Beantwoord

Rekeningnummer wijzigen

  • 25 September 2023
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Beste medewerkers van T-Mobile,

 

Ik wil graag mijn rekeningnummer wijzigen. Ik heb een rekening bij Revolut.

Echter, jullie vinden dat een buitenlandse bank en daarom kan ik het niet aanpassen via My Odido. Ik heb zowel een 4G-abo als Internet+TV. Jullie chatbot houdt al dagen vol dat alle medewerkers bezet zijn :-)

Dus ik probeer het hier even via.

Als iemand mij kan helpen via PB dan graag :-)

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 25 September 2023, 12:23

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Martijn Faaij 

Via my Odido kan je alleen een Nederlandse IBAN opgeven inderdaad maar een moderator of via de winkel kunnen ze een EU IBAN voor je invullen.

Een IBAN van buiten de EU is niet mogelijk.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Martijn Faaij, welkom op onze Community!

Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en je nieuwe rekeningnummer? Dan ga ik kijken of het mogelijk is!

Ik heb ook een revolut bankrekeningnummer. Kan iemand dit voor mij instellen. Ik ben in het verleden klant geweest bij tmobile. Toen kon het wel ferefeld worden.

Ik heb ook een revolut bankrekeningnummer. Kan iemand dit voor mij instellen. Ik ben in het verleden klant geweest bij tmobile. Toen kon het wel ferefeld worden.

Is er een moderator die dit voor mij kan instellen?

Reputatie 7
Badge +14

@bgoudegroeniger  Het is nu weekend. Geef de moderators even tijd om je antwoord te geven🤝 Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +9

Hey @bgoudegroeniger, dat kan ik voor je regelen.

Wil je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, de laatste vier cijfers van je rekeningnummer en je nieuwe rekeningnummer? Dan pas ik het meteen voor je aan!

Reageer