Ik heb een week geleden mijn abonnement vernieuwd en gelijk mijn internetsnelheid verhoogd naar 100mb maar de aanvraag staat nog steeds in de status ‘bestelling in behandeling’. Hoe lang gaat het nog duren voordat mijn snelheid is aangepast?
Ik heb een week geleden mijn abonnement vernieuwd en gelijk mijn internetsnelheid verhoogd naar 100mb maar de aanvraag staat nog steeds in de status ‘bestelling in behandeling’. Hoe lang gaat het nog duren voordat mijn snelheid is aangepast?
Hoi
Wij houden je hiervan op de hoogte, je kan snel gaan genieten!
Hallo,
Heb in mijn abonnement de internetsnelheid verhoogd en kreeg vlot een mailtje dat het geregeld was ( lees: de nieuwe prijs is ingegaan)
Maar vooralsnog geen snelheidswijziging te zien. Chatbot loopt vast. Klantenservice gebeld en vlgs hen duurt het een dag.
Ook daarna maar weer modem gereset : maar nog steeds geen hogere snelheid te bespeuren
Is dit normaal?
Groet, Jan S.
Hey
Ik heb het voor je nagekeken en alles is goed doorgekomen. Ik zie dat je het ONT nog niet hebt gereboot, dit is de reden dat de snelheid nog niet doorkomt. Kan je een volledige Powerflip uitvoeren? Daarna zal je nieuwe snelheid zichtbaar moeten zijn!
Hee Tommie,
Alles is nogmaals van de stroom geweest en opnieuw opgestart.
Maar blijf deze nog eens kijken of alles goed staat??elde snelheden houden……. snap er niks van……
Kun je nog eens kijken of alles goed staat??
THX, Jan S.
Hee Tommie,
Alles is nogmaals van de stroom geweest en opnieuw opgestart.
Maar blijf dezelfde snelheden houden als eerst. ……. snap er niks van……
Kun je nog eens kijken of alles goed staat??
THX, Jan S.
Hey
Nou Tommie ,
Dat had ik nog niet gedaan idd, maar nu wel.
Maar de snelheid lijkt alleen maar af te nemen ipv naar 1000 te gaan
Gr, Jan
Dat is niet de bedoeling
Test je dit bekabeld of via wifi? Zou je een bekabelde speedtest hier met mij kunnen delen? Ook zie ik dat je Deco set aangesloten is met een Cat5 kabel. Hier loopt maximaal maar 100 Mbit/s door de kabel. Je moet een CAt5e of hoger hebben om 1000 Mbit/s te halen.
Heb het wifi signaal ( ik heb niets voor bedraad aan te sluiten) van het Zyxel modem eens gemeten en ziet er een stuk beter uit.
Vervolgens eens naar die draad naar de Deco’s gekeken…… dat is een cat 5e na wat zoeken heb ik die nu vervangen door een cat 6. Kun je dat ook zien?
De snelheid van mn wifi is nu nog steeds minder dan voor de upgrade……. ben letterlijk even de draad kwijt….Want die deco’s kunnen 1Gb aan.
Misschien maar weer terug naar 400Mb …. Dat functioneerde redelijk
Gr, Jan S.
Hallo
Met een 1000 Mbps abonnement hoef je niet te verwachten dat je die snelheid ook via de WiFi ontvangt
Welke snelheid haal je via de WiFi wanneer je verbonden bent met de Zyxel? Test dit via de Ookla speedtest applicatie en kan je een screenshot van het resultaat hier delen?
Ha Waqqas,
Vanaf het modem gaat nu OK ….. ik kom van zo rond 200 ….
En nu dus ruim 400. Probleem blijft mn deco netwerk want dat is nu gegaan van rond 200 naar onder de 100:
Snap jij het?
Jan S.
Inmiddels alle kabels vernieuwd en van de goede categorie. Blijft zeer mager allemaal. Mede doordat het signaal vanaf het modem erg varieert. En er was me tevoren voorgehouden dat ik met glasvezel geen last meer zou hebben van “laatste in de rij/straat”, maar dat ik een eigen signaal kreeg. Ben niet onder de indruk.
Denk dat ik de internetsnelheid maar weer terug ga zetten op 400 ipv 1Gb, want het levert me nu alleen maar ergernis op en geen verbeteringen.
Jan S.
Hoi
Goedemorgen Jason,
Nou ik heb de deco's eruit gehaald……. Hoe ziet het er nu uit?? De snelheidsmeting laat geen verschil zien….
Hey
Done!
Ik kan alleen de wifi testen, want geen apparaten die nog aan kabel kunnen…….
Zojuist getest: 201/251 en das wat het was voor de upgrade naar 1Gb. Gr, Jan
Ga de deco's er weer aan zetten, dan heb ik op de bovenverdieping tenminste weer internet…..
Het gepruts begint me ook een beetje de keel uit te komen. Het blijft steeds maar aandacht vragen nl.
Hey
Ik heb het wifi netwerk onderzocht en hier zie ik geen rode vlaggen. Alles zou goed moeten zijn. Om wat meer duidelijkheid te krijgen zou je een aantal speedtesten kunnen doen?
Speedtest Wifi
Belangrijk:
Instructies:
Heee Tommie,
Bedankt voor de goede bedoelingen, maar dit traject heb ik inmiddels diverse malen doorlopen, dat ga ik niet meer opnieuw doen.
Ik heb inmiddels de internetsnelheid weer teruggezet van 1Gb naar 400.
Verder denk ik nog even na of ik na mn eerste jaar begin october maar overstap naar een andere provider….. terug naar Ziggo bv……
Groet, Jan S.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.