Skip to main content

modem retour

Ik heb 10 juni mijn modem en toebehoren retour gestuurd maar bij DHL lijkt het alsof het naar mij word toegestuurd. Als ik bij DHL bij de chatbot vraagt waar het pakket is krijg ik te horen dat het bij een speciale afdeling is. Wilt u hiernaar naar kijken? Ik snap het niet meer.

Groten Bas Lans 

Klantnummer IJE56314

DHL code 3STML010578462

Uitgelichte reactie

17 juni 2025

Hallo ​@Bas0502 

Het verwerken van je retour kan even duren dus misschien kan je het deze week nog afwachten. Bij DHL krijg je dan te zien gaat retour naar afzender, dit is Odido.

2 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21753 reacties
  • 17 juni 2025

Hallo ​@Bas0502 

Het verwerken van je retour kan even duren dus misschien kan je het deze week nog afwachten. Bij DHL krijg je dan te zien gaat retour naar afzender, dit is Odido.

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 1511 reacties
  • 17 juni 2025

Ze gaan er vanuit dat het een "retourzending" is. Vandaar dat in de systemen van DHL staat "retour afzender". Dat klinkt een beetje raar omdat je denkt dat je zelfs de "afzender" bent maar dat is dus niet zo (dat is Odido).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen