Skip to main content
  • 2,709 Topics
  • 18,480 Reacties
2707 Topics
Onderhoud in december
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. Daarom voeren wij binnenkort onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt plaats in de nacht van donderdag 23 december op vrijdag 24 december, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Je kunt dan ongeveer een kwartier lang niet internetten, tv-kijken en bellen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats tussen 01:00 en 06:00 uur 's nachts. Het onderhoud zelf duurt ongeveer 15 minuten. Voor wie? Het onderhoud wordt alleen uitgevoerd bij jou als je in de week vóór het onderhoud een e-mail ontvangen hebt. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is het voor jou niet van toepassing. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Na het onderhoud moet je soms zelf het modem (en eventueel de zwarte Media Converter of witte Optical Network Terminal) nog resetten. Haal deze minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!
Onderhoud in oktober en november (week 41 tot en met week 44)Info
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, TV kijken en bellen. Daarom voeren wij onderhoud uit op ons netwerk van week 41 tot en met week 44. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 02:00 uur en 06:00 uur. Je kunt dan ongeveer een kwartier lang niet internetten en bellen. Let op : ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wanneer? Het onderhoud vindt plaats tussen 02.00 en 06.00 uur 's nachts. Elke week is er een andere groep aan de beurt. Het onderhoud zelf duurt ongeveer 15 minuten. Voor wie? Het onderhoud wordt alleen uitgevoerd bij jou als je in de week vóór het onderhoud een e-mail ontvangen hebt. Heb je geen e-mail ontvangen? Dan is het voor jou niet van toepassing. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Na het onderhoud moet je soms zelf het modem (en eventueel de zwarte Media Converter of witte Optical Network Terminal) nog resetten. Haal deze minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht!

Laatst verdiende badges

  • TV expert
    Fred_Mheeft de TV expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    walter.v.lheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
  • Internet + TV expert.
    Seccieheeft de Internet + TV expert. badge verdiend
  • Bestelling tot installatie expert
    Strikerheeft de Bestelling tot installatie expert badge verdiend
  • Klik&Klaar expert
    Tommie van Odidoheeft de Klik&Klaar expert badge verdiend
Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen