 😄

Dank je wel in ieder geval voor de snelle reactie, intussen ook al een nieuwe bestelling geplaatst.

 

we gaan ervan uit dat het nu wat sneller gaat 😉

 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Jessica, geen dank en top dat je inmiddels al een nieuwe bestelling hebt gedaan. Mocht je er vragen over hebben voordat 'ie wordt bezorgd, stel ze dan gerust en stuur me gelijk je ordernummer door. Ik ben er voor je! 😄

Hoelang duurt het gemiddeld voordat de telefoon is afgeleverd bij de winkel  normaal dan hè 😉

dan heb ik gelijk een indicatie wanneer ik weer aan de bel moet trekken 😊

ordernummer is 213709179

Reputatie 7
Badge +9

Hi Jessica, het duurt meestal ongeveer 2-3 dagen voordat het toestel in de winkel ligt, dus ik verwacht stiekem dat dit morgen zal zijn. Maar de kans is aanwezig dat het net in het weekend zal vallen. Zodra het toestel klaar ligt nemen met mijn collega's uit de Shop contact met je op per SMS. Houd je telefoon dus goed in de gaten, want het kan snel gaan! 😄

Ook sneller dat jij dacht 😉 vanmiddag het berichtje binnen en hij ligt intussen al klaar 

dank je wel voor je moeite in ieder geval 

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Jessica, kijk daar word ik altijd blij van! Fijn dat 'ie gisteren al in de Shop lag! Ik wens je er alvast heel veel plezier mee en een heel fijn weekend. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 🙌🏻

Reageer