Skip to main content

Afgelopen weekend heb ik een Samsung Galaxy S24 FE aangeschaft en volgens de site van Odido zat hier een promotie voor een Galaxy Watch 5 aan verbonden. (zie ook bijgevoegde afbeelding). 

Als ik echter deze promotie wil registeren bij Samsung wordt de EAN-code van het toestel niet geaccepteerd. Als ik de lijst met EAN-codes bekijk van deelnemende modellen staat deze hier inderdaad ook niet tussen.

Hoe kan het dat Odido dit dan toch aanprijst? En hoe kan ik hier nu toch aanspraak op maken?

 


Hoi Dick, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de link op onze productpagina naar deze actie verwijst voor de Samsung Galaxy S24 Series, terwijl de actie voor de Galaxy S24 FE een eigen promotiepagina heeft op Samsung, namelijk deze: promo | Samsung Nederland. Probeer het nogmaals via deze pagina en dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik laat de link op de website ook zo snel mogelijk aanpassen! 😊


Hoi Dick, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de link op onze productpagina naar deze actie verwijst voor de Samsung Galaxy S24 Series, terwijl de actie voor de Galaxy S24 FE een eigen promotiepagina heeft op Samsung, namelijk deze: promo | Samsung Nederland. Probeer het nogmaals via deze pagina en dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik laat de link op de website ook zo snel mogelijk aanpassen! 😊

Hoi Marciano. Volgens mij is de nieuwe link die je geeft hetzelfde. Ik kom dan ook op de pagina voor de promo die niet voor de FE-modellen geldt. Maar ik heb de juiste link inmiddels gevonden: promo | Samsung Nederland


Hoi Dick, wat stom van me! Dat is inderdaad de juiste die ik je wilde sturen inderdaad, maar top dat je 'm ook zelf had gevonden! 😄


Marciano, zou je mij ook kunnen helpen? Ik heb 19 oktober mijn Samsung Galaxy S24 FE gekocht en mijn aanvraag voor de watch 5 is afgewezen omdat ik een buitenlandse telefoon heb. Maar ik heb de telefoon via de Odido site aangeschaft nadat ik mijn abonnement heb verlengd. Ik kan toch niet weten wat Odido mij toestuurt als telefoon. Ik bestel de FE en krijg hem netjes. Maar voor de actie is deze niet geldig. Maar ik kind wel dat ik recht heb op de watch 5, want door die actie heb ik juist de FE aangeschaft. Dus kan je me helpen?

Met vriendelijke groet:

Eddy


Hoi @Eddy73, tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik snap volkomen dat je gebruik wil maken van de actie. Vul snel je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN toe aan je profiel en stuur me ook direct je ordernummer.

Welke actie probeer je te claimen, de Watch5 Pro LTE? Heb je het via deze promotiepagina gedaan? Wellicht heb je een andere pagina gebruikt. En welke documenten heb je precies meegestuurd? Kijk ook direct eens wat jouw EAN code is. Het zou wel een van deze moeten zijn:

  • SM-S721BLBDEUB | EAN 8806095726311
  • SM-S721BLBGEUB | EAN 8806095726298
  • SM-S721BLGDEUB | EAN 8806095726236
  • SM-S721BLGGEUB | EAN 8806095726205
  • SM-S721BZKDEUB | EAN 8806095726144
  • SM-S721BZKGEUB | EAN 8806095726113
  • SM-S721BZYDEUB | EAN 8806095726052
  • SM-S721BZYGEUB | EAN 8806095726014

Ik hoor het graag van je en dan kijk ik graag met je mee! 😄


Hallo,

 

Ordernr is NLD15244257QVHK

Ik heb alle documenten meegestuurd waar ze om vroegen. Factuur, foto's van de imeinr. Screenshot van het toestelinfo. Heb mijn profiel aangepast

 

 


De EAN code staat op de sticker die op de verpakking is geplakt.


Dat heb ik allemaal ook gestuurd. Maar het is afgewezen omdat ik een buitenlandstoestel heb. Ik heb hem gewoon via Odido besteld omdat die actie erbij stond


Hoi Eddy, bedankt voor de snelle reactie! Waar/via welk kanaal heb je je bestelling gedaan? Dit is namelijk geen ordernummer van ons. Een ordernummer van ons bestaat enkel uit 9 cijfers. Ik hoor het graag van je!


