Skip to main content

Hey beste T Mobile medewerker,

ik ben 9 mei geopereerd en heb een lastig herstel gehad. Destijds is mijn internet over gegaan op glasvezel. Ik moest de spullen naar jullie toe sturen maar ik was destijds niet in staat om de deur uit te gaan dus het is me helaas niet gelukt. Sinds een paar dagen kan ik weer wat dingen ondernemen, en is het terugsturen er bij mij helemaal bij in geschoten! En nu ligt er een boete op mij te wachten… kan ik die nog voorkomen? Want ik kann het eigenlijk niet missen. Morgen doe ik het op de post, beloofd! 

Hi @annnavd, welkom op onze Community.

Allereerst heel veel beterschap, ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je snel hersteld!

 

Ik ben direct voor je gaan kijken, ik zag dat de e-mail gisteren verzonden is. Dit is nog een te vroeg stadium voor mij om acties te kunnen ondernemen. Als je het pakket vandaag naar ons toestuurt, zal alles, als het goed is, goed komen en wordt de boete niet in rekening gebracht. Stel nou dat je, na het opsturen, nog een e-mail hierover ontvangt, trek dan gelijk aan de bel. Dan kan ik het voor je uitstellen en dan moet ons systeem het automatisch rechttrekken. Het ergste geval is dat het bedrag van je rekening afgeschreven wordt, ik of één van mijn collega's kan dit dan voor je omdraaien. Ik ga ervan uit dat alles goed zal verlopen als het pakket vandaag opgestuurd is!



 

We hebben de apparatuur nog niet ontvangen

 

Hallo Nico,

 

We hebben de apparatuur en accessoires van Odido voor thuis nog niet ontvangen. We brengen daarom kosten in rekening voor de apparatuur.


De boete voor het niet terugsturen van de apparatuur is € 160,00. Dit bedrag wordt verrekend met de abonnementskosten en eventuele gebruikskosten op de eerstvolgende factuur. Heb je de apparatuur al teruggestuurd? Dan kan je dit bericht als niet verzonden beschouwen natuurlijk. 

Wat te doen met je oude apparatuur
Je vorige apparaat willen we graag terug. Terugsturen is gemakkelijk en gratis:

1. Je kan alle apparatuur inclusief kabels en accessoires in een doos stoppen, dit mag elke doos zijn.
2. Stuur de doos met apparatuur gratis terug. Deze ontvangen we graag binnen 30 dagen na het verwerken van je bestelling of verzoek. Versturen kan bij elk DHL ServicePoint: vind DHL punt.
3. Laat het retourlabel met QR code scannen bij het DHL ServicePoint. Je vindt de QR code hierof in de Odido app. Printen is niet nodig, je kan de QR code laten zien op je telefoon.

Bewaar het verzendbewijs nog even, totdat je een bevestiging hebt gekregen dat je pakket is aangekomen.

We gaan verder als Odido
We hebben een berichtje voor je. T-Mobile gaat verder als Odido. Je provider voor Mobiel, Glasvezel en TV. Een nieuwe naam en nieuwe mogelijkheden. En al het goede blijft, natuurlijk. 
Meer weten over hoe, wat, waar en waarom? Je leest er alles over op onze nieuwe website. We zijn Odido. En we hebben er zin in.

Vragen? Vragen!
Kijk voor een antwoord op je vraag op odido.nl/service of vraag het aan onze specialisten op de Odido Community odido.nl/vragen. Liever iemand spreken? Bel ons op 0800-0092.

We staan voor je klaar,
Odido

 


Reageer