Hoi ,Wij zitten al 10 weken !!! Zonder internet en tv door een kapotte glasvezel, deze is na 6 weken eindelijk gelast door open dutch fiber ,alleen hij kreeg geen goed signaal naar de wijkcentrale, volgens deze man moest er een nieuwe kavel geschoten worden en graafwerkzaamheden plaatsvinden .... dit was de laatste persoon op locatie,hierna alleen telefonisch contact geweest van kastje naar de muur .
Hebben al meerdere monteurs van guidion over de vloer gehad ,en deze kwamen allemaal langs zonder iets te doen ,het probleem was niet door hun te verhelpen ,maar waren door tmobile ingezet hebben al 3dgn vrik moeten nemen hiervoor,uiteondelijk voor niets .
Al meerdere malen met open dutch fiber gebeld ,deze zouden het doorzetten naar de onder aannemer en hierover terug bellen .... je raad het al ,nooit meer contact gehad.
Zelf maar naar de onder aannemer gebeld,in dit geval volkertwessel , precies hetzelfde geluid , zetten het door en nemen contact op .... nul reqeust terug !!! .... tmobile en nu odido ook al 15 keer gecontact ... mag niet al 10 weken bla bla bla ...zet het op spoed en direct door naar de technische afdeling ....en je hoort er niets meer van .
Maandag maar weer bellen voor nieuwe vouchers.... weet nu al dat we weer minimaal 30 min kwijt zijn aan bellen .…
Odido wat zien jullie als spoed ?!
Overstappen word nu ook niets daar de kabel gewoon niet goed is .