Dit is ee  promotie van Samsung. Via hun site heb ik deze promotie geclaimd. Alleen is deze afgewezen omdat ik een buitenlandse telefoon heb gekregen van Odido. Iets waar ik natuurlijk niks aan kan doen. Ik bestel deze telefoon en weet natuurlijk niet wat ik dan thuisgestuurd krijg. Alleen dat het een Galaxy s24 FE is.


hoi @Eddy73 ,

Helder. De vraag van de moderator was nog, waar precies heb je dit toestel met Odido abonnement besteld?

Was dat bijvoorbeeld op www.Odido.nl of via www.gsmweb.nl etc.. ?


Had ik al geschreven. Via Odido.nl


Hoi @Eddy73, het ordernummer dat je ons hebt gestuurd is geen ordernummer van ons, maar ik heb je bestelling wel gevonden en ik heb inmiddels contact opgenomen met mijn collega. Stuur je het bericht/de mail met afwijzing dat Samsung je heeft gestuurd hier naar me door? Dan laat ik het meteen onderzoeken. Vul daarnaast ook nog de correcte geboortedatum in ter verificatie. Die nu in je profiel staat komt niet overeen met die bij ons in het systeem staat. Ik zie je screenshot graag tegemoet! 


Hallo Marciano, dit kreeg ik vandaag van Samsung

 

Beste Eddy,

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch5 Pro LTE bij aankoop van een Galaxy S24 FE” met registratienummer NLD15244257QVHK is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zeven weken jouw Galaxy Watch5 Pro (45mm, LTE) (Black Titanium) te versturen naar het opgegeven adres.

We sturen je een bericht zodra wij deze verstuurd hebben.

Met vriendelijke groet,
Samsung Helpdesk


Goedemorgen Eddy, superfijn dat de aanvraag nu wel is goedgekeurd! Heb je dit keer iets anders gedaan/meegestuurd t.o.v. de vorige aanvraag? Ik hoor het graag van je en ik wens je alvast heel veel plezier met je toekomstige Galaxy Watch5 Pro LTE! 😁


Goedemiddag.

 

Ik heb het zelfde probleem als eddy73.

Abonnement verlengt bij odido. Samsung s24 Fe genomen.

Maar de promotie van de galaxy watch 5 lukt niet omdat ik een andere code heb.

Sm-s721B/DS

En deze doet niet mee lees ik hier boven in de berichten.

Kunnen jullie zorgen dat dit opgelost kan worden.

 

Alvast bedankt

Gr. Ron


Hoi Ron, gaaf dat je voor de Samsung S24 FE hebt gekozen! Ik snap volkomen dat je de Watch5 wil claimen. Wat apart dat Samsung je registratie heeft afgewezen. Ik hoop dat ​@Eddy73 je nog kan vertellen hoe hij toch de goedkeuring heeft gekregen.

Ik heb alvast mijn collega gemaild om hiernaar te kijken. Het zal sowieso goedkomen hoor als ik zo naar je bestelling kijk. Heb je een screenshot voor me van wat Samsung als afwijzing geeft? Deze zullen we nodig hebben om het bij ze na te vragen. Mijn collega is deze week afwezig, dus het kan even duren voordat ik een reactie heb en bij je terug kom. Probeer in de tussentijd nog een keer te registreren en ik hoor het graag van je! 😄


Goedemorgen, ik heb via whattsapp contact gehad met Samsung Nederland via hun site en die vroeg mij om een screenshot van de infopagina van mijn nieiwe telefoon. Je moet dus niet een foto sturen van de emei op je doosje maar een screenshot van je telefoon info. Via instellingen te vinden. Nadat ik dat gedaan had kreeg ik een goedkeuring van mijn status


Goedemiddag.

Nou opnieuw aanmelden lukt niet. Krijg de melding is al eens aangemeld/gebruikt. 

Heb wel screenshots voor je.

 

 


Super bedankt voor het laten weten, Eddy! 

@Ronzalm Bedankt voor het proberen! Had je alleen opnieuw via de website geprobeerd te registreren of heb je deze screenshots ook al via WhatsApp naar Samsung gestuurd? Zo niet, doe dit dan zeker ook nog. Ik gok dat ze 'm dan wel goedkeuren, zoals ze bij Eddy ook hebben gedaan. Mocht het dan nog niet goedgekeurd worden, laat me dan weten wat ze als reden hebben gegeven, dan pak ik het met mijn collega op, zodra hij terug is!


Reageer