Skip to main content
Beantwoord

ondertiteling

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Waarom staat ineens de ondertiteling bij ons aan? Ik krijg dit ook met geen mogelijkheid uit. Geprobeerd te bellen, maar na 30 minuten wachten toch maar opgehangen. Slechte, slechte, slechte service!! Zeg maar geen service…..

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@MarlonB, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Gister was het ontzettend druk bij de telefonische klantenservice, mijn excuses voor het ongemak. Dankjewel voor je bericht en fijn dat je het hier laat weten. Grote kans dat de ondertiteling voor doven en slechthorenden per ongeluk is aangezet. Dat kun je gelukkig makkelijk zelf uitzetten via de instellingen van de Mediabox.

Zo doe je dat:

1. Druk op de Home-knop van je afstandsbediening.

2. Ga naar Instellingen.

3. Kies TV-instellingen of Beeld & Ondertiteling.

4. Selecteer Ondertiteling voor doven en slechthorenden en zet deze uit.

Of via het Thuismeni linksboven:

1. Ga dan naar ‘Ondertiteling en audio’.
  2. Kies bij ‘Ondertiteling’ voor ‘Nederlands’ ipv ‘Doven en slechthorenden’. 

Daarna zou de ondertiteling direct weg moeten zijn.

Mocht het niet lukken of je vragen hebben, stuur me gerust een berichtje, ik help je graag verder!

Bekijk origineel

4 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • Antwoord
  • 17 juni 2025

Hey ​@MarlonB, welkom op onze community!

Ik wil natuurlijk dat je zo snel mogelijk geholpen wordt. Gister was het ontzettend druk bij de telefonische klantenservice, mijn excuses voor het ongemak. Dankjewel voor je bericht en fijn dat je het hier laat weten. Grote kans dat de ondertiteling voor doven en slechthorenden per ongeluk is aangezet. Dat kun je gelukkig makkelijk zelf uitzetten via de instellingen van de Mediabox.

Zo doe je dat:

1. Druk op de Home-knop van je afstandsbediening.

2. Ga naar Instellingen.

3. Kies TV-instellingen of Beeld & Ondertiteling.

4. Selecteer Ondertiteling voor doven en slechthorenden en zet deze uit.

Of via het Thuismeni linksboven:

1. Ga dan naar ‘Ondertiteling en audio’.
  2. Kies bij ‘Ondertiteling’ voor ‘Nederlands’ ipv ‘Doven en slechthorenden’. 

Daarna zou de ondertiteling direct weg moeten zijn.

Mocht het niet lukken of je vragen hebben, stuur me gerust een berichtje, ik help je graag verder!

• Auteur
  • 2 reacties
  • 17 juni 2025

Hoi, dat heb ik allemaal gedaan en dat werkt niet….

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14854 reacties
  • 18 juni 2025

Je kunt de ondertiteling op per zender instellen in het menu als je op “Oke” klikt en in het balkje onderin het scherm ​@MarlonB. Zou je anders de Mediabox eens willen voorzien van een factory reset door het knopje achterop voor 30 seconden in te drukken? Dan moet de instelling komen te vervallen. Laat je mij weten of het gelukt is? 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 18 juni 2025

Ook dat hebben wij al gedaan, maar werkte ook niet. Kortom: hef was een hele hoop gezeur. Heb ik heb het hele kastje terug naar de fabrieksinstellingen gezet en nu is het weg, net als al mijn apps. Dus ik moest echt alles weer opnieuw installeren. Dit heeft mij een hele hoop tijd, energie en moeite gekost door jullie storing. Graag zien wij enige vorm van compensatie tegemoet. Anders gaan wij toch wellicht weer terug naar Ziggo. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen