Skip to main content
Beantwoord

mediabox

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Aangezien de chatbot aangeeft dat alle medewerkers bezet zijn, via deze weg:

Graag zou ik mijn tvbox omruilen voor de nieuwe mediabox. Kunnen jullie dit voor mij regelen?

alvast dank!

Beste antwoord door Mauritsdr

Nora van Odido schreef:

Hi @Mauritsdr, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik zie alleen dat je op dit moment gebruik maakt van een korting waarbij je de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt bij de wisseling naar de Mediabox te vervallen, waardoor jouw abonnement €2,50 duurder wordt per maand. Ik kan dit voor een periode van één jaar voor je vergoeden door een eenmalige vergoeding aan te maken van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan maak ik de omwisseling en de vergoeding gelijk voor je in orde! 

Hallo Nora!

maak graag gebruik van je aanbod!

dank voor je reactie 

Bekijk origineel

5 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1684 reacties
  • 21 januari 2024

Hi @Mauritsdr, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik zie alleen dat je op dit moment gebruik maakt van een korting waarbij je de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt bij de wisseling naar de Mediabox te vervallen, waardoor jouw abonnement €2,50 duurder wordt per maand. Ik kan dit voor een periode van één jaar voor je vergoeden door een eenmalige vergoeding aan te maken van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan maak ik de omwisseling en de vergoeding gelijk voor je in orde! 

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 21 januari 2024
Nora van Odido schreef:

Hi @Mauritsdr, dit kan ik zeker voor je regelen! Ik zie alleen dat je op dit moment gebruik maakt van een korting waarbij je de TV Box gratis kan gebruiken. Deze korting komt bij de wisseling naar de Mediabox te vervallen, waardoor jouw abonnement €2,50 duurder wordt per maand. Ik kan dit voor een periode van één jaar voor je vergoeden door een eenmalige vergoeding aan te maken van €30. Laat je het me weten als je hiermee akkoord gaat? Dan maak ik de omwisseling en de vergoeding gelijk voor je in orde! 

Hallo Nora!

maak graag gebruik van je aanbod!

dank voor je reactie 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4444 reacties
  • 22 januari 2024

@Mauritsdr Ik heb de Mediabox direct voor je besteld, deze komt snel jouw kant op! Ik heb ook gelijk de vergoeding voor je in het systeem gezet, je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Ik wens je alvast veel kijkplezier! 😀

• is een Master Poster
  • 18 reacties
  • 5 juli 2025

Via de chatbox dat er geen deskundige aanwezig is.

Dan zo proberen wil mijn tvbox omruilen voor een mediabox. 

Gr. Ton Elshout 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Ton Elshout, ik verwijs je graag naar het andere topic waarin ik zojuist heb gereageerd!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen