Wellicht dat hier iemand hulp kan bieden, voordat ik alles aan de straatkant zet:
20 september blijkt mijn vaste verbinding dood. Melding gemaakt, Unlimited bundel gekregen en Guidion langs geweest. Monteur kon het probleem niet verhelpen, maakt melding dat de netwerkbeheerder aan zet is. Netjes bevestigd via email, binnen 5 werkdagen opgelost.
25e zelf contact gezocht, vervelend maar nog even wachten.
27e zelf contact gezocht, want Unlimited bundel inmiddels verlopen. Op advies eind van de dag nog eens bellen als er geen reactie is. Eind van de dag Samir gesproken, snapt niet dat er niets is gedaan met de melding en plaatst er nog een naast. Afwachten…
28e mail dat KPN een afspraak gaat maken.
29e zelf contact gezocht, want geen reactie van KPN. Maakt u zich geen zorgen, afspraak wordt snel gemaakt dus zal snel opgelost zijn.
Zojuist gebeld door KPN. EERST VOLGENDE MOGELIJKHEID VOOR EEN AFSPRAAK: 12 oktober.
Nog grappiger: op 9 september net voor een jaar bijgetekend. Nog nooit ergens zoveel spijt van gehad.
Hoe verder? Als dit de nieuwe service van Odido is dan neem ik nog liever vandaag dan morgen afscheid. Bijna een maand zonder verbinding alsof het de normaalste zaak van de wereld is?