Skip to main content
Beantwoord

Forum account verwijderen

• March 1, 2026
  • 23 reacties
  • 206 Bekeken

Goedemiddag,

Hierbij wil ik verzoeken om mijn forum account volledig te laten verwijderen.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey, bij deze is je account op de community verwijderd, als je weer een topic wilt aanmaken dien je een nieuw account te registreren. Alle gegevens zullen verloren raken! 

23 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • March 2, 2026

Bij deze is je account op de community verwijderd, als je weer een topic wilt aanmaken dien je een nieuw account te registreren. Alle gegevens zullen verloren raken! 

• March 2, 2026

Ik wil me afmelden bij de community … hoe?

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • March 2, 2026

Hey, bij deze is je account op de community verwijderd, als je weer een topic wilt aanmaken dien je een nieuw account te registreren. Alle gegevens zullen verloren raken! 

• March 11, 2026

hallo graag mijn account ook verwijderen. dank

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • March 12, 2026

• March 19, 2026

Ik wil dit account graag verwijderen, ik had er al een

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Antwoord
  • March 19, 2026

• March 20, 2026

​@Tommie van Odido , graag ook mijn forum account verwijderen. Dank.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • March 23, 2026

• March 26, 2026

Goedemorgen,

Ik zou ook graag mijn account laten verwijderen. Bedankt alvast!

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • March 26, 2026

• April 16, 2026

Hoi, ik wil mijn account en gegevens verwijderen, maar ik vind daar geen optie voor bij de instellingen?

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi, bij deze is je account en gegevens op de community verwijderd. Mocht je weer een topic wilt aanmaken in de toekomst, dien je een nieuw account te registreren.

• May 28, 2026

Goedeavond,

Ik zou ook graag mijn account laten verwijderen. Bedankt alvast!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi, dat is bij deze geregeld!

• June 3, 2026

Beste community team,

Ik wil graag dat mijn community-account wordt verwijderd, inclusief mijn profielgegevens en het e-mailadres dat aan dit account is gekoppeld.

Bij voorbaat dank

Anouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi! Bij deze is je account op onze community verwijderd. Wie weet tot in de toekomst!

• September 16, 2026

Beste community team,

Ik wil graag dat mijn community-account wordt verwijderd, inclusief mijn profielgegevens en het e-mailadres dat aan dit account is gekoppeld.

Bij voorbaat dank

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • September 16, 2026

Hoi ​@RickvanDiem ,

Een moderator zal binnenkort je accountnaam aanpassen. De posts van je blijven wel bestaan.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi! Bij deze is je account op onze community verwijderd. Mocht je weer een topic wilt aanmaken in de toekomst, dien je een nieuw account te registreren!

• September 26, 2026

Graag ook mijn forum account verwijderen. Dank.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi! Bij deze is je account op onze community verwijderd. Mocht je weer een topic wilt aanmaken in de toekomst, dien je een nieuw account te registreren!

• is een nieuwe Poster
  • October 7, 2026

Graag ook het verzoek om mijn community account te verwijderen.