Hi @E1n, welkom op onze Community!
Ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over. Dit komt namelijk omdat het abonnement op een andere naam staat. Om je abonnementen te koppelen moeten de abonnementen op dezelfde naam staan. Alle gegevens moeten namelijk met elkaar overeenkomen. Je dient dus een apart account aan te maken voor je Internet + TV abonnement.
Thanks voor je antwoord, ik heb gevonden dat we nog geen login hadden voor dat abonnement dus die heb ik aangemaakt en de naam veranderd naar die van mij maar ik kan het email adres niet zetten naar die van mij dan krijg ik: "Dit e-mailadres is al gekoppeld aan een ander Mijn Odido account. Kies een ander email adres."
Maakt dat nog uit voor het hele proces of kan hij op het emailadres van mijn vrouw blijven staan?
@E1n ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Jouw e-mailadres is gekoppeld aan je mobiele abonnement. Jullie Internet + TV abonnement staat op naam van je vrouw. Daarom kun je de abonnementen niet koppelen en jouw e-mailadres niet gebruiken.
Hoe kan ik de naam wijzigen van het internet abonnement zodat deze wel op mijn naam staat? Ik heb net zie ik alleen de naam van de betaal gegevens veranderd maar de naam zelf lukt niet.
@E1n dan moet je het contract overnemen. Hiervoor kun je het makkelijkste bellen naar onze klantenservice op 0800 0092.