Alles over je abonnement, Mijn Odido, je rekening, verhuizen, het terugsturen van apparatuur en meer!
Recent actief
Al sinds 01-05 (ook met de klantenservice, er moeten tickets hiervan zijn in jullie systeem) geprobeerd het abonnement aan mijn account XXXX te koppelen, maar ik blijf de melding krijgen “te veel records gevonden, neem contact op met de klantenservice”Ik was al klant van t-mobile thuis en ben overgestapt naar Online vanwege een goede aanbieding. Online was echter ver-schrik-ke-lijk dus ik wist niet hoe snel ik dat moest opzeggen en terug moest gaan naar t-mobile. Ik denk dat er een nieuw abonnement is gestart en heb ook een nieuw modem en tvkastje gehad. Sindsdien werkt mijn account niet meer goed en kan niets inzien/wijzigen.Kunnen jullie gewoon alle oude records weggooien en hernoemen zodat ik het abonnement weer kan zien onder XXXX?Ik ga ook nog eens binnen nu en 2x maanden verhuizen, dan zeg ik deze verbinding op en vraag een nieuwe aan op mijn nieuwe adres. Laat die aub ook goed gaan :) Moderator edit: Het is niet handig om persoonlijke gegevens openbaar te delen.
Goedenavond, Al enige tijd geleden heb ik jullie benaderd om de tenaamstelling van de Thuis aansluiting van T-mobile voor mijn moeder aan te passen. Tot op heden is dit nog niet gebeurd, en ik ben benieuwd hoe ik dit wel op korte termijn kan realiseren. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice, die zouden het aanpassen ook omdat het mobiele abonnement van mijn moeder wel de juiste tenaamstelling heeft. Mijn vader die het contact op zijn naam had afgesloten is overleden afgelopen jaar. Kunnen jullie aangeven hoe dit op korte termijn te realiseren valt?
Ik nog steeds niet in my t-mobilethuis mijn gegevens inzien? en nu kan ik het koppelen in mijn mobile omgeving, maar ik zie huisje met thuis koppelen, en een huisje met thuis 4g koppelen, volgens mij is het toch 5g geworden? welke moet ik nu koppelen zodat ik optimaal kortingen kan gaan gebruiken.?Ook heb ik op tijd het overlijden van man mijn doorgeven, zijn deze gegevens nu verwerkt? vind dit allemaal niet correct?Graag reactie terug. Karin Eenschoten
Graag wil ik via deze weg een nieuwe modem ontvangen.
Beste allen, graag zou ik wat hulp willen zoeken bij de migratie/benadering van mijn T-Mobile Thuis account. Het verhaal hierachter: Een maand geleden heb ik een overstap geprobeerd naar Ziggo, maar uiteindelijk was ik hier niet tevreden mee. Omdat de overstap service al in gang was gezet, heb ik een nieuw contract af moeten sluiten. Door de verschillende activiteiten, staat er in mijn account dat mijn T-Mobile Thuis is opgezegd.Afgelopen week heb ik contact gehad met de klantenservice, die gaven mij aan dat wegens bepaalde wetgeving het niet toegestaan wat hetzelfde mail adres opnieuw te gebruiken voor een nieuw contract, dus heb ik het mailadres van mijn vrouw opgegeven. Dit was afgelopen vrijdag, en ik kan echter nog steeds niets zien als ik inlog met haar mail adres.Alles werkt thuis prima, dus het heeft absoluut geen haast, maar ik zou het fijn vinden als ik via een van de twee mail adressen in ieder geval mijn lopend contract bij T-Mobile Thuis in kan zien. Kan iemand mij hier he
we just update our home internet to glasvezelaansluiting. do i need to cancel the old abonnement(also from Tmobile ) , or the abonnement changes automaticly?and for the old device set box (like modem), do i need to return them ?
T-Mobile biedt sinds dit najaar ook glasvezelinternet via het E-fiber netwerk aan. In alle gebieden waar E-fiber een netwerk heeft of aan het aanleggen is, wordt het voor klanten mogelijk om een T-Mobile Thuis abonnement af te sluiten. Sinds 16 november 2022 is Deurne de eerste gemeente waar T-Mobile glasvezel aanbiedt via het E-fiber netwerk. Stapsgewijs zullen alle gemeenten en gebieden waar E-fiber een netwerk heeft worden klaargemaakt voor de diensten van T-Mobile Thuis. In de onderstaande lijst wordt per gemeente bijgehouden of het al mogelijk is om T-Mobile glasvezel te bestellen.Bergen (L) Bergen (NH) Bernheze Boekel Castricum | T-Mobile bestelbaar vanaf 19-12-2022 Deurne | T-Mobile bestelbaar vanaf 16-11-2022 Gennep Gorinchem | T-Mobile bestelbaar vanaf 19-12-2022 Hoeksche Waard Koggenland Landerd Land van Cuijk Moerdijk Montfoort & Linschoten Mook en Middelaar Nuland, Vinkel, Geffen & Kruisstraat Oss Roerdalen Sittard-Geleen Uitgeest | T-Mobile bestelbaar vanaf 19-12-2
Ik ben T-Mobile thuis kotsbeu. Ben al sinds december lid nog geen dag fatsoenlijk tv kunnen kijken. Paar keer per dag zegt die internet verbinding niet goed controleer bekabeling of verbinding zwaar irritant. Ben er beetje klaar mee. Al gebeld jaa we doen hard reset bla bla..werkt nog geen eens een volle dag. Nu wil k t opzeggen wie weet wat de kosten hiervan zijn ? Contract loopt tot 16-12 T-Mobile mobiel nooit geen klachten over gehad daarom vind ik het nu zo jammer maar heb hier geen zin meer in !
Een vraag of opmerking is T-Mobile bezig om Huawei te vervangen.?Ik zag een Zyxel PMG1005-T20B/T20C voorbij komen bij T-Mobile.Dat is een GPON glasvezel kastje.Waarom gaat T-Mobile niet naar XGS-PON.?
Op twee verschillende accounts voor t-mobile thuis staat bij inloggen steeds dat laatste incasso niet gelukt is. Maar op de facturen pagina is het dan al lang betaald. heel verwarrend omdat bij de eerste melding niet vermeld wordt wat het probleem zou zijn, en ook de gelegenheid word gegeven om handmatig te betalen.
We werken continu aan de verbetering van ons netwerk, zodat jij altijd optimaal kunt internetten, tv-kijken en bellen. We voeren daarom aankomende onderhoud uit op ons netwerk. Het onderhoud vindt ’s nachts plaats, tussen 01:00 uur en 06:00 uur. Wanneer?We doen het onderhoud ’s nachts tussen 01:00 en 06:00 uur. Je verbinding wordt tijdens deze nacht kort onderbroken. Je kunt dan niet internetten, tv-kijken en bellen. Dit duurt maximaal dertig minuten, daarna werkt alles weer zoals voorheen.Let op: Staat de tv in je slaapkamer? De TV Box kan ‘s nachts aanspringen of een lampje laten branden. Ook kun je met je vaste telefoon in die tijd geen 112 bellen.Wat moet jij doen?Voor het onderhoud hoef je niets te doen. We doen het op afstand dus je kunt lekker blijven slapen. Mocht je een error op de TV Box krijgen, dan kun je dit oplossen door op de ‘ok-knop’ te drukken. Als dit niet werkt, dan kun je een powerflip uitvoeren op de TV Box. Als we klaar zijnNa het onderhoud moet je soms zelf je m
Goeie avondDe betaling is nog steeds niet aangepast 26 mei is er 62.04 betaald en ook nog eens een vaag verhaal je belt op vraagd water er open staat 125 prima je krijgt een mail staat er geen 125 maar 93 oke dan heb ik inmiddels 62.04 betaald dan staat er nu 99 open wel raar dit op tijd wordt er ook niet afschreven als dit zo door gaat hoef ik geen klant meer te zijn als er op 27 staat om intecaseren betekent niet dat 5 juni gaat incasseren dan ontstaat er schulden door dit 1000x mail gestuurd geen terugkoppeling van de mail of we gaan uit zoeken nee en maar verhogen de kosten op zo een manier wilt denk ik niemand klant woorden
Graag wil ik hierbij melden dat ik mijn bestelling stop wil zetten van klant nummer [XXXXXXXX] , dit zou beschikbaar moeten zijn met de klik van een knop, dit is het onnodig moeilijk maken voor klanten en simpelweg disrespectvol naar je klant.Bestelling heeft te lang geduurd, loopt sinds Januari. April contact gehad met klantenservice en sindsdien heeft T-mobile, naar mijn weten, en de aannemer’s weten, geen reet gedaan. Klantenservice & afdeling die om aanleg gaat hebben aangegeven dat VVE geen toestemming heeft gegeven, woonbron geeft aan dat de VVE dat wel heeft gedaan, jullie geven niet aan met wie jullie contact hebben gehad (en dus wie ik kan contacteren), en het lijkt me ook er onlogisch dat de VVE maar 1 provider toegang geeft tot het complex. Hier is 6 maanden geen moeite in is gestoken vanuit T-mobile, en het lijkt me dat ik niet de enige potentiële klant ben die jullie in het gehele complex kwijt raken. Verwijder de postcode als zijnde beschikbaar zodat jullie niet mense
Goedemiddag, Omdat de wachttijd telefonisch erg lang is, stel ik de vraag langs deze weg. Als ik mijn t-mobile thuis abonnement wijzig, krijg ik dan ook automatisch een nieuwe modem met wifi6?Dank alvast voor de reactie. Met vriendelijke groet, Yassin
Waarom kan ik mijn facturen voor thuis niet zien in de app?geeft telkens foutmelding. Voor mobiel werkt het wel.alvast bedankt 👍
Hallo, wij zijn een aantal maanden in de VS voor mijn werk en ik had mijn Thuis abonnement stopgezet omdat ik geen maandelijkse kosten wilden betalen terwijl wij in het buitenland zat. Nu gaan we straks terug naar NL en ik wil graag mijn abonnement weer aanzetten (vóórdat wij terug zijn zodat alles klaar staat en ik geen 4 weken moeten wachten zonder internet). Volgens de site, moet ik 0800-0419 bellen, maar dat kan niet vanuit de VS. Ik heb ook de chat geprobeerd, maar kreeg de bericht dat helaas kan ik niet doorverbonden worden met een medewerker. Is er een email of nummer waardoor ik wel vanuit het buitenland dit kan regelen?
Glasvezelabonnement bestelling is een jaar geleden geplaatst. Volgens postcodecheck kon het. Het zou binnen 2 maanden helemaal werkend en wel aangesloten zijn in huis. We zijn nu meer dan een jaar verder en nog steeds niks, nada.Ik heb meerdere malen contact gehad met T-Mobile. Werd van kastje naar muur gestuurd. Ja het wordt volgende week afgerond, nee toch over een maand en even geduld aub. Na weer een maand dan weer was er iets met vervuild grond ofzo en de gemeente moest er wat aan doen, dat was opgelost. Werkzaamheden in de wijk zijn al maanden geleden afgerond. Die mensen verwijzen me door naar TMobile.Ondertussen had ik mijn Ziggo abonnement aangepast, denkende Tmobile glasvezel te hebben, dus mijn internet en tv plezier is al een jaar waardeloos. Meest frustrerende aan dit is, geen enkele keer heeft Tmobile zelf iets gecommuniceerd met ons. Ik moest steeds bellen mailen om te vragen hoe het verloopt en telkens iemand achter een scherm, ja nog even geduld. Zonder enige verdere i
Goedemorgen,Enige tijd geleden heeft KPN een glasvezelnetwerk aangelegd bij ons in de straat. Is het mogelijk om glasvezel van jullie te verkrijgen over het KPN netwerk?
Hallo T-Mobile,Na opzegging van mijn abonnement moet ik mijn modem terugsturen naar T-Mobile, echter werkt de ontvangen link niet (meer). Na 3x bellen met de klantenservice en proberen het pakket af te geven bij PostNL heb ik de laatste keer (zojuist) andere informatie gekregen waarbij is aangegeven dat het huisnummer van het retouradres niet 11 maar 111 zou moeten zijn (na dubbelcheck nogmaals bevestigd), en het pakket alleen bij DHL (dus niet PostNL) kan worden afgeleverd. Als ik op dat adres met nummer 111 Google, lijkt het niet te bestaan. Vandaar dit topic om nogmaals te checken of de verkregen informatie klopt, zodat ik het product juist retour kan sturen.Ik heb de volgende informatie gekregen:Product moet worden teruggestuurd naar onderstaand adres, via een DHL servicepunt. DHL moet het pakket gratis aannemen, ook zonder dat er een antwoordnummer of barcode beschikbaar is. Wanneer ze dit niet doen, en ik alsnog betaal kan ik de kosten van het retourneren achteraf via T-Mobile te
Hi,Based on your current offers and discounts, If I order 1Gb internet (€45 p/m) + TV (€12.5 p/m) I will pay €30 for the first 8 months. For example in the 6th month, can I cancel my TV subscription and change the internet to 100Mb without any additional cost? Based on the current 100Mb internet price, I will pay €35 just for internet from that moment and nothing for TV subscription. Am I right?
Guys, here’s the problem. My wifi is connected to android devices but my laptop is failing to even detect my wifi. the name doesn’t show up at all. any ideas?I have tried resetting my connection, my laptop drivers, microsoft troubleshooters and what not.
Hi community. Vast een herkenbaar of vaker voorkomend probleem, maar toch wil ik het hier graag posten want ik sta nog steeds versteld van de slechte service. Ik ben al een lange tijd klant bij T-mobile thuis, de diensten zijn prima, en nog nooit problemen gehad. Nu wil ik als bestaande klant mijn contract verlengen/vernieuwen en zie ik dat ik voor 25 eu per maand (inclusief klantvoordeel, en na.6 maanden 40eu) ‘nieuwe’ klant kan worden. Ik ga er dan ook van uit dat ik als trouwe bestaande klant in ieder geval deze actie ook kan gebruiken voor het verlengen. Je kan het zelfs als nieuwe klant beschouwen. Maar dan geeft mevrouw aan de telefoon doodleuk aan dat deze acties alleen als ‘welkomst cadeau’ bij nieuwe klanten gelden. Als je al klant bent, krijg je alleen je klantvoordeel (die je tevens sowieso krijgt als je meerdere diensten onder 1 dak hebt). En dat als je de welkomst korting wil, je die alleen kan krijgen als nieuwe klant.Dit is voor mij toch echt lastig te begrijpen. Je beha
Zojuist belde ik met de klantenservice. Zoals altijd is er een bandje dat de wachttijd langer is dan ik gewend ben. Nou dat valt wel mee hoor want ik heb nog nooit meegemaakt dat de wachttijd minder dan een kwartier is. Na ruim een kwartier krijg ik iemand aan de lijn. Ik leg het probleem uit, de medewerker weet de oplossing niet. Hij zegt dat hij het even navraagt. Vervolgens blijft het ongeveer 15 minuten stil. Daarna wordt de verbinding verbroken. Dat is natuurlijk niet acceptabel. Ik wil hier een klacht over indienen en dan wil ik vervolgens horen wat er met mijn klacht is gedaan, hoe t-mobile gaat voorkomen dat iemand anders dit nog eens overkomt en hoe mijn probleem opgelost gaat worden. En alstublieft geen smoesjes over per ongeluk storing in de lijn, als er per ongeluk storing is in de lijn bel je zelf terug naar de klant om het gesprek voort te zetten, dat is geen hogere wiskunde. Er is nummerweergave en t-mobile heeft mijn nummer. Dit is gewoon iemand die het gesprek wegdrukt
Ik heb een mobiel abonnement van tmobile en ik ben momenteel aan het kijken om een tmobile thuis abonnement te nemen. Is de korting die je krijgt op beide abonnementen van toepassing? Momenteel staat mijn mobiele abonnement op het adres van mijn ouders, waar meerdere tmobile klanten gevestigd zijn. Hierdoor krijg ik 5€ korting. Als ik op mijn nieuwe adres tmobile thuis afneem, krijg ik dan korting op het thuis abonnement & op mijn mobiele abonnement (als ik hiervan het adres wijzig). Of is dit alleen geldig voor een van de twee abonnementen? Alvast bedankt!
Kan ik mijn modem omruilen voor een nieuwere?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.