Skip to main content
Vraag

Spontane herstart modem

• August 9, 2026
  • 11 reacties
  • 83 Bekeken

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever

Heb met tussenpozen van enkele dagen dat het modem zich vanzelf herstart. Zou iemand van Odido hier eens naar willen kijken?

11 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 9, 2026

Hallo ​@Albert55 

Welke type modem heb je en welke firmware staat erop?

Heb je al eens een fabrieksreset uitgevoerd?

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 9, 2026

@Waqqas de allernieuwste firmware staat erop, en een fabriekreset is al uitgevoerd. Modem is de T56

Sinds we hebben aangegeven dat we weggaan als abonnee is het probleem aanwezig. Daarvoor nooit geen problemen ermee gehad. Modem is 2 jaar oud.

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • August 10, 2026

@Albert55 

Hij herstart volledig dus alle lampjes gaan uit?

Dat zou niet mogen gebeuren, ik heb dezelfde router hier met de nieuwste firmware en het werkt prima.

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 10, 2026

@Waqqas en toch gebeurt het, daarom mijn vraag hier als Odido er even naar wilt kijken.

Manouk van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4

Hi ​@Albert55, dat is wel gek, laten we er samen naar kijken. Zoals ​@Waqqas al aangeeft, hoort dit niet te gebeuren en zou dit niets te maken moeten hebben met jouw opzegging. Wij kijken dan ook graag met je mee om te zien wat er speelt. Ik heb je een privébericht gestuurd om jouw gegevens te verifiëren. Als dat rond is, kunnen wij inhoudelijk met je meekijken en op zoek gaan naar een oplossing!

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 11, 2026

@Manouk van Odido PB beantwoord

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Albert55, dankjewel! Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een verificatiecode. Zo weet ik zeker dat jij het bent. Kan je deze code delen in dit topic? Dan kom ik er zo snel als ik kan op terug!

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 12, 2026

Hi ​@Albert55, dankjewel! Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een verificatiecode. Zo weet ik zeker dat jij het bent. Kan je deze code delen in dit topic? Dan kom ik er zo snel als ik kan op terug!

8555561

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Albert55, dankjewel! Ik heb je modem en de verbinding binnenstebuiten gekeerd maar kan hier geen problemen vinden. Het modem staat nu onafgebroken 4 dagen online. Klopt het dat het deze dagen niet meer is voorgevallen? Zou je anders direct aan de bel kunnen trekken als het weer voorkomt? Laat dan hier de datum, tijd en het gedrag van de lampjes weten (valt alles weg, dus ook de POWER, en wat doen de lampjes op de ONT?). Ik pak dit dan verder voor je op!

Albert55
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • August 13, 2026

@Cheyenne van Odido Het klopt dat het een paar dagen stabiel is, de voorgaande keren was het steeds in het weekend. Zal de gegevens aan je doorgeven als het weer gebeurd is.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Geweldig ​@Albert55 en dankjewel!