Vanwege emigratie naar de andere kant van de wereld heb ik mijn internet abonnement opgezegd.
Dit was op 25 september. Sindsdien heb ik nooit ook maar enige e-mail bevestiging ontvangen.
Ik heb telefonisch opgezegd en ik heb sindsdien meermaals Odido aan de lijn gehad waarin mij meermaals is uitgelegd dat ik mijn toestel en al kan inleveren bij een DHL punt.
Echter ik woon al in het buitenland en heb een familielid op pad moeten sturen met mijn toestel, en wat denk je? Die wordt doodleuk weggestuurd omdat ze geen QR code mee had gekregen, terwijl mij meermaals is bevestigd dat ik met slechts een antwoordnummer het kan inleveren.
Ik heb hier, vanzelfsprekend boos, gebeld met Odido en die zouden zo snel mogelijk met een oplossing komen…. alleen dat is nu ook alweer 3 dagen geleden. Nog altijd niks ontvangen.
Wanneer mag ik van Odido verwachten dat ze eens werk hiervan maken? Dit is ronduit belachelijk aan het worden.