nieuw, aanbieding, TV box advies?

  • 7 October 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Goedemorgen!

Ik ben voor het eerst op mezelf en dus nieuw in het wereldje van Internet en TV afsluiten :) 
Had een paar vraagjes, bedankt voor dit forum! Ik heb even navraag gedaan, meeste mensen in mijn omgeving hebben 100MB aan internet, ik heb glasvezel dus verder ook geen evt. DSL beperking.

1. aangezien ik TV erbij aansluit, twijfel ik over een box of over de Odido TV app. Vraagt de Odido TV app dusdanig internet dat als ik de TV aan heb en ondertussen bijv. op m'n laptop dat dat een stuk van m'n internetsnelheid doorbreekt?

      a. Ik twijfel over een boxje of de app, ook gewoon voor de stabiliteit van m'n TV kijken etc. Hebben jullie daar advies/ervaringen in wat jullie gebruiken, de TV app of nog de TV-box?

      b. Toen ik kort even de service adviseur sprak, vertelde hij dat ik net zo goed 1GB kon nemen, omdat dat toch dezelfde prijs was en maandelijks aanpasbaar. Lijkt me echter dat in het 1-jarig abonnement en na 8 maanden de lage prijs, er wel een factuur dát ene jaar blijft voor de 1GB (€55) en in die zin niet na die 8 maanden even snel ‘maandelijks aanpasbaar’? Zou wel erg gelukkig zijn lijkt me als ik dat na 8 maanden dan op 100MB zou zetten en dus een rekening van €35 pm voor internet zou ontvangen. 

Ik ben een ontzettende beginner hierin dus wellicht wat onnozele vragen, maar hoop dat ik hier wat ervaring kan opdoen, alvast bedankt!

Waqqas 7 maanden geleden

Hallo @debbiebos 

Ik heb zelf geen tv abonnement bij Odido maar hier vind je meer informatie over Odido tv en hier vind je meer informatie over de Odido tv app.

Bij het nemen van een tv box is het altijd aan te raden om deze bekabeld op de router aan te sluiten voor de beste kijkervaring.

Je mag de eerste 8 maanden gerust 1000 Mbps nemen dus gewoon een contract voor 1000 Mbps nemen omdat je de eerste 8 maanden €30 betaalt voor elke snelheid en na de 8 maanden kun je de snelheid wijzigen naar 100 Mbps in je Odido account en dan betaal je de prijs van 100 Mbps per maand.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @debbiebos 

Ik heb zelf geen tv abonnement bij Odido maar hier vind je meer informatie over Odido tv en hier vind je meer informatie over de Odido tv app.

Bij het nemen van een tv box is het altijd aan te raden om deze bekabeld op de router aan te sluiten voor de beste kijkervaring.

Je mag de eerste 8 maanden gerust 1000 Mbps nemen dus gewoon een contract voor 1000 Mbps nemen omdat je de eerste 8 maanden €30 betaalt voor elke snelheid en na de 8 maanden kun je de snelheid wijzigen naar 100 Mbps in je Odido account en dan betaal je de prijs van 100 Mbps per maand.

Reageer