Beste Odido,
Ik heb momenteel een mobiele abonnement en heb sinds kort een Internet abonnement afgesloten. Maar ik kan deze niet toevoegen in de app of site. Ik krijg dan een foutmelding te zien.
“Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”
Beste Odido,
Ik heb momenteel een mobiele abonnement en heb sinds kort een Internet abonnement afgesloten. Maar ik kan deze niet toevoegen in de app of site. Ik krijg dan een foutmelding te zien.
“Er is een fout opgetreden, probeer later nog eens”
Iemand van Odido?
Hey
Ik denk dat jouw topic in een verkeerde bak terecht is gekomen en dat we hem daarom gemist hebben. Excuses hiervoor. Ik help je hier graag mee, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan kijk ik met je mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.