Skip to main content
  • 2,567 Topics
  • 17,699 Reacties
2565 Topics
Slechte service Odido
Goedemorgen, Tot mijn verhuizing was ik zeer tevreden over Odido, maar hierna is het ronduit slecht te noemen. Beginnen met 2 x Klik en klaar te ontvangen, direct hiervoor gebeld en er is er direct eentje geannuleerd. Wel moest ik deze retour sturen, dit gedaan maar tot op heden krijg ik nog mailtjes en brieven dat deze retour gestuurd moet worden! Terwijl ik het oude wifipunt van het vorige adres later terug gestuurd heb maar daar al lang een bevestiging van heb gekregen. Daarna problemen met het koppelen van mijn ring deurbel en zonnepanelen met wifi via de klik en klaar. Hierover meerdere keren contact gehad met de technische dienst. De eerste had geholpen met de modem instelling maar dat werkte nog steeds niet. Dezelfde dag opnieuw iemand anders aan de lijn gehad die mij vertelde dat het aan de klik en klaar lag en dat ik over zou moeten gaan naar DSL. Direct de DSL afgesloten met iemand van de sales. Afspraak gemaakt voor het aansluiten (wat later blijkt dat je dit zelf moet doen gezien het een DIY pakket is, hoe komt hij er dan op dat er een monteur moet komen? En er ook een afspraak voor wordt gemaakt waar je nooit meer iets van hoort) ook de klik en klaar opgezegd die ik nog had. Aan de telefoon werd mij verteld dat een dag voor de opzegging van klik en klaar het toch weer actief gezet kon worden als de DSL niet zou werken. Dus de einddatum voor klik en klaar op as maandag gezet gezien vandaag de monteur zou komen voor de DSL. Nu raad je het al, de DSL kan ik zelf niet aansluiten gezien de kabel door de vorige bewoners te kort is afgeknipt. Gister avond weer opnieuw gebeld met de technische dienst en opnieuw gekeken naar de klik en klaar instellingen want de DSL en klik en klaar zouden ongeveer hetzelfde internet moeten leveren op mijn adres en dus de problemen van het connecten van de ring en zonnepanelen niet zou oplossen. Opnieuw gekeken naar de instelling en wat aangepast. De persoon wist het toen ook niet meer en adviseerde mij hier op dit forum te kijken naar een oplossing. Uiteindelijk zelf nog wat geprobeerd en tada alles werkte naar behoren, de ring bel en zonnepanelen kon ik verbinden met wifi. Tot ik vanmorgen wakker werd en zag dat ik geen wifi meer had. Opnieuw gebeld en meerdere mensen aan de lijn heb gekregen niet geholpen aan mijn vraag. De klik en klaar was dus toch op gezegd per vandaag en niet meer actief te maken terwijl dit was afgesproken voor komende maandag. Gezien er zoveel is mis gegaan ben ik de hoop in Odido verloren en hoopte ik op een compensatie als ik het toch eens opnieuw zou willen proberen aangezien ik nu weet hoe het met de juiste instelling wel allemaal werkend kan krijgen. De klantenservice vertelde mij dat compensatie niet mogenlijk is terwijl andere medewerkers zeggen van wel. Hoe kan het zijn dat iedere medewerker iets anders zegt en dat er zoveel fout kan gaan? Als er geen goede oplossing komt maar een rond kijken voor een andere provider?
Can somebody explain this Odido customer policy?
We currently have 3xmobile and 1xInternet/TV/phone subscriptions on the same address. There’s no fixed contract ongoing on any of these, so the would be “free to move”. As I am looking to renew the contracts, before moving to another provider I have checked Odido’s website and found some very appealing discounts listed there and so I went to an Odido shop with the hope to close a nice deal. But to my disappointing I found out that: The shop employees are not allowed to talk about the Internet/TV packages (which I found strange). Nor can this be done via Chat, only on the phone The offers listed on Odido’s website are valid for new customers only. The shop employee has simply advised me to move to another provider if I want to get a good offer. Or otherwise to cancel the Internet/TV subscription and take temporarily a “klick&klaar” box. And after a couple of weeks to cancel the “klick&klaar” and ask or a new Internet/TV contract. And in this case I will be treated as a “new customer” and be able to get the prices as advertised on the website. I really do not understand why would this workaround be needed. Looking at all involved logistics (sending equipment back and forth a few times+possibly the need for a technician for the installation when I come back as a “new customer”), I believe Odido will win a lot more (in terms of customer satisfaction and also financially) by just offering also to existing customers the discounts as advertised on the website. Anybody from Team Odido willing and able to maybe spend a few words on this strange policy? Thanks, Sorin
Odido is de meest onbeschofte provider van Nederland
Heden avond kreeg ik voor de derde keer een ODIDO medewerker aan de deur die mij aan wilde sluiten op het glasvezel netwerk van ODIDO. Ik heb de twee voorgaand keren heel duidelijk gemaakt dat ik geen, ik herhaal GEEN laat ik het voor de duidelijkheid nogmaals zeggen GEEN glasvezel aansluiting in mijn huis wens. Hier ben ik iedere keer heel duidelijk in geweest. De tweede keer heeft de colporteur gezegd dat hij het door zou geven. De derde verstoring van mijn avond werd ik kwaad op de medewerker en heb ik aangegeven dat ik, gezien ODIDO in gebreke blijft nu €10.000,00 schadevergoeding zal eisen voor gestolen tijd door ODIDO, die kennelijk geen moer aantrekt van wat mensen wensen. Blijkbaar gaat bij ODIDO winst voor mensen. Hierbij dien ik officieel bij ODIDO een schadevergoeding in van €10.000,00 Verder dien ik een duidelijke klacht (KLACHT) in. De medewerker Sam Vos Lachte mij in mijn gezicht uit toen ik kwaad reageerde. Deze onbeschofte vlegel vond het niet nodig zijn excuses aan te bieden. Deze persoon klaag ik daarom aan voor een bedrag van €100.000,-- wegens zijn onacceptabel gedrag op mijn erf. Ook wil ik een klacht indienen mbt. de telefonische bereikbaarheid van ODIDO, eerst moet ik ruim 15 minuten wachten, als ik mijn klacht doe wordt de verbinding zonder enige mededeling verbroken. Hier heeft ODIDO weer 15 minuten van mijn tijd gestolen. Hiervoor volgt dan ook een schadevergoeding van € 15.000,00 Graag verneem ik van u hoe u het geld wenst over te maken. Om te tonen dat het mij niet om het geld gaar verzoek ik u €150.000 op de rekening van het Rode Kruis over te maken en de rest aan mij te sturen. Gaarne verneem ik binnen 24 uur uw reactie. Mocht deze achterwege blijven dan zal ik genoodzaakt zijn mijn claim te verdubbelen. Ik hoop dat er iemand binnen de ODIDO organisatie de beleefdheid heeft om contact met mij op te nemen. Dit gedrag van ODIDO is onacceptabel en dient zo snel mogelijk getopt te worden.

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen