Skip to main content
  • 2,567 Topics
  • 17,699 Reacties
2565 Topics
Onderhoud op ons netwerkNews
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv‑kijken en bellen. We voeren daarom in de aankomende week onderhoud uit op ons netwerk. Gepland onderhoud: Op 2, 6, 7, 9, 15, 16, 20, 21, 22, 23, 27, 28 mei vindt er onderhoud op ons netwerk plaats! De tijden van het onderhoud kan per adres verschillen. De tijd die voor jouw situatie geldt, vind je in de e-mail die je van ons hebt ontvangen. In dit artikel zetten we alle geplande en recent uitgevoerde onderhoudsbeurten overzichtelijk op een rijtje, zodat jij met één blik een volledig beeld krijgt. Zo ben je snel op de hoogte van alle recente ontwikkelingen en kun je gemakkelijk zien wat er is gedaan en wat er nog moet worden gedaan aan onderhoud! Wanneer? We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur (Let op, tijden kunnen afwijken. Het exacte tijdstip wordt in de e-mail vermeld.). Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen. Wat moet jij doen? Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de Mediabox krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de Mediabox. Als we klaar zijn Na het onderhoud moet je soms zelf je modem (en/of mediaconverter) nog even resetten. Haal hem minimaal 10 seconden van de stroom en sluit hem weer aan. Wacht tot hij weer is opgestart en klaar! Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken. Alvast bedankt voor het begrip. Heb je vragen over het onderhoud? Reageer dan gerust op dit bericht! Meest recentelijke onderhoudsbeurten: Onderhoud op 22, 23, 25, 29 en 30 april. Wanneer? We doen het onderhoud 's nachts tussen 01:00 en 07:00 uur. Je verbinding wordt dan kort onderbroken. Je kunt dan even niet internetten, tv‑kijken en bellen. Dit duurt maximaal een kwartier, daarna werkt alles weer zoals voorheen. Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.
Werkzaamheden bestaande topics
Aankondiging: Tijdelijke Onderhoudswerkzaamheden aan bepaalde topics Wij willen jullie ervan op de hoogte brengen dat we binnenkort onderhoudswerkzaamheden zullen uitvoeren aan een aantal van onze topics in de Internet en TV sub-fora. Wat houdt dit in? Bij deze onderhoudswerkzaamheden zullen bepaalde topics tijdelijk offline gehaald worden voor korte tijd. Dit betekent dat je een foutmelding zult krijgen wanneer je onderstaande topics opent. We proberen om alles zo snel mogelijk af te ronden. De aanpassingen zijn bedoeld om de kwaliteit van de inhoud te verbeteren en ervoor te zorgen dat jullie de best mogelijke informatie en gebruikerservaring krijgen. Welke topics zullen worden beïnvloed? De volgende onderwerpen zullen voor korte tijd niet beschikbaar zijn: Ik ga verhuizen, wat nu? | Odido community Antwoord op de veelgestelde vragen over Internet + TV van Odido | Odido community Hoe stuur je de apparatuur terug? | Odido community We streven ernaar om alle aanpassingen zo snel mogelijk uit te voeren. Zodra de werkzaamheden voltooid zijn, zullen de topics weer beschikbaar zijn met verbeterde inhoud en structuur. Waarom is dit nodig? De werkzaamheden zijn noodzakelijk om de informatie up-to-date te houden, knelpunten aan te pakken en de gebruikerservaring te optimaliseren. Wij zijn voortdurend bezig met het verbeteren van onze community en waarderen jullie begrip en geduld tijdens deze periode. Bedankt voor jullie begrip! Wij danken jullie voor jullie begrip en geduld terwijl we deze verbeteringen doorvoeren. Mocht je vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons supportteam en laat een reactie achter in dit topic. Met vriendelijke groet, Het Odido Community Team

Laatst verdiende badges

Toon alle badges

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen