Waarom staat ineens de ondertiteling bij ons aan? Ik krijg dit ook met geen mogelijkheid uit. Geprobeerd te bellen, maar na 30 minuten wachten toch maar opgehangen. Slechte, slechte, slechte service!! Zeg maar geen service…..
ondertiteling
Beste antwoord door Tommie van Odido
Hey
Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Gister was het ontzettend druk bij de telefonische klantenservice, mijn excuses voor het ongemak. Dankjewel voor je bericht en fijn dat je het hier laat weten. Grote kans dat de ondertiteling voor doven en slechthorenden per ongeluk is aangezet. Dat kun je gelukkig makkelijk zelf uitzetten via de instellingen van de Mediabox.
Zo doe je dat:
-
Druk op de Home-knop van je afstandsbediening.
-
Ga naar Instellingen.
-
Kies TV-instellingen of Beeld & Ondertiteling.
-
Selecteer Ondertiteling voor doven en slechthorenden en zet deze uit.
Of via het Thuismeni linksboven:
- Ga dan naar ‘Ondertiteling en audio’.
- Kies bij ‘Ondertiteling’ voor ‘Nederlands’ ipv ‘Doven en slechthorenden’.
Daarna zou de ondertiteling direct weg moeten zijn.
Mocht het niet lukken of je vragen hebben, stuur me gerust een berichtje, ik help je graag verder!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.