Skip to main content
Beantwoord

Abonnenment toevoegen werkt niet

  • 21 september 2023
  • 2 reacties
  • 36 Bekeken

Ik heb een mobiel abonnement en internet thuis abonnenment.

nu kan ik wel inloggen op mijn mobiel abonnenment maar het lukt al heel lang niet meer om in te loggen op mijn internet thuis abonnenment.

Nu wilde ik mijn thuis abonnement maar toevoegen aan mijn mobiel abonnenment maar krijg de melding dat mijn adres niet voorkomt in het systeem.

 

wat ik heel knap vindt aangezien mijn internet thuis wel gewoon werkt en elke maand automatisch afgeschreven wordt

Beste antwoord door eclangenberg

Tommie van Odido schreef:

Hoi @eclangenberg, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag meteen wat er aan de hand was. Je Internet + TV abonnement stond nog gekoppeld aan een ander e-mailadres, je initialen en geboortedatum kwamen niet overeen met beide abonnementen. Ik heb zojuist alles goed gezet in mijn systeem en alles ontkoppeld. Als je inlogt op hetzelfde e-mailadres als op de Community, zie je nu geen abonnementen gekoppeld staan. Als het goed is moet je nu alles kunnen koppelen zonder foutmeldingen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven?

 

Hoi Tommie,

het is nu inderdaad wel gelukt om alles te kunnen koppelen. bedankt voor de snelle service.

Bekijk origineel

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator | Internet + TV
  • 14594 reacties
  • 21 september 2023

Hoi @eclangenberg, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag meteen wat er aan de hand was. Je Internet + TV abonnement stond nog gekoppeld aan een ander e-mailadres, je initialen en geboortedatum kwamen niet overeen met beide abonnementen. Ik heb zojuist alles goed gezet in mijn systeem en alles ontkoppeld. Als je inlogt op hetzelfde e-mailadres als op de Community, zie je nu geen abonnementen gekoppeld staan. Als het goed is moet je nu alles kunnen koppelen zonder foutmeldingen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven?


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 21 september 2023
Tommie van Odido schreef:

Hoi @eclangenberg, welkom op onze Community!

Ik ben direct voor je gaan kijken en zag meteen wat er aan de hand was. Je Internet + TV abonnement stond nog gekoppeld aan een ander e-mailadres, je initialen en geboortedatum kwamen niet overeen met beide abonnementen. Ik heb zojuist alles goed gezet in mijn systeem en alles ontkoppeld. Als je inlogt op hetzelfde e-mailadres als op de Community, zie je nu geen abonnementen gekoppeld staan. Als het goed is moet je nu alles kunnen koppelen zonder foutmeldingen. Kan je mij een terugkoppeling hiervan geven?

 

Hoi Tommie,

het is nu inderdaad wel gelukt om alles te kunnen koppelen. bedankt voor de snelle service.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen