Afschrijving , maar heb heklemaal geen abonnement meer

  • 30 September 2023
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

Reputatie 3

Goededag,

 

Ik krijg een mail dat er een afschrijving niet gelukt zou zijn, echter ben ik al bijna 6 maanden geen TV/Internet abonnee meer kunnen jullie dit even nakijken,ik heb nl geen factuur gekregen.

Faktuurnr TMT1034466020 ik vermoed dat het iets met dit topic te maken heeft

 

Jason van Odido 7 maanden geleden

Hoi @dRichardK, bedankt voor de verduidelijking! Ik ga het bedrag crediteren en zal ervoor zorgen dat het op een definitieve eindnota terugbetaald wordt. Jammer genoeg kan ik dit proces niet sneller maken omdat het abonnement al beëindigd is - ik zal mijn uiterste best doen om het binnen de gestelde termijn van 32 dagen te regelen voor je.

Sorry voor dit ongemak! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dRichardK, deze afschrijving betreft een boete voor het niet retourneren van het Zyxel modem. Ik zie in de retourmelding wel een afgemelde Aria 7x TV Box staan, maar geen modem. Als ik dan naar het gewicht van het pakket kijk, komt dat gewicht ook niet helemaal overeen met het gewicht van een modem + TV Box. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat men pas gewogen heeft nadat beide apparaten afgemeld en opgeborgen zijn, terwijl de Aria nog in de doos zat - dit is uiterst ongebruikelijk maar ik heb het zien gebeuren. 

Kun je mij aangeven of je zeker weet dat het modem erbij zat? Als dit zo is, maak ik ook hier nog een vergoeding voor (€ 75). Alvast bedankt voor je antwoord!

Reputatie 3

Dat het gewicht niet overeen komt kan klop. Het betrof 2 tv kastjes en twee modems plus kabels en afstandsbediening.

 

Het betrof dus een retour zending van twee klanten nummers

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @dRichardK, bedankt voor de verduidelijking! Ik ga het bedrag crediteren en zal ervoor zorgen dat het op een definitieve eindnota terugbetaald wordt. Jammer genoeg kan ik dit proces niet sneller maken omdat het abonnement al beëindigd is - ik zal mijn uiterste best doen om het binnen de gestelde termijn van 32 dagen te regelen voor je.

Sorry voor dit ongemak! 

Reputatie 3

Ter aanvulling op vr 16 jun 14:36  heb ik een mail gekregen dat mijn apparatuur in ontvangst is genomen.

Bedankt! We hebben je T-Mobile Thuis apparatuur ontvangen.
Hieronder zie je welke apparatuur we ontvangen hebben:
Modem
De TV Box(en)

 

 

Daarna heb ik volgens mij via dit forum nog de vraag gesteld of alle apparatuur goed binnen is gekomen, aangezien ik voor twee klanten nummers apparatuur terug gestuurd had. ook daar heb ik een reactie op gekregen dat het nog eens extra uitgezocht was.

CGY25560 nieuwste klantennummer (nooit geannuleerd ivm de levering op nieuwe adres)

PWP50329 Oude klantennummer (oud adres)

 

Alle apparatuur is verzonden van de 2 klantennummers in 1 box .

 

 

 

Reageer