Skip to main content

Afgelopen weekend heb ik een Samsung Galaxy S24 FE aangeschaft en volgens de site van Odido zat hier een promotie voor een Galaxy Watch 5 aan verbonden. (zie ook bijgevoegde afbeelding). 

Als ik echter deze promotie wil registeren bij Samsung wordt de EAN-code van het toestel niet geaccepteerd. Als ik de lijst met EAN-codes bekijk van deelnemende modellen staat deze hier inderdaad ook niet tussen.

Hoe kan het dat Odido dit dan toch aanprijst? En hoe kan ik hier nu toch aanspraak op maken?

 


Hoi Dick, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de link op onze productpagina naar deze actie verwijst voor de Samsung Galaxy S24 Series, terwijl de actie voor de Galaxy S24 FE een eigen promotiepagina heeft op Samsung, namelijk deze: promo | Samsung Nederland. Probeer het nogmaals via deze pagina en dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik laat de link op de website ook zo snel mogelijk aanpassen! 😊


Hoi Dick, van harte welkom op de Community en tof dat je voor de Samsung Galaxy S24 FE bent gegaan! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat de link op onze productpagina naar deze actie verwijst voor de Samsung Galaxy S24 Series, terwijl de actie voor de Galaxy S24 FE een eigen promotiepagina heeft op Samsung, namelijk deze: promo | Samsung Nederland. Probeer het nogmaals via deze pagina en dan moet het helemaal goedkomen. Laat je het me weten of het is gelukt? Ik laat de link op de website ook zo snel mogelijk aanpassen! 😊

Hoi Marciano. Volgens mij is de nieuwe link die je geeft hetzelfde. Ik kom dan ook op de pagina voor de promo die niet voor de FE-modellen geldt. Maar ik heb de juiste link inmiddels gevonden: promo | Samsung Nederland


Hoi Dick, wat stom van me! Dat is inderdaad de juiste die ik je wilde sturen inderdaad, maar top dat je 'm ook zelf had gevonden! 😄


Reageer