Ik ben medio februari verhuisd ik wil ook op mijn nieuwe adres het internet van t-mobile . Ik heb mijn wijziging doorgegeven nu staat er in de mail medio maart-april dat ze de glasvezel komen aanleggen. Ik heb gekeken op de website van ODF dat er in de straat al glasvezel is aangelegd weten jullie hoelang dit gaat duren voordat ik weer terug aangesloten ben? ik zit al even zonder internet en mijn internet bundel gaat best hard.
Bij nieuwe glas aansluitingen is een levertijd niet af te geven. Er moet veel worden aangelgd voordat zo'n verbinding gereed is. Zowel op de POP locatie als bij jou thuis. Dit kan van 2 maanden tot een jaar in beslag nemen. Zodra de verbinding gereed is voor gebruik ontvang je een email om een afspraak te maken met Guidion voor de router installatie.
is er een mogelijkheid dat ik nog via de oude aansluiting online kan?
Hoi
Zoals
UPDATE: Bedankt voor je gegevens! Ik heb meteen contact gezocht met onze Fiber-afdeling. Je wordt binnenkort gebeld met een update zodat duidelijk is wat je precies kunt verwachten.
Graag had ik dit zelf uitgezocht, alleen ik kan de wijkcentrale-planning niet uit het systeem halen, sorry.
Ik heb nog de oude T-Mobile modem nog kan ik die tijdelijk gebruiken voor in het nieuwe huis?
Hi
Ik heb van jullie vouchercodes gekregen maar die zijn nu op, ik heb ook een mail gekregen dat het mei/ juni word en misschien nog langer kan ik opnieuw de vouchercodes krijgen of wat ik denk om tijdelijk aansluiten op de adsl totdat het gelegd is
Fiber is net langs geweest, maar er ligt geen kabel ik heb al wel het installatie pakket gehad wat gaat er nu gebeuren??
Hi
Ik ben meteen voor je gaan kijken, alleen zie ik nog geen nieuwe update in mijn systeem. Als de kabel nog niet is doorgetrokken, zal dit eerst moeten gebeuren voordat de installatie in je huis voldaan kan worden. Ik ga ervan uit dat Fiber je hierover nog zal bellen! Als de kabel is getrokken geeft Fiber een seintje aan Guidion, zij komen dan de installatie voltooien.
En mijn vouchers zijn verlopen!
De vouchercode is verlopen, ze komen morgen maar ze hebben hier nog niet gegraven!
Ik heb je voor de zekerheid een nieuwe vouchercode gestuurd. Wil je mij op de hoogte houden na dat ze morgen geweest zijn?
Ja doe ik dankjewel
Fiber zou vandaag langskomen maar tot op heden nog niemand gezien? En er ligt ook nog steeds geen kabel bij het huis.
Hoi
Inderdaad even een belletje! Is helemaal goed zou je misschien ook door kunnen geven dat hier nog niet gegraven is.
Ah top tot op heden nog niks van ze gehoord, en mijn voucher is verlopen
Dit houdt in dat de graafwerkzaamheden hier eerst opgezet dienen te worden:
- Blazen van de kabels van POP naar DP.
- Lassen van de kabels aan DP
- Blazen van de kabels van DP naar erfgrenzen
- Tuinboringen (schieten van kabel naar gevel toe)
Huisaansluiting (kabel naar binnen + plaatsing FTU + patching in centrale lvrijgeven signaal]. Ik heb echter geen indicatie op hoelang dit gaat duren. Hierover kan je het beste in contact treden met OPF zelf, dit kan op: 088 - 1633 633. Wel hebben wij navraag gedaan over de situatie. Zodra hier reactie op is wordt er contact met je opgezocht. Daarnaast heb ik je meteen een nieuwe vouchercode toegestuurd!
De vouchercode zijn op!
De voucher codes zijn op
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.